-
PROHARDVER!
Szia!
Mielőtt kérdeznél , alábbiakkal kérlek egészítsd ki (FONTOS! LG monitoroknál a P végződés az új tápegységre utal!):
Új hozzászólás Aktív témák
-
cszn
őstag
Ha bárkinek van tapasztalat a PHILIPS MOMENTUM 326M6VJRMB monitorral, az ne fogja vissza magát és írjon pár sort!
-
Nor-b
csendes tag
Sziasztok, erről a monitorrol van valakinek véleménye/tapasztalata?
SAMSUNG S24A600NWU
1440P, 24", 75Hz, IPS, 10bites kijelzőt ír az oázis iletve állítható dönthető, pivot, minden is, elég szép képe lehet a 24" wqhd miatt illetve a 10bites kijelző is ha tényleg az elég jónak tűnik, főleg 88k-ért.
-
Low Noise
senior tag
Megrendeltem egy Samsung Odyssey G7 27"-ost, kíváncsi leszek vajon megleszek e elégedve vele.
Volt már VA paneles monitorom, ami ugyan nem Ghostolt, de black smearing ha rossz volt véletlen a színek együtállása az elég csúnya volt. -
hódmaci
senior tag
válasz
tomazin #119043 üzenetére
Az a fő baj, hogy mivel laikus vagyok számomra teljesen egyformának tűnnek hangszó ide vagy oda
Tul képpen ez a 45e- 55eFt kategóriában szinte csak a márkájuk különbözik.
No meg némelyiknek a lába. De számomra ennyi.................. és van kismillió darab meg féle.
Hogy a túróba lehet itt eligazodni?Úgyhogy ha lehet segítsetek.
kritériumok amiket néztem:
-1920 x 1080 (Full HD)
-16:9
-75Hz
-ips
-vesa rögzítés: 75x75 100x100
-24"
-max 56000eFt -
hódmaci
senior tag
válasz
South Velen #119041 üzenetére
"De a Dell-ben is van hangszóró ha jól látom"
Valóban.
Ez valahogyan elkerülte a figyelmem. köszönöm -
hódmaci
senior tag
válasz
South Velen #119038 üzenetére
Köszönöm.
Közben bejött egy asus is.
Igaz ő csak a beépített hangszóró miatt
ASUS VA24DQJól szólnak ezek a beépített hangszórók. megér plusz egy 10eFt ot?
Jó nem házi mozira gondolok hanem filmnézés, youtube hallgatás videó hívás.stb.... -
South Velen
addikt
válasz
hódmaci #119033 üzenetére
Mindegyik wled.