- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Hosszú évekig volt a családban sosem volt vele komolyabb probléma. Váltója legyen rendben minden más alkatrésze átlagos áron cserélhető/javítható. Németeknél 2500-3000 euróért oldallégzsákos, klímás, szervósat kapsz valós kilométerrel akár végig vezetett szervízkönyvvel a regisztrációs adó 100k körül alakul rá. Itthon csak lelakott visszatekert szarokat árulnak foglalkozni sem érdemes velük. Az enyhén sérült autókat szabályosan az ember után dobálják kint aki jó vételt akar az olyat keress. Nagyon durván lehet alkudni az árukból az eladó úgy is oda fogja adni mert kint jó vastagon fog a ceruza a szervizekben úgysem rakat rendbe 1500 euoróért egy 2500eurós autót eladás előtt, inkább eladja sérülten szerbnek, románnak, magyarnak jó az úgy is alapon.
-
nagyúr
válasz Winne #159755 üzenetére
Yaris 1gen, 1.3 benya nagyon jo auto, de draga. Rozsdal mar. Van amelyik kisauto letere 3x megkerülte mar a Földet. Suzukibol a gömbölyű stift jó, de ennyiert nem lesz epkezlab darab. Ott az abs-re, valtora kell fokepp figyelni. Vagyonőrt vagy ignist szerintem ne.
[ Szerkesztve ]
-
uffneked
aktív tag
válasz Winne #159761 üzenetére
... és repedt a szélvédője, meg ki tudja, mennyi sebből vérzik még? Én fáznék.
Az van, hogy minél nagyobb/újabb egy kocsi, annál drágább. Ha mégsem, akkor ott valami nem nem fasza. Az is lehet, hogy az eladó magát vágja át egy rossz árazással, de azért inkább nem ez a helyzet...
Pont ezért néznék inkább egy olyan típust/évjáratot, aminek a kínálati lista 2/3-a körül van ez a félmilla, így jó eséllyel nem a hulladékok között kell majd válogatnod.Egyébként a fentebb írt "ezek már rohadnak" probléma a legkönnyebben megfogható, mert odamész, és körbenézed egy "ha rozsda lennék, hová bújnék" hozzáállással.
-
nagyúr
válasz Winne #159774 üzenetére
Jo, csak rozsdara figyelni kell, illetve a szervoban a jelado tipushiba, megbolondulhat es magatol elkezdi tekerni a kormanyt, csere kb 60-80k huf. Tompitott fenyszoronal is szokott lenni valami nyug, foglalat talan? Nem emlekszem pontosan. Futomu szerintem kicsit fapad, meg hatul semmi hely, de amugy elheto kisauto.
-
uffneked
aktív tag
válasz Winne #159774 üzenetére
Persze, külföldről akkor éri meg, ha papírozással, ideiglenes rendszám/trélerrel együtt is jobban jössz ki, mintha itthonról vennéd. Plusz nem árt, ha kimész megnézni, vagy megbízol valaki, aki átvizsgálja a helyszínen, de az is plusz pénz.
Az én Fiestám svájcból jött (dupla szopó, mert nem EU), több volt az admin díja, mint a vételár (240k a vételár, 250k a behozatal). Más kérdés, hogy itthon ezt az állapotot még mindig 600k fölött árulják.A kettes Puntót miért dobtuk ki?
-
gzbotii
veterán
válasz Winne #159755 üzenetére
Három éven át volt három darab, első generációs (XP10) Yaris, céges autónak.
Nagyon bírták a strapát, hidegtartásában, napi 100km nagyvárosban és szinte csak kopó/fogyó alkatrészeket kellett cserélni.Másik, hogy kényelme az minimális, napi 2x20 perc benne még okés, 115nel már halálfélelmem volt benne..
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
HKorn
addikt
válasz Winne #159955 üzenetére
Na ez tényleg elírás, ez egy 2005-ös Swift J-s rendszám is ezt támasztja alá.
2012-esnek így kell kinézni facelift után
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Winne #160205 üzenetére
Szerintem nagyon túl van árazva. Egy 2005-ös virágos ládáért ennyi pénzt kiadni szerintem pazarlás. Faterom egy éve vett 900-ért egy 2005-ös gombóc stiftet, és azzal még lehet biztonságosan előzni is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
-
Xero
nagyúr
válasz Winne #160259 üzenetére
Inkább ez mint a Polo. Mivel kintről hozott, így kicsit macerásabb utána járni, de alvázszám és a tulajdonos engedélyével egy-néhány kinti máraker ad infót a gépről. Mivel ezek hajlamosak rohadni, első körben azt kell végignézni, illetve megvizsgálni, hogy az a javítás pontosan mi is volt. Lehet, hogy kapott egy puszit és azért hozták be roncsként. Minden futómű alkatrészt és kárpit mögötti elemet tüzetesen végignézni.
A többi elmondják a Mazda guruk.
-
#94529552
törölt tag
válasz Winne #160259 üzenetére
Mazdáknál mindig a rozsdásodást említik meg, még a fiatalabbaknál is. Viszont, ha még nem rozsdállik, akkor ha nem szakszerűen cserélték a sárvédő javító ívet, talán majd azon a részen fog 1-2 év múlva. Elég nehezen hihető a megtett km egy ilyen kintről hozott 13 éves autónál. Jó lenne valóban, ha csak ennyit ment.
-
veterán
válasz Winne #160259 üzenetére
Csatlakozom Xerohoz, inkább ez legyen. Vidd el egy megbízható helyre átvizsgálni, Zegen nincs Mazda kereskedés (pl. Opel Kiss-Gerencsér, Auto Mihók, vagy Suzuki Szántó - ezek elég tisztességes szervizek, a Mihók független).
A rozsdára kell figyelni. A haverom hasonlót adott el nemrég 1,125-ért, de azon ismét rohadt a sárvédő.
(#160265) bitpork: egyet egész biztos, de lehet, hogy 2-t.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
válasz Winne #160568 üzenetére
C3-mal es a C4-gyel sincs komoly gond, gyartas elejen lehetett, de azok is foleg elektromosak voltak, na meg motorvarianstol is fugg.
Totalcar ov a turbostol, ov a dizeltol, ov a kettostumegutol es az automatatol is, ov tovabba a vilag osszes nemzetetol, kiveve ha Jazz.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Winne #183258 üzenetére
Igen, bővebben a tiporól
Az utolsó mohikán a szívó benzines C szegmensből[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Winne #183261 üzenetére
pl 2sz-fe motoros Yaris. kb 2008 közepéig jött avval a motorral jött. Utóda az 1.33as kerülendő.
motorja ha olajcsere megvolt örökélet+1nap. csak manual váltóval venném az bombabiztos. elektronikája nem kényes japán nem megy tönkre.
Viszont alá kell nézni nem kettőböl van e, csak felületi rozsda... Ezek halála a rozsda lesz 2xévesen 600.000km után miközben a motornak még kb semmi baja. És ha váltóba 150.000kmenként volt olajcsere akkor a váltó detto. Jó értelembe vett régi örökélet+1nap toyota. Sajnos az újabbaknál vannak bajok.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
-
válasz Winne #183376 üzenetére
A nagy szívó előbb bemelegszik (mit értesz nagy alatt, én 1,8-> ), viszont alapból többet eszik városban, a kicsi turbo lasabban melegszik be és nem szereti a rövid távokat, sok röviddel könyebben kokszosodik. Sok rövidtávra kicsi benzines szívó 1.2-1,4 való, az 1,2 kevesebbet eszik tapasztalatom szerint, i20 1,25 6,5 fölé nem tudtam vinni, suzuki 1,2 iszonyat jól fogyaszt 5-6 liter még városban is, az 1,4 már beszürcsöl 7-10 litert városban is akár (kia ceed, tipo), 1,6 golf4 meg 9-es átlag sok rövidtávval
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000