- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amazon Kindle
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi belépő szinten
- SSD kibeszélő
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
petrson
senior tag
válasz
Thunderzolee #31278 üzenetére
Igen, augusztusban mentem egy Velencei tó kört úgy, hogy mellettem bringával kísértek, tehát nem mentem full gázon végig. Azt utolsó 1 km-t kellett csak tolnom, akkorra merült le. Track-eltem végig az utat.
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
Thunderzolee #31254 üzenetére
Járdán én szimplán belassítok, meghallják a zúgást és lehúzódnak. Max ha fülesük van, gyök 2-vel elmegyek mellettük a füvön. Kisgyerekeseknél leszállok, és eltolom mellettük. Kerékpárúton (ha közel van járda) és szemből jönnek, direkt későn lassítok vissza. Ha hátulról érkezek, akkor meg centizek nevelő célzattal.
Persze csak extrém idegesítő helyzetben, ha amúgy másfél méterre van a járda.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #31254 üzenetére
+1: a csengő aranyos, normálisan reagálnak rá a járókelők (azok is, akinek semmi keresnivalója a dedikált kerékpárúton), ellenberger a dudára képesek megsértődni. Megjegyzem, hogy aki olyan tanácsot ad, hogy ordítsd le az útról, mire számít?!
(Sokmindent megmagyaráz mondjuk. Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten.)
-
Joshi
titán
válasz
Thunderzolee #31245 üzenetére
Értem én hogy nem kell ittasan vezetni semmilyen járművet. Amit nem értek, hogy mi köze a B jogosítványomnak egy kerékpárhoz vagy egy rollerhez. Mert akkor ha ittasan gyalogosan közlekedek, akkor is elvehetnek olyan okmányomat aminek a gyalogos közlekedéshez semmi köze. Az elvet nem értem, de inkább hagyjuk is.
A B jogosítvány a segédmotor kerékpár és a személyautó vezetésére jogosít, ahhoz szükséges. A 25kg és max 25km/h sebességgel közlekedő rollerhez nem kellenek ezek, kvázi semmi köze hozzá. Akkor miért veszik el? -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31227 üzenetére
Ez meg a másik.
Két különböző zalaegerszegi eset, mindkettőnek ugrott a jogsija, plusz 156 illetve 180 ezer Ft-os büntetést kaptak.https://totalcar.hu/magazin/hirek/2025/03/24/ittasan-rollereztek-a-jogsijuk-ment-a-levesbe/
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #31210 üzenetére
elengedem a gázkart, visszalassul 24-25-re
De mit kellene csinálnia?Ez a normál működése a gázkarnak, ha elengeded, el KELL vennie a hajtást, hiszen az a fő parancs, amit nem szabadna (tákolt, kamu) tempomattal felülbírálni soha: egyszerűen nem biztonságos (nem véletlen nem így működik a rendes).
Jobb vezérlőkön van egy tempomat kapcsoló bemenet, amit alkalmas nyomógombbal a pilóta aktivál, a szándékának megfelelően. Nem 5 másodperc után, hanem akkor, amikor épp megfelel az adott sebesség, ezt jelzi a vezérlőnek, utána el is engedheti a gázt. Pont.
Hát így elég nehéz betartani a 25-ös korlátot.
Ha korlátot akarsz, "speed limiterre" van szükséged... Abszolút vezérlő függő, hogy ilyet hogyan állítasz rajta. Sokon a jó öreg 1/2/3 fokozat választó kapcsoló egy ilyen limit.Másokon valami telefonos appon keresztül lehet bekapcsolni: VESC-en "profillal" megy,
amit lehet permanenssé tenni, így tud pontosan úgy működni egy 35-re is képes roller is mintha csak 25-ös lenne. Cserébe azt még lemerült akkuval is hozni fogja, mivel nem az akkufesz limitál hardveresen, hanem tisztán a vezérlőszoftver. A Xiaomi is nagyjából ezt tudja, pont ezért lehet hekkelni a hardveres limitig, vagy akku berheléssel még tovább.Jó öreg Kugoo S1-be meg csak papíron volt ilyen funkció, gyakorlatilag nem működött... (Az annyit ment, amennyit hardveresen tudott, tehát tele akkuval 28 körül, aztán lassult.)
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31212 üzenetére
Most elvileg 10 napon át a maihoz hasonló enyhén esős idő lesz. Hosszú, nagyon hosszú ideig szeretném még élvezni a rollereimet, nem csak a beázás, hanem apróbb rozsdásodás megelőzése miatt ilyenkor inkább kerékpárra pattanok. Ma is azzal mentem boltba. Lehet túlzás, mert simán bírják, de racionális keretek között próbálom minimalizálni a hibalehetőségeket.
És mert szeretek bicajozni. Volt olyan nyári hónap, amikor 1 hónap alatt közel 1.000 km-t tekertem. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31210 üzenetére
Én amiatt feleztem meg az 5 másodperce tempomat aktiválási időt, hogy könnyedén aktiválni lehessen. Különben hullámos úton szinte csak a gázkar kiakasztásával lehet fixen tartani a tempót. (Amúgy típustól függően van amelyik állítólag a gázkar állását figyeli, nem is a sebességet. Máshol meg láttam olyat, ahol a sebesség változás toleranciáját külön be lehetett állítani.) Lényeg, hogy 5 másodperchez köztes állás (sebesség) esetén hosszú, jó minőségű szakaszra van szükség, és ez nem mindenhol adott.
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #31210 üzenetére
Max G2-ben van tempomat?
-
Joshi
titán
válasz
Thunderzolee #31212 üzenetére
Nekem van autóm, benzines robogóm, pedelec kerékpárom és e-rollerem is. Legalább van miből választani.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #31212 üzenetére
A legjobb, ha van mindketto, miert kene valasztani?
-
Joshi
titán
válasz
Thunderzolee #31207 üzenetére
Neked is köszi a kimerítő választ.
-
Joshi
titán
válasz
Thunderzolee #31202 üzenetére
Nekem egy Xiaomi Pro 2 van, de nekem bőven elég a 25km/h végsebesség. Igaz hogy én munkába járáshoz nem használom. Amúgy a Pro 2-t fel lehetett piszkálni 30km/h-ra, ez a hack még lehetséges? Vagyis ezeknél az újabb rollereknél is van ilyesmire lehetőség?
-
Joshi
titán
válasz
Thunderzolee #31200 üzenetére
Munkába járáshoz kellene (oda-vissza ~13km). Amúgy nincs 120kg a srác, nagyjából 110kg. Inkább legyen a roller túlbiztosítva, mint hogy fél év alatt szétmenjen alatta. Amúgy Győrben lesz használva ahol csak sík terep van, nincs semmi emelkedő.
A 25kg és 25km/s-nél gyorsabb rollerekre már más szabályok vonatkoznak. Igaz van neki B jogsija is, de nem ez a kategória a cél.Nem volt kinézett a Teverun, annak csak a lengéscsillapítójának az elrendezése néz ki jobban. Kb ennyi.
-
Joshi
titán
válasz
Thunderzolee #31198 üzenetére
Igen, időközben rájöttem. Az amúgy jó lehet? Itt 400k.
-
Ráti
tag
válasz
Thunderzolee #31190 üzenetére
Persze
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31186 üzenetére
Kizárólag a Max G30P és G30LP sorozat érintett benne, nem a teljes Max G30 család.
Ezeknél az amerikai modelleknél valószínűleg más a mechanika, mint a sima Max G30-asoknál, mert a sima Max G30 nem érintett a visszahívásban. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #31139 üzenetére
Minek venne valaki adott rollert pl 111-ért használtat, ha 120 volt nemrég hetekig.
Mondjuk azért mert nem tud visszamenni az időben, hogy akciós áron bevásároljon?
Az nem érv, hogy megvehette volna már akkor, hiszen változnak az élethelyzetek: simán lehetséges, hogy a nagy akció idején még nem volt igénye az adott termékre, most lett...Szerintem aki egy régi akcióra hivatkozva akar alkudni, azt oda kell küldeni a boltba, hogy esetleg ott próbálja meg ezt előadni... meglátjuk, mekkora sikerrel fog járni. Btw. kevesen tudják, hogy néha még az olyan nagy boltokban is lehet alkudozni, mint az MM... (Sosem próbáltam, mert nincs pofám hozzá, de ismerős mesélte, hogy márpedig lehet. Csinálta.)
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31137 üzenetére
Ősszel 120-ért lehetett kapni az újat, 2 év garanciával.
Abból az árból kiindulva jól jár az, akinek sikerül 105-ért eladnia.
Más szempontból az E2 Pro egy elég jól sikerült termék, modern tervezés, többet is megérne. Csak lehet, hogy akinek pont ilyen kellett az ősszel már megvette magának. Pudingoknál a szezon sem igazán indult még be. -
Ráti
tag
válasz
Thunderzolee #31104 üzenetére
Azért gondoltam az N65-re mert tetszik ées elég a széles gumit stabilabbnak gondoltam. Ahogy néztem a videókat a legtöbben elmondták, hogy ez a gumi elnyel valamennyit a rázkódásból valamennyire helyettesítve a lengéscsillapítót.
Abszolút nem használnám terepen, csak aszfalton.Ezt tegnap dobta fel a google:
XIAOMI Electric Scooter 5 Pro GLEz is beleférne a költségvetésbe, de semmi infót nem találtam róla.
-
Ráti
tag
válasz
Thunderzolee #31084 üzenetére
Segway F3 Pro mikortól lesz itthon kapható? Egy helyen találtam meg eddig.
Még mindig az N65 felé hajlok, de lehet elcsábulok a Ninebot KickScooter MAX G2 E-re. Viszont árban meg az F3 Pro ugyan ott van... -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31069 üzenetére
Ne találj már ki te is hülye elnevezéseket a rollereknek. Annak létezik normális elnevezése.
És azt tetézed még ügyetlen Google kereséssel, amikor a termék nevének csak egy részletét másolod be, aztán bámulsz mint borjú az új kapura.
- Nem csak a Google létezik.
- Tanuld meg használni a keresőt.
- Ha általánosnak tűnik az elnevezése, akkor valamit rosszul csináltál, használd a termék pontos nevét: "Xiaomi Electric Scooter Elite",
- vagy egészítsd ki szűkítéssel: "Xiaomi Elite roller"A termék neve nem tartalmazza a 5-ös számot. Naná hogy hülyeségeket fog kihozni rá.
A "Xiaomi" "Elite" és "5" szavak permutációja csak kavarásra ad lehetőséget és semmi köze a termékhez. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31067 üzenetére
Nerm is létezik olyan roller hogy Xiaomi 5 Elite.
-
frigoo
aktív tag
válasz
Thunderzolee #31052 üzenetére
Köszönöm, próbálkozom.
-
dzsidzsas
tag
válasz
Thunderzolee #31039 üzenetére
Köszi, én is gondolkodtam a Segway-en, de kicsit drágálom a +km ért a felárat. Hosszútávra pedig van Kukirin G3-m. Tényleg csak bejárásra kell egy igénytelen roller. Semmi teleszkóp, ingyombingyom, mert minél több minden van a gépen annál gyakrabban megy tönkre valami. Csak gondoltam hátha valakinek van és mond róla valamit.
-
bence188
tag
válasz
Thunderzolee #31029 üzenetére
150et ír, de annyiból sztem nem fog kijönni. 25 kmh elég neki. Alatta minimum 15 de inkább 20 kmt bírjon.
Enyémet nem próbálta, én városban lakok, még nem volt rá lehetöség. -
hunluki
senior tag
válasz
Thunderzolee #31007 üzenetére
Jelenleg egy mezei m365 van tömör gumival, ahhoz képest mindenképpen előrelépés lesz
-
z67
őstag
válasz
Thunderzolee #30995 üzenetére
Köszönöm
-
Mad_Wolf
aktív tag
válasz
Thunderzolee #30980 üzenetére
igen, köszi, már a választ is láttam
-
Lehiñito
senior tag
válasz
Thunderzolee #30991 üzenetére
Nincs különösebb hatótáv igényem. Nyílván minél többet lehet vele menni egy töltéssel, annál jobb. Az 5ös szériára 60km mondanak.
Ha az én 120kilómmal 25km/h sebességgel bírna sík terepen 25-30at én már megelégednék vele. -
hunluki
senior tag
válasz
Thunderzolee #30983 üzenetére
Tyűazannyát. Eddig úgy voltam vele hogy amint megjelenik instant veszem a g3-at, így azért elgondolkodós
Így valószínűleg sima F3 lesz belőle. Rutinos szemmel így hirtelen láttok valami redflaget rajta ami miatt gond lehet? Felfüggesztés elől/hátul van, hatótáv így is bőven jó és szignifikánsan olcsóbb. -
Sentosa72
csendes újonc
válasz
Thunderzolee #30990 üzenetére
köszi,
nagyon könnyen lejött a régri külső.
Az új már kicsit nehezebben ment fel.
Második nekifutásra tettem kötözőkez , a szelepnél összehuzattan a külsőt ez működött.
Ha nincs komresszor otthon nem biztos, hogy fel lehet ugratni a gumit a peremre.. legalább is ennél a külsőnél nem volt egyszerű szeleptű nélkül sem. -
z67
őstag
válasz
Thunderzolee #30986 üzenetére
Van ilyen tapasztalat, hogy a Xiaomi jobban rugózik?
-
Lehiñito
senior tag
válasz
Thunderzolee #30979 üzenetére
Köszi a segítséget. 120kg vagyok és 191cm magas. Ehez a súlyhoz jobb lenne a dupla hátsó rugózás nem? Emelkedő nem nagyon van itt szegeden max a 2 híd, de arra nem nagyon járok.
Alkalmi használatra akarok rollert venni, nem naponta munkába járásra. -
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #30983 üzenetére
Szépen fogott a toll a G3-nál. Lehet maradok a global G2-nél ennek fényében.
-
z67
őstag
válasz
Thunderzolee #30983 üzenetére
Nekem elég rondák, talán az F3 Pro, ami még elfogadható.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #30983 üzenetére
F3 pro link a g3e
-
z67
őstag
válasz
Thunderzolee #30979 üzenetére
Nem lehet hogy fordítva vannak a képek?
Illetve biztosan.
Melyiket ajánlod jobban?
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #30921 üzenetére
Fent, akkor érzem amikor utazom rajta és két kézzel fogom a kormányt. Akkor meg tudom mozgatni, érezni a holtjatekot.
Silentfrog: köszi szépen a választ.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30920 üzenetére
Sokszor felmerült már ez a kérdés, a válasz mindig ugyan az: az összehasonlíthatóság.
Minden standardizált vizsgálatnak ez a lényege. Ugyanolyan körülmények között van tesztelve minden gép, akkor egymáshoz hasonlíthatóak az értékek.
Európai országok közel felében 20 km/h a sebességhatár, minek tesztelnék ott 25 km/h sebességgel?
És amíg nem lehet reprodukálható módon egységes tesztelési metódust kitalálni, addig maradni fog az, hogy előre meghatározott tömegű személlyel ráállnak a rollerra, és azt nézik azon a tempón sík terepen, minimális szélviszonyok között hány kilométer megtételére képes. Ezt megismétlik párszor, és megkapják az egymással összevethető eredményt.
Emellett van úgy, hogy más sebességeken, vagy épp csúcssebességen is lemérik.
Mégis hogyan tesztelnék, ha nem így?
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #30886 üzenetére
En pont tegnap neztem 2000 km utan a telefonos appban az akksi allapotat( nem tudom az mennyire megbizhato) es azt irta ki, hogy a teljesitmenye megegyezik az uj akksi teljesitmenyevel.g30 max2
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #30896 üzenetére
Köszi a segítséget, megnézem.
-
válasz
Thunderzolee #30892 üzenetére
Meg hát 25km/h felett már kelleni fog jogsi, meg védőfelszerelés, stb, és te tudtad, h olyan a rollered, ami többel megy 25-nél, akkor miért nem hordtad ezeket, hol a jogsi, stb
.Ha nem tudta, akkor is megbüntetik. Fő szabály szerint a törvény nem tudása nem mentesít!
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #30892 üzenetére
Ilyen szempontból tényleg problémás lehet a dolog, persze az a legjobb, ha nem történik soha, semmi.
A biztositas ezekre olyan 10 ezer körül van egy évre? Mintha ilyet olvastam volna itt a fórumon.
-
lemmy71
őstag
válasz
Thunderzolee #30882 üzenetére
Igen majd fogok érdeklődni, kíváncsi vagyok, hogy valós körülmények között hogyan is teljesít ez a típus
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #30889 üzenetére
Ja, hogy ezt így kiszurhatja a rendőr mondjuk?
-
Reaper
őstag
válasz
Thunderzolee #30886 üzenetére
Köszi, akkor próbálok vadászni valami garanciásat, ha meg nem sikerül, akkor megvárom az újakat, amik jönnek.
Néztem az X 5 Pro-t is, de talán azért maradnék, a Segwaynél, mert mégiscsak egy kicsit komolyabb márka. Gondolom én, persze lehet, hogy tévedek -
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #30886 üzenetére
Mi ez a plakett a G2-n? A 35 km/h miatt gondolkodom külföldi G2 vetelen.
-
válasz
Thunderzolee #30868 üzenetére
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #30866 üzenetére
Jaaa, en is kevesnek tartom a 20-at, nem arra ertettem:-))) Csak hogy nem lehet a rollert, kerekpart, repulogepet osszehasonlitani, mindegyik mas.
-
RaZroX
addikt
válasz
Thunderzolee #30841 üzenetére
Lowride, nagyfelni, peresgumi stb..
-
válasz
Thunderzolee #30837 üzenetére
Köszi
-
RaZroX
addikt
válasz
Thunderzolee #30806 üzenetére
Hát ebben a hidegben 17-et sem szívesen megyek, de sokkal gyorsabb mint tömeggel. Közben leesett, hogy az app csak androidra van, szóval keresek majd valami iOS-es valamit.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #30805 üzenetére
36V 10200mAh akksi biztonságosan kb 25km-t tud életszerű körülmények között
Meg tudom erősíteni. Anno 22 km jött ki a 10Ah akkumból, bár a végén egy hosszú emelkedő miatt hamarabb összeszakadt a feszültség, síkon még bírta volna picit...
Mindezt jó gyorsulás mellett (nem kaparó/hátsó kerekes), névleg 500W motorral.
Végsebesség 25 km/h, pilóta 100 kg. Nyilván, aki könnyebb messzebbre jut vele, de
nem észveszejtő mértékben. Köze nem lesz 40 km-hez, az előre borítékolható!Hogyaszondja anorexiás kisnyugdíjasként elketyeg 75%-nyi energiából 22-25 km-t?
Nagyszerű. Vegyünk hozzá egy kis szembe szelet, és már tolhatja. (Könyörgöm, ha
adunk +33% akku kapacitást, az a büdös életben nem duplázza meg a hatótávot...) -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30809 üzenetére
Én D módban közlekedek, mert S módban már kicsit poros úton is kipörögnek alattam a gumik. De én a D mód teljesítményét enyhén megemeltem, a végsebességét pedig kitoltam 25 km/h-ra. Ilyen kiegészítések mellett kell értelmezni a D módot (mert másnál valószínűleg mást jelentene).
Persze, rá lehet beszélni helyből valami jó nehéz, 48 vagy akkor már legyen 72 V-os rollerra, mert az "nyilván" jobb a 36 V-os rollernél, és ha elsőre 40 km-t említett, akkor legyen már a hatótáv 60-70 km. Közben kiderül, hogy az oda-vissza hatótáv mondjuk kb. 16 km (mindkét helyen töltési lehetőséggel), így a 40-50 km elvi hatótáv a gyakorlatban is bőven elégséges lehet egy normál tömegű hölgy alatt, normál terepen.
Ha figyelmesen olvasnád a mérési feltételekről szóló megjegyzéseket, a menetszél és a szembeszél is megengedett a mérések során. Valós körülmények között többen visszaigazolták már a katalógus adatokat. Itt nincs csalási lehetőség, vagy legalábbis ezen nem szokás csalni, mert könnyen kibuknának a valótan adatok. Túl egyszerű ellenőrizni ahhoz, hogy csaljanak.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30805 üzenetére
Az nem elfogultság, h a 36V 10200mAh akksi biztonságosan kb 25km-t tud életszerű körülmények között.
Ez marhaság! Egyik hölgy rokonom városi használat mellett a 7650 mAh-s Xiaomi rollerből is rendre kihozza a 25 km hatótávot. Alattam 7650 mAh-s az 22 km-t megy egy hasonló, kis kerekű Xiaomi.Értsd: gyorsitások, fékezések nincsenek a tesztekben.
Előbb nézz rá a térképre! Győrben elég jó kerékpárutas hálózattal rendelkezik, és ha valaki Szeged déli részéről akar bejutni a belvárosba, az talán még annál is sokkal kedvezőbb helyzetben van, mert a a térkép szerint Szőregeről a 3-as számú kerékpáros fűút vezet befelé, de más agglomerációs településekkel is egész jó az összeköttetése. Ezeken a szakaszokon ideális a fogyasztás, tempomattal lehet hogy kilométereken át hozzá se kell nyúlni a gázkarhoz.A gyári teszt futópadon zajlik, menetszél nélkül.
Ez a baromságot honnan vetted?
Teljesen jól reprodukálható és kivitelezhetőek azok a mérési paraméterek, amiket megadnak. Minek építenének tesztpadot egy másfél órás guruláshoz? Csak a görgők felülete miatt teljesen félre mehetne a mérés. Amíg a megoldáson agyalnának, az alatt az idő alatt kétszer le lehetne gurulni a 25-30-40km-es hatótávot. -
lemmy71
őstag
válasz
Thunderzolee #30789 üzenetére
Papíron nagyobb hatótávolság írtak (persze tudom hogy az ilyen adatok még ha valósak is, laboratóriumi körülmények közt születnek)
Ár teljesítmény és praktikusságot nézve ez lesz a befutó bízok benne hogy 30km -nél azért többet tud. Jó lenne egy elfogultságtól mentes, független magyar teszt videó. Akinek van ilyen rollerje, készíthetne egyet
Viszont ha valaki tud hasonló rollert ilyen ár érték és paraméterekkel, azt szívesen veszem. Júniusig elejéig van még időm és hátha lesz addig, egy mega akció Xiaomi 4Pro Gen2 -re
Megbízható külföldi webshop is érdekel.
Köszönöm az eddigi segítséget -
yodamester10
őstag
válasz
Thunderzolee #30788 üzenetére
Köszi,nem is tudtam hogy van ilyen
nem rajongok a facebookért.
-
lemmy71
őstag
válasz
Thunderzolee #30784 üzenetére
Először is köszönöm a tartalmas választ 👍
Át fogom nézni, bár ha minél többet nézek, annál nehezebb választani.
Alföld déli csücskében lakunk, emelkedő csak a hidaknál van, a lányom meg egy átlagos méretű végzős gimnazista, magyarán nem lesz nagyon leterhelve a roller. A nagy (40km.) hatótáv azért lenne fontos, mert a város külső peremkerületében élünk és a város központjába és a túloldalára jár hétvégenként dolgozni. Iskolai szünetekben, napi szinten többször is be jár dolgozni ide oda és így eléggé sok km összejönne.
A NAWEE V50i Pro -t néztem még. Igazi csak a N65 -ről láttam egy videót, viszont maga a márka olyan "jónak" tűnt.
Talán még a KUGOO G5 ami belefér a keretbe.
Az egyensúly érzékével és a kétkerekűek vezetésével nincs problémája. Négyévesenígy motorozott a PW50 Yamaha -val
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Thunderzolee #30780 üzenetére
M365 ha patika, kevés km van benne akkor ér max 80 -at . 100 ért jó állapotú Pro2 van és az azért jóval jobb roller erő, hatótáv, kijelző, picit nagyobb is .
10 000 km rel meg annyi töltési ciklussal max 50 et ér. -
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #30721 üzenetére
Kábé. Én se akartam elhinni, amikor megláttam.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30686 üzenetére
És abban a videóban választ kapunk rá, hogy az e-TWOW miért nem számít annak, a többiek meg miért igen?
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30677 üzenetére
A pálcikarollerek fölött van az E-Twow, ...
Ezt a mondatot nem sikerült értelmezni.
Visszatérhetünk az alap kérdéshez, mi a fene az a pálcika roller?
Hol van a határ, ha a román E-TWOW rollerek nem tartoznak bele, de a többiek igen?
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #30680 üzenetére
akkor már tudod milyen akksit rakatsz össze
Ha valaki már ott tart, ahol én, azaz megvan a 100K-s ponthegesztője, és épített 6-8 akkut az nem rakat össze, hanem csinálja.Konkrétan most egy G-Boosterbe fog készülni egy 13s8p pakk a gyári helyére, beker áron 80K körül, a többit meg majd elsörözzük...
(Csak viccelek: nem iszom...
) Járt már nálam Dualtron Achilleus, de készült anno külső akku Wolf Warrior X-be is... Előbbivel az volt az "extra", hogy konkrétan fel is szereltette az ember: csak hozta a vasat, aztán amikor kész volt, vitte és használta sok km-t boldogan...
Egyébként abszolút megértelek, anno én sem cseréltem pl. fékbetétet a motoromon, mert úgy voltam vele, hogy veszélyes üzem, inkább hozzáértő csinálja (én írom a programokat). Viszont amikor szembesültem vele, hogy a hozzáértő gányol, és balesetveszélyes hibákat hagy benne a motorban, akkor rájöttem, hogy jobban járok, ha megtanulom és csinálom...
Jelige: elbaszni magamnak ingyen is el tudom, azért kár fizetni egy "szerelőnek".
Volt is ebből egy Hitler-mémre ültetett videóm. De pár éve a YT nem engedi lejátszani, mivel árt a kiskorúak lelki fejlődésének, hogy Hitler kiakad azon, hogy a motorszerelő megbízhatatlan. (De vélelmezem, hogy az új szelek sodrán már ezzel sem lesz problémája a Guglinak...
)
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #30677 üzenetére
48V 24500mAh az kb 120-130ezer.
Ez ugye egy 13s7p akku, Samsung 35E cellákat feltételezve... Régen az LG MJ1 is jó volt, most azt mondják, hogy inkább kerülendő, mert elkurvult a cég így a minőség problémás. Szóval 35E, amit boldog-boldogtalan árul FB-on 700-ért, így a legcombosabb tétel 64K.Eladási áron, ám valójában beszerzési árat sejtjük, hogy inkább <50K lesz: kérdés, hogy a 120-130K-s végösszegbe belefér-e okos BMS közel 20-30K értékben, vagy az már feláras.
A magam részéről nem spórolnék 10K-t, hogy gagyibb BMS-sel szúrjam ki a vevő szemét, meg hát, ha bármi van, diagnosztizálni is sokkal könnyebb, bontás nélkül, telefonról.
Lényeg a lényeg, ha nagyjából 50K munkadíjat számolunk, akkor lehet a keményen reális. Ekkor jön képbe az, hogy ha megtanulod, akkor megveszed a cuccot hozzá, és két-három akku után már bőven megtérült a befektetés. Amellett, hogy magadnak ingyen javíthatsz, viszont ha nem értesz hozzá, nem akarod megtanulni, inkább ne is kezdj bele... tiszta sor.
Ui: én egyszer csináltam egy akkut 15K munkadíjért. Soha többet. Nem azért, mert szart sem érek már vele a boltban, hanem mert a tervezettnél jóval nagyobb szívás lett a vége. (Konkrétan csak egy kisebb méretű BMS fért a dobozba, vastagabb felejtős. Okos dettó.)
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #30677 üzenetére
Ismerősöm most próbált egy kukirin g2 mastert vagy mit is. Azt mondta kb mantis 8 szintjét hozta erőben
Persze 52v és hiába jönnek marketing wattokkal, azok ritkán vannak bennük -
vilmaboy
őstag
válasz
Thunderzolee #30663 üzenetére
Igazatok van DigiXT-vel
megadom magam
jogos amit írtok. A SEGWAY-NINEBOT Kickscooter MAX G2 E valóban jól néz ki és jók a specifikációi is. Véleményetek szerint mibe kerül egy izmosabb akksi bele? A gyári tiltás nyitható simán firmware-el, vagy trükkök is kellenek?
Nézegettem régebben a Kukirin g2 es g2 maxot. Ezek milyen gépek? -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #30671 üzenetére
Pálcika építés és tuning csoportba jó alap, ha valaki szét akarja moddolni, mert csak...
Mindenki másnak, aki amúgy inkább csak használni szeretné, annak annyira nem jó vétel.
-
hentes555
senior tag
válasz
Thunderzolee #30665 üzenetére
“De amúgy miért kell cserélni?
5-6km-t se lehet már megtenni vele?”Aszontátok’ szar a Kugoo, hát vettem egy Xiaomi-t, akksi nélkül, mer’ így olcsó volt
Köszi a printscreent, felkeresem majd a srácot
-
hunluki
senior tag
válasz
Thunderzolee #30631 üzenetére
Köszönöm, ez új info. Igazából nem sietős, lehet akkor kivárom ezeket az újakat aztán meglátjuk.
-
válasz
Thunderzolee #30607 üzenetére
Kb 60 kilós, virgonc bácsi, csak érszűkület miatt nehezen jár. Tetőn is szokott mászkálni. Köszi a tippet megnezem.
-
fcbarca
őstag
válasz
Thunderzolee #30595 üzenetére
Ooo pont lefrissitette a mi home, akkor én sehogy sem tudom rá varázsolni?
-
válasz
Thunderzolee #30590 üzenetére
Pont most van garanciában elszállítva az E2 Pro külföldre, mert bár szerinted:
Nincs rájuk szükség, mert nem rolmik el.
Ez bizony meg merte tenni ezt a kalamitást és volt pofája kiégnie a hátsó lednek! Skandallum, de mivel garanciális nekem 0 Ft-ba kerül.
Persze sokkal többe kerül a gyártónak így mintha kicseréltette volna a helyi szervizzel.Hát ezt nem értem érvként
Amit garanciáztatás előtt rekonstruálni tudsz észrevétlenül, az nem ok a garancia megvonására, de pl az akkuba való index bekötés már nekem is Rubicon. Szóval azt abszolút kihagyom, de ezt az első lengéscsillapítót is. -
válasz
Thunderzolee #30587 üzenetére
Milyen sok felesleges kacatot?
Pótalkatrész teszi ki a jelentős részét. Tudod ha valami elromlik, akkor legyen másik, jó áron, azonnal, nálam.
Nálam a roller az első emeletre utazik, egy meredek lépcsőn, amit volt olyan ember aki létrának hívott, és igen, ebből kifolyólag is nagyon fontos a súly. Az E2 Pro és a G30 már súlyhatáresetek. A G2 Max 24.3 Kg minden nélkül magában, prűden, nettóban. A G30 18 kg, azaz a G30 6.4 kg-mal könnyebb!Egyébként indexem is van az E2 Pro-n alapból a Pro 2-n vettem rá:
A G30 Max-ra pedig hátulra kerül.
Láttam a Monorim féle megoldást hátulra, ott bukik el (nálam),hogy a csavart fedő díszburkolat lemerült, és nincs pótolva:Illetve a garancia miatt sem opció nekem. Mert a G30 nagyon sokáig garanciális még (szerencsére).
-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee #30569 üzenetére
A ZT3-hoz is hihetetlen mennyi szxrt árulnak még pluszba.
OK!
Csomagtartók ide-oda, szerintem hasznosak, szépek.
Ülés, nem ülés...
Idősek, vagy kevésbé egyensúlyozni képes, magabiztos, vállalkozó szellemű, "másoknak" biztonságérzetet adó kiegészítő eldöntheti, hogy lesz-e egyáltalán elektromos "rollere" vagy sem - értsd, fel mer-e szállni olyan járműre, amiről nem ér le a lába.
Korábban már élőben megnéztem egy ZT3- at, egy MM-ban.
Fotók alapján a lábad nem férne el ilyen ülés előtt a taposón, hacsak nem vagy 150cm, vagy kisebb.
Lábat lógatni nem jó dolog - rolleren. Kényelmes meg akkor lehet, ha van külön lábtartója, ami a képen nincs, ráfaragni (!)
meg nem mindenki vállalja!
170 cm-mel ott kényelmes a lábtartóm, ahol van, pedig a taposóm hosszában kb. akkora mint a ZT3-é.
ZT3-on lövésem sincs hol lehetne azt úgy rögzíteni, hogy arra úgy lehessen felállni (teherbírás), hogy az funkcionálisan ne akadályozzon semmit, mégis stabil legyen, figyelemmel arra, hogy az ülés oszlopot arányaiban előrébb helyezték el, mint ahogy én az enyémet - minimális lábhely.
Az én megoldásom, ( itt még nyers, szerkezetkész állapotában )
irrevesibilis, nem érinti a váz integritását.
Magyarul nem fúrtam, nem változtattam semmit a vázon, egy alu tömbbel "összekötöttem" az Y csöveit, szárát, és ültettem rá a trepnire, amitől még merevebb stabilabb lett a szerkezet.
De az ülés rögzítésére is igaz az irreverzibilitás, bármikor lekaphatom az ülést is cakk-pakk oszlopostul, mindenestül, mert azt a gyári bekötési pontokra rögzítettem, bármikor visszaállítható.
Jó néhány olyan modell kapható, ahova már ülést is terveztek, mint pl. ez a ZT3 is, úgy látszik van rá igény, mondjuk a kidolgozás, koncepció az nem sikerült láthatóan 100%-osan, mert a lábtartó az valahogy lemaradt...
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #30569 üzenetére
Na, ilyenkor felmerül, hogy ez tényleg SMKP.
Mondjuk ha nem túl erős, nem biztos, hogy sokkal veszélyesebb, mint a Tornádó "kerékpárok", amiket vidéken előszeretettel hajtanak.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30556 üzenetére
Szerinted is pont úgy jártak el, mint az olaszok, hogy nem vonták be a civil szervezeteket, mint pl. kerékpáros és hasonló szerveket?
Vagy nálunk se lesz kész addigra a kötelező biztosítások rendezése, mint az olaszoknál?
Vagy nálunk is a rendszám ellehetetleníti majd a szabályos használatot? Vagy a sisak?Ha nem tetszik menj ki az utcára szivárványos zászlóval, vagy ami illik a politikai elképzelésedhez, ragaszd oda a kezed az aszfalthoz, öntsd le magad benzinnel és közben lamentálj mennyibe került az üzemanyag, vagy bánom is én, de ez nem politikai fórum. Ha konkrét intézkedés nem tetszik mondjad, de ne általánosságban szidd az aktuális kormánypártot, az aktuális ellenzéket, vagy úgy általában a magyar törvényhozást.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30548 üzenetére
Cikk érdekesen zárul...
Egy igazi olaszos csattanó a végére
A rollerek zöme alapból képes lenne 25 km/órás sebességnél gyorsabban is menni, az európai szabályozás viszont 25-ös tempóban maximálta az engedélyezett sebességet. A gyártók ezt a rollerek szoftveres „lebutításával” érték el. Az olaszoknak azonban ez nem volt elég, az előző, 2022-es KRESZ a maximális megengedett sebességet 25-ről 20 km/órára csökkentette, Olaszországban ennél gyorsabban elméletileg nem
lehet[szabad] hajtani rollerrel. Azonban egy EU-s szabály azt mondja ki, hogy nem lehet elrendelni kötelező biztosítás megkötését olyan eszközre, amely maximum 20 km/óra sebességre képes, vagyis az új olasz rendelet szembemegy az EU-s joggal.A Telex színvonala néhol a béka segge alatt van. Autós portálok sokkal normálisabb cikkeket hoznak össze közlekedéssel kapcsolatos témákban, kevesebb pontatlansággal, tárgyi tévedéssel. És ami nem szaktudás kérdése: precízebb megfogalmazással, kevésbé bulváros stílusban.
-
válasz
Thunderzolee #30548 üzenetére
Amilyen pengék, még nálunk is megeshet
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Thunderzolee #30523 üzenetére
Majd a 2. Vagy a 3. Tulajnak lesz ebből nyeresége hogy nem töltöm fel 100 % ra a Pro2 rollert ami 30-35 km elmegy / töltés ?
Volt 650 töltés számmal , teljes töltés 350 felett nálam M365 Pro az már csak 26 km-t tudott 4 évesen. 😉 -
Sirtaky
csendes tag
válasz
Thunderzolee #30519 üzenetére
Lehet vele nyerni pár km + hatótávot . + 400 mAh
-
válasz
Thunderzolee #30501 üzenetére
Már nem , elengedtem a modellt . Jó nekem ezek a visszafogott típusok is
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30468 üzenetére
Az E szériába beletartoznak a roller első, majd második, majd harmadik generációs rollerei, azért
kavartam beleemlítettem meg őket is.Ezek az E kezdető modelleket nem a D széria közé sorolta a Ninebot, és nem az F széria közé, stb. mehetünk szépen sorba hová nem sorolta be. Oka elég egyszerű: az E szériához tartoznak.
E széria egyik mellékága az ES sorozat.
-
válasz
Thunderzolee #30478 üzenetére
Nem kell komolyan venni, elég sok elírás szokott lenni, lásd fenti töltő példa .
-
Szeszti88
friss újonc
válasz
Thunderzolee #30477 üzenetére
Köszi!
Sajna igen, elég gumigyilkos, azért szerettem volna tömör gumisat, de igazából, ha bicóboltban bármikor kicserélik gondolom, ha a gyári sima feladja...Szegeden. Bicóval is rengetegszer kaptam defektet
-
jackal79
aktív tag
válasz
Thunderzolee #30469 üzenetére
Köszönöm a segítséget! 1 lányom van, vagy is csak 1-ről tudok
. Végül nem vettük meg. Korábban egy Xiaomi Mi Electric Scooter Essential-t használt, csak azt ellopták. Bicót kapott végül, de annak a mindennapos előszedése, tárolása macerás, ezért visszakanyarodtunk az eroller projekthet
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30458 üzenetére
Az E, meg az ES sorozatok olyan régi típusok, h szándékosan vannak kihagyva a listából. Van amelyiken még hátsó lámpa sem volt. De megint úgy csinálsz, mintha te ezt nem tudnád - mármint, h milyen régi rollerek.
Régóta meglévő sorozat, de elmúlt hónapokban is jelent meg új tagja, és hamarosan megjelenőket is már reklámozzák.
Konkrétan:
Másfél éve jelent meg Ninebot E2 Plus E,
pár hónapja az utód, a Ninebot E2 Plus E II,
és már reklámozzák az E3 szériát, mely eleinte a normál és Pro változatból fog állni, később lehet jönnek még hozzá.
Árukereső szerint E2 Plus E-t 12 cég árulja, és már az utód is kapható 2 helyen.Én manapság már nem vennék olyan rollereket inkább, amiknek a kormányrúdjában vannak az akksicellák.
(1) Nem az volt a kérdés, te magadnak milyen rollert vennél!
(2) Semennyire sem kapcsolódik ide ez a kijelentés, mivel ezeknek az E-s sorozatú rollereknek is a taposójában van az akkucsomag.
YouTube: Segway Ninebot Kickscooter E2 Series How to DisassembleNincs értelme a fingot faragni, alapjaiban véve rossz az a lista.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee #30460 üzenetére
Amikor egy 8,5 collos köpeny helyett felrakunk egy 10 collos külső átmérőt, és felpumpáljuk, a fizikai sajátosságok miatt könnyen kidomborodhatna oldalirányba, de ennél megoldották, hogy igyekszik tartani formáját, nem szélesedik ki különösebben.
-
válasz
Thunderzolee #30450 üzenetére
Már megint én bxsztam el, mert ez helyett:
"...keress egy noname rollert, azokat szokták tömör gumival árulni."
Ezt kellett volna írnom:
"...keress egy noname rollert, többnyire azokat szokták tömör gumival árulni." -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30450 üzenetére
Nem csak hogy nagyon elavult a táblázatod, de még hibás is.
Nem csak noname gyártóknak, ott is elsősorban az M365 klónoknál vannak tömör gumis rollerek, hanem a Ninebot teljes ES sorozata tömör gumis, az E széria többsége is az, mint pl. E22, E25, E45, E2 E, E2 Plus E, E2 Plus EII, stb. Igen, ezek mind felnőtt rollerek, 60 kg-hoz nem kell nagy teljesítmény, és egyik-másik hatótávban is elég szépen muzsikál, mivel több is tudja az elvi 45 km-t. Az új modellnél, az E3 Pro-nál a hatótáv már 55 km, és 800 W-os maximális motor teljesítmény. Abroncsról nem írnak, de a dupla felfüggesztés miatt valószínűsíthetően tömör gumi lesz. -
Szeszti88
friss újonc
válasz
Thunderzolee #30450 üzenetére
Köszönöm!
A tömör gumi miért nem jó egyébként? Azért szerettem volna olyat, mert az kevésbé kap defektet. De a legtöbbet pneumatikusat látok, azaz levegőset. Nincs emelkedő.
https://www.mediamarkt.hu/hu/product/_segway-ninebot-ninebot-kickscooter-e2-plus-e-ii-elektromos-roller-aa-05-14-02-0003-1470313.html
Például ezt néztem mondjuk alapnak, de itt nem látom, hogy adnának hozzá töltőt. ? -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #30446 üzenetére
Azokban a szakmai körökben pont nem divat az Alit és egyéb kínai webáruházakat linkelgetni. Amit találtam azt kipróbáltam, de 3 linkből kettő már nem is működik. Lehet a harmadiknak is ez lesz a sorsa.
Lényeg, hogy az eredeti vezérlőn cserélik le a fimware-t. Annál a vezérlőnél, ahol a gyártásfolyamatban, a minőségbiztosításban sokkal inkább meg lehet bízni.
ScooterHacking.org
ST-Linkes megoldást használ, és már a vezérlőt le se kell fejteni a hűtőbordárólhttps://www.printables.com/model/951959-ninebot-max-g2f2-st-link-clip
Vezérlő cseréje, mint fizetős megoldás kb. egyidős a XiaoDash megoldásával.
https://www.xiaodash.app/g2 -
válasz
Thunderzolee #30418 üzenetére
Csak azért mondtam, mert egy hölgyről van szó, van pár tabu, a harmadik az életkor szokott lenni. 😆
-
válasz
Thunderzolee #30415 üzenetére
Hány kiló vagy?
Milyen magas?
Na erre jó eséllyel nem fogsz választ kapni
-
válasz
Thunderzolee #30411 üzenetére
Köszönöm a listát, nagyon sokat segít.
A ZT3 igazán tetszik, egyedi megjelenésű, azonban a fórumtársak felhívták a figyelmet a súlyára, ami miatt már nem tűnik annyira csábítónak a beszerzése.Mivel azonban már elmélyedtem a témában, úgy érzem, érdemes pontosan megfogalmaznom az elvárásaimat.
Egyszerű igényeim vannak: a kiválasztott eszköz legyen alkalmas napi kétszer 7 km megtételére, és tavasztól őszig szeretném használni. Fontos szempont a megfelelő és hosszú távú szervizháttér.
Ami plusz előny lenne számomra, ha az eszközt nem kellene túlságosan óvnom a víztől és egyéb folyadékoktól. Emellett jó lenne, ha valamilyen csillapítás is rendelkezésre állna a kényelmesebb használat érdekében.
A költségkeretem rugalmas, de ha konkrét határt kellene szabnom, az körülbelül 1000 euró, vagyis 400 ezer forint lenne.
Az útviszonyokat tekintve a tervezett útvonal 80%-ban sík bicikliútból áll, a fennmaradó rész pedig városi, kisebb akadályokkal tarkított szakasz.
-
válasz
Thunderzolee #30411 üzenetére
Mondjuk az M365 már nincs benne.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #30402 üzenetére
Ez nagyon gyalázatos
-
válasz
Thunderzolee #30402 üzenetére
Nekem a Pro elég is lenne .
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
Thunderzolee #30397 üzenetére
Facebook?
-
RaZroX
addikt
válasz
Thunderzolee #30353 üzenetére
Ja igen, most télen mentem vele 23 körül, egyszer belenyúltam egybe ami 15 körül mehetett érzésre, borzalmas volt..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest