Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #37713 üzenetére

    Ma inkább otthon hagytam a gépet (tegnap leadtam a rendelést a kuplungra):
    jöttem Barátnőmmel, míg egy irányba megyünk. Onnan gyalog. Szerencsére
    viszonylag közel van a munkahelyünk egymáshoz, egynek jó ez a megoldás.
    Mondjuk jobb szeretek "a magam ura" lenni... Ha érted mire gondolok...:R

    De ez így nem állapot na. Amúgy meglepően nagy ez a GTS! Ahhoz képest
    pici benne a motor: említettem, hogy szerintem van belőle 250-es is, de úgy
    néz ki, még (névre) 300-as is akad. Ugyanabban a kasztniban egy nagyobb
    motor csodákra képes...:K A súly amúgy az kérdéses, mert a nagy kasztni
    nem feltétlen jelent nagy tömeget, ha műanyag. Gyári spec./forgalmi mit ír?

    nem gondoltam, hogy 55ccm ennyit számít
    Mielőtt valaki félreértené ezt: nem az a +10 km/h végsebesség ami érződik,
    inkább a gyorsulás/dinamizmus.:K Kellemesen motorozható gép a Majesty:
    simán lehet, hogy súlyra éppen egyformák ezek, nekem forgalmiban 168 kg
    van beírva - csak a pilóta volt a "ballaszt". (Esetemben így 100 kg körül...:DDD)

    Úgy kellett volna megnézni, hogy gyorsulunk egyet Maja / GTS felállásban,
    majd csere GTS / Maja felállásra. Valsz' a könnyebb pilóta alatt ment volna
    jobban a Maja...:) Az nem kérdés, hogy jobban ment így is, mert +50 ccm
    előnye van. Valójában 175 ccm, csak névben 180. Mondjuk ha lehet hinni a
    leírásoknak, akkor elvileg "pacira" is ugyanannyi, gyakorlatban meg ki tudja.
    Nálam a Malossi varió is segíthetett a gyorsulásba a gyári SYM ellen.:R

Új hozzászólás Aktív témák