Hirdetés
- Socket AM4
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- RAM topik
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
duni84
aktív tag
válasz
belovary #23098 üzenetére
én tényleg csak próbáltam összerakni, h mi is lehet a helyzet, mert így visszaolvasva tényleg nagyon úgy tűnik, h az eladó üzlet (vagy az, akitől beszerezték, mert írtad, h máshonnan tudták csak) tárolta rosszul, majd szimplán trehányan töltötték ki a szervíz kérelmet. én ugyan nem hardver, hanem szoftver hibák javításait csináltam/csinálom, de ez a forgatókönyv minden héten megesik (többször is), h valamit roszul írnak le, nekem meg ha sok a dolgom, akkor nem nézem meg, h azon túl, h erre meg arra panaszkodnak, hol lehetne még picit tuningolni vagy finomítani a kódokon. ha épp temérdek időm van, akkor megteszem (mert pakolok a karma bankba, aztán ugyanezt várom el én is mástól, ha nekem kell akármi). de ha ennyire jó a kapcsolat az üzlettel, ahonnan van, akkor tényleg megmondhatod nekik, h focizzák le ők, ha már te úgyis külföldön vagy és onnan nehézkes/kényelmetlen. te mégis csak fizettél nekik, velük állsz üzleti kapcsolatban, a termékszavatosságot náluk (is) el lehet sütni és akkor legalább a stressztől megóvod magad. és mint említettem, csináltak már nekem "igazi szakemberek" 150ezres kárt, ami után konkrétan a készült képek egy része veszett oda. itt a 150ezres kár természetesen csak maga a hivatalos szervizelés volt, nem pedig a kötbér, amit fizettem és a presztizs veszteség, mert az a többszöröse, csak hát hogyan hajtsam be? ilyen összegek mellett amúgy tényleg én azt csinálnám, h vennék egy olcsóbb vázat addig, amíg leharcolják a kft-k egymás közt, h mégis legyen valamim, aztán max benyelem azt a veszteséget, amit bukok azon, h amikor minden megjavul és boldog leszek, akkor a tartaléknak vett pl 600d-t eladom 15-el olcsóbban. tanulópénz sajna arra, h tényleg egyből teszteljek le mindent hamar a vásárlás után a meglepik elkerülése végett
mellesleg nekem sem szokott gondom lenni a camera kft-vel (a legutóbbi vázhoz, amit vettem pl jár 5db szenzor tisztítás ajándékba, mert csak ... és azért törzsvásárló vagy mindennapos vendég nem vagyok náluk)
@LamaCube: bocs, h neked ment, mert eredetileg a teljes kép ismerete nélküli totális felháborodásra szerettem volna reagálni, de mivel a konferencia, amit hallgattam unalmas és hosszú lett, közben ezért olvastam vissza 600 hsz-t és lett a hosszú válasz
-
*Ropi*
félisten
válasz
copass #23076 üzenetére
A stúdióvakus kép volt a sötét hely: a Hangár teteje kb. 5-6 méter magasan van és szürke hullámpala.
A Dudokot a mobil vakuk használata miatt linkeltem, nem a hely adottságai miatt - bár az is becsapós, mert este nagyon kevert és rossz minőségű (sávos spektrumú) fények vannak: a spotok 3200 Kelvinesek, a fali energiatakarékosok 2600, az éttermi részből meg kb. 3700 szűrődik át. Vagy túllövöd több vakuval (mint pl. a 11. oldal 2. képén: a terem átellenes sarkaiban volt feltéve két db 580EX II állványon fejmagasság felett, egy a kezemben lévő vázon, egy meg az éttermi részben volt fixen felállítva), vagy fóliáznod kell az egy szem vakudat (ha csak egy van)...
(#23079) belovary: Janinál jó kezekben van a vázad: amit ő nem tud megcsinálni, azt nem is lehet.
(#23081) duni84: Ne kérj elnézést: korrekt összefoglaló lett.
(#23083) cOxeR: Igen: ha nem lenne ilyen drága egy Canon szerviz szerszám + szoftverigénye, akkor nem csak ez az egy lenne. Bár volt egy (nem tudom jól emlékszem-e) Győrben is, de bezárt 1-2 év után...
(#23086) taranis: AZ "rgazda"-t hirtelen "orgazdá"-nak olvastam.
(#23095) .DLL: Szerencsére nem annyira sűrűn, csak tudjuk mit és hogyan kell mondani, hogy foglalkozzanak velünk.
Én pl a szenzoraimat magam pucolom, csövet még nem kellett cserélnem az 580EX II-őkben (nagyon belenyúltam a tutiba, mert 8 éves a legidősebb), csak az üvegeket vittem kalibráltatni minden szezon előtt. Most már az sem lesz talán, mert a vázakon is megoldható.
(#23097) cOxeR: Te is letagadod?
A C. Kft. Olyan mint Győzike: elvileg senki sem nézi, mégis mindenki tudja mi történt az aktuális részben.
-
belovary
senior tag
Na nehogy már egymást szedjétek szét!
Bocsi, nem másolgattam be most neveket, meg nem idézgetek, nem akarom itt húzni ezt a sztorit. Annyit az üzletről, hogy tőlük elég sok mindent rendelünk, velük semmi gond, és segítenek ahogy tudnak. Most ez lehetne magozni nagyon hosszan, mert ide sem írtam le teljesen, hogy ezalatt a közel 2 hónap alatt amióta tart az ügy, milyen telefonok, milyen levelezések zajlottak, csak nagyjából írtam le. Ha gombás, ha szennyezett, ha akármilyen is a gép, úgy gondolom, hogy a szerviznek fel kéne ismernie a hibát, javítani, stb... Főleg ha még fizet is érte az ember. Ha mondjuk gombás, akkor ezt nem veszik észre? Csak itt egy gép, valami hülye azt gondolja a szenzor poros, fújd meg pumpával azt küld vissza... aztán jééé visszaküldte a hülye a gépet, mert ugyanolyan... Jó, akkor tisztítsd meg normálisabban, azt küld vissza. Ennyi erővel nekiállhattam volna én is...
Nem fikáztam a márkát! A szerviz, abszolút nem érdekel engem milyen cég, ilyen módon kezelni egy ügyfelet, eléggé luxus, hogy ezt megteheti. A munkájuk a látottak alapján kissé érdekes kategória, na de ami felháborító szerintem, az ahogy reagálnak. Se egy elnézést, se egy magyarázat... Ráadásul tényleg az elején együttműködően kedves voltam, de elfogyott a türelem.
Nem szaporítom tovább a szót! Lehet védeni őket, mert saját tapasztalat után jók az észrevételek, lehet itt bármit írni, hogy kinek a hibája, egy biztos! Szégyen, hogy ez egy Canon szerviz ma Magyarországon, és még nekem kellene elnézést kérnem, hogy nem hunyászkodom meg...
Az árra, hogy közel fél milla, azért írtam, mert amikor vettem még 400e Ft felett volt, így közelített a fél millához. Az meg megint egy másik sztori, hogy mondjuk egy kis emberség. Ha hozzám bejön felháborodva egy ügyfél, és mondjuk olyan problémával, amihez a mi üzletünknek köze nincs, akkor is próbálok neki segíteni, mert nem törik le a körmöm emiatt. Na de ez már egy másik sztori...
@duni84: Azért köszi, hogy így belemelegedtél...
Persze MINDENKINEK!
-
Fujis2950
tag
ja nem pont erre értettem , bármilyen váz lehetne negyed vagy fél millás...de akár " csak százezres ezerszázados akár...
-
Zozzer888
addikt
Lényegében tök mindegy, de hogy lett félmillás cucc a 70D ?
-
Fujis2950
tag
az ok , hogy vállalkozás, de ha kétszer bevisz egy terméket, akkor ( tök mindegy ,hogy most egy félmillás Canon, vagy pár tízezres másfajta műszaki cucc, amit azért nem pár hétig szeretne a tulaj rendeltetés szerűen használni -jelen esetben fotókat készíteni) jogosan veri a kolléga a nyálát , hogy - garis vagy nem garis a gond- de ha már időt meg pénzt nem kímélve próbálná megoldani , akkor a szerviz ne adja már vissza dzsuvásan! Főleg ne úgy , hogy volt képük ezért még pénzt is elkérni! kérdem én miért? Ránézett a szaki , hümmöggöt kettőt ,meg ne adj Isten valami szarvasbőrrel vagy pzsvel maszatolt?( Jaj Te nem Lenspennel az Drága! Hogyisne!!
, Na szal ,ha szolgáltató, akkor pénz ellenében ne adjon ki szar munkát a keze közül, De garisat sem.. , azzal a szöveggel , hogy jó az , különben is a kolléga ne magyarázza meg , ez ilyen és kész...Nekem már lehet elszállt volna az agyam és min basebbal ütővel követeltem volna , hogy normálisan tisztítsák ki,. Na kicsit emberibben ,mivel a szerviz is szolgáltató, hiába vállalkozás, nagyon nem így kellene ehhez az ügyhöz állnia, attól független, hogy lehet a szar tárolása az üzletnek ( vagy a nagyker, vagy szürkeimportőr, vagy akárki aki behozta az országa ) trehánysága miatt tart itt az ügy ahol... Bocs hogy kicsit sok volt hsz de muszáj volt a véleményem leírni, attól lehet ,máshogy van... [/OFF,
-
válasz
Fujis2950 #23085 üzenetére
Ez egy vállalkozás... van ami garanciális kereteken belül van, van ami meg nem... max a saját kontójára tudja megjavítani, az ügyféllel való lojalitás miatt, vélhetően gyártói visszatérítést egy fillért se kap, azért ha megoldja a gondot. Sajnos ez egy elég nehéz terület... csak picit mögé kell látni. Mindettől függetlenül teljesen jogos a felháborodás... félre ne érts... csak mögé kell nézni. Én sem bírom őket... félreértések elkerülése végett... mert rablás amit kérnek dolgokért... de ennek csak töredéke az a pénz ami a fedezet...
-
LamaCube
addikt
válasz
duni84 #23081 üzenetére
Annyira nem vágom, hogy miért nekem írtad, de nem akadok fel ezen.
Én is azt írtam, hogy jogilag azzal az üzlettel van kapcsolatban, ahol vette. Függetlenül attól, hogy máshonnan szerezték be ők is, mert nem volt raktáron. hadakozzanak ők a szervizzel ne az ügyfél. Természetesen a szenzor koszossága nem garanciális ezzel szerintem mindenki tisztában van. én ott látom a hibát, hogy egy szerviz 2x kitisztítja és még úgysem jó, akkor miért nem nézi meg, hogy hol lehet a hiba? Kiadja ugyanúgy hibásan pénzt kér érte és széttárja a kezét.Viszont a 400000 forint "valóban nem sok" fotós dolgokhoz viszonyítva, de azért ne nézzék hülyének az usert és koppintsák le.
-
zgospel
őstag
de most komolyan... ennyire érdektelen emberek dolgoznak ott? olyan hogy szakmai kihívás már nincs is egy szervízben??? hogy akkor legalább utánajárok hogy mégis mi a péló miatt olyan dzsuvás, vagy mi a fene az egyáltalán.
én amikor a munkahelyemen kapok egy olyan ügyet hogy az első ötleteim és tapasztalataim ellenére sem oldódik meg a probléma, akkor már csakazértis idegesít és pörgök rajta ha kell napokig, hogy kiderítsem mi az és hogyan tudjuk megoldani... persze megesik hogy zsákutcába futok és nincs megoldás csak workaround de azért legalább megpróbáltam és utána ennek megfelelően tájékoztatom a partnerem/ügyfelem...
meg amúgy oké hogy túlrekeszeled és tágabb rekesszel nem látszik a sok kis pötty, de attól még ott vannak, és lágyul a kép... mint amikor a fél centis karcra az obin azt mondják hogy nem befolyásolja a képkészítést. hát dehogynem befolyásolja, amikor ott lágyul a kép...
-
taranis
addikt
válasz
radi8tor #23063 üzenetére
Akkor egálban vagyunk, én is egy ismerősöm kérdeztem, aki 20 éve rgazda. Többnyire 3ware, vagy lsi kártyákról van szó, ő még nem tapasztalt olyat, hogy ne lehetett volna felépíteni a raidet, az meg egy másik kérdés, hogy 15 éve nem látott megdögleni raid kártyát. Nagy szolgáltatóról beszélünk. Másrészt hamarabb vannak újítva a kártyák, minthogy ilyen gond előfordulhasson.
Szóval én gond nélkül használnék hw raidet, persze a backupot NEM váltja ki. Ha irreális méretű félelmet kezdenék el érezni, akkor meg eleve két raid kártyát vennék, és lenyelném, hogy a biztonság ennyibe kerül. Ahol szükség van rá, ott van tartalék. -
Fujis2950
tag
válasz
belovary #23079 üzenetére
Hát olvasom a kálváriád, és nem értem a szerviz hozzáállását.a Canonnak ez kell? De most tényleg? Egy amatőr gépnél se lenne elfogatható ( főleg, hogy több havi fizu egy normális váz ára), de egy félmilásnál? Ha én lenék a Canon Közép- Európai "atyaistene", már csak elvből is szerződést bontanák a c- Kftvel. Ez elintézési mód ,hogy nem garis probléma , meg nem jó rekeszértéken használod? Röhej. Csak a Canon " főshogun" meg ne tudja ,és iderepül Japánból aztán hullanak a fejek...
Vagy szerintük nincs konkurencia, hogy átpártolj később? Remélem megoldódik a gondod!!!!
-
duni84
aktív tag
válasz
LamaCube #23075 üzenetére
(baromi hosszú lett, elnézést mindenkitől
)
óvatosan jegyzem meg, hogy tényleg érdekel a dolog, ezért visszaolvastam, de eléggé ambivalens kép alakult ki bennem a szituációról, mert egyrészt tényleg ki tudja meddig volt (esetleg fedetlen aknával) kiállított darab ("plusz cégen keresztül vettem, egy olyan üzletben, ahol nem volt, ők is úgy rendelték egy másik cégtől" // "1 hónap alatt igencsak extrém esetben lehet ilyen szennyeződés a szenzoron, így valószínű, hogy így adták el nekem"), a processz külföldön is ugyanaz: a tisztítás nem garanciális.
és akkor az izgalmas része, mielőtt felháborodik az ember a szervizeken (camera kft és bármelyik EU/non-EU ország szerződött partnerén, aki mocskot nem garanciában szed ki, mert ha az lenne, akkor én a homokozóban lapátnak használnám a vázakat, aztán vinném gari alatt tisztíttatni és csapkodnám az asztalt, ha nem tiszta, esetleg a homokszemek még össze is karcolták az üvegeket, meg serceg fókuszálásnál
)
szóval elhangzott ez is: "a képeken is, meg a keresőben is a sok pötty! Azt hittem obi, de megtisztítattam és ugyanaz." --> "Ami a keresőben és a képen is látható az pedig csak obin lévő szennyeződés lehet már csak a működéséből adódóan is", oké, de az objektív cserén túl van szegény és még mindig ugyanúgy látja a foltokat a képeken (szenzor) is, meg a keresőben (mattüveg/tükör/kereső), tehát mi más lehet?
A, pont ugyanúgy poros a szenzor is, mint a kereső/tükör, de ezek elvileg már le voltak tisztítva (a szenzor az elmondások alapján)
B, gombás a belseje, mert valaki korábban az üzletek közül, ahol keresztül ment a rendelés egy dohos, beázott pincében tárolta a gépvázat egy jó ideig.lehet harcolni a canonnal tényleg, de akár a véleményüket is kikérni, hogy "esetleg nem poros/piszkos, hanem gombás?" mert én még mindig értem, hogy "vissza az üzletnek, az küldi Camera Kft.-nek. Azok visszaküldték egy tisztítás után, és jééé ugyanúgy megvan a gond", de azt írtad, hogy "Személyesen csak az üzletben voltam, ahol majdnem ugyanúgy fel vannak háborodva mint én. Ők is beolvastak a Camera Kft.-nek"
tényleg nem célom védeni a camera kft-t, de te most a canon-t és a camera kft-t szidod, miközben valószínűleg egy gombás gépet adtak el az üzletben (ahol még normálisan ki se töltötték a garipapírt), aztán kitartóan mutogatnak a szervízre, miközben a garipapíros trehányság után el bírom képzelni, hogy azt írák rá, hogy "valami baja van", de nem igazán specifikálták vagy küldtek fotókat, hogy mi is a gond. persze itt benne van a pakliban, h a szervizes is észrevehette volna, h itt nem azt kell csinálni, mint amit kértek, hanem mondjuk szólni, hogy az egész erdőalja épp növekszik az aknában és inkább napalmot kéne rádobni.
a sok-sok hozzászólás alapján, amiket belovary és a neki válaszolók adtak május eleje óta, nekem még mindig úgy tűnik, h az értékesítő üzlet volt eléggé gondatlan és azért hajt el a szervízbe "felháborodva", hogy lejárjon a rájuk (igen, rájuk vonatkozik a kötelező 12 hónap jótállás, nekik KELL elintézni, nem neked eljárni a cipőd talpát, aztán hogy ők a szervízzel hadakoznak ugyanígy vagy belátják, hogy ezt be kell nyelni és adnak neked egy nem beteg vázat, az az ő dolguk) vonatkozó 12 hónap és onnantól ők moshatják kezeiket. (egykori support chain-ben dolgozó láncszemként sajnos teljesen általános forgatókönyvnek látom ezt a felállást ügyfél-szolgáltató-supplier-3rd party-sokadik 3rd party közötti keringőt, amiből csak az ügyfél jár rosszul, ha nem sikerül tök véletlenül beletrafálnia, h ki és mi is a hibás 1-1 ügyben)
szóval más is javasolta már: helyi szervíz, ha nem akarsz utánajárni, aztán ha ők, mint hivatalos canon márkaszervíz ott helyben azt mondják, hogy "igen, itt 6 hónapja növekednek az őzlábak", te meg 4 hónapja vetted, akkor idővel rá tudod verni a költségeket a boltra vagy pedig elhozni magyarországra személyesen, laptoppal a hónod alatt, hogy lássátok mi a helyzet (én is töltöttem már 35 percet a somogyi béla utcában, miközben próbáltam előhozni a hibát) vagy az üzletnek visszapasszolni a bűvös "termékszavatosság" ("a jogalkotó választási lehetőséget ad a fogyasztónak, hogy vagy a szerződéses partnerével (az eladóval) szemben érvényesíti kellékszavatossági igényét vagy a gyártóval szemben érvényesíti termékszavatossági igényét") szóra hivatkozva és onnantól szenvedjenek vele ők és ugye ha 30 napon belül nem oldják meg kielégítően, akkor csere termék. tudom, h könnyű innen a "fotelból" mutogatni (pont annyira, mint a pult mögül), de az üzlet a ludas és a "termékszavatosság", mint varázsige elintézi neked, hogy ők és ne te járd le a lábad és beszéld ronygosra a szád. sőt! ha az elején ezzel kezded, akkor már rég meg is lenne a 30 napos hercehurcájuk, ami alatt nyilván nem tudnák megoldani a leírások alapján és cserélniük kellene lehetőleg nem penészesre.
egy trehány (gondolom egyetlen közeli/legolcsóbb) üzlet miatt felesleges lehúzni egy márkát/típúst/nemzetközi szervízhálózatot/akármit. pl én ezért szoktam ugyanazokon a megbízható helyeken vásárolni drága dolgokat, ahol már korábban minden rendben volt és nem a legolcsóbb helyen. (és pl az autómat azért nem hordom xy márkaszervízbe, mert a garanciája alatt mindig ott volt és kis túlzással még a motort is kicserélték volna egy 400e km-t megjártjra, ha az ember kettőt pislog és nem mondja azt, hogy "megvárom itt az olajcserét, nem sietek"). (igaziból nem csak belovary-nak szól a hsz, mert más is belefuthat ilyenbe a nem megfelő forrásokból beszerzett eszközöknél. 400e ráadásul még nem is sok egy fotós eszközért, tehát nagyon még bilit sem lehet vele borítani nemzetközi szinten, de még nemzetin sem).
-
belovary
senior tag
Lebeszéltem Ruzsa Úrral a dolgot, és ha jól olvastam a dolgokat, nem csak nekem vannak, voltak ilyen gondjaim, és állítólag csodaszépen be vannak védve. Utánajártam picit, és sajnos az a helyzet, hogy akármilyen hivatalt is keresnék meg, nem állná meg a helyét az ügy, mert úgy néz ki ez a szennyeződés nem csak nálam előforduló gond, és a rosszul visszaküldött gép sem.
Na de a lényeg, hogy küldöm Ruzsa Úrnak, a garancia megmarad így is, és Ő is nagyjából tisztában van a helyzettel, és nem igazán értette azokat a sorokat, hogy a szenzor nem lesz tökéletesen tiszta, és miért programmal ellenőrzik a szenzort, de engem nem is érdekel. Legyen jó a gépem, és az biztos, hogy soha többé nem fogom a szervizbe küldeni.
-
LamaCube
addikt
Persze ezt vágom, de ha a hiba a koszos szenzor, akkor 2 tisztítás után miért nem jó? Teljesen igazad van, hogy az az ő felelősségük. Beadta szervizbe a tulaj, majd kitisztították 2x és még se lett jó, akkor nem kellene mást is megnézniük és szépen visszafizetni a tisztítás árát? Vagy mégsem a szenzor a koszos? Ha nem, akkor mi a gond? Sok itt a megválaszolatlan kérdés sajnos.
-
Athes88
tag
Üdv.
Hát amit linkeltél fasza is lenne csak azt pont nem hozzák ki Mo.-ra. De itt egy másik ezt már igen csak nemtom ez jó lenne-e hozzá.(Canon SX160-hoz) Köszi a választ. [link]
-
*Ropi*
félisten
válasz
copass #23056 üzenetére
Ha már itt írtátok, ide válaszolok, de tényleg jobb lenne az eskifotós topicban folytatni.
Ja igen: azt elfelejtettem írni, hogy a rawokból nálam is van egy plusz másolat, hogy azok mindenképpen meglegyenek bármi történjék is. Eleve, mivel két kártyát kezel a vázam és tükörmentésben kerül rá az adat (mindkettőre rawot ment a gép), így már az első lépéstől párhuzamos mentéssel dolgozom.
A szelektálás nálam is valahogy így megy, több körben válogatom le mielőtt behúzom a Lightroomba.
"nem kapcsoltam ki néha a stabit és berántotta 160on"
Akkor valami nem stimmel azzal a képstabilizátorral.
"a vacsora olyan szinten gáz volt világítás szempontjából hogy ihajjj. fedett kerthelyiség, tehát: belmagasság volt vagy 2,40se ,barna pácolt fa, barna térkő, nádtető, tégla fal,sövény, sehol egy ablak, lámpák energiatakarékosok rizsgömbben vagy miben, plusz ledsor, karácsonyfa izzók,robotlámpa. félhomály. iso 6400-re is feltekertem és még akkor is alagutat lőttem, hiába derítettem vakuval, de hát nádtetőre?!
lehet kevés volt a yn565ex, igaz nem volt derítőm."
Egy vaku ilyenkor nagyon kevés és az ISO emelés sem mindenható, mert a nem lévő fényből nem tudsz szép bőrszíneket kifacsarni, akárhogy tekered is Lightroomban, ezért kell feltenni a terem sarkaiba néhány rádióvezérlésű vakut és rögtön semmi gond.
Régebben stúdióvakukkal, az utóbbi években 4 db 580EX II-vel oldottam meg (bulis képek).
(#23057) FLx: A 6D-nek az ISO 6400 meg sem kottyan: 25600-ig nyugodtan használhatod.
(#23058) Zozzer888: Általában meg van beszélve a násznéppel, hogy az egyházi és a polgári ceremónián azért vagyok ott, hogy méltóképpen legyen megörökítve, cserébe a lagziban kiélhetik a kreatív hajlamaikat.
Persze van aki nem ért a szép szóból és mindenáron önmegvalósítani akar, ilyenkor a helyzettől függően állok hozzá én is: először megkérem, hogy ne álljon elém, a következő alkalommal (ha van) elmondom neki, hogy igazából csak a párral tol ki, mert ha én lemaradok egy képről miatta, akkor a szerződésem véd (erre külön rész van benne), viszont a pár fix összeget fizet nekem, tehát nagyon lesarkítva a párt lopja meg ezzel, ha kevesebb képet kapnak mint amennyit kaphatnának. Ha még ekkor sem kezd el a lelkiismerete dolgozni, akkor egyszerűen félretolom...
Egyszer volt egy nagyon hiperaktív rokon, aki mindenbe beleütötte az orrát: ott lógott a nyakunkban reggel óta, a kreatív fotózáson helybéliként mindent irányítani akart...Ahogy láttam, nem csak engem húzott fel, de a párt is, így (ugye az esküvőfotós nem "csak" fotós, de jó pszichológus is) kitaláltam, hogy kivonom az egyenletből, hogy a pár egymásra tudjon koncentrálni: elküldtem őket cirka 100 méterrel arrébb egy kis tó hídjára és CB rádión (a fotóstáskám örökös tartozéka
) mondtam nekik, hogy mit csináljanak. Ők gyorsan el is kezdték jól érezni egymást amint kettesben maradtak, a buzgó rokon aki velem maradt sem nem tudott hozzájuk szólni mert messze voltak, sem fotózni őket mert csak nagylátó volt nála, viszont én a 70-200 + 1.4x telekonverterrel meglőttem ezt a képet, ami azóta is az egyik kedvencem.
Mikor elbúcsúztunk a pár megköszönte, hogy ilyen simán kezeltem a helyzetet és nem lett belőle kakaskodás (nem mondom, hogy nem voltam "robbanásközeli" állapotban - mint a rajzfilmfigura, amikor vörös a feje a dühtől, szikrázik a szeme és füst jön a füleiből
: amikor napközben megpróbáltam megbeszélni a rokonnal még neki állt feljebb, de az ilyet tudni kell kezelni: az ügyfél nem láthat belőle semmit, nehogy magára vegye és elrontsam vele a boldogságukat). Később meg lehet beszélni, de nem ott és akkor.
(#23059) duni84: Mindenkinek megvan a maga mumusa... (Persze ez is saját termés...)
-
-
LamaCube
addikt
válasz
belovary #23070 üzenetére
Miért lennének bevédve?
Ha nem garanciális gond, akkor mondják meg, hogy mi baja, mert ha tisztítással nem megoldható és nem sértettél meg a gépezetbe semmit, akkor miről is beszélnek? Foltosak a képeid? Igen. Megtisztították? Igen Jó lett? Nem!!! Akkor mi is a hiba? Mert ugyebár azt nem mondták. Csak, hogy extrém rekeszértékekkel fényképezel. keressél egy olyan paragrafust, ahol ezt közli veled a gyártó, hogy ilyen meg olyan rekeszértékkel foltosak lesznek a képeid. Na, ha ilyet találsz, akkor be vannak védve.
Ha megmondják, hogy xy alkatrész miatt ilyen, akkor hogyan romlott el? Szétszedted? Belenyúltál? Nem. Akkor miért ne lenne garanciális a hiba?
Te tudod, onnantól, hogy belenyúl, egy nem szakszervizes /nem Ruzsa urat értékelem le és nem a szakszervizt dicsérem/, akkor biztosan elveszik a garancia, ami mint látjuk nem sokat ér, de hidd el egy fogyasztóvédelmi vizsgálat csak az idődet rabolja valamelyest /jó tudom, hogy az is pénz/, de a bolt ahol vetted, egyből másképpen tekint az ügyre. A te esetedben a boltnak kell lezongoráznia a dolgot, még ha ők is máshonnan szerezték be. Jogilag velük állsz kapcsolatban. -
belovary
senior tag
Gyerekek! Itt nem az a lényeg, hogy hogyan használom a rekeszt... Írtam, amúgy, hogy miért nem az első napokban vittem vissza a gépet, de nem szeretném újra leírni, mert sok lesz belőlem.
Egyszóval felháborító, hogy megmondják, hogy szerintük ez extrém eset, és sajnálják hogy engem zavar...
Ruzsa Úr remélem tud segíteni, most azon agyalok, hogyan is juttatom el hozzá a gépet. A fogyasztóvédelemnél van egy barátom, azt mondta, hogy az elmondottak alapján, sajnos be vannak védve, ugye mert ez nem garanciális gond. Lehet belőle ügyet csinálni, de én inkább megoldást keresnék, nem bonyodalmat. Bízom benne, hogy megoldódik így, és nem kell pereskedni, meg tovább ilyen ócska cégekkel kommunikálni. -
LamaCube
addikt
válasz
belovary #23061 üzenetére
Irány a fogyasztóvédelem. Igaz pereskedés lesz, de te fogsz nyerni ez 100%. Már régebben írtam egy ismerősöm végigjárta ezt egy laptoppal. A végén visszakapta a pénzt. Most írhatnám, hogy ha 10000 Ft-ról lenne szó, akkor hagyd a pi..ába, de én akkor se hagynám. Főleg félmillánál.
-
Zozzer888
addikt
válasz
matyi012345 #23064 üzenetére
Kiváncsi vagyok , hogy Rúzsa Úr megtudja-e oldani, mert ha igen, az lesz a nagy égés a C. Kftnek. Fogyasztó védelemhez fordulás miért nem játszik?
-
belovary
senior tag
Sziasztok!
Csak hogy nehogy felejtsétek a szervizes kálváriás sztorit.
Ma kaptam választ, és már nem is panaszkodhatom, mert legalább válaszoltak. Igaz, tömören annyit közöltek, kapjam be, menjek ahová akarok. Nem közlöm az egész levelet, mert felesleges is, meg hosszú.Első sorban azt írják, hogy sajnálják, hogy zavarónak találom a foltokat az "extrém" rekeszértékkel készült felvételeken. Ó, milyen megértőek... és kedvesek.
"A speciális szenzor tisztítás keretében végzett tisztítási eljáráson felül - az európai sztenderdnek megfelelő szervizkörülményeink között - sajnos nem tudunk többet tenni a szenzor felületének tisztaságáért".
Majd hosszasan leírják, hogy ez nem garanciális ügy, és Ők a továbbiakban nem érdekeltek, rendezzem az üzlettel. Ha az üzlet felvállalja a cserét szerencsém van, ha nem, így jártam.
"Ismételten jelezzük, hogy a tisztítással nem lesz új, pormentes a szenzor felülete, de a termék rendeltetésszerű használatra alkalmassá tehető."
Jópofa írás, ugyanis soha egyetlen egyszer sem közöltek, jeleztek felém semmit, csak ebből az írásbólsejtem, meg a számlákból, hogy szenzort tisztítottak 2 alkalommal is.
Továbbá szerintük nem életszerű ilyen magas rekeszértéken fotózni, fotózzak f8 -f16 között, mert e felett szerintük nem normális üzemmód van, és az nem általános beállítás.
"Javasoljuk az említett életszerű rekeszértékek használatát."
Na erre nem tudok semmit írni, sem mondani... Ez számomra a közvicc netovábbja, közel fél millás gépnél ennyit tudnak, illetve úgy kell kierőszakolni egy ilyen elfogadhatatlan választ. Naná, hogy az üzlet meg nem fog kicserélni egy ilyen drága gépet, visszatéríteni az árát sem fogja, hiszen a szerviz azt ecseteli, hogy nincs rá garancia, ha kapok egy új gépet, pár napon belül nem lesz ilyen a szenzor.
Egy élmény....
-
taranis
addikt
válasz
radi8tor #23038 üzenetére
Gyártón belül azért kompatibilisek a metadata-k. Aki meg ennyit rászán egy kártyára, az meg nem úgy vásárol, hogy azt veszi, ami épp a boltban van. Lehet, hogy kicsit várni kell, amíg megjön a megfelelő kártya, és lehet, hogy ez épp kellemetlen (ezért jó backupolni is), de végső soron menni fog a raid.
-
duni84
aktív tag
válasz
Zozzer888 #23058 üzenetére
ilyen élményeket akár még én is olvasnék itt, mert picit mindig feldobja a kedvem, ha tudom, h más is harcol a lelkes elemekkel
a legutóbbi ilyen élményem egy "profi videós" volt, aki a szertartás alatt a pár körüli 50 (!!!!) cm-es sugarú körben mozgott a kis kézikamerájával, amit nem lehetett úgy fotózni, h ne legyen rajta. az egészet megfejelve egy zseniális húzással (amiből minden bizonnyal a történelem legjobb 3 másodperce lesz) fél kézzel csak úgy leengedte az objektív elé a kamerát gyűrűhúzásnál. kb kivégeztem volna, ha épp nem ketten vagyunk két szögből
persze addigra már egy "mégismiaf*sztcsinálsz?!" kicsusszant. de a lényeg, h az ilyen történetek/nehézségek/emlékezetes pillanatok akár mehetnek ide is és akkor nem lesz off.
-
Zozzer888
addikt
válasz
copass #23056 üzenetére
Én is fotóztam egyszer végig így esküvőt, ingyen, de mellettem nem profi volt. A legrosszabb tényleg az volt, mikor bemászott a nép elém (meg elé...) kompakttal basszus... Látja, hogy ott vagyunk, lesz kép nyugi az a két batár izé fényképezőgép ugyanúgy , de nem... Bevetődik kompakttal, telefonnal...
-
válasz
copass #23056 üzenetére
Nekem majdnem uez. volt két hete. kint szembe sütött a nap abban a fél órában amikor nem kellett volna, bent meg magas helyiség, barna falak stb.
Ráadásul a sok mozgás miatt kis záridővel kellett egy csomó képet csinálni ugye. Egyetlen szerencsém volt, hogy a 6D egész jó volt még 6400 feletti ISO-n is.
-
copass
veterán
válasz
*Ropi* #23054 üzenetére
én most már úgy csinálom meghagyom az összes raw-ot, majd a másolatból elkezdtem irfanview-el szelektálni. mivel az IV úgyis csak a gurány előzetes képet adja így gyorsabban olvassa be, könnyebb törölgetni. törlés a szelektálás nálam!
nincs kegyelem, ha elizélem akkor még visszatudom szedni az eredetiből.
mivel egy kbsztt amatőr vagyok, volt lehetőségem (ingyen) először esküvőn fotózni egy profi mellett (analógon szocializálódott,előhívó,sötétkamra, gyerekfotós, az esküvőket muszájból csinálja).
800 képből a fele maradt meg. nem kapcsoltam ki néha a stabit és berántotta 160on, meg a pislogások.
a vacsora olyan szinten gáz volt világítás szempontjából hogy ihajjj.
fedett kerthelyiség, tehát: belmagasság volt vagy 2,40se ,barna pácolt fa, barna térkő, nádtető, tégla fal,sövény, sehol egy ablak, lámpák energiatakarékosok rizsgömbben vagy miben, plusz ledsor, karácsonyfa izzók,robotlámpa. félhomály. iso 6400-re is feltekertem és még akkor is alagutat lőttem, hiába derítettem vakuval, de hát nádtetőre?!lehet kevés volt a yn565ex, igaz nem volt derítőm.
szóval szplrcbn végig sűrű krvnyzsk közepette ment az egész, de jó hangulatban!
plusz bónuszként az önjelölt fotósok, beállsz a pillanatra és bemászik eléd egy melírozottfejkékingbenb+!
(az est folyamán azért volt revenge mert néha azért véletlenül pont szembőltelibe kapta a vakut, de hát bocs,bocs!)
fénysebességgel értem el az 1100D határait, iso kevés, sorozat seb kevés, exponálás lassú, mondjuk ez lehet a 28-135 usm miatt is, a következő vázam 6D lesz tuti.
nagyon jó tapasztalat ez nekem, feladja a leckét. tudom a tisztelni a fotósokat akik ebből élnek. -
*Ropi*
félisten
válasz
Zozzer888 #23035 üzenetére
Persze: prémium szolgáltatásként 15 évig. Volt már, hogy 1 évvel később megkeresett a pár, hogy a lány nagymamájáról az esküvőn készült egy fotó, ami neki (mármint a nagyinak) és nekik is tetszett, ezért abból vágjak ki egy arcportrét és abból szeretnének egy 90x60 cm-est kidolgoztatni. Mint kiderült: meghalt a nagyi, a temetésén az a kép volt kitéve. Ha nem lett volna meg az eredeti, akkor csak jóval rosszabb minőségben tudtam volna megoldani.
(#23036) copass: Igen, a SIL3112-höz nekem is volt szerencsém...
(#23037) FLx: Nem fogod elhinni, de átmásolom.
Szigorúan kézzel, így nincs az, hogy egy megbolondult / rosszkor lefutó script rossz adatokkal írja felül a jókat is.
Gyakorlatilag két példány van az éppen feldolgozott anyagokból, a harmadik példány pedig 1 verzióval régebbi: így ha valamiről kiderül, hogy abban a formában nem működik, akkor vissza tudok térni az előzőhöz.
-
Patrik..
újonc
válasz
Alx.Mercer #23046 üzenetére
Értem akkor semmi kép se vegyszerrel.
Köszönöm ! -
Patrik..
újonc
Sziasztok !
Segítségeteket kérem , a minap kint fotóztam a szabadban , amikor obi-t cseréltem kicsit szeles idő volt .
ahogy a gép kereső prizmájába néztem észrevettem hogy por került bele .
A cmos érzékelőre nem jutott valami csoda folytán de a prizmára igen .
Hogyan tudnám letisztítani?
Adjam be szakértők kezébe ?
Szervizeltessem?
A válaszokat előre köszönöm!
-
Zozzer888
addikt
válasz
Athes88 #23039 üzenetére
Nem egészen jó helyre, de annyit itt is tudunk segíteni, mint a kompaktos topicba. Szerintem ebay-en érdemes ilyet nézni, tuti van jóáron. Ha ott nincs, vagy nem tudsz/akarsz onnan rendelni, akkor egy kérdést megér a Soós fotó felé (akár telefonon) nekik elég sok "alkatrészük" szokott lenni, talán akad náluk ilyen is.
-
Athes88
tag
Üdv.
Lehet nem jó helyen járok de nem tudom hova kéne írnom illetve kérnem segítséget mert a Canon SX 160-as gépemhez szeretnék venni nyakba akasztható pántot amit két helyen kell rögzíteni oldalt a gépen. Mert vettem Vaterán egyet de az sehogy nem megy bele mert túl kicsi az ahova be kéne fűzni. Van ehhez a géphez egyáltalán ilyen pánt és ha igen hol tudnék beszerezni egyet ja és olcsó legyen max 5ezer vagy kevesebb. Köszi a választ.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
copass #23030 üzenetére
5 x 2TB HDD-vel. + egy 32GB SSD OS-nek.
8-10 óra alatt felépíti azt, sokkal több idő lenne beszerezni még egyszer a cuccokat.Amúgy, ha most/majd lesz pénzem, akkor bővítek 4TB-osra és váltok double parity RAID-re. Azt mondják single parity is meg tudja szívatni az embert, pl mikor elszáll még egy disk rebuild alatt.
Valamint, ha ebből élnék nekem is két NAS-om lenne, mint Ropinak.
-
copass
veterán
válasz
radi8tor #23022 üzenetére
persze kinek mi. de azért 8TB-t újra építeni ha megborul az szép lesz, persze ha egy normális hw raid vezérlőd van ez nem gond. hogy pakoltál össze 8TB-t?
én a többhelyretöbbmásolat elv híve vagyok, mindenfelé van másolatom a fontos dolgaimról. otthon a gépek között, neten bittorrentsync-el más gépekkel. felhőbe nem tárolok fontos dolgokat, mert egyszerűen nem fér el. -
gógyi
aktív tag
Nem tudjátok, mit kéne tennem, ha a CS6-om nem nyitja meg a 70D Raw fájljait?
-
.DLL
veterán
válasz
radi8tor #23018 üzenetére
Egyetértek veled, viszont a webtárhely sem más, mint egy fajta felhő, ahhoz csak te férhetsz hozzá? Nyilván az ingyenes tárhelyeknek (felhőnek) is ára van pl. piackutatás, trendek, marketing. Az "ingyen' tárhelyért cserébe ilyesmikhez szolgáltatunk matériát.
Az otthoni tárhely nekem is szimpatikusabb, csak annak konkrétan zsebbevágó ára van, főleg ha biztonságos, minőségi elemekből áll össze, nem beszélve a fogyasztásról.
Boci az offért.
-
Fandango
veterán
Ha valakinek van/lesz tapasztalata az uj 10-18mm STM obival, ne tartsa magaba.
-
copass
veterán
válasz
radi8tor #23020 üzenetére
mert szerinted tárolják a végtelenségig? kétlem hogy minden módosítást lementenek.
csak egy példa, felcsavarok 1 Gb, aztán törlöm, aztán megint felcsavarom. törlöm, feltöltöm, törlöm.ststb egy nap alatt generálok 20-30gb biztonsági mentést. életszerű tényleg.
pici paranoja alert?! -
copass
veterán
válasz
radi8tor #23018 üzenetére
nem kell érzékeny dolgokat tárolni folyamatosan, én csak arra használom ezek az ingyér dolgokat ha megosztani akarom vkivel aki leszedi, utána törlöm. gúgli baró, zip,exe,rar titkosítva aztán szeva.
tudod mennyibe kerül a noormáilis tárhely gigája?!
de mondjuk semmibe nem kerül egy saját ftp, mer kell egy gép 24/24 nagy feltöltési sebesség és kész. -
belovary
senior tag
válasz
Iomega #23012 üzenetére
Természetesen látnia kell a gépet, mert így az én leírásom, és 3 kép alapján csak körülbelül tudta meghatározni, de úgy gondolja, hogy vagy a cmos külső felületén ami egy speckó többfunkciós szűrő, vagy a ez a szűrő, és a szenzor között, belül. Sztereomikroszkóp, meg minden félét említett,
szóval nem az mint a szervizben, hogy semmi infó, csak küldik a gépet, meg a számlát...
-
belovary
senior tag
válasz
duni84 #23010 üzenetére
Nézd! Elsőre is a szervizt kerestem meg! Senki mást! Elküldtek, hogy vigyem oda ahol vettem. Kis felháborodás után, meg vitatkozás után, láttam ha agyvérzést is kapok, akkor sem lesz jobb. Ezért vittem vissza a boltba, ahol meg ugye nem tesznek mást, mint elküldik a szervizbe...
Ezek után újra kerestem a szervizt, és persze e-mail, telefon, személyesen sajnos nincs kapacitásom arra, hogy blindre utazgassak 1400km-t, vagy ha otthon vagyok akkor is 500km-t... Sajnos... Na de amikor már magasabb hangfekvésbe kapcsoltam a hangom, és az e-mailek hangvitelét, akkor nagy nehezen válaszoltak. Szép kis paragrafusokat megemlítve, védekezve. Persze már minden féle módon közöltem velük, hogy már nem érdekel a garancia, sem a sok szarakodás, csak csinálják meg tökéletesre a gépet, vagy ha nem tudják, akkor cseréljék ki...
Talán két alkalommal reagáltak, akkor is mellédumálás volt, és hárítanak. Nem az lenne a feladatuk véletlenül, hogy segítsenek az ügyfélnek, és arra hajtani, hogy elégedett legyen mindkét fél? Nehogy azt hidd, hogy már az első alkalommal hőbörögtem, meg követelőztem. Olyan türelmes voltam, és együttműködő, hogy már nekem volt kellemetlen.Nem a Canonnal van itt baj, ez tiszta sor. Barátomnak is van, nem is egy gépe, ráadásul konkurenciától is van pár masinája. Mindegyiket szereti valamiért. Soha egyikkel sem volt gondja, pedig nem mai darabok. Ő nem is érti az egészet ami folyik a géppel. Nekem mindegy, hogy 100 szerviz van, vagy 1. Kezeljék az ügyfelet úgy ahogy kell, és ami még fontosabb, hogy dolgozzanak jól, és normálisan. Hogy lehet két alkalommal is úgy visszaküldeni terméket, hogy elsőre semmi változás, másodikra meg valami már van, de nem az igazi. Ha minden cég, üzlet, szerviz így működne, csúnya világ lenne.
Nálunk is nap mint nap jönnek be olyan hülyeségekkel, hogy vicc, de még akkor is próbálunk segíteni, ha közünk nincs hozzá. Ennyi...
Bocsi, hogy ennyit írtam!
Amúgy Ruzsa Úr már le is írta mi a helyzet nagyjából, 3 gyenge kép alapján, és egy e-mail alapján. Kár hogy elsőre nem Őt kerestem meg.
-
duni84
aktív tag
válasz
belovary #23006 üzenetére
akkor csak annyit tudok kívánni, hogy oldja meg neked, akit megkerestél, az lenne a legjobb. nekem úgysincs közöm egyikhez sem és igen, olvastam évekkel ezelőtt a rossz dolgokat róluk, de amikor nem közvetítőn keresztül kellett akármit javíttatnom náluk, akkor végül minden garanciális lett (kivéve az, amit egy igazi szakember korábban szétbarmolt a csoda pákájával, de azt használtan vettem) és nem az asztal borogatás miatt.
-
Big-Lacos
aktív tag
Ha mar emlitve lett a 7D, itt egy ujabb pletyka:
[link]
A hibakra kiterve, nekunk van 2 canon dslr a csaladban, eddig egyiknek sem volt baja.
Nem vedem oket, nem vagyok markafanatikus, de ha a c. kft, vagy minek hivjak otthon ilyen munkat vegez, az nem feltetlenul a canont minositi. (Persze tudom, ok vannak veluk szerzodesben, de effektive akkor sem a canon szakemberei vannak a szervizben ((vagy igen?)). Persze ez csak az en gondolatmenetem, lehet messze nem igy van) -
stultus78
tag
Na most mondok egy csúnyát!!
Jelenleg Canon 7D-m van. Sok fórumot olvasgatok és azt vettem észre hogy a canon egyszerűen lekakkant sok problémát. Az miért van hogy csak a Camera kft szervizel itthon? annyira kevés gép van Magyarországon?
Ha tehetném és elölről kezdeném nem canont vennék.
Nekem nem a márka a lényeg hanem az hogy fotózhassak!!
A canon nem is fejleszt annyira mint a konkurensek. Ha ezt tartja pár évig. sokan inkább más gépet fognak venni. -
gubisadam
aktív tag
Elindult az IRISTA
link -
belovary
senior tag
válasz
duni84 #23004 üzenetére
Nem igazán értem miért tűnik neked nehézkesnek a kommunikáció.
Leírtam mindent, sőt még annál is többet. Amiket te írsz, azok is megvoltak. Esküszöm!
Azért kerestem meg más fórumokat is a problémával, mert a kedves "szerviz" (amúgy keress rá a neten, borzalmas miket írnak róluk) olyan szintű hozzáállással kezeli ezt az ügyet, hogy a pályafutásom alatt ilyet még nem pipáltam. Több vállalkozásom is volt otthon, mindegyik különböző, és a mostani vállalkozásban nap mint nap van reklamáció, nem is kevés. De ha meg akarom tartani az ügyfeleket, illetve nem is... Őket ez nem érinti. Mit foglalkozik azzal, hogy én, vagy még az a sok-sok ember nem kéri a szakértelmüket, és emiatt mondjuk más terméket választ. Viszont az, hogy mint cég, ilyen hírük van, nem véletlen, és ez akárhogy is, de árt az üzletnek, az fix. Amikor vettem a gépet, pár ember említette, hogy ne, mert valami vicc kategória a szervizelése, stb... Sajnos meg sem hallottam, ki a fene gondolná, hogy ilyen létezik 2014 környékén. Sajnos létezik...
Amúgy felkerestem ma is őket. Utánanéznek, majd keresnek...
Ennyi... Szokásos...
Felvettem a kapcsolatot az általatok ajánlott Ruzsa Jánossal, remélem tud segíteni.Egyszóval lehet te nem találkoztál itt ilyen gonddal még, de speciel nekem itt elég sokan írták még az elején, hogy el ne küldjem, inkább vigyem szakemberhez, mert volt akinek még rosszabb állapotban küldték vissza. Csak azt olvasom, hogy barbárok, stb... Ennek ellenére elküldtem, mert bíztam abban, hogy nem így lesz.
Ahol vettem a gépet, ott is totál ki vannak akadva, ők is írtak nekik, telefonáltak, mindent megtettek. Sőt, még a költségekbe is beszálltak, persze ha komolyabbra fordul a dolog, akkor ők üthetik meg a bokájukat sajnos. na de ez már egy másik téma...
-
duni84
aktív tag
válasz
belovary #22999 üzenetére
@belovary: ne haragudj, de write-only módban vagy? elolvasod a környező kommenteket? ígérem, hogy többet nem próbálok segíteni, ha azt mondod, hogy egészen egyszerűen nem vagy hajlandó a megfelelő helyen próbálkozni, mert így sajnos a többi fórumozó nem tud segíteni, ha nem hallgatsz az ép észre
szerk, mert elolvastam közben a hsz-edet: a franc sem érti, hogy rajtad kívül miért nincs még 500 másik fórumozó itt, akiket ugyanígy leráz a szervíz. változtass a kommunikációdon, legyél egyértelmű és kész.
-
matyi012345
őstag
válasz
belovary #23002 üzenetére
Az ellenkampányban rám számíthatsz
Sulis 5DII-ben az expogomb néha nem akar reagálni, plusz ma vizsgán beragadt a státusz lcd világítás gombja, egyik barátom pedig nemrég vett 6D-t, töltő gyári hibás-camkft-vegyél újat mer beázott 18.000. Saját 40D-m 70.000-nél expogomb kapcsolócsere, 1DII szenzorhiba 66.000-nél. folytassam? találnék még példát ha nagyon akarnék.
SOHA TÖBBET CANON, most megfogadtam és tartani is fogom. És nem érdekel hogy kinek mióta szuperál és milyen jó és így úgy, mert ez kapásból csak az én ismerettségi körömből 4 példa és ezek nagyrésze ráadásul pro gépeknél jött elő.
De ha már megtörtént a hiba és megvetted a Canont, akkor keresd fel Ruzsa Jánost.
Na mit kapok ezért majd itt...
-
belovary
senior tag
válasz
duni84 #22998 üzenetére
De. Olvastam. Írtam is régebben, hogy felvettem velük is a kapcsolatot, és telefonon is hívtam őket nem is egyszer. E-mailre kaptam egy szép kis választ, ami tömören annyi, hogy nem fognak nekem infót kiadni, de mellékesen leírják, hogy rendezzem le az üzlettel ha gondom van. Telefonon meg még jobban leráztak, és nem kapcsoltak illetékest az ügyben... Szóval megjártam az utat, ezért írtam a Canon-nak már. De a poén kedvéért írok még 1 e-mailt, hátha csoda történik, és most majd tejben-vajban fürdetnek...
-
taranis
addikt
válasz
belovary #22999 üzenetére
Tekintve a sztorid eddigi jellegét, valóban egy hozzáértő segítsége lesz a megoldás. Nem tűnsz olyannak, mint akiben megvan a kedv/motiváció egy anti-Canon kampányhoz, bárhol. Legyen rövid úton, szakértelemmel, megbízhatóan megoldva, aztán a megfelelő tanulságok levonása után el is lehet felejteni. Amíg megy ez az igazságharc, addig sem fotózol, és ha jól érzem inkább már ezt szeretnél.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Csúcsteljesítmény? Igen! Kattints és rendeld meg MOST! 0% THM-re is!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest