- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Őszköszöntő hardverkeverék
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bekő Tóni
tag
válasz
tatabike #13328 üzenetére
Magnet? Arra tudnak juggert, meg pajzsot is nyomni. Es a jugger kicsit még gyorsítja is őket.
Szerintem:
Nitróerő-, nitróhossz növelőt (rajt is) - mindenbeMert nyerni megyünk.
Aztán ha ilyen skillek már nincsenek, akkor a slingshotra érdemes még menni. Nem úgy hogy megnöveled a időtartamát-, erejét alig érzékelhető ilyen 5-10 % okkal. Hanem úgy hogy az újratöltési idejét gyorsítod. Emellé mehet a ready újratöltési idejét gyorsító is.
Esetleg még "early powerups", hogy rajt után azonnal be tudd nyomni a slinget és ne tudjanak nagyon eltávolodni tőled a nitrómeghajtásúak.
És akkor mehet a slingshot-spam. Tökéletes vezetéssel (mert élen haladva nem lehet benyomni), illetve önuralommal még nyerő is lehet. (célegyenesre mindig hagyunk egy utolsót, plusz ha közvetlenül mögöttünk jönnek és éppen nyomnánk egyet, akkor kicsit engedjük el a másik kocsit és úgy nyomjuk be) -
ghostkid13
csendes tag
válasz
tatabike #13256 üzenetére
Én sem vagyok oda a túlzott festésekért,sok kocsinak nem is áll jól, nekem pl. van egy Ford Mustang Boss '69-em amit a világért nem rontottam volna el valami festéssel. Szép metál szürke lett, fekete felnik, fekete versenycsíkok és egy 3-as ültetés. Nálam inkább az a fontos mi van a motorháztető alatt
-
sunny84
senior tag
válasz
tatabike #13233 üzenetére
sajnos szoktam meg gyorsaságiakon is látom őket igen sűrűn ezért fáj ennyire hogy ilyen szar itt az r32 - r34 - r35 , evo -k , subi -k stb japó tuner dög
, ezért örülök is hogy a honda nem került bele ebbe a trágyába .. lehet japóktól nem kaptak annyi pénzt és ezért sz@rul állították be az autóikat
-
NFree
addikt
válasz
tatabike #13187 üzenetére
Én le koccolok , mert szeretek nyerni
és ha azonos az autó akkor tuti power upp(nos) dömpingbe torkollik a futam, és abból meg kevés van , kell az időjavítgatáshoz
Tutu kerestelek a játékban Graj pointon kéne tesztelni nismoval a lényeg 1.18 as kör pü nélkül kössz
Nagyon nehezen vertem el
Utánna néztem még tiszta az ember, de olyan gyanus volt a dolog hiába nitroztam , nem maradt le. -
NFree
addikt
válasz
tatabike #13126 üzenetére
jelzem , nem mindnél , de egy két autónál igazolodni látszik szerintem a leírás ennyi, de ti döntitek el , semmi nem fix és ez a szép. azt csinál mindenki amit akar, jó példa erre mr2 c,d class én általába végig rakom az alkatrészeket . van aki vagy csak ez vagy azt és baromi erőset rak bel , és elmondom nincs külömbség az overáll határozza meg a végsebeséget és kész, nuku külömbség, de ami az autó irányithatóságát illeti , mozgásást irányítását ott igen igen is észrevehető minimális külömbség , jelzem minimális . sztem
-
Bekő Tóni
tag
válasz
tatabike #13042 üzenetére
ültetéssel feszesebb lesz, jobb szlalomképességgel. Gyorsabban vált irányt, gyorsabban is áll vissza egyenesbe. Kanyarsebességet-, tartást viszont nem növeli (azt a widebody csinálja) sőt pár kmh val csökken is ha pl. egyből egy 3-as ültetést dobunk bele. Kb olyan mintha kék rugót valami másra cserélnénk.
Aftermarket felni ugyanezt csinálja. -
tupacamaru
veterán
válasz
tatabike #12924 üzenetére
Nekem is voltak alkatrészeim, de elnyelte őket a Sirocco meg a Lancia. Most vettem Boost-ot és Abban volt egy Porsche amit nem akarok lecserélni mert tetszik, és néha még nyerek is vele. Abba kellene alkatrész de és még van 5000 Boost-om. Autót úgy sem veszek rajta. [link]
-
-
válasz
tatabike #12887 üzenetére
Igen, csak akkor meg mi a fenének nem lehet kitenni, és valaki mást adna a gép a helyére.
Ilyenkor kénytelen vagyok én magam kilépni, és újra keresni versenyt, mielőtt ez a sz×r képes hármónkat, vagy kettőnket versenybe indítani a négy helyett, mert mondjuk a másik kettő in event-ben van.Legalább lenne olyan on/off kapcsoló, mint régen volt, akkor ha megvolt a létszám, azonnal indulhatott a verseny.
Team Escapeben úgy szeretek menni, ha nem nálam gyengébb autókkal rak össze a sors, hanem nálam erősebb kocsikkal. Ez meg elég ritka.
Ha végre sikerül is befognom egy-egy jobb paraméterekkel bíró autótulajdonost, akkor szívesen futnék vele még pár kört, ami most lehetséges is lenne ezen újragondolt szisztéma alapján, de mégse jön össze, mert valahogy odakerül egy in event, meg hát sok embernek nincs kedve várni több mint egy percet a köv. versenyre, inkább kilép. :/ -
-
callmeakos
veterán
válasz
tatabike #12845 üzenetére
Hát az örök téma....
Én hál' istennek azt veszem észre hogy egyre kevesebben vannak, banhammer előtt volt hogy minden második futamon 1 speedhackes benézett, a helyzet most egy kicsit jobb. Bár hogy hogy szóba jött, az elmúlt pár napban kicsit sűrűbben találkoztam ilyenekkel, a legutóbbi 3 versenyemből 2őn volt speedhackes, a legutóbbi piélduul pofátlan is volt mert tette az ártatlant amikor 1 Haritageen 25 nitrót nyomott el ready nélkül és a végén még én voltam a moron.....Ez a rákfenéje a multinak, benne van a pakliban. Reportolni kell őket, aztán lesz ami lessz. Én még a verseny után beszólok neki hogy ifuckyourmothertonight, csak hogy felpiszkáljam az agyát ha már felpiszkálta az enyém.
Tutuhawer
Te már megint miről beszélsz? -
-
noblem1983
senior tag
válasz
tatabike #12730 üzenetére
Elég különböző a két dolog és szerintem a tíz-tizenöt ezer forint körül vagyok amit erre a játékra költöttem több mint egy év alatt. Az pedig azt gondolom nem sok és akkor bővült ki az autóparkom amikor nagyon olcsó volt az 50000-es csomag(800 Ft körül ha jól emlékszem). Nem iszok ,nem cigizek, nem anyuci vette ennyit nem sajnálok rá.Az autókat pedig szeretem mindegyiket hiába némelyik nem olyan mint amilyennek lennie kellene
Sylarhun-nak pedig tökéletesen igaza van. Sokat elfelejtik ezt, hogy a kis rammerek, csíterek sehol sem lennének az LFA-jukkal ha nem tejelne senki a fejlesztőknek és nem lennének IGC-s kocsijaik sem mert nem lenne aki kifizetné a jobb boostos verdákat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Horgász topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Bluetooth hangszórók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Honor 90 + gyári gyorstöltő
- HP 15.6 ",AMD A10,jó állapotú,magyar billentyűzet
- Fujitsu ,15,6",8.gen.i5,világító.bill, 4G LTE,8-32GB/256-512,jó akku,szép
- Dell,14"FullHd IPS,core i5 6440H(fiz.4MAG!),8-16GB DDR4 RAM,Vil.bill,256-512GB SSD,Jó akku,szép
- HP,15.6" FullHd IPS,8.gen.core i5 (8X4,0Ghz)8-32GB RAM,256GB-1TB SSD,nagyon jó akku, szép á
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- 2db UK billes (146 / 147) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3515, 100% Akkumulátor
- LG 35WN75C-B - 35" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - USB Type-C 60W - AMD FreeSync - HDR 10
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest