- Kivenné a részét az új HBM memóriák tokozásából az LG
- Az ASUS legfrissebb analóg billentyűzete az ízületeinket is kímélni szeretné
- A Team Group SSD-je gondoskodik arról, hogy az utolsó bitig letörölhető legyen
- Maximum 320 Hz-et képes magából kipréselni a Philips dual mode-os monitora
- A TSMC gyárthatja a Nova Lake legfontosabb komponensét
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- OLED monitor topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok! Jobb hely híján, ide írok a problémámmal. Processingről van szó, 3D grafika ~java nyelven. Nem is annyira nyelvspecifikus a kérdés. Aszteroidákat szeretnék létrehozni gömbökből oly módon, hogy egy-egy adott pontot random eltolok.
Lehet hogy csak este van, de sehogy sem akar összejönni
abstract class Asteroid {
float detail;
float r;
PVector GetNormal(float u, float v)
{
PVector pos = GetPosition(u, v);
pos.normalize();
return pos;
}
PVector GetPosition(float u, float v)
{
u *= 2*3.14159265;
v *= 3.14159265;
return new PVector(
r * sin(v) * cos(u),
r * cos(v),
r * sin(v) * sin(u)
);
}
void draw()
{
stroke(150, 150, 150);
fill(125, 125, 125);
beginShape(TRIANGLES);
for (int i = 0; i < detail; ++i)
{
for (int j = 0; j < detail; ++j)
{
PVector p1 = GetPosition(i / detail, j / detail);
PVector p2 = GetPosition((i+1) / detail, j / detail);
PVector p3 = GetPosition(i / detail, (j+1) / detail);
PVector p4 = GetPosition((i+1) / detail, (j+1) / detail);
PVector n1 = GetNormal(i / detail, j / detail);
PVector n2 = GetNormal((i+1) / detail, j / detail);
PVector n3 = GetNormal(i / detail, (j+1) / detail);
PVector n4 = GetNormal((i+1) / detail, (j+1) / detail);
// Háromszög 1
vertex(p1.x, p1.y, p1.z);
normal(n1.x, n1.y, n1.z);
vertex(p2.x, p2.y, p2.z);
normal(n2.x, n2.y, n2.z);
vertex(p3.x, p3.y, p3.z);
normal(n3.x, n3.y, n3.z);
// Háromszög 2
vertex(p4.x, p4.y, p4.z);
normal(n1.x, n1.y, n1.z);
vertex(p3.x, p3.y, p3.z);
normal(n3.x, n3.y, n3.z);
vertex(p2.x, p2.y, p2.z);
normal(n2.x, n2.y, n2.z);
}
}
endShape();
}
}Már azzal, hogy alacsony a detail, egészen aszteroida szerű valamiket kapok, de így ugye még nem egyediek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- World of Tanks - MMO
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- Bomba ár! Dell Precision M4600 - i7-QM I 8GB I 500GB I Nvidia I HDMI I 15,6" FHD I W10 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest