-
PROHARDVER!
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
srich
csendes tag
Nem írt hibát...fájlok másolásánál egyszerűen egy pontnál megáll a telepítő és nem megy tovább...vártam vagy 3/4 órát...de ott lehet a lemezzel van gond, mert próbáltam laptopon és ugyanezt csinálta...utána raktam fel a Mintet, amire tökéletesen fel is ment. Mondjuk ott nem volt Dual Boot.
-
srich
csendes tag
-
srich
csendes tag
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok Linuxból...a laptopomra telepítettem egy Linux Mint 17.1 Cinnamon verziót és teljes megelégedettséggel használom. Gondoltam felrakom az asztali gépemre is, viszont ide dual boot kéne win 8.1 mellé, de a Linux telepítő egyszerűen nem látja a partíciókat. SSD-re menne...partícionálva van, de a telepítő csak magát az ssd-t látja...a partíciókat nem.
Tudnátok esetleg segíteni,hogy mit rontok el?!
Ja...próbából leszedtem egy UHU Linuxot is...annak a telepítője látja a partíciókat, de az meg lefagy telepítés közben...illetve Linux Mintet szeretnék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topik célja: Segítségnyújtás a Linux Mint-et használó kezdők és haladók valamint a még csak azzal ismerkedők számára.
Kérdés előtt olvasd el a topik összefoglalóját! -> [link]
- Antivírus szoftverek, VPN
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Bontatlan - BATTLEFIELD 1 Collectors Edition - Játékszoftver nélkül
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- DELL PowerEdge R630 rack szerver barebone - 2xSocket 2011v4 , 24x DDR4 DIMM, H330 RAID, 39369Ft+ÁFA
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft