Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Thunderzolee #25361 üzenetére

    "A külföldi az működik.
    A hazai gari jobban aggaszt... "

    Nos ezzel az állítással totál nem értek egyet, a hozzászólásodban pedig elég szélsőséges példák állnak. Nem meg téves állítások.

    Itt a fórumon nem igazán olvasni rossz szerviztapasztalatoktól, Silentfrog elátkozott rollerétől eltekintve meg úgy általában minden olyan esetben, amit a TMX szervizel.
    De rajtuk kívül is van élet és ellenpélda.

    Viszont ilyen hülyeségeket felhozni példaként, hogy bezzeg a rollert el kell juttatni szervizbe, míg a mosógéphez kijönnek azért az egész hozzászólást minősíti.

    1000-ből mégis hány olyan garanciális eset van, amikor a roller úgy befékeződik, hogy ne lehetne eltolni valahová? Nem sok lehet.
    A mosógépet vagy hűtőszekrényt próbáld meg eltolni valahová. Persze hogy kijönnek megjavítani, nem csak azért, mert néha beépített eszközről van szó, hanem mert ezeknek a készüléknek árthat a felesleges mozgatás, de ami igazán fontos, hogy tömegét tekintve túllépi az egy ember által hivatalosan szállítható súlykorlátot. Rollerre ez nem igaz.

    A facebook meg az internet legalja. Az ott felhozott példák gyakran elég sok torzítást tartalmaznak. Felét se szabad elhinni.

    Külföldi az működik.
    ...
    Küldik a hibás alkatrészt.
    Cserélni persze neked kell.

    Aki nem akar / nem tud a szervizeléssel bajlódni, az "persze" megszívta. Mert "persze" elég sok utánaolvasással jár, meg "persze" szerszámok is kellenek hozzá, meg "persze" jó sok szabadidő.

    És a hiba észlelése és a működő állapot közötti idő se lehet valami túl rövid, ha még azt is le kell levelezgetni miket kell lefotózgatni, levideózni hozzá. Egyedi esetekben előfordulhat akár egy-két hét, de ha az átlagot nézzük és a sikerességi rátát, akkor nagyon kedvezőtlen számok jönnének ki.

    "Jó móka mondjuk futárt fizetni ezért."
    #1 Futár költség eltörpül a roller ára mellett.
    #2 Nem neked kell állnod a futár költségét, lásd: Ki fizeti a futárt a márkaszervizbe?. Itt azt írják: "Legyen szó azonban akár kötelező jótállásról, akár kellékszavatosságról, ha a jogszabályban rögzített határidő még nem telt el, akkor a hibás termék szervizbe történő elszállításának a költsége a vállalkozást terheli." Cikkben szerepelnek a jogszabályi hivatkozások.
    Cégnél, ahol dolgozom mi is ezt a gyakorlatot alkalmazzuk (műszaki termékek kereskedelme, nem rollerek). Garanciális ügyintézésnél mi álljuk azt a 1500 Ft körüli összeget, amibe a futár kerül. És mielőtt előkerülne a téma: nem követelheti meg senki az eredeti csomagolást.

    "600km oda vissza autóval mondjuk 25-30ezer Ft."
    Pedig ahogy fent írtam ingyen is elvinnék tőle. És ha nem a szélsőséges példából, hanem az átlagból indulnál ki, nem ennyire jönne ki az összeg.

Új hozzászólás Aktív témák