Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- SONY LCD és LED TV-k
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen széket vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
-
PROHARDVER!
Az objektívekre két nagyon fontos adat jellemző, melyek alapján rendszerint azonnal be lehet őket sorolni. Ezek az objektív fényerejét és gyújtótávolságát jelző számok.
Új hozzászólás Aktív témák
-
escpeter
csendes tag
Sziasztok!
Vettem 1 Tamron 17-50/f2.8 vc. Az lenne a kérdésem hogy normális dolog-e hogy mikor a motor elindul berángatja 1 kicsit a képet a keresőbe. Mindegy milyen állasba van 17-50ig mikor fokuszál akkor a motor indulásával berángatja a képet.
Remélem érthető voltam és nem láma kérdés, kezdő vagyok a témában. Szeretném ha valaki tudna segíteni a témába mert ha rossz akkor 3napon belül visszavinném, csak nem akarok úgy visszamenni hogy ott értetlenkedjek, legrosszabb esetben elhajtsanak valami kamu dumával.
Előre is köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bittorrent topik
- Arc Raiders
- Battlefield 6
- Videó stream letöltése
- Assassin's Creed: Valhalla
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- További aktív témák...
- iKing.hu Apple iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium használt, karcmentes 92% akku 6 hónap garancia
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S24 Ultra 120 Hz Dynamic AMOLED 2X, beépített S Pen, Galaxy AI 12/256 GB
- Samsung Galaxy A05s 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B760M i7 14700K 32GB DDR5 1TB SSD RX 9070 XT 16GB Lian Li Lancool 207 Digital 750W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest