Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hivatalosan megallapitom, hogy a kameras "tukor"nel nagyobb faszsagot kamionba meg nem talaltak ki, valamint ennel nagyobb szopatasa a sofornek sem hiszem, hogy lenne.
Konkretan balesetveszelyes, betiltanam, es buntetnem az alkalmazasat. -
lazoltan
csendes tag
Sikerült a terv, nem is volt olyan unalmas ez a hét
Varangeville-ben álltam egy vasútállomás mellett, nem voltam túl nyugodt de szépen lassan kialakult a bizalom a hely iránt(Nancy-tól 15km)
Lezárás épp, hogy nem érintett, N4-en meg mire a 2x2 végére értem a körforgalomból eltolták a ganajt.
Ennek ellenére is szeretem a franciákat.. -
HoTaZo
addikt
2 percre voltál onnan.
Még mindig megnézem a videót róla.KAMELOT : Jó bizony az a volvós matrac!
Ez is kemény, de nem ugyanúgy.
Tegnap 3 óra pakolás, takarítás, kaptam felrakó referenciákat. Ma reggelre storno, pihi.
A tűzoltó készülékek decemberben lejártak, előző cégem közelében van egy ilyen karbantartós cég, úgyis volt még egy papír amit el kellett intézni.
-
KAMELOT
titán
válasz
Qtya123 #20190 üzenetére
1. Kamion mögé kell àllni vagy IZ
2. A vezető felén a spoilert kinyitod és nem ragad ott a meleg. Tud szellőzni.
3. Nyáron elég, ha -20C start-stop megy a hűtő. Felesleges kínozni. Kivétel, ha jól szigetelt a pót és az motor is szépen hűt
4. 24/48ó pihiben, ha zavar akkor szétakasztod és előre àllsz 2-3m. Màris alig hallani valamit.
5. Ha megoldható, akkor próbàlj hàttal àllni a napnak.Sokat làtom a cégüket. Mindig eszembe jut
-
Itt allok a Scheppach/Robatherm-nel, arok valami klimas cuccot.
Nem itt dolgozott szegeny Soma? Marmint telepules.
Ugy remlik legalabbis...
Csorikam, eszembe jutott egybol amikor raneztem a terkepen, hogy hova megyek... -
Qtya123
őstag
válasz
KAMELOT #20189 üzenetére
Az valóban jó volt a hűtőzésben, hogy ajtó nyit-csuk. Az esetek 90%-ában nem békáztam.
Viszont egyszer álltam nyáron 40 fokban halszálkában jó 2 órát. Az én hűtőm és a jobbra-balra mellettem lévő kollégák hűtője is ordított. Olyan hangzavar volt bent, hogyha úgy kellett volna lenyomni egy 9-11-24 órás pihenőt, akkor eret vágok (jó lehet máshol is állni, na de ha pont így adja ki? akkor nincs választás).
Plusz mikor kiszálltam, kb a pokol bugyrai fogadtak a még nagyobb hangzavar mellett, mert nem elég hogy tűz a nap és 40 fok van, még a hűtők is ontották a meleget abba a szűk részbe, ami két kamion között van egy halszálkában. -
KAMELOT
titán
válasz
HoTaZo #20188 üzenetére
Nem is azt mondtam, hogy tegyenek új autót alád, na de kis fülkés kéziváltós?!?!
Mikori gyártású a kocsi?
Volvo matraca mennyi cm?Milyen jó is az a ágyikó!?!
Tüzi: Elküldenek oda és azt sem tudják mit fogsz rakni? Kik ezek a hibbantak ott az irodában? Azt mondom neked, menj hűtőzni, ha ilyen gondok vannak a hátaddal. Ott sokszor még békázni sem kell, ha igen akkor van elektromos béka.
Holnapi felrakó ajtó nyit, rámpa, ajtó zár. Lerakó ugyan ez. Csókolom. Közben meg pihenek a kabinban -
HoTaZo
addikt
válasz
KAMELOT #20184 üzenetére
Még nem néztem a papírokat, ma mással voltam elfoglalva. Holnap vetem bele magamat. Nagytakarítás, ózongenerátorozás. Van egy 4 centis fedőmatracom...
Azt én is elvártam, hogy ha az előző gazdája koszosan hagyja ott, akkor kitisztítatom, úgy adom az új gazdájának.
Azt viszont sehol nem várhatod el, hogy érkezésedkor egy új autót tegyenek a feneked alá.Freiherr : Hát remélem, hogy csak véletlen egybeesések miatt nem tudott egy épkézláb állapotú autót hozni és menet közben látom csak meg igazán, hogy mily csodás ezeknél dolgozni...
Tüzi : 2 hónapot kibírok, áprilisban várhatóan egy hét szabi lesz szülinap okán, aztán kalap, ha savanyú a szőlő.
Szerintem, engem onnan kitiltottak volna egy életre egy ilyen eset után.
-
-
válasz
HoTaZo #20183 üzenetére
Reszvetem. 3 honap huss, igy elszalad. Hidd el.
Amugy nem, de hidd el
Nem ertettem mit akarsz azon az egerkamionon, ami.kisfulkes, es man.
Most sem ertem, mert en abba max napi melozni ulnek be, egy ejszakat nem lennek hajlando eltolteni benne...Elkezdtem rendberakni a hatam. Egesz jol haladtam vele, mar tudtam ulni normalisan, ilyesmi.
Kapom ma cimet, Graz, normal kereskedelmi aru, 24 tonna, 13.6meter, codexl.
Na, mondom... vegre ramparol raknak.
Aha.
Odamegyek, magyar a targoncas. Nyissam ki az oldalat, emeljem a tetot, bigbag zsak, a nagyobbik raklapon, amibol ketto fer egymas melle.
Dupla magasan bazmeg'! Majdnem 3 meter! Kossem le, majd 100km elteltevel nezzek ra, mert por/homok szeru szar!
Itt par perc sipolas kovetkezett...
Hallod, uj a srac a cegnel, nem o szokott targoncazni... elkezdtuk felrakni... Nem tudja atrakni a poton, mert nem er at a villa, bekazzam be! 1tonna egy raklap, ket bigbag, emelkedonek felfele!
Megallas nelkul qanyaztam... ezek hulyek...
Elkezdett megint ugy fajni a hatam/seggem azt hittem elsirom magam.
17. raklapnal kozli, hogy ennyi.
Mondom mi?
Ennyi a motyo.
De duplan raktuk bazdmeg, nem mondtad, hogy 17 van osszesen, akkor nem egy tonna, hanem 1.4-1.5 masodik tengelyig er csak a cucc.
Az baj?
Neeeem bazdmeg, 17-18 tonna van a huzon, az nem baj, helyszinen agyonlonek, marha elerek a palyaig es nem kapok negyes defektet... kozben jon a gore, belterjes fax stejer.
Nix problem axel, ist gut. Sicher gut.
Tenyleg nem szoktam visszapofazni, mert semmi ertelme nincs, tudom. De itt reflexbol jott:
A qva anyad a gut az.
Nezem a gumit, 4 stopli helyett 6 van a foldon...
Szedhettem le az osszes spanit, srac az oldalarol a cuccot, bekazhattuk be a fennt maradt raklapokat kozepre, aztan fel a tobbit targival a vegeig, hogy jo legyen a duly, es kothettem le megint.
A vegere nem birtam a bal labam megemelni, az osszeszarommagam hataran voltam.
Lepapiroztunk, aztan mondtam az okosaknak, hogy a.legkozelebb ilyen cim vagy ott marad, vagy felrakom, de akkor az auto marad ott.
Jo hattal sem csinalnek ilyen baromsagot... es megint nem birok ulni, kivancsi leszek a fekvesre.Azt sem nezik mit szednek le, azt sem nezik mit kuldenek, mi van, szarnak az egeszre, te meg dogoljel meg.
Nekem meg egy honap, aztan megyek uszodazni, elotte meg mindenkinek jo Gartnerezest kivanok.Neked meg kitartast a 3 honapra, de nem fogsz ott maradni...
-
KAMELOT
titán
válasz
HoTaZo #20183 üzenetére
Akkor megérte vàltani. Kézivàltós? Hàny éves az a kamion?
5cm matrac? Retek?
Alap lett volna, hogy elviszik kitakarítani!!!!
Én ilyen retyedék xarokba nem ülök. Új kamion, kocsgazda. Csókolom. Én màs tetve utàn nem fogok takarítani és kitudja, hogy vezette a kamiont.
Kamionom jelenleg a fékre 700.000km ír akkor kell cserélni -
HoTaZo
addikt
Hát srácok, ez szarul kezdődik...
Tegnap kipakoltam, utolsó takarítás, habár a garázsmester azt mondta, hogy hagyjam mert egy öt évet használt autót mindenképpen elvisz belső takarításra.
Hazaérve, nem akartam a másik autóval foglalkozni. Kipakolni a szuzuból, örülni páromnak, fürödni, enni, együtt lenni.
De olyan balgán állt oda a srác, hogy mondom, beállítom rendesen. Na, akkor már körbe nézem, raktér ok. De a kabin...
Ki nem szarja le, hogy kézi váltós, szar kis 5centi vastag matrac - cserélhető. Az, hogy por van, előfordul, állt az autó hónapokat. De az, hogy a hűtő dzsuvás, az már kivert egy biztosítékot. Aztán feltűnik, hogy itt morzsa, ott zsepi, az ott nem is csak por. S sorolhatnám.
Van a kabin jobb oldalán egy cső, amire egy Helles méretű üdítősdobozt húztak. Láttam már MAN-t kisméretű petflakonnal, de sose kérdeztem, hogy az ott mi? Ti tudjátok, hogy mit öntenek oda?
Szóval van 3 hónap próbaidő... -
KAMELOT
titán
Érdekes ez a BHS trans. Elég kevés a feliratkozó a csatornán!
-
HoTaZo
addikt
válasz
KAMELOT #20172 üzenetére
Én, itt álltam meg. A kútfejnél leszólítottam egy nőt, hogy elvinne-e az első metróig. Bevállalta, habár mondta, hogy fél, de megnyugtattam, hogy ártalmatlan vagyok. A végére én féltem jobban, attól, ahogy vezetett. Tömegközlekedve eljutottam az Eiffel torony szomszédságába lakó ismerősömhöz, vissza is tömegközlekedve jutottam.
Persze aláírom, ott könnyebb dolgom volt, mint neked lenne, de Rómába is így mentem, S ott nem beszélem a nyelvet. -
válasz
KAMELOT #20169 üzenetére
Van szalloda?
Nem tudom!
Melyik a legjobb, legpuccosabb?
Majesticnek hivjak.
Ki a tulaj?
Nem tudom, nem jegyeztem meg nevet...
Uhum... Nezd meg a Michelin kalauzban.
Uraim, tajekoztatnom kell onoket, hogy a nemet hadsereg ellentamadasra keszul!
Uljon mar le! Nem erdekel minket a nemet hadsereg, van nekunk epp eleg bajunk igy is! Jobbra Patton tabornok, balra Montgomery, hatulrol a sajat tuzersegunk, es ennek tetejebe meg esik is! Az egyetlen pozitivum ami elmondhato, hogy a sajat legieronk azert nem bombaz minket hulyere, mert ilyen idoben nem tud felszallni! Verstehe?Akarmikor megyek el Nancy mellett ez mindig eszembe jut
Megtalaltam!!!!
[link] -
-
KAMELOT
titán
válasz
lazoltan #20163 üzenetére
Te ilyen helyekre mászkálsz. Nekem nem sok lehetőségem van, na meg ott megy a hűtő mögöttem. Mi van ha leáll én meg a strandon lubickolok? Ezért sem hagyhatom el a kamiont a 45 pihenő alatt meg máskor sem.
Legtöbb hűtőház vagy ALDI-NETTO stb mind pálya mellett van. 13-15ó munkaidő után eszek, aztán már megyek is aludni. Legfontosabb számomra, hogy rendesen ki legyek pihenve. 11 nap után van 3 nap otthon. -
lazoltan
csendes tag
válasz
KAMELOT #20159 üzenetére
Oda vissza járok, igyekszem hazaérni, ritkán van 9/11 óránál hosszabb pihenőm, az sem direkt. Bizonyos relációkban nem kell stresszelni az esti megálláson, olyankor nem történik semmi, ha nap közben nem 45 perc a pihenő hanem mondjuk 1:15, futás, fürdés és megyek tovább, egyébként marad műszak végére.
Olyan helyekre jutok el ahová eszembe sem jutott volna magamtól elmenni, elindulni nehéz egy egész műszak után, de végül megéri.A múltkor említettem Cerialet az A10-en Liguriaban, 2km a tenger, onnan nyáron lejárnak mások is fürdeni. Ott van franciában az A8-on hazafelé frejus után a Reyran fürdős parkoló, balra átszakadt gát, jobbra szurdok vízeséssel, 2-3km-en belül. Már ki sem kell mászni, van ajtó.
Ventimiglia után francia oldalon La Turbie, pár km a város, de Monaco sincs messze. Montpellier-Nimes között az Ambrussum, római kori feltárás több száz méter úttal 1km-re a parkolóból.
Vajon hányan látták akik rendszeresen arra járnak? Ennyi hely és ez csak párszáz km. Szerintem luxus ezeket nem látni, ha már ott vagyok.
Engem feltöltenek ezek a helyek, tizedére is megnézem ugyanazt a romot, ha úgy alakul.
Örülök ha kiszabadulok az autóból, főleg nyáron amikor minden második kolléga járatja a kocsit a klíma miatt..Persze D-At nem túl izgalmas, kivéve a Fekete erdőt meg mondjuk Tirolt.
A nagy hajtástól csak meghalni lehet hosszú távon, erre sajnos van is példa nem kevés.
-
válasz
KAMELOT #20161 üzenetére
Gugli mopszon ranezel, es lehet, hogy 1km seta, vagy ketto, de el lehet menni falvakba, vagy ide oda, korulnezni, stb.
Nekem 10km seta volt a strand, de reggel elindultam, strandoltam, kajaltam, estere visszaertem az autohoz.
Tok jo volt.
Most is verem a fejem a falba, hogy lejottem a palyara, es nem maradtam fent a hegyen.
Olyan kod van, az eletkedvem is elment... -
HoTaZo
addikt
válasz
KAMELOT #20157 üzenetére
Nem is jó az állandó feszített munkatempó. De persze, ha lehet, jó kivezetni a napot, főleg, ha korán tud kezdeni az ember. Ilyenkor még 9-10 óra vezetéssel is talál helyet az ember, a bejáratott parkolókban.
Viszont, az esti séta nálam is kizárt. Hétvége más, főleg, ha olyan helyen vagyok, ahonnan el is lehet jutni érdekes helyekre. -
KAMELOT
titán
válasz
otto14 #20156 üzenetére
Nem feszített a munkatempó, csak jobb ha kivezeted magadat ameddig tudod, mert sokszor másnap hiányozna az a 1-2ó. pl. elérnél abba a parkolóba, de már előbb le kell állni, pont ott ahol légynyi hely sincs. Ezért inkább mindig előre számolom az utakat és kb. mindig oda elérek ahova tervezem. Kivétel ha valahol stau van, akkor át kell számolni mindent. Akkor már nézem a köztes pihenőket.
-
otto14
őstag
válasz
KAMELOT #20155 üzenetére
Akkor nem csak én vagyok ilyen feszített munkatempóban. Hétközben még boltba se érek be, hátaztán még körbe nézni a környéken
Én hétfőn kezdek a januári vakációzás után. Szerencsére pénteken a reptérről sikerült elvonatozzak az autóig 4 váltással, de elképesztő mennyi járatot lemondanak így a GDL sztrájk során. Gyorsvonatra egyáltalán nem is volt hely, csak a helyi járatokra. Ma estére épp van egy jegyem koncertre, de a járatot amivel vissza jöttem volna lemondták, s így 5-6 órát kellene várnom reggelig a következőre, de így meg inkább nem éjszakázom.
-
lazoltan
csendes tag
Minden héten ezt csinálom, 2-3x elmegyek futni, de Németországban sokmindent nincs kedvem fotózni, ellenben Franciaország is tele van érdekes helyekkel, múlt héten Auch-t mentettem el későbbre.
Pompei felülmúlta minden elképzelésemet..
10km-re tőled ott az Adda, gyönyörű még a pályáról is.
-
válasz
lazoltan #20152 üzenetére
Zsir, ez teccik'
A helyek is (Pompeii meg listas egyelore sajnos), es a mentalitas is.
Engem most Milano mellett ert a hetvege, gondoltam benezek pizzazni a faluba. 4.2es ertekelese van, tul rossz nem lehet.
Meglassuk mit tudnak a milanoiak
De ezt a helyet elmentem, itt van egy sportkozpont is, uszodaval, miegymassal, kb 1km az autogrilltol.
[kép] -
lazoltan
csendes tag
Hogy valami jó is legyen: nemrég értem haza, vasárnap este indultam Sziciliaba, Ennába. Már lefelé is bejártam egy eddig csak kinézett kis falvat a csizma lábfejénél (Frascineto), de van ott egy 1700m-es hegy amire valahogy egyszer fel kell jutnom, ha legközelebb szorítok magamnak 3 órát, meglesz.
Vissza Pompei, 500m-re parkoltam a régészeti park mellett, naná, hogy nem hagytam ki míg a papírokat írták.
Aztán vissza Umbertide is szep volt és másnap a lomi kút mellett az erdő.
Ez a hét kárpótolt a pocsék első kanyarért.. -
Kaptam mara egy ilyet:
[kép]
Persze 24tonnaval.
Aki jart mar Olaszoknal, az tudja, hogy kb minden ut kifele lejt a csapadekviz miatt.
Lottem egy kepet a szekerrol, csak ugy az aranyok erzekeltetese miatt.
[kép]
Na most oda menj fel, megaval, ugy, hogy ne baszd ossze a trepnit, se az elejet, se a hatuljat ne hagyd el.
Nem sikerult
Hatulja leert.
Igy jartak.Nem ertem mikor fogjak emberek megerteni, hogy ez nem lanctalpas csapatszallito...
Felul kell kijonni a cegtol, amit ugy sikerult abszolvalnom, hogy az A tengely a poton 40 centire volt az aszfalttol, a huzo maxon kiemelve, 8 percig jatszottam a szintezessel, hogy ne erjen le megint. 7szer szalltam ki, de az alafutasgatlo es az kihajto koze nem szivesen raktam volna be az ujjam.
Jott egy Supernovas srac is, o kapasbol gyurte a trepnit, hiaba volt kiemelve a huzo maxra.
Igaz neki nem ert le az alafutasgatlo a behajtaskor -
HoTaZo
addikt
Hát, érdekes az élet... Egyre inkább hiszem, hogy a sors nem véletlenül alakítja úgy a dolgokat, ahogy.
Egy órán belül behívtak végül, került egy másik meló hétfő reggel 6 órás lerakóval Biatorbágyon. Tegnap reggel megraktam, s simán haladtam keresztül Németországban. Viszont azt már tudtam, hogy nem otthon töltöm a hétvégét. Akkor még használjuk ki az alkalmat!
Oed környékén van egy baratnőm (ő lett az én fogadott húgom). Egyeztettünk, a pénteke és a szombatja szabadnap, 500m-re tőlük van egy kamion parkoló. Délután 4-re megérkeztem. ~15 éve csak neten keresztül tudtunk csevegni, volt mit bepótólnunk. Vasárnap reggelig élvezhetem a vendéglátásukat, akkor visszamegyek a kamionba, előkészítem magam az esti induláshoz és lerakom az utolsó (eme cég beli) fuvaromat. Lemosatás, kipakolás, irány haza. Kedden iroda, szerda pihi, csütörtökön indulás az új cégnél. A leendő autóm már a házamnál vár. Párom szerint, nem leszek elragadtatva...
Egyelőre nem foglalkozom vele. Annyira jól jött ki ez a hétvége, hogy csak erre vagyok hajlandó fókuszálni. -
HoTaZo
addikt
Kifogtunk megint egy gennyes lengyel megbízót. Nem adtak booking referencia számot, azóta még mi vagyunk a türelmetlenek. Most innen el tudtam intézni a bejelentkezést, megértőek voltak. De még mindig úgy tűnik, hogy 2-3 órát is várnom kell akár.
Egy melót hazafelé már buktunk, s valószínűleg, hogy ha végzek is néhány óra alatt, akkor is csak holnap tudok rakodni.
Szerintem a hétvégét még kint töltöm. -
-
Qtya123
őstag
válasz
KAMELOT #20139 üzenetére
Ez nálam sosem működött. Ha felébredtem, fel vagyok ébredve.
Kidob az ágy. Ébresztő csörgése után 30 másodperccel már felkelek. Valószínűleg azért, mert elég rossz alvó vagyok. Sosincs az a kómás, félálomban lévő állapot ébredés után, akkor sem ha fáradt vagyok.
De inkább lennék olyan, mert ez az éber alvás sem túl jó. -
-
lazoltan
csendes tag
válasz
HoTaZo #20135 üzenetére
Na ez a kávé téma érdekes, van nálam 3 féle kávékészitő eszköz és egy kézi őrlő... Néha hozom a flairt is, de az elég macerás a kamionban.
Múltkor találtam Cremonaban egy kis pörkölőt a belvárosban, már várom hogy megint bejussak.
Régen én is ébredés után 15 perccel már a pályán voltam, ma már csak ritkán csinálom mert nem esik jól.Egyébként többet között azért sem szeretek normális parkolóban állni, mert sokan berregetik az autót indulás előtt 10-15 percig és felkelek rá. Scania megmondta, hogy teljesen felesleges mert alapjáraton nem melegszik fel igazán úgysem, úgyhogy indítok, öv be és indulás.
-
HoTaZo
addikt
Ha Würzburg és Stuttgart között, az A81-esen akartok éjszakázni akkor itt a Kaufland új parkolójában kényelmesen találtok helyet. Sok hűtős van, de legtöbb nem zörög.
Kutya nem kérdezi, hogy miért állsz oda. A becsekkolónál van wc, tusoló.Most itt rohadok, mert a megbízó nem foglalt ablakot. Így, szerintem, a holnapi ADR -es felrakóm is ugrik, kereshet mást.
-
HoTaZo
addikt
& KAMELOT
Annyi idő alatt fel sem ébredek!A felkelés és ébredés két távoli fázis nálam.
Van egy mindenes dobozom, meg a tisztálkodási hátizsákom amit pakolgatok. De a kávé visz el sok időt, az külön ceremónia.Freiherr :
Azt a szelet én is éreztem Stuttgart környékén. Szerencsére pont jó a súlyom. De azért lökdösött rendesen.
-
KAMELOT
titán
válasz
HoTaZo #20131 üzenetére
Kávét nem iszom, én már lefekvés előtt elrakodok mindent, pont ez végett, hogy reggel ne menjen el az idő ilyennel. Szeretem ha rend van. Odakészítem a ruhákat, meg a reggelihez a dolgokat. Felöltözök, kaja és indulás. 5p kalapács közben már megy a motor, melegítem.
3 hét után megmostam a kamiont és kimostam a pótot.Freiherr: Ilyenkor alig kapcsol be, nem kell hallgatni állandóan.
-
válasz
HoTaZo #20131 üzenetére
Nekem sincs tobb.mint 20 perc.
Felkelek, lemaszom, gatya polo fel, fuggony el (szigoru sorrend), muszak nyit, gep roff, korbejarok, pislantok, vissza, pracli megmos, reggelit eloveszem, aztan menet kozben elragom.
Szerencsere nem kavezom. Se nem bagozom...Mas
Akkora szel volt ma felfele menet Kolnnek, 61en, hidon megemelte a potot. Ilyet meg nem ereztem.
Fura volt, mintha csuszna a pot, ereztem a seggemmel, hogy kapaszkodik a gumi, belenezek jobbos "tukorbe", szoget zar a traktorral. Hat mondom jol van, volt mar Ilyen, jobbra kormany, gaz elvesz, es ereztem egy huppanast a seggemmel.
Na mondom fasza... Lefujt volna a viaduktrol, az szar lett volna.
Onnantol bealltam a belsobe az osszes hidon ami utana jott. Felborulni meg mindig jobb mint leborulni alapon.
Baszki... -
HoTaZo
addikt
válasz
KAMELOT #20130 üzenetére
Kaja, wc, öltözködés, 15 perc??
Ha nem szundizok még egyet -kettőt, akkor is míg felöltözök, elrendezés a dolgaimat, kikészítem a kávéhoz kellő cuccaimat, már elment 15-20 perc, további 20 perc a kávé, elrakodás 5', körbejárás, mosakodás 10', megírom a határidő naplót, már el is telt az óra, kezdheted a műszakot, 5' munka, utolsó gondolatok helyretétele és indulok. -
HoTaZo
addikt
válasz
Qtya123 #20127 üzenetére
Nekem kell az 1 óra ébresztőtől műszak indításig. A kávé végéig zombi vagyok. Utána elrakodás, körbejárás, mosakodás, határidőnapló megírása, műszak indítás... Repkednek a percek.
KAMELOT : 15 perc? Ruhában alszol?
Volt már, hogy úgy áll elém (elénk)román srác, hogy megkérdezte, mikor indulunk. Egyeztettünk, kávé alatt már készen állt. Megnyugtatták, hogy még molyolok egy kicsit. Amikor beindítottam a motort, ő is indította. Így ok. -
-
Qtya123
őstag
válasz
HoTaZo #20126 üzenetére
Ezzel én is így vagyok. Kicsit teszek-veszek, kaja stb. Meglepődtem magamon, hogy mennyit tudtam szöszölni a fülkében azon a kemény pár napon, amikor benne aludtam. De nyilván egy 9-es pihenőnél nem lenne annyira buli ez az 1 órás készülődés, mert az alvásidő kárára megy. Gondoltam is rá, hogy ilyen esetben csipkedném magam és nem lenne tesz-vesz.
-
-
válasz
HoTaZo #20118 üzenetére
Nagyon komoly problemak vannak a fejekben
Jol reagaltad le, gratKamelot:
Vagy csak siman nyustyuk...Ilyen sem volt meg miota nemzetkozizem...
Freiburg alatt allok.
Varom, hogy szedjek a motyot.
Kapok felrakot...
Nezem, nezem, Koln feletti a cim, gyori lerako.
Wtf kiul az arcomra, irok vissza, hogy ez biztos jo igy?!
Igen, az, kifizetik (!)
Jaaa, akkor oke...
Nyeljek kefet ha ertem... -
HoTaZo
addikt
Sziasztok!
Csodás reggelem volt ma. Tegnap este olyan helyre tudtam beállni, ahonnan tuti kiállást gondoltam. Reggelre viszont közvetlenül elém állt egy olasz. Gondoltam, hogy 45 percest vesz ki, mire végzek a kávéval, induláshoz felkészüléssel úgyis elmegy. Még műszak indítás előtt szoktam körbejárni az autót. Ekkor bekukkantottam hozzá, s látom, hogy függöny behúzva. Na, akkor kérdezzük meg, hogy mikor indul!
Nem örült az ébresztőnek, kérdésemre bulldog üvöltésbe kezdett. Ez általában jó kedvre derít. Vigyorgok, imitálom, még jobban üvölt, egy flakonnal fenyegetőzik, hogy hozzám vágja. Röhögve magára hagytam, tolatva ki tudtam állni. Mellé érek, vérbenforgó szemekkel üvölt. Már bekészítettem egy adag reggeli langyos "iceteát". Megkapta, alsóban ugrott ki törölgetve a fejét, de az alkata nem segítette, hogy utolérjen.Még egy baráti integetésemen elgondolkodhatott...
Amilyen vörös volt a feje, szerintem ő sem aludt vissza. Gondoskodtam a vérnyomásaról. -
Di Natale
senior tag
Köszi Mindenkinek a támogatást. Gyorsabban megy mint hittem.
-
-
HoTaZo
addikt
Reggel, ahogy közeledtem a határhoz, már esett a hó, a muraszombati parkolóban már készülődtek a DARS-osok, Maribortól álltunk, araszoltunk. De végül szerencsém volt, mert Ljubljana után az első kúton még volt hely. Nem léptem túl egyik időmet sem. Eddig ott soha nem kellett megállnom, de észrevettem, hogy mindig volt pár szabad hely.
Onnantól fogva már rendben volt minden. Gorizia felé nem mehettünk, de sikerült utólérnem magamat, 1½ órára vagyok a holnap reggeli lerakómtól Róma és Nápoly között. -
HoTaZo
addikt
Sziasztok!
Tegnap végre elszabadultam M.o.-ról, az utolsó turnusommal. Csütörtökre sikerült az exportomat legyártaniuk. De, beérve a telephelyre valahogy elszállt a kedvem, hogy tovább menjek. Így viszont volt lehetőségem megkóstolni a Tátrateát (52-est).
Tegnap viszont bántam, hogy nem mentem tovább. Talán megúsztam volna a szlovén szívást. Ma viszont Olaszország kárpótolt. -
stingy2
senior tag
Itt van még 2 esettanulmány kidolgozva: GKI-C esettanulmány
-
stingy2
senior tag
válasz
stingy2 #20103 üzenetére
Eszembe jutott még 3 kérdés: miért alkalmazzák az egységrakomány képzést? Gördülési ellenállást befolyásoló tényezők. Mit tesz, ha autópályán dugóba kerül, és túllépi a max. vezetési időt?
Igazából ugyanazt kell tudnod, mint a nyomkodós teszten, csak nem lesz 3-4 válaszlehetőség. -
stingy2
senior tag
válasz
Di Natale #20101 üzenetére
A héten voltam elméleten. A 2 képlet, ami fontos: reakcióidő alatt megtett út (v/10)x3, fékút (v/10)^2. Nekünk pl. az volt, hogy mennyi a reakcióidő alatt megtett út 20km/h-nál, és mennyivel nő, ha a sebesség 60km/h?
Lesz vmi. munkaidővel kapcsolatos: pl. x órát vezettél y idő alatt, mennyit vezethetsz még a legközelebbi heti pihenő előtt?
Amit még magolj be, az okmányok: én vasat vittem Garmisch-Partenkirchen-be, milyen okmányokat kérhet a rendőr: a, gk.vezető, jármű, áru okmányait kell felsorolni.
Szokott lenni vmi tankolós/átlagfogyasztásos számolós kérdés, nekem most nem volt.
Ezek 15 pontosak, és kb. olyan, mint BÜ-n a légfék, álmodból riadva is vágni kell.
Ha ezek a típuskérdések mennek, az mindjárt 45pont a 60-ból.
Itt vannak még esettanulmány kérdések, és e-titánban is.
Amire még emlékszem: alagútban dugóba kerül, mit tesz? Hogyan vezet autópályán sík terepen hosszú távon? Hogyan kell a rakományt rögzíteni? Milyen rakományrögzítő eszközöket ismer? lánc, kötél, spanifer stb...
3x40 kérdésnél meg nyomkodd az e-titán próbatesztjeit, ugyanazok a kérdések lesznek. -
Di Natale
senior tag
A héten elkezdtem a GKI tanfolyamot. Piszok sok anyag... Még az a szerencse, hogy a C+E tanultakkal sok az átfedés. Esettanulmányra hogyan lehet készülni?
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest