Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
- Milyen videókártyát?
- Apple MacBook
- OLED monitor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Új szintre emeli a csalók elleni védelmet a Battlefield 6
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Raspberry Pi
Mobilarena témák
IT café témák
LOGOUT témák
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
poli27
veterán
Hali
BANANA Pi M2 ZERO 7 190 Ft-ért - Mini PC | Alza.hu
Szereztem egy ilyet, és még kezdő vagyok a dologba, a tervem home assistant ot szeretnék rajta futtatni, plusz egy monitor mögé lenne feltéve, 4db ip kamera képét kéne a monitorra kiraknia, ezeket meg tudom vele csinálni?Sry csak a saját topicja kihalt
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Témához kapcsolódó anyagok
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
- Asztali PC , i5 11400F , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 512GB NVME , 2TB HDD
- AMD gamer PC (R7,Corsair,BeQuiet,Radeon,Arctic,WD,Kingston,Thermalright) Sok garis!MAC MINI csere!
- ÚJ ASUS TUF AMD RYZEN 5 5600X GAMER MAX PC 32Gb RAM 512GB SSD NVIDIA RTX 3070TI 8GB DDR6 2ÉV GAR!
- ASUS CORE I7 8700 GAMER MAX PC 16Gb DDR4 RAM 512GB SSD NVIDIA RTX 2060 6GB DDR6 1ÉV GAR!
- Asrock B75M-DGS/G2030/4gb DDR3
Üzleti előfizetők hirdetései
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- HP 440 G9 /I3-1215U/4GB/ Esztétikai hibás és kijelző hibás