Új hozzászólás Aktív témák

  • bakosgabor57

    őstag

    válasz Gulyo #4334 üzenetére

    Látom senki nem veszi a fáradságot, pedig nem titok...
    Nincs is benne semmi ördöngösség, ha valami nem úgy sül el, mint ahogy számítottad, próbáld máshogy. :DDD Ne is várjátok, hogy részletesen leírja valaki, mikor mit, hova ésszerű állítani, mert eleve mindenki máshogy vezet, ami jó nekem, nem biztos, hogy neked is jó..., és tényleg nem százas, hogy olyan lesz, mint vártad.
    Egyébként is a játékban a tuningban elég jól körül van írva, mi mire szolgál, szerintem ennél jobban nem is tudná senki leírni.
    Nem tudom, az alapelveken mit értesz(netán ha a sebesség jobban számít, nyilván nem a legrövidebb áttételeket használod, vagy ha mindig elszállsz nem rakod a leszorító erőt nullára, vagy a felfüggesztést max keményre ha nem akarsz sokat csúszkálni), a tuning meg egyébként is rossz kifejezés, inkább "autó beállításoknak" kéne hívni. Nincs rá általános recept. Az aki a "gyári" beállításokkal nem tud rekordok közeli időt menni, tuninggal sem fogja tudni. Itt csak az autó kézre, illetve adott pályára való beállításáról van szó, nem teljesítmény fokozásról, mert az a fejlesztéseknél található, amit inkább kéne tuningnak hívni.
    Most, hogy leírtam a jó nagy semmit, itt a bizonyíték, hogy a játék adta beállítással is lehet uralni bármelyik autót:
    Így kéne csinálni a Bugatti Veyron Battle futamon a tiszta kört, és utána még elsőnek is lenni(egy teljes napom ráment) :)

Új hozzászólás Aktív témák