- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #201507 üzenetére
Hát én F2/fl és F3 akban amikben ültem/vezettem, elég ratyik voltak. Zajszigetelés, ajtókat izomból kell bebaxni (főleg kombi csomiajtót), illesztési hézagok tömkelege (kisujjam vagy nagyobb is sok műanyag találkozásáhiz befér, főleg F2nél), sorja (F2, főleg hangerő szabályzó). Kurvaszar ülések, amikkel 20km múlva is fájt a hátam (Rapidokkal és Toledokkal nem volt gond az 1000+km). Hiányzó akasztók, rekeszek/hátsóvilágítás beltéren, ratyi klímaszabályzás (egy és kétzónás automata klímánál is, a vagok manuálisok voltam), fejegységek és BC-k között is 10 év különbség érződik(belértve a magyar nyelv meglét/hiányát), izzó csere dettó (F2, F3nál nempróbáltam). Én ugye háklis vagyok a világításra, abban elmegy a ford, de leginkább feláras fényeket kell választani hogy jó legyen, és akkor végre lesz drl is, mert a k..a ford spórolt egy *** 21Wattos izzón(cserébe gyorsan kiégnek a tompítottak) -F3on természetesen, nem a kettestől kérem számon. Ködlámpa vag-nál hasznos volt fókáknál dísz, középkonzol vágta a térdet, beltéri anyagok (sztem) gagyibbak. Hátsó utasoknak még térképzseb sincs! Persze egyéb helyre se fogod rakni az innivalókat...
A belső amúgy sztem vizuális környezetszennyezés, nem egységes. Nem tartom magam túl konzervatívnak, F1 belseje is tetszett kminősége isbjobb volt) sok próbálkozást díjazok ami nem lett közönségkedvenc, de ez nekem nem áll össze. Főleg amilyen szinten karcolódik (lentebb) és kopog, nyöszörög. Rapidokban semmi meglepi, normális, kész (tudjuk rólam hogy egyébként nem a német belsőépítészet és ergonómiana kedvencem, de nem zavar).Értem hogy a Rapid(/Toledo) egy nyújtott B szegmenses olcsóbb autó, de tisztességesebb a kivitelezés, holott a fókának jobbnak kellene lennie mindenben egy árnyalattal legalább.
Ok, kormányzás jobb, futómű jobb (de meglepően ügyes a Rapid, főleg kis úthibákkal), lehet rendelni bele komolyabb extrákat, de valahol a kettes Auris meg a korábbi Daciak szintjén van.
Motorok terén bármelyiket javasolnám Rapidba, míg a Fordoknál hullottak nálunk az 1.6 szívók (a gyengébbb
régebbi), ecoboostok meg... na. Ha rendbetetted és nem gyulladt ki (nekünk az egyik szívó egyhatos is leégett mondjuk(F2)) akkor sem kellemes: [link] A Ti-VCT 125 lovas kb amivel nyugodt lennék, vagy a (ebben rohadt hangos) HDi-k. Dobfékkel . Kisautónál nem zavar, sőt; de bizonyos felszereltség/motorizáltság felett nem tetszik egy ez kompakt kombin.Szal kövezzetek meg, de nekem jobban egyben van a Rapid/Toledo. Keveset ígér, és azt (jobban) hozza.
Vezess: "A belső téri minőségérzet főleg a modellfrissítés előtt, Ambiente, Trend és egyéb gyéren felszerelt modellekben szomorú." De fentebb sem olyan amit várnék.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html