Hirdetés
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- Több új játék támogatásával bővült az Intel APO
- Csendes, slim profilú és madzagmentes Logitech klaviatúra, amit nem kell tölteni
- A Cougar félkörpanorámás mikrotornya fogadja a csatlakozóikat rejtő deszkákat is
- Négyeszközös HDD-ház érkezett a SilverStone műhelyéből
- Csendes, slim profilú és madzagmentes Logitech klaviatúra, amit nem kell tölteni
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple MacBook
- Androidos fejegységek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Samsung Galaxy Tab tablet topik
- Dell asztali gépek
Új hozzászólás Aktív témák
-
lanszelot
addikt
válasz
axioma #12082 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a segítseget.
Sajnos nincs semmi ami ismétlődne.
public class MainActivity extends AppCompatActivity {
@Override
protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
EdgeToEdge.enable(this);
setContentView(R.layout.activity_main);
ViewCompat.setOnApplyWindowInsetsListener(findViewById(R.id.main), (v, insets) -> {
Insets systemBars = insets.getInsets(WindowInsetsCompat.Type.systemBars());
v.setPadding(systemBars.left, systemBars.top, systemBars.right, systemBars.bottom);
return insets;
});
Random random = new Random();
ImageView imageView1 = findViewById(R.id.Egyes);
ImageView imageView2 = findViewById(R.id.Kettes);
ImageView imageView3 = findViewById(R.id.Harmas);
ImageView imageView4 = findViewById(R.id.Negyes);
ImageView imageView5 = findViewById(R.id.Otos);
Button button01 = findViewById(R.id.Dobas);
button01.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View v) {
int[] kockak = new int[5];
//elso kocka
int randSzam = random.nextInt(5);
kockak[0] = randSzam;
switch(randSzam) {
case 0:
imageView1.setImageResource(R.drawable.one);
break;
case 1:
imageView1.setImageResource(R.drawable.two);
break;
case 2:
imageView1.setImageResource(R.drawable.three);
break;
case 3:
imageView1.setImageResource(R.drawable.four);
break;
case 4:
imageView1.setImageResource(R.drawable.five);
break;
case 5:
imageView1.setImageResource(R.drawable.six);
break;
}
//masodik kocka
randSzam = random.nextInt(5);
kockak[1] = randSzam;
switch(randSzam) {
case 0:
imageView2.setImageResource(R.drawable.one);
break;
case 1:
imageView2.setImageResource(R.drawable.two);
break;
case 2:
imageView2.setImageResource(R.drawable.three);
break;
case 3:
imageView2.setImageResource(R.drawable.four);
break;
case 4:
imageView2.setImageResource(R.drawable.five);
break;
case 5:
imageView2.setImageResource(R.drawable.six);
break;
}
//harmadik kocka
randSzam = random.nextInt(5);
kockak[2] = randSzam;
switch(randSzam) {
case 0:
imageView3.setImageResource(R.drawable.one);
break;
case 1:
imageView3.setImageResource(R.drawable.two);
break;
case 2:
imageView3.setImageResource(R.drawable.three);
break;
case 3:
imageView3.setImageResource(R.drawable.four);
break;
case 4:
imageView3.setImageResource(R.drawable.five);
break;
case 5:
imageView3.setImageResource(R.drawable.six);
break;
}
//negyedik kocka
randSzam = random.nextInt(5);
kockak[3] = randSzam;
switch(randSzam) {
case 0:
imageView4.setImageResource(R.drawable.one);
break;
case 1:
imageView4.setImageResource(R.drawable.two);
break;
case 2:
imageView4.setImageResource(R.drawable.three);
break;
case 3:
imageView4.setImageResource(R.drawable.four);
break;
case 4:
imageView4.setImageResource(R.drawable.five);
break;
case 5:
imageView4.setImageResource(R.drawable.six);
break;
}
//otodik kocka
randSzam = random.nextInt(5);
kockak[4] = randSzam;
switch(randSzam) {
case 0:
imageView5.setImageResource(R.drawable.one);
break;
case 1:
imageView5.setImageResource(R.drawable.two);
break;
case 2:
imageView5.setImageResource(R.drawable.three);
break;
case 3:
imageView5.setImageResource(R.drawable.four);
break;
case 4:
imageView5.setImageResource(R.drawable.five);
break;
case 5:
imageView5.setImageResource(R.drawable.six);
break;
}
}
});
}
}Másik fórumon ezt írták, de egy szót sem értek belőle /nem az angol miatt/
"Do you want to have a dynamic drawable resource ID? If yes, there is a way to get the ID by the resource name. However, I strongly suggest you think carefully before taking this path. Having a map where you associate static resource IDs with another value might be better."
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Futás, futópályák
- Csendes, slim profilú és madzagmentes Logitech klaviatúra, amit nem kell tölteni
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple MacBook
- Netflix
- Motoros topic
- Autós topik
- sziku69: Szólánc.
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z87-G43 GAMING Z87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER termékbeszámítással
- Konica Bizhub C220 A3 fénymásoló
- Eredeti Lenovo USB-C 135W töltők
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest