- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Végleg lemondott a régi gépekről a Steam
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Új hozzászólás Aktív témák
-
jetarko
csendes tag
Na megcsináltam.
Fejlesztés közben a tokeneket tárolom 1db properties fájlban, lehet 10 nyelv, akkor is csak egyben tárolom.
Írtam egy fv-t, ami a property fájl alapján a tokeneket felveszi db-be, ha van értéke a fájlban, akkor az értéket beszúrja, ha nincs akkor az értékhez a token kerül be maga.
A másik fv az adott nyelvhez tartozó property fájlt módosítja a db tartalma alapján. Ha ezt meghívom, akkor vagy 1db token értékét cseréli az adott nyelv property fájlban, vagy a db-ben tárolt összes értéket kiírja a fájlba.
A db-be kerüljenek tokeneket csak akkor kell lefuttatni ha új token kerül a property-be, ekkor az új token bekerül db-be. Innentől csak a 2. fv dolgozik.
Erre írtam egy felületet, ami onblur műveletre ajaxosan frissíti az adott property fájlban és db-ben szereplő értéket is.
A cacheSeconds 1-re van állítva. Jelenleg 100 tokennel nagyon gyorsan változtatva a frontenden az értékeket remekül működik, a context újratöltéstől semmi memória nem növekszik.
Ugye ez által futás közben bármikor beletudok nyúlni a token értékekbe, de a rendszer mégis a property fájlok alapján dolgozik, amihez gondolom valami gyors fa van építve, nem kell szarakodnom folyamatos db basztatás, cachelés dolgokkal.
Azt még nem találtam ki, hogy ezzel a megoldással futás közben új nyelvet, hogy tudok hozzácsapni, de majd még agyalok rajta.
A hibája ennek amit jelenleg látok, hogy a property fájl frissítéskor a fájl egésze újraírodik, ez ha nagyon sok token van lehet sokáig tartana. Ezt letesztelem hamarosan mennyi idő lehet 1milla tokent fájlba írni. A másik pedig az lehet, ha sok ember nagyon gyorsan sok tokent módosít egyszerre, de hát ezt nem tudom egymagam leszimulálni
A db réteg fölöslegesnek tűnik és majdnem, hogy az is, de ha cserélem a war-t a tomcatemben és közben egyik token értékét átírtam, akkor a régi propertiekkel felül csapom a jelenlegit és elveszett a módosítás, ha nem szedem le előtte a property fájlt.
Vélemény?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- 3D nyomtatás
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- BMW topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Végleg lemondott a régi gépekről a Steam
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- További aktív témák...
- Készpénzes / Utalásos Számítógép felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Kolink SFX 350W tápegység /BONTATLAN/
- Dell Latitude 3310 13,3", Gold 5405U, 8GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- ÚJ! AKRacing Arctica gamer szék
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



