- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
őstag
Gyere practice-re aztán meglátod
Középmezőny vége szerintem, én 21.5-öt mentem a mekivel amikor próbáltam, igazából ezen körülmények között 20 alá le lehet menni, ha valaki nagyon vágja
(#297) Met: aha, hát akkor túl sok választásod nincs
kérj egy accountot próbáld ki ami érdekel, utána írd le, hogy neked melyik tetszik és megmondjuk hogy az miért jó vagy rossz
A RUFon kívül jelenleg nincs olyan _nem_ GT autó, amit megvennék kezdőként, GT autónak meg ott a RUF, amellett népszerűségben eltörpül a Corvette és a többi. A Corvette a legütősebb hangban az tuti, nekem a Ford GT a kedvencem a könnyű kezelhetősége és szép kinézete (
) miatt, a McLaren fölösleges a RUF mellé, és kb ennyi..Mustang poénnak jó, sokan nem mennek vele, a prototype-ok (Riley, HPD) elég formaautósak, a Radical mondjuk az egyik legjobb kocsi, viszont kicsi a mezőny (az élmezőny viszont talán a legerősebb), bár most reneszánszát éli a reklám miatt, sokan megvették, hogy megkapta az új gumimodellt (pl én is) és istencsászár a gép.
-
JoinR
őstag
Te tudod melyik szimpatikus, vagy milyen irányban akarsz nézelődni...korábban már írtunk itt a fórumon 1-2 tippet, hogy mi az ami népszerű és érdemes lehet megvenni. Ha rám hallgatsz minél kevesebb kocsit veszel, viszont amik megvannak azokkal tartósan mész és kiismered őket ahelyett, hogy versenyről versenyre mindig mással mennél.
A versenyek kizárólag a versenynaptártól függnek(ha nem éred így el, akkor: főoldal: Events / iRacing Race Schedule
Ha csak 1-1 sorozaté érdekel, kiválasztod felül a pirossal bekeretezett Schedule-t: -
JoinR
őstag
Ősszel amíg nem volt RUF, addig Meki-Caddy-Ford volt. Mióta van RUF, azóta az + Meki.
Szerintem 20 körül leszünk, de lehet most az elején még többen.Fórumon van a kiírás, egyébként 23 ˘C, 0% páratartalom, szélcsend.
(#290) Met: a RUFt mindenképp érdemes megvenni, mivel ezzel indulhatsz a legtöbb szériában, és ez az egyetlen, amikor 4 autót kapsz 1 áráért, tehát ár/érték arányban a legjobb. Körbemenni se nehéz vele, jó hangja van, alapvetően jó kocsi szerintem.
A Mekivel is próbálkoztam LS-n, hát igen egy másodpercet kapok magamtól, mondjuk 1 éve mentem vele utoljára, míg a RUF azért frissebb élmény.
-
JoinR
őstag
Gyertek holnap az iracers.hu magyar bajnokságra, ha már úgyis LS-en mentetek csak kocsit kell váltani
Kedvcsináló promo videó -
fLeSs
nagyúr
Végigmentem egy versenyt LS-n a Cadillac-kel. Most örülök.
Igazából már napok óta nem gyakoroltam a Cadillac-kel, verseny előtt beültem 20 percre és ennyi volt. Több nem is kell belőle.
Jövő héten Road Atlanta lesz, már kipróbáltam, itt elég félelmetes a Caddy.
Road Americát várom már nagyon, az tipikusan ilyen GT autókra van szabva. -
Met
nagyúr
Ugye nem innen ütöttem ki warm up-on valakit?
Egy Jetta-val volt én Mazda és Laguna-n. -
Met
nagyúr
Már nem töröm magam az időmérőn, örülök ha hátul vagyok, a nagy része elhullik az első pár kanyarban, a többi menet közben ront el valamit és simán a mezőny felső harmadában végzek.
Aki gyorsabb elengedem, aki nem azt leelőzöm, tegnap jót csatáztam egy csávóval, oda vissza előzgettük egymást, az 5-6. helyért ment a "csata".Szerintem jól tetted hogy letörölted
Más, D-ből C-be már csak naptári napon lehet átkerülni? A feltételek már megvannak de nem kerültem feljebb.
-
fLeSs
nagyúr
egy kis off: egyébként uninstalláltam az iSpeedet. Az utóbbi napokban alig versenyeztem, mert azon rágódtam állandóan, hogy lassú vagyok meg hogy nem veszem tökéletesen xy kanyart, és emiatt elment a kedvem az egész versenyzéstől.
Előtte mindig csak annyit néztem, hogy a velem egy szinten (irating) lévők splitjeiben a top5 milyen időket megy és ha versenyképes vagyok, akkor versenyzek, és így fun volt, mert egy rakás versenyt lenyomtam, emiatt invesztáltam bele egy csomó pénzt ebbe a hobbiba, nem azért, hogy practiceben napokig 3 órát körözzek, hogy 0,5 mp-cel gyorsabb legyek (ami még így sem jött össze). Nekem ez így szórakozás.
-
fLeSs
nagyúr
Rookieban van a legtöbb tapasztalatlan játékos, szóval ne is várj mást. Ha majd magasabb licenszű szériában versenyzel, akkor jóval kevesebb lesz a felelőtlen versenyző. Én úgy nyomtam fel a licenszemet B-ig, hogy pitből indultam szinte minden versenyen...
A mezőny fele így is kiejti magát vagy pitben tölti a verseny felét, így az első 5 hely egyike szinte mindig összejött (legalábbis a Mazda Cupban).
-
Met
nagyúr
Sajnos car contact-ból van a legtöbb pedig ha kanyar előtt valaki bejön mellém és gyorsabb akkor inkább elengedem
-
Met
nagyúr
Amikor nekimegyek vagy nekem jönnek kiírja felül hogy contact 1/17 vagy valami hasonlót.
Gondolom hogy 17 ilyen esemény lehet és utána mi lesz? Mikor nullázódik?Legtöbbször nekem jönnek mert ugye rajtnál kell lökdösődni, vagy kanyar előtt amikor fékezek hátulról megtolnak
-
fLeSs
nagyúr
Ismerem a LS-t, a sebességgel nincs baj, csak annyira kötélideg kell hozzá a Cadillac-kel, hogy inkább hanyagolom. Ráadásul utálom ezt az érzést a kormányon, amikor nem érezni semmit, csak olyan mintha az autó lebegne a pálya felett.
Lassú autókkal (Solstice, Jetta, SRF) egész poén gondolom mert mindenre több időm van + érezni a pályát. -
knbs
senior tag
Teljesen kezdokent egy hete jatszom az Iracing-el. Eddig csak Laguna Seca-n edzek a RUF track-el a hetfoi Oxxo kupa -ra.
Sok helyen olvastam, hogy az egyik legcsuszosabb palya.Itt egy hasznos kis leiras egy BMW-s versenyzotol. A tippjeit nagyon jol fel lehet hasznalni a szimulatorban is. Szerintem erdemes elolvasni.
-
fLeSs
nagyúr
Nyomtam egy versenyt Laguna Secán a Cadillackel.
Már fél órával előtte gyomorgörcsöm volt, annyira idegesített, mert gusztustalan ez a kombó, 1.5 tonnás autó és úgy siklik a pályán (annyira nincs grip), mintha jégpálya lenne.
Az első kanyarban tömegkarambolt okoztam.Rosszabb mint Ohio volt, több versenyt itt nem is megyek. Amúgyis észrevettem, hogy a Cadillackel minden verseny előtt ideges vagyok az álló rajt miatt, mert sosem lehet tudni mi lesz, lehet hogy en bloc hagyom a francba.
-
Met
nagyúr
Road-on megvan a D, örülök magamnak
-
JoinR
őstag
Autónként más, hogy mi az ideális hőmérséklet, ki kell tapasztalni. Blokkolni, túl nagy kormányszöggel fordulni, kigyorsításkor elforgatni és csúszással lendületet veszíteni persze soha nem jó. Ha kilépés után 110-120 °C-os gumit látsz (úgy, hogy kilépés előtt mondjuk nem csúsztál 200 métert keresztbe
- tehát értelmesen lefékezel és megnézed), akkor érdemes átgondolni a vezetési stílusod.
Amúgy meg lehet nézni a fórumokról a többiek beállításait, hogy ki mivel megy. Persze mindenki csak találgat, jól kidolgozott setupokkal ritkán találkozok. A jó set minden gumit az optimális nyomáson tart, és mivel a pályák a legritkábban terhelik egyenlően a gumikat, általában a kerekenként eltérő a hideg nyomás. Persze ezek olyan apróságok, hogyha valaki nem tud mondjuk 10 kört 1 mp-en belüli szórással megtenni, akkor ezeket észre sem veszi, és nem is ezzel kell foglalkozni, ennek szerintem már inkább csak lélektani hatása van.
Pályaelhagyás jelenleg nem okoz problémát, ha visszatértél az útra, de csúszkálni semmiképp nem érdemes már felvező körön se. Viszont ha ez a kép valódi utalás, a következő update-ekben talán már lesz jelentősége. -
fLeSs
nagyúr
A teszteléshez beállítottam a korrekt hőmérsékletet/páratartalmat/stb-t szóval nem ez volt a gond.
"szerintem ne másoknál akarj gyorsabb lenni hanem magadnál, erre jó a ghost car"
Ezzel csak az a bajom, hogy nemtom hogyan lehetnék magamnál gyorsabb, ha nemtom, hogy hol hibázok és hogy mit kéne másként csinálni. Az iSpeed ennyiből jó, mert így látom, hogy pl. Watkins Glenen a "Toe" nevezetű kanyart (itt vesztek ~6 tizedet egy 1 mp-cel gyorsabb ellenfél ellen) totál máshogy vesszük be. Próbáltam gyakorolni azt ahogy a gyorsabb emberek csinálják, de totál nem áll kézre és amikor már azt hittem, hogy hmm ez már majdnem ugyanaz, akkor sem javult semmit az időeredményem.
én nemtom +25 km/h-val gyorsabban elindítani a kormányzást, vagy kisodródok vagy kicsúszok.
-
knbs
senior tag
Nagyon fontos tema es meg szinte semmit nem olvastam rola. Esetleg van par kiindulasi pont, hogy mik az idealis homersekletek?
Ha mondjuk gyors korre edz az ember es tenyleg csak egy gyors kort megy aztan ujra box es kezdi elolrol. Akkor is el lehet ugy fekezni a gumit, hogy teszem azt a kor vegen mar hatranyom szarmazhat belole?
Meg rettento kezdo vagyok, es minden uj szoval meg nagyon sok az input es biztos sokminden elkeruli a figyelmemet.
Ha teszem azt a felvezeto koron picit megfogom a fuvet vagy homokot, akkor ennek komoly hatasa lehet a gyorskorre? -
JoinR
őstag
Számos oka lehet, hogy mitől tud valaki erősebben fékezni. Ha ugyanabban a kanyarban nézed, akkor a szintkülönbség mondjuk nem játszik, de a setup igen. Agresszívabb fékerő-elosztás, keményebb futómű, ami a stílust illeti, kisebb kormányszög, pillanatnyilag kiegyenlítettebb tengelyterhelések.
De ami a legtriviálisabb: nem szétfékezett, túlmelegített gumik. -
knbs
senior tag
Figyeld azt is, hogy milyenek az idojarasi viszonyok. Tegnap teszteltunk Laguna Secan, es csuszkaltam ossze vissza, nagyon nem akart menni ugy ahogy eddig. Aztan felhivtak a figyelmem a sracok, hogy a megszokott(test car on track) 22 fok helyett a szerveren most 31-fok van.
Valojaban nekem tetszett, hogy meg nagyobb lett a kihivas tole, de az idomben egybol meglatszott.
Egy ket replay mar engem is megtevesztett, csak azert nezem meg oket, hogy valami kepet kapjak, hogy mennek egyesek a palyan de utanozni sosem probalom oket.A tovig nyomjak a feket-re. Nem lehet, hogy naluk be vannak kapcsolva egyes segitsegek?
-
fLeSs
nagyúr
Egyébként van még egy dolog amit nem értek: látom, hogy vannak egyesek, akik tövig nyomják a féket egyes kanyarok előtt, másoknak/vagy ugyanazoknak sokkal rövidebbek a féktávjaik, mint nekem.
Ezt sosem értettem, mert ha én tövig nyomom a féket, akkor azonnal elkezd vagy csúszni és/vagy blokkolni a kerék, szóval nemtom hogy csinálják (nem az MX5-ről beszélek).szerk: 1700 SOF fölötti versenyeken az emberek már egész normálisak, persze mindig lesznek bénák/idióták, akik hülyességeket csinálnak.
Nekem ma egy lekörözött emberke befékezett nekem tövig az egyik kanyar előtt a versenyvonalon úgy, hogy kb. 0,5 secre voltam tőle (gondolom el akart engedni, csak a lehető legrosszabb módon), én meg persze belémentem -> pit. Most ezzel mit lehet kezdeni? Semmit. -
Dudi08
tag
Sziasztok!
A mai összes futamom sikeresen elszúrtam.
Amit a kvalin nyertem, azt többszörösen otthagytam a versenyen, mert az első 2-n az idióta ellenfél lökött ki, az utolsón én is hibáztam, mert végül utolért, de sikeresen belémjött a féktávon, amit én is nagyon durván elmértem és alig tudtam volna bevenni a kanyart...
Mondjátok,hogy Rookie felett már nincsenek olyan idióták, akik kacsáznak az úton, nehogy megelőzd és ha megelőzted, akkor nem lök ki direkt.A kanyarsebességet nem csak úgy tudod figyelni,hogy állandóan nézed a km órát,hanem pl a kocsi hangját figyeld.
Egyelőre a Mazda MX5-nél nekem bevált,hogy a hangra figyelek és úgy próbálok gyors lenni.
A tutorialok annyit segítettek,hogy pár nap játék után, az első summit point-os köreimben már folyamatosan gyorsultam és a WR-től is 0,5-re vagyok, ami pár nap után nekem óriási eredmény -
fLeSs
nagyúr
Ezt már néztem, és azonosak. Már rájöttem, hogy a kanyarokat veszik be sokkal gyorsabban, 15-25 km/h-val gyorsabbak ezekben a nagy különbséget adó kanyarokban, tehát azon a ponton amikor abbahagyjuk a fékezést. Gondolom emiatt a különbség. Csak én nemtom a km/h számlálót meg az utat is figyelni egyszerre.
-
Met
nagyúr
Ma volt két versenyem, Charlotte mindkettőn.
Első verseny: állunk a rajtrácson az előttem levő áll, állok én is, a mögöttem levő is de a mögötte levő meg felökleli és az meg engem. Aztán volt némi fal kocc mert ugye be kell jönni harmadiknak én voltam legfelül és inkább koccoltam a falat hogy ne a mellettem levőnek menjek neki, mert én ilyen barom vagyok hogy nem akarom más játékát elbaszni. Aztán volt egy fejen állás is mert volt egy megpörgés és nem voltam elég lassú/gyors hogy kikerüljem a csúszó roncsot. Eredmény -0.12.
Második verseny: elég jó volt itt is folt falazás de a nagyobb baleseteket megúsztam. A végén azért még amikor mentem be a pitbe a seggfej hátulról lekoccolt, a végén! Eredmény +0.11fLeSs szerintem ne másoknál akarj gyorsabb lenni hanem magadnál, erre jó a ghost car
-
fLeSs
nagyúr
OK, most kezd elmenni a kedvem az egésztől.
Látom, hogy másik emberke egy adott kanyarban (+utána az egyenes) 7 tizedet ver rám, megnézem hogy csinálja, másképp vált, másképp fékez stb. Próbálom utánozni és 2 nap alatt egy századot nemtok javítani az eredményemen, kb. ez van minden autóval bármelyik pályán.Kb. azt érzem, hogy semmi esélyem és semmi értelme az egésznek.
-
Met
nagyúr
Autó festésnél valami modellező programban nem lehet megnézni a festést hogy néz ki az autón?
Régen volt a Nascar 2003-hoz valami program ahova betöltöttem a modellt és rá tudtam dobni a skint. -
fLeSs
nagyúr
Ismeritek az iSpeed-et? Próbálom használni, de kb. 2 óra alatt 1 tizedet nem tudtam javítani az időmön Laguna Secán.
Kiválasztottam egy emberkét, és csak az első kanyart próbálom javítani, amiben hozzá képest ~0,6 secet vesztek. Kiderült, hogy ugyanott kezdünk fékezni, ő picit tovább lazán fékez, ugyanott engedjük fel a féket, és ebben a pillanatban 20 km/h-val gyorsabb abban a hajtű kanyarban, én itt bármit csinálok, ha nem adok gázt, akkor kipördülök, vagy ha mégis sikerül, akkor sem nyerek egy századot sem a saját időmhöz képest, nem igazán értem. -
JoinR
őstag
Én speciel egyáltalán nem használom a felső sávot, csak teszt indításához, meg esetleg quali csatlakozáshoz.
Próbáld ki a "DASHBOARD" fület a főoldalon, ahol a "What's hot?" részben megtalálsz minden versenyt, ami érdekelhet (25 percen belül kezdődő session-öket listázza). Ha bepipálod, hogy "Eligible", akkor csak azokat a szériákat mutatja talán, amiken részt is tudsz venni. (Ki tudod venni a pipát a qual és time trial-ból, így csak a verseny van ott - bár nekem ez most bugos, lehet hogy a licensz alapján elérhetőeket mutatja így)
Ami a festést illeti, a Trading Paints az amit gyakorlatilag mindenki használ. Feltelepíted, webes felületen felrakhatod a saját festésed, és akkor látják a többiek is (akiknek fel van rakva a TP). Mivel az új verzióban van olyan beállítás, hogy a session után törölje a skin-eket, a helyhiány sem probléma egy jó ideje.
Egyébként alapcsomaggal ennyi a lehetőséged kb:
Legends Road Car Series (Ford '34)
Mazda Cup
iRacing Global Challenge (Caddy)
Grand Touring Car Cup (MX5, Solstice)
Spec Racer Ford ChallengeOvált nem ismerem, de street stock, meg advanced legends tuti.
-
Met
nagyúr
Versenyre szeretnék szűrni úgy hogy autó vagy pálya szerint lássam, amik megvannak.
Túl sok nincs mert csak az alap csomagom van
Így végig kell kattintgatni hogy milyen autó kell hozzá és milyen pályán, nyilván a ruf és mustang cup-ok kiesnek mert azokat tudom mi kell hozzá. -
fLeSs
nagyúr
"Autó vagy pálya szerint nem tudok szűrni versenyre?"
Nem teljesen értem, hogy mire gondolsz, minden autó 1-2-3 szériában szerepel, szóval ha egy bizonyos autóval akarsz versenyezni, akkor kiválasztod azt a szériát, amiben az az autó szerepel. Ha az eredményekre (sajátod, vagy másé), akkor azt lehet az Event results alatt.
Pálya szerint ugyanez a helyzet ha az eredmények érdekelnek, amúgy nem lehet, minden szériában hetente változnak a pályák.Egyedi festéshez asszem a Trading Paintset kell használni.
-
knbs
senior tag
Ugy tudom nem tudsz szurni kulon autora vagy palyara.(bar en csak most kezdtem a jatekot, meg sokmindent en sem talalok, biztos jon majd aki jobban tudja mint en)
Az egyedi festeseket az latja aki az opcioban megengedi, hogy letoltse a festeseket. Sokan kiveszik, valakinek mar 3 GB a skines mappaja. Nalam be van kapcsolva, mert a hely annyira nem problema. -
Met
nagyúr
Tegnap megvolt 2 versenyem Mazda Cup Mazda Raceway Laguna Seca és iRacing Street Stock Series USA International Speedway.
Mindkettőt befejeztem csattanás nélkül.
Autó vagy pálya szerint nem tudok szűrni versenyre?
Ha csinálok egyedi festést azt a többiek is látják vagy csak én látom? -
fLeSs
nagyúr
Jó, mert nekem nem célom, hogy szuperjó legyek vagy ilyesmi, mégha tétje (pl. nyeremény/pénz) lenne akkor asszondom OK, de így nem. Egyébként úgy sem, mert tudom, hogy nem lenne esélyem.
Én csak be akarok ülni 1-1 autóba amikor kedvem tartja és nyomni egy versenyt, persze szoktam gyakorolni, mert nem akarok az az emberke lenni, akit kerülgetni kell, szóval ha nem ütnek ki verseny közben akkor a mezőny első felében benne vagyok (ha jobban ráfexek, mint a Caddyvel akkor inkább az első háromban), de nem tudok órákon át körözni magamban (unalmas), és a setupokhoz sem értek. Kb. minden autóval 95% baseline setupot használok, olyan az autó, amilyennek az iRacing beállítja. Nemtom mik ezek a toe-in-ek meg perchek.
"lásd a gáz- és kormányállást"
Esélyem sincs leutánozni, eleve lehet hogy máshogy van beállítva az autó és tök más a vezetési stílusunk. -
JoinR
őstag
Hú sok mindent lehetne erről írni.
A versenyzésnek több célja lehet, de alapvetően a verseny lényege, hogy azt valaki megnyeri, aki a győztes lesz, dicsőség, stb. Minél erősebb helyen nyersz, annál jobbnak számítasz. Ha jó az 5. splitet megnyerni és elégedettséget okoz, akkor nincs problémád. Ha szeretnél az 1. splitben versenyképes lenni, akkor pedig sok munka vár még rád.
Valakinek ez szórakozás, valaki tanulni van itt, valaki egyszerűen csak a legjobb akar lenni. Meg még ezer ok miatt, kombinálva őket.
Ha nem tudod hogy mehetnél jobbat, akkor nézd meg a replay-eket, sokszor feltöltik akár a fájlt is, hogy lásd a gáz- és kormányállást, de a youtube-os is sokat segít. Persze csak ha jobb akarsz lenni.
Nyilván ha naponta cseréled az autót, Caddy, Ford, RUF, Spec racer, stb., úgy hacsak nem vagy szupertehetség, nem leszel versenyképes. Ahhoz, hogy a legjobbak között legyél, keményen kell dolgozni, setupolni, gyakorolni, és még többet gyakorolni. Persze tehetség is kell hozzá. Ha a legjobbak között vagy, az már önmagában egy életfelfogás, az egész az életed részévé válik, és az egyre jobb eredmények a befektetett munka gyümölcsei, amik (nekem) örömet okoznak. -
fLeSs
nagyúr
Vki elmagyarázhatná, hogy miért jó ha növexik az iRatingem?
Magasabb splitbe kerülök, ha sokan neveznek a versenyre, ezen kívül?
Sőt, ha ezt veszem, akkor ez az én szempontomból még hátrány is, mert így állandóan UFO-időket futó emberkékkel kell versenyeznem, aminek nem látom semmi értelmét, mert esélyem sincs ellenük és elveszi az egész versenyzéstől a kedvemet, mert egyrészt nincs sikerélmény, másrészt nincs verseny, mert mindenki gyorsabb nálam, arról szól az egész, hogy elengedjem őket amikor beérnek.
Mentem ma egy versenyt a Spec Racer Forddal, és az én szememben általam ment qualify UFO-idő (fogalmam sincs, hogyan lehetnék méggyorsabb) arra volt jó, hogy 12. helyről startoljak.
Én nem akarok, nem is tudok annyit gyakorolni, hogy olyan gyors legyek, mint ők, sőt lehet, hogy ha tudnék még akkor sem lennék olyan gyors, mert nincs hozzá tehetségem. Szóval elkezdtem leépíteni az iRatingemet.Elindultam ma a RUF Cupon kb. fél óra gyakorlás után egy olyan autóval, amit nem bírok/nem ismerek egy olyan pályán, amit szintén nem ismerek.
sajna nem lettem utolsó, de persze arról szólt az egész, hogy a mezőny otthagyott 2 kör alatt, aztán csak magamban körözgettem, amíg elkezdtek lekörözni.
-
JoinR
őstag
Egy fajta auto most mar csak 1 szeriaban indul (regen ez nem mindig volt igy), viszont mivel a RUFnak tobb valtozata van, azzal 2 szeriaban is indulhatsz.
Ha a kerdes arra iranyul, hogy melyik a nepszeru, akkor tenyleg a RUF mellett a Skip Barber nagyon jo.
Dontsd el mi a celod, milyen iranyban akarsz kesobb tovabblepni, mindent nem lehet (legalabbis nagyon idoigenyes) magas szinten vezetni.
Kasztnis auto -->RUF es a tobbi GT auto
Open-wheeler --> Skip Barber, Star Mazda (ez is eleg nepszeru), majd Lotus79/Indy/Forma1 ha vonz barmelyik is
Prototipus --> Radical, Riley, HPD
Persze vannak meg ezen kivul, V8, Lotus49, stb.. -
Met
nagyúr
Lehet hülye kérdés, melyik autót/autókat érdemes kezdésnek megvenni amivel viszonylag sok versenyre be lehet menni?
-
fLeSs
nagyúr
Egyébként megtetszett a Ford GT, ma is versenyeztem vele egyet. Tetszik benne, hogy azt csinálja, amit én akarok.
És nagyon tapad. A hangját elviselem, ezt leszámítva f@sza.
Sebring egyébként elég durva pálya, sztem nehezebb, mint a Bathurst.szerk: ugyanakkor nemtom, hogy jó lóra tettem-e amikor a PGT Challenget választottam a szezon elején a GT3 Challenge helyett, mert a PGT-ben nagyon megcsappant a versenyzők száma. Csak az a baj, hogy a RUF nekem nem bejövős, a McLaren bár az, csak ez a "rámegyek a szegélyre és halott vagyok" móka nem bejövős + átlagos McLaren versenyzőnek esélye sincs még csak a top 5-be kerülni sem.
-
fLeSs
nagyúr
-
fLeSs
nagyúr
Életem legidiótább versenyén vagyok túl... (Global Challenge - KIA - Mid-Ohio).
Hárman voltunk KIA-val, első helyről kezdtem. Már ez vicc alapból, nemistom hogy minek versenyzek a KIA-val.Az első kanyarban nem történt semmi különös, meg is lepődtem. Aztán jött a második (a hosszú egyenes előtti), ahol vhol előttem vkik csináltak egy nagy karambolózást, szóval Cadillacek voltak mindenfelé, én brutálisan lelassítottam, de még így is belementem egybe, az autó viszont nem sérült (mármint sebességre).
Sikerült onnan kikecmeregnem, előttem pedig egy füstölgő Cadillac ment, de velem kb. egy sebességgel. A füsttől nem láttam semmit + a szélvédő teljesen füstös lett -> be kéne menni a pitbe. A kanyargós részen két Cadillacket előztem meg, ott kacskaringóztak előttem kb. 5 perc practice idővel... vissza kellett fognom magamat, hogy beléjük ne menjek a KIA-val... nevetséges.
Bementem a pitbe, de elmentem a pitboxom mellett
(asszittem, hogy vhol elől van, pedig közvetlen a bejárat mellett volt), szóval végülis csak átmentem a boxutcán, de nem javították meg az autót.
Ekkor 5 mp előnyöm volt a KIA 2.-kal szemben (aki szintén kiment a pitbe).Ekkor mondom nem megyek be mégegyszer a pitbe, mert végülis tudok így vezetni. Kb. 5 körig így ment, aztán a KIA 2. -kal történt vmi, mert először 17, aztán kicsit később 35 mp-re lemaradt. Na mondom így akkor bemegyek a pitbe márcsak azért is, hogy letisztítsák a szélvédőt, úgyis elég nagy az előnyöm.
Ekkor a következő körben kicsúsztam a kanyargós részen egy olyan helyen, ahol még soha nem csúsztam meg. Az előnyöm 17 mp-re csökkent. Mondom inkább nem megyek be a pitbe.
Aztán a következő körben mégegyszer kicsúsztam, mert egy mögöttem lévő Cadillac előzésbe kezdett, de aztán MÉGSEM előzött meg, én meg kisodródtam. Ezért mondtam, hogy ez a pálya egy szar ezekkel a nagy autókkal versenyzésre. és megsérült az autó, szóval be kellett mennem a pitbe. 2. helyre jöttem vissza (az elsőnek 10 mp előnye lett), épp a harmadik elé.
Két kör múlva idegből vagy nemtom véletlenül épp a pit előtti kanyarban duplán váltottam vissza, a motor meg felrobbant.
Kész.
Ilyen pancser versenyem még sosem volt. Így kell elqrni egy tuti győzelmet.
Mindezt úgy, hogy kb. 2 óra practice alatt és még a Cadillac-kel verseny alatt is összesen egy off track hibám volt. Szóval nem ugyanaz. -
fLeSs
nagyúr
Bathurston megint elvéreztem, úgyhogy megnéztem, hogy az eddigi összes versenyemen mi történt (a Bathurston). 16 versenyből eddig összesen 2-szer sikerült végigmennem anélkül, hogy legalább pitbe kellett volna állnom.
Pedig ez az egyik kedvenc pályám, de úgy tűnik, hogy egyben a mumusom is.
-
fLeSs
nagyúr
Ezt a replayt nézzétek meg lécci [link]
-
fLeSs
nagyúr
Fú, mennyit opok...
Az utóbbi napokban mostanáig nem tudtam végigmenni egy rohadt versenyen anélkül, hogy vmilyen módon megszívjam, vagy belémjönnek, vagy én bénázok el vmit.
Az előbb küldtem egy újabb Global Challenge protestet, a fickó szimplán úgy gondolta, hogy leszorít az útról amikor megpróbáltam leelőzni.Aztán 2 kanyarral később szimplán befékezett előttem egy kanyarban. Nice one buddy.
Btw nemtom próbáltátok-e már, de a Spec Racer Forddal és a Skip Barber Carral nagyon jó versenyeket lehet nyomni.
-
fLeSs
nagyúr
Elég hülyén csinálták meg ezt a versenysorozatot, több szériában is ugyanazok a pályák mentek a múlt héten is meg most is.
Global Challenge / Mustang / WSCS / V8 Supercar - Watkins Glen
PGT / GT3 - SilverstoneKb. ezek érdekelnek. Múlt héten meg a Bathrusttel volt ugyanez. A Watkins Glent már qrvára unom, pedig még csak csütörtök van, a Silverstone meg sztem egy sz@r pálya, unalmas, csúszós, és még 45 percet is alig tudok végigülni, nemhogy 70-et (wc-zés, térdfájdalom, szomjúság
).
-
zzeN
aktív tag
COTA is kapott egy trailert
-
zzeN
aktív tag
Hopp hopp mi készül
nagyobba (ajánlatos az asztalon lévő képet megfigyelni)
-
fLeSs
nagyúr
Egyébként ménem qualify-zel? Csinálsz vmi normális időeredményt, és akkor nem hátulról kell kezdened a versenyt.
szerk: wow, megnéztem a replay. Az a két emberke aki belédment vak?
már ott álltál az úton egy ideje, és simán belédvezették az autót. Na ezt mondtam, hogy ilyen nyomingerek vannak a Global Challengeben, emiatt kéne Class C-nek lennie.
-
v!ct0y
veterán
Á én nagyon elrontottam. Előző versenyen egy hibám se volt. Itt meg majdnem minden körbe volt egy. Buszmegálló után megpördültem. Két barom nekem jött. Jobbra is balra is lett volna hely de ők pont nekem jöttek...Towing vissza a boxba. Elég jól tartottam magam hozzátok képest
Néztem az időket is és nem nagyon közeledtetek de ugye persze hibáztam ismét....Meglehetett volna a dobogó is szerintem. Mindegy majd legközelebb
-
fLeSs
nagyúr
Na, sikerült végigmenni...
Ezt a versenyt elég rendesen elqrtam több ponton is.
1. a gumik nyomásával kísérleteztem a verseny előtt, és elfelejtettem visszaállítani alapra, "grip" a verseny második felében nem nagyon volt
2. kiderült, hogy 60L az kevés...be kellett mennem a pitbe
3. pitbe menet úgy tűnik túl gyors voltam, és kaptam egy 19mpes büntetést, pedig a sárga bólya előtt lelassítottamKb. ennyi.
Sztem a második hely meg lehetett volna, az olasz első brutál gyors volt, simán elengedtem, az Oya előtt be tudtam volna érni, mert volt 15 mp előnyöm a 19. körben (amikor kimentem a pitbe).szerk: egyedül nekem volt 0 incidensem...
szerk2: nem hiányzott sok, hogy lekörözzelek.gondolom hátul volt vmi gubanc.
-
fLeSs
nagyúr
Meglátom hányan lesznek.
Ha nem mentél ki a boxba és nyertél, akkor nyilván nem kell kimenni a boxba.Sztem csak a 70 perces versenyeken kell kimenni.
szerk: igazából jobban szeretek a gyakorlás másnapján versenyen indulni, másnap jobban megy, talán ez olyan mint a tanulás, hogy alvás közben rögzülnek a dolgok.
-
fLeSs
nagyúr
Én a baseline-t használom, annyit változtattam rajta, hogy az ARB armsot és a cambert picit megemeltem, hogy ne legyen ennyire alulkormányzott. Egyébként fogalmam sincs, hogy melyik mit jelent...
Szerk: most csináltam vele 1:50:480 qualifyt. 2 órával ezelőtt kezdtem el gyakorolni. -
fLeSs
nagyúr
Rengeteg pöcs vezeti a Cadillacket. Vagy inkább szebben fogalmazva újonc/tanuló/ilyesmi. Én is az vagyok, de legalább próbálom olyan szinten komolyan venni, hogy mást ne szivassak meg. Lehet más is így van vele, de aki előtte a Mazdával melegedett be, a Cadillac sztem először kicsit nagy falat, ezért kéne a Global Challenge-et Class C-be tenni, mert Rookie-ból Class D-be kb. 1 hétvége alatt el lehet jutni, és akkor még szinte 0 tapasztalata van az embernek.
-
fLeSs
nagyúr
Nyomtam egy újabb versenyt a KIA-val, a második felében nagyon jó volt, 0,5 sec távolságra harcoltunk egymással az első két helyért (nyertem
). Igazából a verseny első felében 30 sec előnyöm volt, de egy okos magyar emberke a Cadillacjével megtolt és kicsúsztam, aztán a chatben még neki állt feljebb, hogy nem látom a kék zászlót?
Mintha az azt akarná jelenteni, hogy azonnal lassítsak le és engedjem át neki a pályát.
-
fLeSs
nagyúr
Itt a szitu inkább a kérdéses.
Én a KIA-ban az első poziért harcoltam, míg ez a pöcs a 11. volt ezen a ponton (ott is végzett), és úgy vágott be elém, hogy megállt bennem az ütő... nem volt időm reagálni a fékezése előtt, bár elkezdtem fékezni, de az autó elvesztette az egyensúlyát, még amikor teljesen egyenesen megyek olyankor is billeg a segge fékezés közben, így meg esélyem sem volt megmenteni mielőtt rámentem a fűre. Azt hittem, hogy a kanyarban majd belülről fog előzni (el is engedtem volna). -
fLeSs
nagyúr
OK, én csak arra értettem, hogy a replayt nézzétek 55-ös FOV-val.
Btw a FGT-vel 6 körig bírtam.másik FGT belülről akart előzni a pit utáni hosszú egyenes utáni kanyarban (csak a draft miatt tudott utolérni), én meg belementem a korlátba, mert nem láttam, hogy mennyire van mellettem.
-
fLeSs
nagyúr
Az tegnap este 8-kor volt. De csak egy split volt. Láttam már olyat is, hogy 2 split van.
Btw most indulok a FGT-vel. 2:07:243-mal qualify-oltam, életem első versenye lesz a FGT-vel.Megnéznétek nekem ezt a replayt? [link]
Az érdekelne, hogy sztetek az elém bevágó emberke hibás-e abban ami utána történt velem... max 55-ös FOV-ot használjatok. -
JoinR
őstag
Nem azt írtam, hogy gyorsnak lenni, azt nyilván nehéz vele...de ha haverok néha beülnek a cockpitembe, a HPD-vel csúsznak ki a legkevesebbszer a sokszor lehetetlennek tűnő kanyarsebessége és brutális lassulása miatt.
A Ford GT tanulási görbéje igen kedvező kezdők számára, azzal az egyik legkönnyebb versenyképesnek lenni a mezőnyben, ami amúgy sem túl erős.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csapj le az új MSI MPG B550 GAMING PLUS-ra most! 0% THM-RE is!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged