Hirdetés
Aktív témák
-
TexT-BoY
addikt
Kovasz érdekel engem hogy miért 3hónap a 3hónap?
Szerintem nagyon is jó ez a 3hónap mert általába 3hónaposan 1000 és 3000km közötti futással eladják az autókat +200.000Ft kedvezményért... Szeritned ez kinek NEM jó?
Integra melyik civcet láttad 3.6misiért fullosan? elmennénk még ma megvenni.. annyiért jó
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
Most jöttem a gumistól.
Az ürge levette a kereket, precíziós módszerrel a nagykalapáccsal ötöt rábaszott, rárakta egy gépre ami megforgatta (kiderült, hogy ki van egyensúlyozva), kerék vissza.
A kormány viszont kicsit balra áll, ha egyenesen megy a jármű
Ebből származhat valami gond? -
lenox
veterán
Lexushoz ert valaki? Marmint pl. hogy miert nincs itthon awd is es gs, miert nincs es? Meg pl. is350 eleg komolynak nez ki papiron, az sincs... Asszem accord projectet lealliton, nekem a gs szebb/jobb...
-
Den
veterán
válasz
bnorci71 #4045 üzenetére
Miért, az rx8-ban 8,5 liter olaj van? És abból csak 4 litert lehet leengedni? És a mociban bennmarad a fáradtolaj?
Ezek a kérdések lettek volna logikusak szvsz, még mielőtt egy fórumra beírt furcsa adat alapján kijelented hogy mekkora baromság már...
Az rx8 motorjába a 197 lovas modell esetén 6 liter, a 234 lovas esetén 6,7 liter olaj kell. Abból annyit lehet leengedni amennyi marad, azaz ha nem pótlod amit a motor üzemszerűen elhasznál akkor annyit amennyi maradt, ha 4 liter akkor 4 litert, ha utána töltötted akkor a névleges mennyiséget. Ebből adódóan a harmadik kérdésre a válasz, nem, a motorban nem marad benne a fáradt olaj. -
Den
veterán
Oké hogy nincs röntgren szemed de legalább nézd már meg a linket amit adtam, hogy ne mondj ilyen blődségeket.
Ez a rossz illesztések duma, kb a 60-as évek végéig volt igaz, ott sem az volt a gond hogy az élek nem jól tömítettek, hanem hogy gyorsan elkoptak, de ma már ez sem téma, a mazda az rx8 motorjára 300 ezer km garanciát ad, ezalatt a motor annyi karbantartást igényel hogy 100 ezer km-enként, ingyen kicserélik az éleket.
Ezt a rossz kompresszió dolgot nem tudom honnan szedted, de ha a linket megnézted volna, akkor már tudnád, hogy létezik _dízel_ wankel motor, sőtt a kompreszióval olyannyira nincs gond, hogy a wankel ''motort'' kompresszorként is alkalmazzák
Az rx8 motorja egyébként már piacra kerülésekor euro4-nek megfelelt
A wankel hatásfoka két ok miatt rossz (mert a benzin üzemü wankel hatásfoka tényleg rosszabb vmivel, mint a dgattyúsé). Mindkettő az égéstér formájára vezethető vissza.
Egyik hogy a sűrítés végén akamra alakja miatt befűződik egy kis keverék, ami emiatt nem tud meggyulladni, és elégetlenül kimegy a kipufogón, ezt a tárcsán kialakított átömlőkkel kiküszöbölik.
A másik ok, hogy az égéstér szintén a geometriából adódóan banán alakú, és a szélein olyan nagy felületen érintkezik a benzin levegő keverék a kamra, és tárcsa felületével,hogy a lángfront kialszik, így a csúcsoknál elégetlen keverék marad ami kimegy a kipufogóba. A régebbi wankeleknek, kemény hajtáskor ezért izzik olyan szép fehéren a kipufogó leömlője. De ezt is ki lehet küszöbölni kettős gyújtással.
A 20 30 lityis fogyasztás a népmese kategória. Biztos nem csak 7 litert fogyaszt, de egy sportkocsi miért is fogyasztana 7 litert, a teljesítményt benzinből lehet nyerni, csak a gyári prospektusokban fogyaszt egy 200 lovas kocsi 10 liter alatt, meg a prospektustudósok álomvilágában.
A linken azt is láthattad volna, hogy a mazdától fogunk még wankel motoros gépet látni, miért is ne látnánk? Az rx8 nagyon sikeres, sikeresebb mit a korábbi rx-ek.
De miért is hagyna fel a mazda a wankel mtorral? 61 óta több mint 50 wankel motort épített, és egy rakás kocsit készített ilyen motorral, megvan a wankeles gépek piaca is, akkor miért ne gyártana?
Épp most egy hidrogén-benzin vegyes üzemü rx8 fejlesztése folyik, és lesz turbós renesis is... -
#00809728
törölt tag
Kocsi vétel HA MÁR MEGVETTED szősszenet!
1, Vezérműszíj -Klíma ill ékszíj ha tudod és megbizol a volt tulajba és papíron ír garit amit kétlek akkor hanyagolható.Ha nem tudsz róla semmit akkor azonnali cserét érdemes beíktatni.Vagy rizikozol és mászkálsz vele de ha megtőrténik a baj akkor.....
2, Motor-váltó esetleg difi/tipusfüggő olajcsere ,levegő-üzemanyagszürő ill polenszürő.Érdemes ha nincs üzemanyagszürőd beépitve akkor a benzinkutaknál vehetsz 200ft szürőt és azt te házilag beszerelheted.
3,Gyertya ki tudja milyen gyertya van benne és tényleg jó-e bele???
4, fékeket ellenőrizni.Tárcsafék esetében ezt láthatod ill újacskáddal érezheted is ha kitapogatod.Hátsó fékdobnál ez sajnos ugy tudod csak ha kerék-dob le és megnézed a
''fékpofát'' ha meg már leszedted érdemes kicsit ecsettel a lerakodott koszt eltávolitani +megcsiszolgatni egy db csiszolovászonkával.Dobot ill a pofát.
5, Fékolaj ill kormányszervo olaj én nem bízom a véletlenre és pár 1000ft megér nekem annyit,hogy ez is le legyen cserélve.Én még nem halottam olyant,hogy fékfolyadékot lecserélte a tulaj.Márkaszervizt nem keverjük ide.
6,Gumik állapota.Belső-Külső részt érdemes megnézni alaposan mert a gumi ott szokott kirepedezni.
Jó-jó tudom,hogy lenne még más is és írhattam volna bőven de csak ez jutott eszembe.
Ha van építő széndéku leveled akkor kérlek segits másoknak.Ne belepofázos leszologatos topik legyen csak..
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
Nekibasztam a jobb első kereket egy padkának, az egy dolog hogy eltűnt a dísztárcsa róla, de a felni karimáján lett egy szép horpadás.
Ettől lehet valami menet közben?
Akkorát nem kapott, hogy elmenjen a kormánybeállítás, vagy szétmenjen a felfüggesztés, csak ez van. -
amargo
addikt
válasz
Scream007 #3920 üzenetére
Én erre ellestem egy trükköt, mert úgye én is rénkattam a kilincset mint a disznó, erre Kedvesem apukája mutatott egy trükköt (?) megseggelte az ajtót.. volt egy kis reccse, és az ajtót nyitni lehetett.. persze gondolom ez nem minden kocsinál alkalmazható, mert más lehet a zárszerkezet, de annál a skodánál ez bevált.
-
fokukac
nagyúr
Nem ismered Te az édes anyukám preferenciarendszerét...
Legfőbb érve, hogy „szebb a kárpitja, meg a belső tere”
mármint a corollánál.
a jazz meg ''nyomi'' szerinte. szerintem meg a city a nyomi, bár nekem édesmindegy, hogy mit vesznek...
ha azt veszem, hogy citroen c3-tól indultak, azért nem is rossz.
[Szerkesztve] -
Thunder78
őstag
Nekem az Ibizámnál 10 nap alatt került a kezembe a kulcs úgy, hogy nem meglévő szalonautókból válogattam, hanem elsoroltam a faszinak, hogy mit akarok bele, milyen színbe, kiszámolta, aztán hajrá. Ha nem kérem a váltózárat, lehet hogy 1-2 nappal előbb is megkapom az autót.
-
kovasz
senior tag
belulrol kulonben teljesen ugyanaz az eu accord meg az us accord. azt a karoszeriat, amit itt accord-nak arolnak azt acura tsx-kent aruljak ott... itt k24a3, ott k24a2 motorral ami 205 lovas. [link]
bar imho csak a szicosove mas, mert van egy type-s tulajdonos aki szivocsovet meg kipufogot cserelt valami 300k-ert es a dyno szerint az o gepe is ~205lovas lett. -
TexT-BoY
addikt
válasz
fokukac #4063 üzenetére
Mi a Honda DRM-be voltunk /Veresegyház/ ez az eggyik legjobb honda. 3havonta cserélik a teszt autókat még 2 hónap a teszt periódusa a Citynek ami náluk áll... ez is kevesebb mint aug de amugy ők pillanatok alatt épitenek neki a semmiböl is egy City-t de kedvezményekre nem számithatnak az őseid....
Csepelibe is nézte a srác rögtön hogy mikor lesz szállitmány emora de az sem aug volt áá á bőven nem -
TexT-BoY
addikt
válasz
fokukac #4059 üzenetére
uhh ez melyik szalon? mi voltunk egy párba. Olyan helyek is vannak ahol 6 nap!!!! alatt a kezedbe a kulcs. De a leglasabb helyen is 2-3hét átfutást mondtak. a hondánál egyszerübb ugye mert nagyon sok felszerelcség nincs döl emora az LS , ES, a CVT külömböző szinekbe aztán a kereskedő tesz rá alufelnit vagy amit alkudsz...
bnorci81: PErsze értem mire gondolsz az elöbb is értettem de nem hiszem el hogy erre nem gondoltak volna. Valahol biztos van valami turpisság.
[Szerkesztve] -
bnorci71
addikt
válasz
TexT-BoY #4058 üzenetére
de könyörgöm a 8-10 olajcserekor a 100eKm kosza még mindig ott fog lebegni a mociba lévő olajba vagy ezeket a motorokat 10-20eKm-re csinálták gondolom nem
hasonlat bár sántít:
-anyud az olajsütőbe nem cseréli az olajat mivel mindig utána kell tölteni a fogyás miatt, a 10-20 sütéskor ,hogy fog kinézni az az olaj -
Sz@by
csendes tag
az ékszíjj más az nem nagy cucc az tekeri a generátort a vizpumpát meg még talán ezt-azt!!Ez olyan 3-4k körül mocoroghat nem sok.
A vezérműszíjj az már drágább dolog az vezérli a vez.tengelyt ami mozgatja a szelepeket.
szóval nem egészséges ha az elszakad mert akko a szelepek öszzeverődnek a dugókkal és törik minden és nem olcsó javíttatni!!!! szóval arra figyelni kell, és illő legaláb 90e km-enként cserélni a vez.szijjat és a feszíttőt meg ezt azt ott!!!
ÜdVW
[Szerkesztve] -
fokukac
nagyúr
anyámék kb. fél éves vacillálás után eldöntötték, hogy mégsem corollát, hanem honda city-t akarnak venni.
voltak a hétvégén egy szalonban, és azt mondták nekik, hogy augusztusra tudnak leghamarabb szállítani.
hát most nem azért, de ez így egy kicsit égő.
ez már majdnem olyan, mint annak idején volt a merkúrnál... -
TexT-BoY
addikt
válasz
bnorci71 #4053 üzenetére
szerintem elhanyagolható egy ilyen motor kopása a normál olajcsere periódusban. A lényegen pedig nem változtat hogy nem fáradt az az olaj
Holnap megkérdezem a tanárokat mi a véleményük a wankel motorokrol és mit tudnak az olaj fogyasztásrol... Van egy gyepes FSI motor fun hozzá tuti nem megyek
[Szerkesztve] -
-
Scream007
őstag
gondolom már megrendelted
Azért Audihoz ne hozzuk a lambot meg a ferrarit, hiába nem hétköznapi autó de azért gondoljunk már bele, hiába 1 gyár össze vissza veri.
Super sportautó.Még szép hogy az kéne, van az S8asod ''áhh biztos valami maffia kis g**i''mondják, de ha van egy lambod??''azt a qrva.....''
[Szerkesztve] -
kovasz
senior tag
[link]
szoval nem tsx-bol van 6 hengeres hanem az amcsi accord-bol. -
kovasz
senior tag
válasz
TexT-BoY #4048 üzenetére
hat azert ha 1000km-en egy lityit megesz akkor az eleg sok es attol tobbet nem hinnem hogy fogyaszt a mindenfele eu kornyezetvedelmi normak miatt. szoval ~8000km alatt megfordul benne az olaj.... viszont mivel nem csak az olaj megy ki hanem, a korom is be a rossz illesztesek miatt, gyorsabban romlak a parameterei... a motor is porog 9k-t szoval azert kell az olaja figyelni es gyakran cserelni.
imho nem sok vankel motoros autot fogunk latni a mazdatol a jovoben. hacsak a kompressziot nem tudjak megnovelni. mert a mostaniak nagyon gazdasagtalanok, egy idoben egesz sokat lattam az utakon, talan heti egyet, kb fel..egy eve nem lattam egyet sem. azert azokat a 20.30 lityis fogyasztasokat sem sok ember tudja bevallalni kulonosen annak fenyeben ami kap. -
TexT-BoY
addikt
válasz
bnorci71 #4045 üzenetére
bnorci ha jobban belegondolsz nemis olyan fáradt az az olaj... Hiszen konkrétan a Wankel ugy eszi az olajat mint egy 15éves Astra...
De komoylra forditva szerintem nem sok olajcsere kell egy wankel motorba ami maga is eszi az olajat.. igy elsem fáradhat az olaj olyan gyorsan cseréled..
-
hobizoli
nagyúr
Gyujtast allitani? Azt az ECU vezerli, tobbnyire a fotengely jelado alapjan.
Olaj: [link] most vmi akcio is van eppen
A vez.szijat egybol cserelni illik, a feszito gorgovel egyutt, de egyhuzatra akkor mar a generator ekszijat sem artana, ha van korrnanyszervo es hirdaulikus, akkor annak olajat es ekszijat szinten...eleg gaz am tekerni, ha egyszercsak megall a szervo
hobizoli
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Ennyire behatóan még nem tanulmányooztam az autót. Azt tudom, hogy vana vezérműszíj, meg talán a generátornál is valamilyen, de a szamarából én úgy emlészem , hogy volt egy ''fogas'' -szíj is, amit én nem igazán tudnék ékszíjnak nevezni, mivel tudomásom szerint az ékszíjaknak ék (vagy trapéz) alakja van...
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
Nem olvastam sehol, pusztán a német autólegózásból indulok kis, és abból, hogy nem fosom össze magam, ha látok egy új Lambo-t. Korrekten meg van csinálva, tud mindent amit egy ilyen autónak tudnia kell, de semmi extra, semmi olyan, amit a Ferrari ad az autóihoz.
Nem hiszem, hogy ők szerelemből gyártanak kocsit, de a végeredmény magáért beszél. Nem tudnak hibázni..
Az, hogy a 360-assal és a 430-al még kasználnak is, külön öröm. -
Den
veterán
válasz
_Volkovy_ #4032 üzenetére
''A németek a Lambo-val is csak a piac egy részét célozzák meg, semmi több.
Kiölték belőlük az érzelmeket''
ezt ugye olvastad valahol?mert gyanítom nem személyes tapasztaláson alapul.
Egyébként nehogy azt hidd hogy a ferrarinál szerelemből gyártanak kocsit. Az is üzlet keményen, egy ferrari is egy termék ami a piac egy szűk szegmensét célozza meg. A ferrarinak is van karketing osztálya, ami ugyanúgy beleszól a tervezésbe, mint bármilyen más vállalatnál... -
sasa311
veterán
válasz
#16741888 #4035 üzenetére
Ha egy S8 és egy akármilyen Ferrari vagy lambúrdzsíni között kéne választanom gondolkozás nélkül az Audit választanám. 1 secen nem múlik semmit, viszont azzal legalább lehet közlekedni (akár magyarországon is
)
_Volkovy_ : Mi bajod az audival? Nagyon is jó autókat gyárt.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
válasz
#16741888 #4035 üzenetére
Bántják az Audit, és nem tudod elviselni?
A Lamborghini nem egy olyan modellt mutatott be, amivel a legjobb volt a világon.
A Miura megjelenésekor Maranello-ban harakirit követtek el. A Diablo egy fogalom ma is.
De ami most megy, az, hogy a németek összelegózzák Audi-alkatrészekből az autókat, borzalmas.
Az, amit a gizdázásról írtál, a mai Lambo modellekre igaz. Feltesszük rá a krómfelnit, azt' gurulunk 30-al a város közepén. Uff.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #4032 üzenetére
Komolyan azt gondolod hogy ez a ''romlás'' a tulajdonosváltással indult el? Nem akarok itt ilyen hülyeségen vitázni mert gyakorlatilag a semmiről vitatkozunk, gyakorlati haszna 0 a vitánknak, de, Ferrari, hüdejó, hűdeszép, de még a legtöbb Ferrari tulaj elismeri, hogy egy mebízhatatlan sz@r, és a világ minden feelingje/történelme nem tudja leértékelni, azt szégyent hogy egy Xtizmilliós autó megáll a semmi közepén, valami 20filléres hiba miatt. A döntő többség miért vesz Ferrarit? Tudja rá verni a nyálát hogy nekem bezzeg Ferrarim van, és kiállítja a vitrinbe, hogy a clubba tudja mutogatni. Viszont ennek már semmi köze a ''fújtató maranello-i gépekhez, amik versenyautók génjeit viszik tovább''.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
#16741888 #4030 üzenetére
Mi a bajom?
Az, hogy egy szupersportkocsi szupersportkocsi, nem valami Audi-vakarék..
V12-es benzinnel működnek, onnan lehet őket felismerni.
A németek a Lambo-val is csak a piac egy részét célozzák meg, semmi több.
Kiölték belőlük az érzelmeket. A Gallardo is csak egy termék. Ha nem jön be a bolt, simán abbahagyják a gyártást.
offoff Hol vannak ezek a fújtató maranello-i gépekhez, amik versenyautók génjeit viszik tovább? onon
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #4020 üzenetére
Max, az A8motor van a frigy után, egyébként nem tudom mi bajod, pl. az Rs4motorjával a lamboba.
Oké hogy szidjátok a dieselt, de olyan kicseszettül nincs elmaradva a többitől a dieseles lambo. Én se szeretem a dieselt de ami igaz az igaz. La Mansba se lesz hátul szerintem a TDI AUDI idén.
Integra: Ez tény, a tényen meg kár vitatkozni, csupán annyit mondtam, hogy -látszatra- több az összefonódás a fejlesztések terén a Lambo meg az Audi között mint a VW és az Audi között, ennyi. Azt tudom sajnos, hogy ettől még a Boss a VW marad, sajnos.
Ez is nyilván csak azért van, mert az Audi inkább a versenybeállítottságú, és ezért jobban összeillik a lamboval mint a VW.Dehát ebben is nyilván a VW keze van, tisztában vagyok vele sajnos.Egyben sajnálom is hogy nem lehetnek a BMW mintájára, hogy Eut mondjak
, ''függetlenek''
.
[Szerkesztve] -
Kis Fraky
aktív tag
-
Scream007
őstag
meg le lett korlátozva diablo SV tudott 360at
-
hobizoli
nagyúr
azert fogyo olajozasu a wankel az rx8-ban mert nem tudjak lehuzni az olajat rendesen. es ezert kell asvanyi olajat hasznalni hozza, mert a szintetikus nem eg el hanem filmet kepez amire raeeg a korom es kinyirja a motort, az asvanyi meg eleg. ezt mind a honda szalonos haver mondta az iment. talan tudja mit beszel...
Ezt veletlenul nem Te irtad [link]...?
hobizoli
[Szerkesztve] -
Den
veterán
válasz
#16741888 #4012 üzenetére
eehe, ezt el is hiszed?
a vw-nek mindenhez köze van a konszernen belül. nincs lambo, meg audi meg skoda. van a vw konszern, annak vannak gyáregységei, meg márkái, aztán eldönti hogy a különböző gyáraiban gyártott alkatrészekből milyen kocsit rak össze és aztán azt milyen emblémával adja el.
-
#16741888
törölt tag
válasz
Kis Fraky #3962 üzenetére
Olvass figyelmesebben, én azt mondtam hogy közelebb áll, kvázi a Lambo meg az Audi kéz a kézben dolgoznak, ez alapján kerülhet bele pl a 4.2HDZ /rs4/motor a Lamboba, vagy az 5.2lambo moci egy csomó elkövetkező Audiba. VWnak semmi köze, Audiba még a VW 5.0TDije se kerül bele, pedg a Q7be nem lenne rossz, inkább fejlesztik, a maguk 5.5TDIjét.
-
neduddki
nagyúr
válasz
hobizoli #4008 üzenetére
HI!
Nem ertem hogy miert nincs egy motorprogram ami dizlenel 2.5 benzinesnel meg 3 foel nem engedi prognio a motrto mig a viz ~75-80 alaltt van... majd utannegy atmeneti porogi amikor meg az olaj van ~100 alaltt.. es utann hagy szojjon:- )))
amugy ez az egyik motornal kiesik a tulaj meg memlegen sem nyomja igazi forgali akadajjj:- (((
udv
neduddki
mod: az egy es van tovabb???... meg a z4m-ben is csak a pirostartomanyt vilagicsak lejjebbb /legalbbis masro lnem emlekeznek meg/... amugy a legujabb 5-o slegujabb 3l-es dejere gondsolsz aminek ket tirboval 35 a neve??? mert a 3-asan nincs ijjen es az x3-as esmerosom sem lemelgette hunan van info??
[Szerkesztve] -
neduddki
nagyúr
HI!
Erdeeks doogt hallotam... gondolom megosztm Veletek: szep eszakjassagunk fele az egyik dizeles koszorus embernel sorakozttnehany toyoya D4-D hengerfej... a szelepknel kisse at van repedve, mert annyri el van vekonyitva, na most ez ket kovetkezetetest von maga utan: 1. a toyotasok kise lenesztek a biztosai tartalakot, 2. a sok hujje tant vmi ocso es szar gazolaj beszerzei forrast akornyeken es meg lett az eredmenye... ez ma nem derul ki egyhamar, de mindeki vermerseglete szeritn gondolkozhat...
udv
neduddki -
_Volkovy_
nagyúr
És csak meleg motornál hajlamos ledadogni?
Ez elég alattomos dolog, nehéz megmondani, hogy mitől van, én nem is tudnám.
Az enyémnél én ráfogtam arra, hogy télen volt beállítva a karbi, most meg melegszik az idő, és tekerni kellett rajta.. Lehet, hogy hülyeség, de legalább nem idegeskedem, hogy na mitől lehet.
Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Automata kávégépek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Tab S10 Ultra / 256 GB / 12GB RAM / 5G / Ezüst / Független / 2,5 év gyári garancia
- RTX 2060 6GB DDR6/ garancia/ ingyen foxpost
- DELL PowerEdge R620 10xSFF 128GB ECC RAM
- XPS 15 9530 15.6" FHD+ IPS i9-13900H RTX 4070 32GB 1TB NVMe ujjolv IR kam gar
- 27% számla! Ryzen 7700X / RTX 4070 Ti Super / 32GB DDR5 / 1TB NVMe / 800w GOLD! BeszámítOK
- AKCIÓ! MSI B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA FSP 500W
- Samsung Galaxy A35 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- Samsung Galaxy A05 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest