Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #4442 üzenetére
Röviden a hátsó kerék hajtásról. Érzésre nincs sok különbség, de pl. kevésbé
nyeklik miatta az első villa, ill. picit biztonságosabban lehet vele fékezni. Akár
kanyarodás közben is nyugodtan... eddig az első fék hajlamos volt borítani az
egész hóbelevancot kitekert kormánnyal, pl. a Lágymányosiról lekanyarodni a
MüPa felé eddig kicsit lutri volt, most sima liba...Vagy bicikliúton lámpához
beállni derékszögű kanyarban, lépésben, ott nagyon észnél kellett eddig lenni,
mert tényleg bebicsaklott azonnal, ha ráfékeztél, hiába nem volt nagy a tempó.Aztán: padkára jobban fel lehet vele lépni, mert amikor elemeled az elejét nem
szűnik meg a hajtás, sőt! Kerékre is lehet húzni, ezt kb. kétszer követtem el...
Egy picit ijesztő élmény, de persze "fun", ha direkt történik. Nem egy Dualtron,
nem kell félni, hogy elfüstöli a gumit, csak a súlyponttal lehet játszani.Viszont: a fellépés után közvetlenül a hátsó kerék megérkezése sajnos sokkal
kellemetlenebb mivel most már nem is olyan könnyű a hátulja, és ugye nem is
pneumatikus a Pro motor. Odaverődik, na, szóval ez azért nem akkora a előny.
Térkövön is egy kicsit jobban ráz, mert nagyobb a súly a hátsó keréken, ami a
pneumatikus hátsóhoz képest jóval kevésbé rugalmas: kényelemben rosszabb.(4 barra felfújtam a kereket. Ugyanúgy 24 km/h a vége, Lágymányosira ~15-tel
tud csak felkúszni, de ilyen a vezérlő, az eredetivel pár km/h-val gyorsabb volt.)Amit a dupla motortól várok: jobb hegymászóképesség, jobb gyorsulás/fékezés
továbbá picivel nagyobb utazósebesség. Ha kb. 30 km/h körül fog tudni, nekem
az teljesen okés, főleg ha értelmezhető idő alatt el is éri. Ja és a hatótávolsága
is sokkal jobb lesz, mivel nem csak egy 6Ah akku fogja etetni, hanem 2 db 6Ah
akku. Ez sem sok, tudom, de kis pénz, kis foci. A semminél azért jobb lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 13" 2020 M1 16GB 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 64GB RAM 2TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest