- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Számításokat is végző HBM memóriára szavazna a Samsung
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz dangerzone #202635 üzenetére
Beszélgettem Mazda szervizben dolgozó szerelővel, és szerinte brutálisan túl vannak már bonyolítva ezek az új szívó motorok is, tehát több hiba lehetőség is rejlik bennük.
Ha 5 évig használod, akkor tök mindegy, hogy TSI vagy Skyactiv. A Mazda 3 kívül-belül nagyon ízléses és sportosan elegáns, ráadásul az is biztos, hogy eladásnál sokat fog érni a szopó benzin motor. Ennek ellenére használtan én nem venném meg, mert tartanék a rozsdától, de nem kell aggódni, mert egy nagyon szűk rétegbe tartozok.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
válasz dangerzone #202635 üzenetére
Tekintve milyen szupik lettek a Skyactive D-d, és hogy azért akad pár apróság a G-vel is (semmi extra, nem egy GT86 motor, de nem is kiemelkedő)... Fáznék az első generációtól.
Ezekből és az
feleslegesagyonbonyolításból nem fogadnék arra, hogy nagyon megbízható lesz.
És sajna még nem vezettem, de sejtem a karakterét (ez a kompresszoros mild hibrid ugye?), és megint túl japános lett, ahogy olvasom. Le se írom melyik vag/stellantis motort ikszelném be inkább magamnak helyette, mert megköveznektomics:
Baleszmode: Colt vagy Jazz. Swift még fiatalnak is kicsi ha mennének kettőnél többennvalahova(és sajna nem kevés gyenge pontja van a csomin kívül).
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest