Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    válasz parandroid #58053 üzenetére

    No, még mielőtt rámhúzod, hogy szerintem a dízel nem káros, ilyet még véletlenül sem írtam, mindössze arra próbáltam meg némi humorral fűszerezve rávilágítani, hogy az érzelemtől túlfűtött adalékok szerintem ártanak az állásfoglalásodnak, amivel alapvetően én is egyetértek. Az ilyen salaklapátolós és 20x kiböffentés szintű megjegyzésektől bár tény és való, hogy színesebb a vélemény, egyben el is veszi az élét, mert nyilván túlzás és még ha alá is tudnád támasztani hivatalos adatokkal, tuti, hogy lenne valaki aki meg meg tudná cáfolni azokat. Persze ez csak az én véleményem, nagyon nem érdemes rágódni rajta. :)

    Laikusként egy kicsit idegesítő is, hogy napokig tartó internettúrás nélkül nincs kézzelfogható, napi gyakorlatba is átültethető információ, csak félig-meddig megalapozott fröcsögés többnyire. Nyilván, hogy a dízelfüst ártalmas, de jó lenne ténylegesen tudni, hogy különböző helyzetekben mégis mennyire? Egyszerű felhasználóként ugyanis azt kategórikusan visszautasítom, hogy nekem kelljen érteni mindenhez amivel a mindennapokban érintkezésbe kerülök. Három literes dízellel járok, persze nem kell hozzá sok ész, hogy lássam én is, hogy városi közlekedésben nem ideális választás, de például mi van az autópályán, ahol én 130-nál 1700-1800-as fordulaton gurulok, az ismerős az 1.4-es benzines Clio-jával meg 4000-en (nem hasraütés, saját szememmel láttam).

    Szóval jó lenne globális szinten valami megoldás után nézni lassan, ahelyett, hogy relativizáljuk a problémát, és enpluszegyedjére is a szőnyeg alá söpörjük, és bőszen agyonhallgatjuk.

    Abszolút egyetértek, de kérlek mutass nekem egyetlenegy példát bármilyen területről, ahol globális megoldás született és nem pénz által motívált átverés.

Új hozzászólás Aktív témák