Hirdetés
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #37713 üzenetére
Ma inkább otthon hagytam a gépet (tegnap leadtam a rendelést a kuplungra):
jöttem Barátnőmmel, míg egy irányba megyünk. Onnan gyalog. Szerencsére
viszonylag közel van a munkahelyünk egymáshoz, egynek jó ez a megoldás.
Mondjuk jobb szeretek "a magam ura" lenni... Ha érted mire gondolok...
De ez így nem állapot na. Amúgy meglepően nagy ez a GTS! Ahhoz képest
pici benne a motor: említettem, hogy szerintem van belőle 250-es is, de úgy
néz ki, még (névre) 300-as is akad. Ugyanabban a kasztniban egy nagyobb
motor csodákra képes...A súly amúgy az kérdéses, mert a nagy kasztni
nem feltétlen jelent nagy tömeget, ha műanyag. Gyári spec./forgalmi mit ír?nem gondoltam, hogy 55ccm ennyit számít
Mielőtt valaki félreértené ezt: nem az a +10 km/h végsebesség ami érződik,
inkább a gyorsulás/dinamizmus.Kellemesen motorozható gép a Majesty:
simán lehet, hogy súlyra éppen egyformák ezek, nekem forgalmiban 168 kg
van beírva - csak a pilóta volt a "ballaszt". (Esetemben így 100 kg körül...)
Úgy kellett volna megnézni, hogy gyorsulunk egyet Maja / GTS felállásban,
majd csere GTS / Maja felállásra. Valsz' a könnyebb pilóta alatt ment volna
jobban a Maja...Az nem kérdés, hogy jobban ment így is, mert +50 ccm
előnye van. Valójában 175 ccm, csak névben 180. Mondjuk ha lehet hinni a
leírásoknak, akkor elvileg "pacira" is ugyanannyi, gyakorlatban meg ki tudja.
Nálam a Malossi varió is segíthetett a gyorsulásba a gyári SYM ellen.