Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz #31733248 #34040 üzenetére

    Nem is a vezetek hossza volt az erveles, hanem az erintett eszkozok (ami pl. egyuttal kihat a veszteseg mertekere is, nem mind1 hogy hany lepcsoben transzformaljak oda-vissza, ill. ezen eszkozok hasznalataranyos amortizacioja is kiesik). Az hogy Pakstol milyen messze van, az atalakitasok szamat mondjuk pont nem befolyasolja.
    Persze ezt nem azert mondom hogy egy jogszabaly logikus ervek alapjan szuletne, hanem hogy van logikus erv az ige'ny mogott. Aztan majd ugyis lesz ahogy lesz...

    Az a baj hogy a prosumer kozossegek letrejotteben - meg ugy altalaban, a nagy ara'nyu onellatasban - a jelenlegi infrastruktura finanszirozoja nagyon nem erdekelt, hiszen akkor kihasznalatlanul maradnak a tavvezetekei, trafoi stb., es forgalomaranyosan szamlazva (de hogy mashogy) nem fogja visszakapni a befektetes elvart jovedelme't. Mivel ezek a szereplok egyuttal pont a jogszabalyokra lobbierovel biro szereplok is, ezert ez valoszinuleg rengeteg ideig csak utopisztikus alom marad. De ne legyen igazam!

Új hozzászólás Aktív témák