Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Farkas23
aktív tag
válasz
akoska07 #11097 üzenetére
Nem is rád gondoltam ezzel, mert téged tudlak, h kint élsz! De vannak akik nem kint élnek külföldön, őket akartam kérdezni, de v nem veszik a lapot, v nem érdekli őket
vagy van jobb dolguk is...
Na mind1, azért remélem, h minél többen leszünk!!!Eddig:
Dyno, Proof, Szabesz és JColee jeleszték, h jönnének.Proof irta a 2 napot, de nem fontos csak az egyik, lehet mind 2 nap is találkozni!
-
proof88
addikt
ja és én a sörözést azzal reklámozom, hogy aki eljön, az azzal az élménnyel lehet gazdagabb, hogy személyesen is megismerheti a VB-t, aki nem más, mint Én!
-
Farkas23
aktív tag
Látom 5 emberen kívűl mást nem nagyon érdekel a találkozo
Pedig szívesen találkoznék a többi taggal is!!! Remélem meg gondoljátok még magatokat!
Oldalon nyugodtan irjatok hozzá, ha tudtok jó ötletet v bármit!Oldal
-
proof88
addikt
Úgy látom, másnak is feltűnt a motorfék állítása a modban, mikor a valóságban tiltva van ...
In 2008, the FIA has further strengthened its cost-cutting measures by asking that gearboxes are to last for 4 grand prix weekends in addition to the 2-race engine lives. Further, all teams are required to use a standardised ECU supplied by MES (McLaren Electronic Systems) made in conjunction with Microsoft. These ECUs have placed restrictions on the use of electronic driver aids such as Traction Control and engine braking. The emphasis being on reducing costs as well as placing the focus back onto driver skills as opposed to the so-called 'electronic gizmos' controlling the cars.
bazze, akkor mi a f@szt keres az rft-ben is? Minek lehet állítani? na m1 ...
-
most mentem egy alibi kört a pályán,de még mindig torro rosso-s vagyok.
#11088 cila1 : arra már nem emlékszel mitől mentem ugy ahogy...
-
köszi az infót mindenkinek.
pénzem már vanamikor kiválasztom a drivert,akkor ott azt kell kiirja hogy elérhető?
marad a chose driver update vagy ki kellene irnia már piquet nevét ? -
JColee
őstag
válasz
Iron Funeral #11062 üzenetére
Ez a másfél másodperc kiba*** hülyeség. Én MOMO után szenvedtem g25tel. Ezt miért nem írja?
-
proof88
addikt
Kiss Pál Tamás - Hungaroring pályabejárás
Ákoska: nálam úgy néz ki, hogy ahol a pilótát lehet választani, 3 sor van, Alonso az első sor, Grozsan a 3. sor, de a 2. sort válaszd ki, ami vmi olyasmi hogy select driver upgrade vagy nem tom, emlékezetből írom. És akkor ezután az autó upgrade-eknél lesz egy olyan, hogy driver, és ott ki tudod választani Nelsinho-t.
-
ervin33
tag
válasz
proof88 #11071 üzenetére
engem hamilton hoz irtál,most müködöt a 7 érzéked.
mert már akartam kérni had legyek hamilton-nal.
breisa szerintem nem fog jönni,mert ezer éve nem jön sehová se ph se szero.kár érte mert jol ment ügyes pilota volt.
siralo azt meg nem tudom meg kell kérdezni annyit tudok hogy játszik 1 másik ligában is.
-
-
proof88
addikt
Összeszedtem, hogy kb ki hol van most:
BMW: Szabesz (Heidfeld) PR00F (Kubica)
Red Bull: Farkas (Vettel) Stirlitz (Webber)
Ferrari: JColee (Räikkönen) LaCeeN (Massa)
Toyota: Ace (Trulli) Dyno (Glock)
Toro Rosso: Frenky (Buemi) rESET (Alguersuari)
Renault: Speedg (Alonso) Ákoska (Piquet)
Williams: Cila (Rosberg) Woody (Nakajima)
Force India: Brixx (Fisichella) Vizza (Sutil)
McLaren: Ervin (Hamilton) Evitar (Kovalainen)
Brawn GP: SirAlo (Button) ÜRES (Barrichello)Teszt pilóták: Breisa (Williams), Kleroo (Brawn GP).
Breisa-t indítványozom törölni a tagok közül.
Egyelőre 1 üres helyet látok a Brawn csapatnál. Vagy Kleroo már ott van?Evitarral mi a helyzet?
Illetve, ha valakit rossz helyre írtam, szóljatok!
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #11066 üzenetére
akkor neked minden bizonnyal Anatidaephobia-d van!
Más: feltűnt valakinek, hogy tegnap egy ismeretlen ember írt be a topikba? Farkas szólt rám. Nem értem ... más is tapasztalt már olyat, hogy mintha utólag jelenne meg 1-2 hsz a PH!-n?
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #11064 üzenetére
hehe
Megy PC-n is.A DFP is PS3-as is. Eléggé vonz egyébként ez a DFGT. A DFP-nél az zavart, hogy kicsi az átmérője a kormánynak, de ennek már akkora, mint a G25-é. És ránézésre is jó, tekerő is van neki. Ja egyébként a Logitech legalább a G27-re miért nem rakott legalább 1 tekerőt?
-
Iron Funeral
őstag
válasz
proof88 #11063 üzenetére
Hát erről van szó, most képzeld el, ha neki is G25 lenne
(nálam dobna vagy 2 másodpercet
)
Nekem mondjuk a fékpedál nem jó a kormányomon, ha nyomom a féket akkor nyomódik olyan 1/3-ad gáz is, szóval ez a beépített ABS
Egyébként ez a DFGT megy PC-n is? Mert van ahol azt írják, hogy PC/PS3, itt meg csak simán PS3 és nem tudom eldönteni, hogy mi van -
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #11062 üzenetére
azt azért hozzátenném, hogy tizedre ugyanolyan időt megyek DFP-vel, mint G25-tel.
Én mondjuk elég érdekesnek találom a másfél mp-es előnyt G25-tel ...
Ha gonosz lennék, azt mondanám, hogy már neki se volt százas a gáz pedálja a momo-n, csak nem vette észre.
De komolyan, másfél mp ... megnézném én azt 2 különböző kört ... hogy lehet másfél mp-et benne hagyni egy körben, nem hiszem hogy olyan rossz lenne a momo, Frenky se igazán lassú vele...
vagy megnézhetjük Farkast a Formula Force Ex-szel ... gyakorlatilag verte az élmezőnyt már a szezon végén. Szal örülnék, ha nem kezdene az a szóbeszéd járni, hogy én egy fos pilóta vagyok és csak a G25 miatt vagyok gyors.
-
proof88
addikt
Ma reggel született egy írás logouton a Fanatec fasza kormányáról, akit érdekel, olvassa el!
szerk.: cila, jól értettem, hogy megint véletlenszerűen elránt a kormányod?
Mint anno Kanadában?
-
proof88
addikt
Frenky, amúgy grat a mai győzelmedhez, el is felejtettem gratulációmat kifejezni a szerveren! De gondolom ez nem kérdés.
De ugye azért fenyegetve érezted magad a BMW által?
-
proof88
addikt
válasz
JColee #11054 üzenetére
ezért mondom, hogy visszaszívtam
csak spekuláció volt, hogy miért nem éreztem annyira instabilnak az autót fékezés miatt... felhoztam a több súlyt hátul, de visszaszívtam. De ugye azért azt te is tudod, hogy minden csak egy bizonyos pontig működik. Sokszor ezért is van kettősség. Ha növeled az első gumikban a nyomást lehet hogy kigyorsításnál alulkormányzottabb lesz az autó, de ettől még nem mondhatjuk, hogy ennyi és kész, mert ha meg nagy súly nehezedik rá, tehát fékezés van, akkor meg jobban tapadhat, mint kisebb nyomással, tehát túlkormányzottabb lesz az autó. És ez azt sem jelenti, hogy ha csökkented az első gumikban a nyomást, akkor jobban fog tapadni... bizonyos helyzetekben igen, bizonyos helyzetekben nem. Kis nyomás kijáratnál jobb, de ha ráterhelsz fékezéskor, akkor nem olyan jó. Ezért szedtük szét a kanyarokat is 3 részre, mikor a súlyeloszlást hatását elemztük. Ezért is próbálok gondolkodni össze-vissza. Mert ha elintézzük annyival, hogy a nagyobb nyomás az első gumikban kijáratnál rosszabb, bejáratnál jobb, akkor sem vagyunk elég okosak. Mert egyrészt a nagyobb nyomás pattogósabb gumit jelent, kicsit olyan mintha keményítené az ember a felfüggesztést. De ha a hőmérséklet - eloszlásnak jót tesz egy kör alatt átlagban, akkor összességében jobb is lehet, mert lehet hogy vesztünk valamennyit azzal, hogy jobban pattog, de amikor épp nem a levegőben van, hanem a talajjal érintkezik, a jobb hőmérséklet-eloszlás miatt olyankor jobban is tapad. De ha nem tesz jó az eloszlásnak, akkor meg már oda jutunk, hogy terhelt állapotban sem lesz olyan jó a tapadás. Erre mondtam, hogy egy pontig működnek a dolgok. Csak spekulálok. Maradjunk annál, hogy hátul több súly = instabilabb autó fékezéskor. Tekintsd figyelmen kívül azt a kis hsz-t.
meg ugye: ha hátul több súly van, akkor kevésbé tud megcsúszni a kerék. De erre nem mondhatom, hogy stabilabb az autó háta, ha több hátul a súly, mert az oké, hogy kevésbé csúsznak meg a kerekek... de mi van ha megcsúsznak? Akkor meg a több súly hátul már nagyobb bajt okoz, nehezebb megfékezni azt a nagyobb súlyt. Ha kisebb súly van hátul, lehet hogy könnyebben csúszik meg a kerék, de akkor legalább nem olyan nagy súlyt veszítünk el a "felügyelet" alól. Szóval ha hátul van több súly, akkor fékezéskor lehet stabilabb az autó háta, de ha megcsúszik, akkor instabilabb is lehet, mintha nem lenne ott olyan nagy súly, amikor egyébként könnyebben is csúszna meg.
-
proof88
addikt
válasz
proof88 #11052 üzenetére
amúgy ezt a hátul több súly = stabilabb fékezés dolgot visszaszívom. Mert sztem pont akkor akar inkább előretörni a háta. Kanyar bemeneti túlkormányzottság, ezért is rakom hátra a súlyt. Ismét egy olyan dolog, ami igaz is meg nem is. Végeredményben adhat stabilitást is a hátratolt súly féktávon. Azért ez nyilván a fékerőeloszlás függvénye is.
szerk.: mondjuk túl sok tapasztalatom még nincs és elég nehéz úgy ítélkezni, hogy gyakorlatilag folyamatosan sérült volt valami a kocsin: hátsó szárny, első felfüggesztések, orr, stb.
szerk.: meg ahhoz képest, hogy a gumi kopás még mindig 2x-es, elég sokat bírnak a gumik... alig kopnak. 08-ban jobban koptak.
-
proof88
addikt
válasz
JColee #11051 üzenetére
A doksiban már leírtam részletesen a dolgot.
Ausztrálra sehogy sem lövöm be.
Leírtam a doksiban is, hogy próbálkoztam, de nem lett jobb, ezért hagytam alapon. Mindig érdemes alapon hagyni és csak a legvégén variálni velük. Kanadában is az alap dugattyúk voltak a legjobbak egyébként. Amikor már össze-vissza setupoltam és Frenky mindenkire fél másodpercet vert már az első héten, akkor visszaraktam a dugattyúkat mert már annyira nem tudtam mit kezdeni a kocsival és máris tizedeket nyertem. Szóval akkor megtanultam, hogy dugattyúkat alapon kell hagyni. Nem szabad hinni annak, hogy mittomén ezeket ide, azokat oda, aztán közelíteni kell őket vagy mittomén... nem. Először alapon hagyod és a legvégén amikor már tényleg minden más állítottál és tényleg a szektor időket is tudod h max századok lehetnek még bennük akkor kell a dugattyúkat állítani. Egyébként a dugattyúkat még mindig nem értem. Pontosabban azt nem értem, hogy fs08-ban mi a logikája az alap értékeknek. De a diffinél is ez van, miért van értelme annak, hogy egyikhez 27%-ot állít, másikhoz 25-öt, ennyire erővel mindkettő lehetne 25 és akkor legalább kerekebb lenne a sztori. Mivel ausztrália és kanada is városi pálya, lassú kanyarokkal, kerékvetőkkel, ezért vonzó lehet arra gondolni, hogy a mechanikai tapadás növelésével sokkal jobb lesz a köridő, és erre kiváló eszköz a dugattyúk hangolása... sajnos viszont ezen a 2 pályán pont az a tapasztalatom, hogy az alap beállítások a legjobbak. Más pályán nem, de ezeken sajna igen. De hangsúlyozom, hogy én ma fs09-ben is az fs08-as setupot használtam, tehát annak az alap dugattyúit. Mert ugye fs09-ben mások az alap dugattyúk is.
Én most fs08-hoz vagyok szokva, mivel rft-vel már rég játszottam. És ezzel a megszokott setuppal itt is megszokott volt kicsit az autó. De mondom szárnyakat kellett állítani, mert erősen túlkormányzott volt. Végeredményben tényleg nem érzem olyan nehéznek az átszokást, de még nem szoktam át, látszik is mennyit hibáztam kikapcsolt TC-vel, az is máshogy működik. Persze hiszen máshogy számol gondolom ez a mod.
Setup függő is gondolom h féktávon mennyire instabil, mondom én azt érzékeltem h nem akar megállni ... de igazából lehet ha belenéznék telemetriába, azt látnánk h lehet h többször mozgattam én is féktávon a kormányt korrigálás gyanánt, mint fs08-ban, már nem emlékszem. de mondom nekem a féktávokon az jelentett gondot, hogy nehezen állt meg. stabilnak stabil volt. ha fs08-hoz hasonlíthatnám, akkor ott a megállás úgy néz ki, hogy hirtelen sokat lassul az autó és a féktáv végén kicsit gyengül a fékezés, de még jó. Néha ott hallottam csúszni a kerekeket ezért enyhítettem a fékezésen a féktávok végén, feljebb engedtem a pedált olyankor. De itt fs09-ben más a fékezés: hirtelen lassul a kocsi, de a féktáv végén nem csak kicsit gyengül a fékezés, hanem nagyon. Azt érzem, amikor már majdnem állóra fékeztem a kocsit, hogy csak csúszik és csúszik és sosem akar megállni. FS08-hoz képest szerintem sok helyen jópár méterrel előbb kell elkezdenem fékezni. A fék hűtés növelése és az agresszívebb (=gyorsabb) visszaváltogatás nekem használt, ezt előbb is leírtam, de biztos setup függő is a dolog. Én ugye hátratolt súlyt használok, lehet azért is stabilabb, mert több súly marad hátul, mintha előrébb lenne tolva.szerk.: ideális hőmérsékletet innen tudom: rFactor\GameData\Vehicles\FSONE09\2009\Equipos\Server.hdv :
kerekenként meg van adva ez:
BrakeResponseCurve=(-70,540,700,1730)
-70°C-on és 1730°C-on 50% a fékerő. 540 és 700 között 100%, optimális. 540 előtt és 700 után lineárisan csökken a megadott határokig. Ezért nem értem, miért lett jobb, ha növeltem a hűtést. 1000 fokig melegedtek max a fékek eredetileg. Annyival nem csökkent a fékhatás sztem 1000 foknál, az még 80% körül van. FSone-ban is kb így volt de ott asszem 800 fok körül volt az opt. max, ott nem volt ennyire hatással.
Szóval sosincs 50%-nál kisebb fékerő, ennyi a minimum. Illetve akkor van, ha lenullázódtak a betétek. -
ervin33
tag
-
Iron Funeral
őstag
válasz
JColee #11045 üzenetére
Azt hittem valami előzés tribute vagy ilyesmi, olyanokat néztem már de ezt a képes-összevágós-szeretlek /insert desired name/ nem igazán
és nem néztem végig csak az első 5 másodpercet láttam, utána 10 másodpercig sokkban voltam
Death Metal annyira nem kedvencem nekem sem, de Metallica, Slipknot, Disturbed jöhet minden mennyiségben, azokra lehet headbangelni /,,/
Mindjárt hallgatok is egy kicsit, úgyis régen volt agyrázkódásom(#11047) proof88: nekem a fékezés-kigyorsítás egész jól megy már, még TC nélkül is, az ABS mentességel még csak ismerkedek, most már az lenne jó ha be tudnám venni a kanyarokat
-
proof88
addikt
közben rájöttem hogy feltalálták a replayt ...
végeredményben a tyúbra felraktam néhány videót ... - első kivételével a többi videó a playlistben a mai.Egyébként magas TC-vel nagyon szépen megy az autó, mintha sínen húznák. De TC nélkül kicsit azért más, mint 08-ban. Valahogy könnyebben "megváltozik a helyzet" kigyorsítás közben, szóval azt hiszem hogy jó, közben meg elveszti a tapadást ...
JColee: ok persze túloztam mikor mondtam h gyakorlatilag ugyanaz mint a 08, csak a fékezés más.. persze az egész kezelhetőség más... viszont 18-19-es szárnyállással elég szokható volt. De nekem féktávokon kellett a legtöbbet gyakorolnom. Én ma azt csináltam, hogy a segédletben kidolgozott fs08-hoz verseny setupot töltöttem be fs09-be (persze nem töltötte be helyesen, manuális kellett állítani 1-2 dolgot azért), szóval végeredményben teljesen ugyanaz volt, dugattyúkat mindent ugyanúgy állítottam, csak a szárnyállást változtattam meg mondom. És úgy egészen hasonló volt. Meg kicsit a magassáon csökkentettem néhány millimétert mert telemetria alapján itt volt még űr a talaj és a kocsi között. Én örülök, hogy ennyire jó llehet használni egy 08-as setupot. Csak finomítani kell rajta. Illetve még gyakorolni kell meg minden, de egész szokható a 09. De felőlem rft is lehet szezonban, abban 1 dolog nem tetszett, mikor mutattam a képet hogy a fordulatszám-sebesség görbe kiment a képernyőről. De igazából mindegy, szokható mindkettő. Arra nem jöttem még rá hogy miért ilyen nehézkes a megállás. 2-vel növeltem meg a fékek hűtését, így tényleg jobb lett. Agresszívabb visszaváltogatással is jobb lett a helyzet, nem éreztem instabilitást akkor sem. De akkor sem áll meg olyan jól az autó, mint 08-ban. A fékezéssel nem oké nekem valami. Azért növeltem a fék hűtést, mert itt csak 700°C-ig van az opt hőmérséklete a fékeknek. Aztán lineárisan csökken a fékhatás 50%-ig 1700°C-ig, de ehhez képest én nagyobb csökkenést éreztem mikor túlmelegedtek a fékek... azért is növeltem a fék hűtést. Azt hiszem, az fs09-re is igaz, mint rft09-re, hogy a hőmérsékletekre jobban kell ügyelni, mint fs08-ban. Bár sztem rft-ben volt a leglátványosabb, hogy milyen gáz, ha nincsenek üzemi hőfokon a gumik. Mert ott tényleg nagyon csúszott az első 1-2 körben a kocsi.apropó: SirAloval mi a helyzet? már egy jó ideje PH!-ra sem nézett fel ... ő lehet az egyik ember, aki még nem szavazott az oldalon.
a másik meg Brixx lesz.
-
JColee
őstag
válasz
Iron Funeral #11043 üzenetére
Akkor miért nézted? Ez tuti valami sláger volt régen (vagy most az, fene se tudja)
Más az ilyeneket nem bírja. -
Iron Funeral
őstag
válasz
proof88 #11041 üzenetére
utána nem volt az igazi az autó látom
YouTube:
Next in your recommendations: Sebastian Vettel...I'm gonna be with you!
A reakcióm erős hörgés volt valamint egyéb biteket nem tűrő szavak... -
papírzacskó
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudom, hogy megy ez nálatok, de lehet jelentkezni a team-be?
-
proof88
addikt
Legközelebb előbb izzítom a frapset, az biztos.
Azért ma is sikerült megörökíteni egy szerencsés esetet, ami akár más autók kiesésével is járhatott volna. -
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #11035 üzenetére
Ákoska: gondolom még nem volt semmi update az ügy érdekében.
türelem!
-
ervin33
tag
válasz
Iron Funeral #11029 üzenetére
az azért van hogy nem mutatja mert csak az adott pályánál rakja a frissitést fel nekem gp05 nél kb hungaroringtöl engedi felrakni. a updateket.
-
azt tudja vki miért vagyok még most is torro rosso-s a hotlapson ?
-
macy
addikt
válasz
Iron Funeral #11029 üzenetére
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #11027 üzenetére
mármint online nem mutatja?
nem értek hozzá, azért kérdezem ... mert akkor én is feleslegesen állítottam be őket
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #11024 üzenetére
nem tudom, nekem egyelőre még fs08-ban nincs vele problémám, de igazából a belső rázókőnél dől el minden a 2 kanyar között, ha nem érinted akkor széles lesz, ha nagyon érinted akkor is baj lesz (lásd: videóm), finoman kell érinteni. De ez nem a pálya csomag hibája, ilyen probléma sztem bármelyik ausztrál pályán van, mivel a pálya ilyen.
-
válasz
Iron Funeral #11024 üzenetére
az a két kanyar tényleg eléggé érdekes. nem könnyü jól-gyorsan elfordulni.
-
macy
addikt
Menjetek Nordschleifén, az az igazi móka, baromi jó pálya
-
válasz
Iron Funeral #11018 üzenetére
én benne vagyok. majd magam elé engedlek nem kell jól rajtolnod
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #11020 üzenetére
akkor most mondd el érthetően, hogy mi a baj a jelenlegi ausztrál pályával?! Kinézetre nem lehet panasz, mert ez nagyon hasonlít a valódi pályához. A tapadást növeltük.
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #11018 üzenetére
melbourne szerintem jó pálya, de az igaz, hogy én sem élvezem annyira, de versenyezni másokkal szeretek rajta
-
Iron Funeral
őstag
válasz
proof88 #11016 üzenetére
vannak akik az ausztrál pályát akarják, de azok b*sszák meg!
Zsíros Ed után szabadonToban csak vicc volt egyébként, de Melbourne egy kalap sz*r
(#11017) akoska07: Na várjál, jól lerajtollak aztán beragadsz mögém körönként 4másodpercre, tuti élvezet
ellenben a szűz pályának meg van az az előnye, hogy mindenkinek szűz
mind1 -
válasz
Iron Funeral #11014 üzenetére
elözö idényben végig sokkal lassabb köridöket mentem mint az elsök
mégis indultam a versenyen
és még sokan rajtam kivülmehetünk tölem "szüz" pályán is,
de eléggé rossz ugy menni,hogy semmi setupod nincs oda.megpróbálom összeszedni magam,nem kicsit vagyok másnapos
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #11014 üzenetére
nekem mindegy, de a többség egyelőre ausztrált szeretné, igaz nekem nincs kedvem tobanon körbe-körbe menni
meg hát versenyt még nem is csináltunk fsone09-cel, akkor legalább ott legyen, ahol rft-vel is próbáltuk.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
Iron Funeral #11012 üzenetére
24 Hours of Toban Raceway pontosabban
(#11013) akoska07: Én ott 4seccel lassabb vagyok mint az elsők, szerintem ne ott legyen
korrektség miatt valami olyan kéne ahol még senki nem setupolt/gyakorolt, erre jó pl. a 24h Toban, de van más pálya is -
jelenleg Monza van betöltve a szerveren ?
-
proof88
addikt
Aki akar versenyezni, az legyen a szerveren ma délután 4-kor!
-
proof88
addikt
JColee is Hungaroring, így Monaco mögött Spa és Hungaroring fej-fej mellett, Catalunya hátul.
-
proof88
addikt
Monaco vezet kimagaslóan 4 szavazattal.
-
cila1
aktív tag
Monaco.
Új hozzászólás Aktív témák
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/256 FHD IRIS Xe
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- DJI Air 2s drón szett hibátlan állapotban
- Fujitsu AKCIÓ ,vil.bill,15,6"FullHd IPS,8.gen.i5, 4G LTE,8-32GB/256-512,jó akku,szép
- ASUS ROG Strix G512LI I5 144Hz/10300H/1650TI/24 GB ram/512 M2 SSD
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest