Hirdetés
- A Micron szerint nem dobbantott a végfelhasználói piacról a Crucial eltűnésével
- Beépített hangszórót is kapott az MSI legfrissebb mini PC-je
- CES 2026: egy ponton világelső lett a Micron új SSD-családja
- Alaposan helyretette az AI ellenzőit az NVIDIA vezetője
- CES 2026: máris tekert egyet HBM4 memóriáján az SK Hynix
-
PROHARDVER!
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
srich
csendes tag
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok Linuxból...a laptopomra telepítettem egy Linux Mint 17.1 Cinnamon verziót és teljes megelégedettséggel használom. Gondoltam felrakom az asztali gépemre is, viszont ide dual boot kéne win 8.1 mellé, de a Linux telepítő egyszerűen nem látja a partíciókat. SSD-re menne...partícionálva van, de a telepítő csak magát az ssd-t látja...a partíciókat nem.
Tudnátok esetleg segíteni,hogy mit rontok el?!
Ja...próbából leszedtem egy UHU Linuxot is...annak a telepítője látja a partíciókat, de az meg lefagy telepítés közben...illetve Linux Mintet szeretnék.
Új hozzászólás Aktív témák
A topik célja: Segítségnyújtás a Linux Mint-et használó kezdők és haladók valamint a még csak azzal ismerkedők számára.
Kérdés előtt olvasd el a topik összefoglalóját! -> [link]
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- BerserkGuts: 9800X3D Hitvallás, Dogma megcáfolása egy RTX5080+12600K-val
- Tápokról alaposan - mélyvíz
- 3D nyomtatás
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Spórolós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Starlink
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- PC Game Pass előfizetés
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.