Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
NVIDIA PhysX and Flow libraries are now fully open source
Eddig a PhysX CPU része volt nyílt, már kb. 6 éve, most megnyitották a GPU gyorsítás részét is, így a PhysX teljes mértékben nyílt forráskódú lett. Ezzel az NVIDIA megnyitotta az utat, hogy a régi 32 bites GPU-PhysX játékok gond nélkül működhessenek Blackwell szérián is, a lehetőség innentől adott. (Mondjuk eddig is adott volt, ha a játé készítője 64 bitesre portolta volna a játékot.)
Így akár modderek is rendbe tudják rakni az érintett régi játékokat.Ezen felül a Flow nevű, GPU gyorsított folyadékszimuláció is teljesen nyílt forráskódú lett.
Szerintem ez az NVIDIA válasza a PhysX backlash-re, amit jogosan kaptak, szerintem ezzel részükről le is tudták és úgy gondolom ez így rendben is van, ugyanis innentől bárki rendbe tudja tenni a problémás PhysX játékokat, a lehetőség innentől adott. Ezen felül nem csak rendbe tenni lehet az ériontett címeket, hanem tovább lehet fejleszteni az implementációkat. Ez a lépés rengeteg új lehetőséget nyit meg a játék fejlesztők lett.
Flow 2.2.0 és PhysX SDK 5.6.0 forráskód GPU kóddal
A témában egy másik érdekesség:
Az SCS Software sok év után lecseréli a fizikai motort az Euro Truck Simulator 2 (ETS2) és American Truck Simulator (ATS) játékaiban, ahol az eddig használt Bullet motort PhysX-re cserélik. Az SCS viszont kizárólag CPU alapú PhysX-et használ, ami már sok éve nyílt forráskódú.
Az SCS közleménye a témában:
"In 1.54, we are adopting the NVIDIA PhysX physics engine as an alternative to the current Bullet physics engine for low-level simulation of physics in the game world that players interact with. This shift allows players to experience more precise collision detection results and more robust behaviour during scenarios involving collisions between vehicles and obstacles or other vehicles. PhysX also offers our teams better debugging tools, which indirectly benefits players by helping resolve bugs more efficiently.
One of the most noticeable improvements brought by PhysX can already be experienced in our recently introduced Driving Academy game mode. For example, collisions with cones and obstacles are now more accurate and objects no longer appear to "levitate" slightly above the ground after interaction, a flaw that occurred with Bullet. While players may not see drastic changes, certain interactions should exhibit slightly improved behaviour.
During the Open Beta, many players expressed concerns about hardware limitations due to recent news that 32-bit version of PhysX would no longer be supported by certain GPUs. However, the PhysX implementation we use runs entirely on the CPU, meaning players can enjoy PhysX without worrying about graphics card compatibility.
With the release of version 1.54, PhysX is now the default physics engine for all gameplay. Players who prefer the previous Bullet physics engine can switch back by using the "-bullet" command line argument in their Steam launch options."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple MacBook
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Battlefield 6
- Milyen videókártyát?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Dell 14 Latitude 9410 FHD IPS 2in1 Touch i7-10610U 4.9Ghz 16GB 512GB SSD Intel UHD W11 Pro Garancia
- Xbox Ultimate előfizetések
- Samsung Galaxy A12 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest