Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Videós, mozgóképes topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amazon Kindle
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nauda
tag
-
-Mike-
addikt
Az Options-ben, a Use custom controls for this car -ból hogy tudnám kivenni a pipát egy mozdulattal az összes autóból? Bár nincs bepipálva mindben de jó lenne nem belépni mindegyik autóval egyesével...
-
JoinR
őstag
Összedobtam egy videót a múltkori futamról, remélem tetszik. Gyertek a következőre is!
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #895 üzenetére
Áh, szerintem nem, raktam én már kuplungot a középső eredetileg fékre is... Amúgy mindenki úgy állítja be ahogy szereti, vki fejreállítva, vki jobbra fordítja és balra megy, mindegy csak élvezze .
Okayama, Caddy, mi az elfogadható köridő?
Első körben mint egy korcsolyapálya, pl boxból a t1 megfoghatatlanul csúszik.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Konnyebb nyomni Azert a gyari fektol sem lesz izomlaza senkinek. Plusz kb. 10 perc szereles megcserelni a rugokat..
Nem ismerem a Fanatec-et, de a hidrostol se gyorsultam kimondottan...nem is arrol szol, hogy gyorsulsz-e, hanem hogy valosagosabb legyen. Momo-val is lehet WR-t futni, na meg nem ismerek olyat aki a legdurvabb Fanatectol lett bajnok[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Könnyebb nyomni a kuplung pedált (nem hosszabb valóban) ezért rakjuk rá a féket, majdnem mindenki így használta amikor megjelentek ezek a kormányok a gtr mastersben is, lfsben is.
És ezzel a hidraulikus fékkel gyorsultál?
Ha Fanatec felé kacsingatnék abból melyik érdemes megvenni? -
JoinR
őstag
Érdekes felhasználási módja a G27-nek, én még nem találkoztam vele.
Nem gondolom, hogy hosszabb lenne az útja a kuplungnak, tekintve hogy mind3 pedál ugyanolyan alkatrészekből épül fel a rugókat és a gázpedál taposóját kivéve. Épp emiatt arra kötöd a load cell-t amire akarod.
1 körön semmivel nem voltam gyorsabb tőle, hosszabb távon ABS nélküli autókkal érzékelhető nagyobb konzisztencia a köridőkben a kevesebb blokkolás miatt. Rossznak semmiképp nem mondanám, de engem annyira nem fogott meg a szivacsos érzet miatt, amit a gumibetét okozott. Ha kivettem a gumit, akkor meg puha volt a fék, ergó max kitéréshez társítottam a max bemeneti jelet, nem pedig egy adott erőhöz. Nixim progresszív rugóval használtam amúgy az idő nagy részében, jobbnak tartottam a gyári lineráisnál ami jár a PTR-hez, pedig puhább volt nála.
A nagyobb pedálhossz (egy leo bodnar kábellel) sokkal többet ér, mint a load cell, és kb. 0 költségből megoldható (+10k leo kábel - igaz az load cellhez is ajánlott, úgyhogy nem nevezném pluszköltségnek), de ez csak az én véleményem. ABS-es autónál én nem látom akkora értelmét a load cell-nek, mint amekkora kiadást jelent.
Amúgy hidraulikus fékre váltottam, na ez már elég közel van ahhoz, amilyen fékérzetre vágytam.[ Szerkesztve ]
-
hermanyi
addikt
Kicsit OFF de mégsem .
Nagyon érdekel ha kuplungra teszed a féket akkor H váltónál mivel kuplungolsz ? A fékpedállal?
Nekem is G27 van de viszonylag sokat megyek H váltóval és kuplungolok is .Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-Mike-
addikt
Első kézből info, király.
Igazából már elég régóta tudok róla, mindig elkap egy roham, hogy akkor most bevásárlok de mindig abba marad mert nem tudom milyen.
Szóval az első és legfontosabb, hogy általában (legalábbis én) úgy használjuk a pedálokat, hogy a kuplungra rakom a féket, könnyebb is nyomni meg hosszabb az útja (g27)
Ezt a load celles pedáloknál meglehet tenni? Mert úgy láttam csak a fékre szerel "érzékelőt". Kényelmi és megszokási szempontból ez nagyon fontos.
Valóban érzékelhető a javulás, gyorsulás, fék stabilitás?
Miért adtad el?
Első körben... -
-Mike-
addikt
Van valakinek itt Tilus féle load cell-es pedálja?
-
ozoli78
tag
OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
-Mike-
addikt
MyRacing > Customize Liveries > Customize Helmet
Itt van a Suit és a kocsik festése is. -
Nauda
tag
kössz, meg is van Közben tegnap este még egy kis head tracking-el szenvedtem, de az nem igen akart összejönni Na de kicsit abbahagyom az ilyen bütyköléseket és nekilátok inkább a vezetésnek
Bár ha már ennyire alap dolgokat kérdezgetek, akkor még annyi, hogy a sisak színét hogy a csudában tudom megváltoztatni?
-
ozoli78
tag
persze belehet őket álítani
a két oldalsót is be lehet külön külön állítani
játékban option-graphics-cockpit mirrorst ha kijellölöd be álítod hányat akarsz látni
belépsz a pályára F9 és ott értelem szerüen jobb bal tükröt tudod dönteni le fölOSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
ozoli78
tag
OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
JoinR
őstag
Ez a request new car valami új feature, én még nem vettem hasznát, és értelmét se látom egyelőre. Régen kilépéskor mindig új autót adott új gumival, stb., lehet hogy most ezzel már jobban lehet kontrollálni a dolgot...ki kell próbálni.
A kerékcsere attól függ, hogy ki van-e pipálva a black box-ban (talán F5,F6, nem tudom fejből).
Alapból ha kiállsz, teletankolja és lecseréli a kerekeket...erre sokszor nincs szükség.
Ha rövid versenyeket mész, és minden futam kezdésekor ki kell venni a pipát (balesetkor ha boxba mész, elég javítani, nem akarsz tankolni+kerekezni, akkor be lehet állítani alapértelmezettnek, hogy a pipa NE legyen benne. Ezt szintén az app.ini-ben lehet beállítani, autoResetPitBox=0 -ra kell átírni az 1-es értéket.
Itt lehet megtalálni: C:\Users\[név]\Documents\iRacing[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Igen, a vontatást tapasztaltam és az utána lévő 5perces javítást.
Még az érdekelne, hogy legyen edzés vagy quali, szabályosan leparkolok, esc majd pitből ki.. szóval ha nem nyomok request new car-t akkor használt gumikkal küld ki vagy azt mindig cseréli? Célszerű mindig megnyomni a request-et, egyáltalán az mikor jó.
-
JoinR
őstag
Amikor beállsz a boxba, egyből gyorsjavít. Sajnos sokszor olyankor is, amikor nem lenne rá annyira szükség, később viszont talán igen (pl. arra is elhasználódik a gyorsjavítás, hogy le 0x-eztél egy hordót oldalról, vagy ilyesmi). A gyorsjavítás csak a javítási időre vonatkozik, tehát ha a pálya széléről kilépsz hosszú Escape-pel, attól még mindig van vontatási idő. Gyors vontatás nincs soha
(#873) Nauda: Igen, működik 2 monitorral is, feltéve ha a videókártyáddal meg tudod oldani. Eyefinity, Surround, stb....még Intel HD-val is működhet, én épp tegnap próbáltam ki. A lényeg, hogy 1 monitorként tudja kezelni a 2 monitort, azaz a felbontás pl. 3840x1080 legyen (2 FullHD esetén).
Kicsit bűvészkedni kell vele, hogy el legyen tolva a kép, az app.ini-ben kell átírni dolgokat, bővebben itt.[ Szerkesztve ]
-
Nauda
tag
Sziasztok!
Sok videóban látok 3 monitoros kialakítást. Működik 2 monitorral is? Úgy szeretném, hogy olyan legyen mintha a háromból csak a középső és a jobb oldali működne. Vagy ez felejtős? Még a végén rákötöm 3. kijelzőnek a TV-t... csak az meg a hátam mögött van
-
-Mike-
addikt
Ez a gyors javítás hogy működik? Mit kell nyomni mit kell állítani valaki mondja írja már le légyszíves.
-
-Mike-
addikt
Még nem indultam álló rajtból ruf c-spec-kel de hogy lehet így egyesben padlón elindulni vele? [link] Eddig minden autóval zöldre egyes és go.
Manuális kuplung esetleg...[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
Tudom, az előzőn is base set-tel gyakoroltam meg erre is de fórumba olvastam hogy saját fixed set van/lesz.
Mondjuk különbséget nem tapasztaltam annyira, gyakorláson és versenyen is ugyan olyan szar voltam
Akkor holnap már a linkelt setupot használom.
[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
JoinR
őstag
Nem foglakoznak ilyennel szerintem...főleg ha összehasonlítják, látják ugyanarról van szó.
A Stats/World Records szekcióban tudod nézni a legjobb időket, kiválasztod 2015 S1, stb., de elsőre ez inkább csak elrettentésnek jó. Úgyis olyan mezőnybe kerülsz, akik kb. hasonló időt mennek veled (van 50-100 induló, nem ugyanazon a szerveren megy mindenki). Habár a WR mint látod 55.889 versenyen, mondjuk ha tudsz 58-as időket baleset nélkül futni végig, valszeg a következő pár versenyed meg fogod nyerni. Kedden változni fog a naptár, azt a Series/Current Seasons -ön belül a szériát kiválasztva éred el.
[ Szerkesztve ]
-
Nauda
tag
Hali ismét!
Technikai kérdés. Amikor befizettem a tagságot, akkor a paypal nevemben voltak ékezetek. Közben most megváltoztattam a paypal nevemet, ékezetek nélkülire, mert külföldi rendeléseknél ment a rinya az ékezetek miatt..... A következő iracing előfizetésnél nem lesz gubanc szerintetek, hogy nem totál azonos a befizető neve és az iracing acc neve?
Különben milyen átlag köridő után érdemes azon gondolkodni, hogy merjek elindulni a Jefferson Circuit-en a mazda cup-ban?
-
-
Nauda
tag
Sziasztok.
Kezdőként a Jefferson Circuit-en körözök egy mazdával. 58-59 sec körül mozgok. Nézegetem az autó beállításait, de amatőr vagyok hozzá Lehet valahonnan letölteni autó beállításokat az adott pályához?
-
ozoli78
tag
Még is csak elindultunk a ROAR 24 oráson
Piloták
Vizer Gábor
Sinka Dani
Szabó Tamás
Ozsváth Zoltán
Bakonyi Bence?
Danis Richard
Leitner Norbert
Bokor Ákos
Brückner Attila[ Szerkesztve ]
OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
Nauda
tag
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok, mert tegnap regisztráltam. Eddig nagyon bejön a dolog Azt nem teljesen vágom, hogy autót vagy pályát csak egyszer kell megvásárolni? Mi történik a profilommal, a megvásárolt autókkal, pályákkal, ha netán egy hónapig nem fizetek elő, de aztán újra visszatérek?
Kössz
-
Met
nagyúr
Én tegnap mentem első versenyen 6. hely +0,16, második verseny 3. hely -0,17.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
-Mike-
addikt
Decemeberben a jó kis ratingjeim oda lettek, mert volt egy hét, amikor a gt3 spa-ban volt, azon a héten két class-t romlott a licensem, vissza D-be. Most csináltam 4 race-t, 3.0 felett van az SR. Én jóhiszeműen azt hittem, hogy kedd reggel majd váltani fog C-re.
(anagylfszt)Végig pörgetve a calendárt mikor lesz promotion... ezt figyeld: Március 16. Ez most azt jelenti, hogy amúgy sem az én hibámból (minden gt3as versenyen nekem jöttek, ki löktek...stb.) szopok a D licensszel, pályákkal, autókkal ott közlekedő barmokkal még 2 hónapot???? Fasza, hogy van egy rakás autóm, pályám és most van ez a szitu. Valaki mondjon gyorsan valami okosat amin nem húzom fel magam[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
-
JoinR
őstag
-
painkillerx
tag
Weber Gabor Interjú RFT Magazin
most így elkezdtem keresni róla, es talaltam egy ilyet még csak az elejét hallgattam 20 percet -
ozoli78
tag
kicsitt off
elkezdtem ujra elolvasni a hsz eket beszarok a kedvencem "GT5 után a legjobb az idén megjelenő GT6 lesz a király. A többi csak arcade játék."nem vagyok elvakult van mindnek hibája
engem annó csak az bosszantott,hogy igy leszolta gyakorlatilag 0 gyakorlással ,még ha igaza is lett volna akkor isOSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
JoinR
őstag
sokan ezért NFS-eznek akkor
Azért akarják hasonlítani, mert a szimulátornak az lenne a lényege, hogy a valóságot szimulálja
Valamelyik jobban tudja, valamelyik kevésbé...wégé meg keverte a szezont a fazonnal, bár mentségére szóljon, hogy akkor tényleg hulladék volt a mclaren, mikor megvettem igen csalódott voltam. -
ozoli78
tag
válasz painkillerx #837 üzenetére
egyszer jött egy futamra ment össze vissza
270 fokos momo kormánnyal akart gyakorlás nélkül topp időt futni sonomán a mclarennel
ott volt a két Norbi is ők szépen gyepálták egymást
az után irta ezt Gabi
nem is értem minek akarják hasonlítani ezeket a simeket akár AC,iR,R3R stb a valósághoz
ugy vagyok vele amelyik tetszik azzal megyek[ Szerkesztve ]
OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
-Mike-
addikt
válasz painkillerx #837 üzenetére
Kipróbálás szinten játszott. Ő a GPL-ben volt bajnok de 2001-02-ben hagyta abba kb. Michelisszel néha race07eztek de semmi komolyabb.
-
fLeSs
nagyúr
válasz painkillerx #837 üzenetére
Nyilván játszott azalapján amit írt.
De azóta már kijött jópár build, a McLarent teljesen más vezetni, mint egy évvel ezelőtt, még emléxem rá mekkora kaki volt."Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
painkillerx
tag
Nemtudja esetleg valaki hogy Wéber Gábor játszott-e valaha iRacing-el? Elvileg szimulátor bajnok, de nem találok semmit arról hogy iRacingben is teljesített volna. Pedig biztos jó lenne.
Csak ezt a FB linket találtam:Gábor Wéber - Az iRacing McLaren MP4-12C-je olyan ...
-
JoinR
őstag
-
-
Met
nagyúr
Azt mondja meg nekem valaki hogy miért van az hogy álló helyzet a kormány jobbra balra rángat, illetve mivel lehet kikapcsolni?
De ha egyenesen megyek egy idő után elkezd rángatni kicsit, ha elengedném a kormányt akkor össze vissza rángatna mint álló helyzetben."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
JoinR
őstag
Valszeg különböző versenyeken indulunk
Ahhoz, hogy ez előforduljon, az első sorból kell kiugrani valakinek (ha hátulról valaki végigelőzi a mezőnyt, bünti van). Na olyan sorozatban nem érdemes indulni, ahol az első sor intelligenciája azon a szinten van, akkor milyen lehet a többi
Multiclass-ban a lassabb kategóriák nem is látják mikor megy ki a SC, úgyhogy eleve csak zöldre tudunk indulni. 2 év alatt 1 alkalomra emlékszem, amikor kiugrott egy FGT a rajtnál, de nyilván az is annyira n00b volt, hogy kb. a 2. kanyarban lezúzta magát.[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Ha rolling start van (pl spa-ban) akkor a buszmegállóból kijövet az első sorból bármelyik autó azonnal a gázra léphet? Vagy az csak az első joga eldönteni, hogy csorog majdnem a vonalig és onnan padló a zöldre vagy már egyből gyorsít?
-
JoinR
őstag
Ha jól tudom az auto-shift nincs megengedve.
Amúgy most utánanéztem, az auto blip = auto-clutch + blip. Szóval az auto clutch kisebb segítségnek számít, tehát annál nincs rev match. Szerintem mindenki a kormány mögötti füleket használja DFGT-nél, annál a váltónál meg elég életszerűtlen mozdulat a gázfröccs visszaváltásnál, ezért mennek auto-blippel.
Az oldalt lévő váltókarhoz be lehet nyomni csak az auto-clutch-t, de nem hiszem, hogy sokan foglalkoznak vele.[ Szerkesztve ]
-
-
JoinR
őstag
Sok újat nem hiszem, hogy tudok mondani, sztem már sok helyen ki lettek beszélve ezek a dolgok, az én profiler-em így néz ki:
iR-en belül a "Use linear mode" be van pipálva, Damping és Minimum Force 0% (bár utóbbi 2-t lehet próbálgatni, hogy hogy jobb, én sose foglalkoztam vele)
A Strength meg autófüggő, annyira kell beállítani, hogy épp ne legyen FFB clipping. Gyakorlatilag az itt mutatott csík (F-bar) sose legyen piros, akkor nincs infóvesztés.
Pl. egy Mustang-nál akár 14-es Strength is mehet, mert túl van szervózva, egy 9° utánfutású Ford GT viszont 8 alatt kell legyen.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Ezen 2 paraméter mellett még bőven van beállítás ami rossz lehet, de igen, nagyjából oké. A brake curve az a potis fék elvi hibáját igyekszik kijavítani, ha olyan féked van, nem a legoptimálisabb a 0. Persze potis fékkel semmi nem optimális, de valamivel fékezni kell
Tominak DFGT-je van, úgyhogy nincs H-váltója.[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Jó lenne tudni mondjuk, hogy én amit használok jó-e.
Nagyjából odáig eljutottam, hogy játékon belül 900-900fok a wheels lock-to-lock és a brake force faktor 0
Így van (szerintem) úgy beállítva, hogy annyit tekersz, mint a játékban és amennyire nyomod a féket annyit érzékel a játékban. (ugye ha a 0-tól feljebb veszed akkor félig benyomott pedálnál többet érzékel a játék)
Most már csak pl Szabó Tamás beállításai érdekelnének autóról autóra, mert a mazda mx5 roadster váltásai H váltóra utaltak nekem manuális kuplunggal... vagy tévednék? -
JoinR
őstag
2. helyről nem sokkal a vége előtt lefagyott a gépem De inkább itt mint hivatalos futamon.
-
-Mike-
addikt
Próbáltam a végéről indulni, hogy legyen valami eksön is, 2.-3. kör 16. hely körül első féktáv delikvens (Krisztián Pintér, ha itt van vagy ismeri valaki csókoltatom adja át neki) belső íven fékezve sodródik ki a külsőre, kanyarban és bumm belém, autó elállítódik, verseny felad. Igazából püfölhetném a bill-t de megannyi public verseny után az ilyen már lepereg rólam, csak mindig azt kérdezem meg magamtól, hogy miéééért?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest