Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    Ha már Miskolc... csak mert megint friss az élmény.

    Lehet, hogy már rinyáltam róla, hogy nem tudom, mit oktatnak kis hazánkban a közlekedésmérnököknek / útépítő mérnököknek,
    De valahogy mindig azt tapasztalom, hogy bármihez nyúlnak, utána csak rosszabb lesz.

    Kb. egy-másfél éve ámulom és bámulom a Miskolc határában lévő M30-as csomópontot, hogy vajon mire gondolt a tervező, amikor megtervezte ilyenre?
    A műholdképen még a régi verzió található, az útvonalterv pedig a jelenlegi út.
    Mindegy, sikerült átépíteni, és ahelyett, hogy csináltak volna a fő irányba (a 3-as út felé) egy lekanyarodót, most van egy jobbkanyar, majd egy teljes hurok, majd még egy körforgalom, és úgy állsz irányba. Mire jó ez, azon kívül, hogy valamelyik haver így többet számlázhat? UGyanez visszafele megspékelve még egy igazán derékszögű autópálya-felhajtóval, amin 20-as tábla van, és tényleg olyan, mintha befordulnál egy utcasarkon. Mindez egy mező közepén.

    Komolyan nem értem, hogy ki, miért, és hogyan hoz döntéseket.

    És arról nem is beszélve, hogy hogy folytatódik a "gyorsforgalmivá" fejlesztett 37-es út Szerencs felé, ahol kirakják a 110-es táblát, majd 800 méter múlva körforgalom. Aztán a puszta közepén két lámpás kereszteződés 60-as táblával, és mindig piros, pedig sose jön keresztbe senki.Aztán van gyalogos-jeles 70-es tábla is.... 10 km önfeledt száguldás, és csak 4-szer kell közben megállni / lelassítani. Magyarország fejlődik.

Új hozzászólás Aktív témák