Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Egyébként erre visszatérve, igazából a Microsoft sem annyira rossz. Itt igazából arról van szó, hogy van egy nagyon fontos feladat most, amire elmegy az erőforrás. A shader modell jóra tervezése. És ez marha sok munkát leköt. Emiatt a DirectX-be most csak olyan funkciók kerülnek, amelyek viszonylag könnyen integrálhatók a szabványba. Egy SER például nem ilyen, vagy mondjuk a DGC sem. Tehát nyilván a Microsoft is érzi, hogy mire lenne igény, de a shader modell 7 mindennél fontosabb, mert konkrét funkciók buknak el azon, hogy nem elég modern a háttér itt.

    Az NV újításai elérhetők lesznek a szabványon túl, aminek megvan a haszna, de az mindig egy olyan kockázat, hogy lesz egy extra kódutad egy adott hardveres generációra. Ez egy rakás melóval jár. Például azzal, hogy csak egy generáció kap egy extra kódutat, amit aztán külön karban kell tartani. Figyelni kell arra, hogy az a külön kódút a következő generációnál hogyan működik. Lásd ugye a DMM esete, ami volt a 40-es RTX sorozatban, de az 50-esben már nincs. Tehát ha valaki beépítette volna ezt egy játékba, akkor az a játék most nem futnak az 50-es szérián, vagyis ki kellene adni rá egy patch-et. Vagy ha úgy építette volna be, hogy ha RTX 40-et detektál, akkor kapcsolja be, akkor arra kellene patch, hogy a még érkező hardvereknél kapcsolja be, ahol elérhető. Ezért van az, hogy a szabványra várnak a fejlesztők, mert ott egyértelmű, hogy mi a követelmény a gyártók felé, és nem a gyártók döntenek arról, hogy ilyen-olyan fícsőrt egy-két generáció múlva kiszednek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák