Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz ΞΔGLΞ #81785 üzenetére

    "Én, nem írtam nekik email-t, hanem felhívtam Sony-t, de előtte kellett csinálni egy ügyszámot a honlapjukon."

    Köszi az info-t! Értem, tehát telefonos ügyintézés volt... No, de melyik SONY honlapon, ill. telefonszámon, kérlek? :) A japán anyavállalat? Meg tudod adni kérlek, a pontos linket?


    "A pixeleltolás mindig működik, de azt te nem veszed észre, csak abból, ha megfigyeled, hogy az egyik oldalon nagyobb, vagy kisebb lesz a fekete sáv..."

    Igen, tudom, hogy az egész a "háttérben" zajlik. Nem is a metódus (eltolás, vagy a "feszültségmanipuláció") a lényeg, hanem nem vagyok meggyőződve arról, hogy automata kikapcsolás esetén lefuttatja a maga kis "trükkjét" a képmegmaradás kiiktatására.

    A SONY által Neked írt válasz, és az automata kikapcsolást követő másnapi Android üzenet is erre utal. Alaves fórumtárs szerint pusztán szoftverhiba, nem alapos programozás eredménye az üzenet. Ami természetesen könnyen előfordulhat. Így viszont már nem vagyok biztos ebben...

    (Ami azért szomorú, mert technikailag, technológiailag mindkét kikapcsolás ugyanolyan. Csak az egyiknél a processzornak a szoftver direktben ad utasítást a lekapcsolásra, a másiknál pedig a távkapcsolóval te utasítod a szoftver, amely a processzort vezértli, hogy kapcsoljon le. A lekapcsolás módja ugyanaz, tehát a "pixeltisztításnak" ugyanúgy el kellene indulnia a háttérben mindkét esetben.)

Új hozzászólás Aktív témák