Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Baryka007

    addikt

    válasz fudi2002 #66458 üzenetére

    A két érték azért tér el egymástól, mert eltérő MiB méretű buffer size-al dolgozik a két program.

    Az én bufferem 384MiB ... Ha ezt 256MiB re csökkentem, akkor kb pontossággal ugyan akkora tempót kapok az én CPU-mmal mint amennyit az AIDA-mér.

    Az ok, miért 384MiB re állítottam a buffer size-t. Az a 3D Cache és olyan szerverprocesszorok miatt volt, amelyeknek legalább fele akkora a cache memóriája mint maga a buffer.

    Jelenleg minden iterált 64Byte után (8 hex kód) jön egy CLFlush ami töröl mindent a cache memóriából.

    És sok esetben randomizált pattern szerint ír/olvas a memóriára a szoftver.
    Erre azért van szükség, mertha random pattern-t (mintázatot) használ a szoftver, akkor a cache nehezebben tanulja meg a mintát. Ezzel biztosítom azt, hogy a mérés ne csússzon át picit se a Cache memóriába.
    A CLFlush cache törlés pedig azért kell, hogy tovább csökkentsem az esélyét annak, hogy a cachebe íródik pár byte ... (hidd el, clflush nélkül hirtelen 180-200gb/s-t mérnénk, még a random patternnel is)

Új hozzászólás Aktív témák