- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
András12345
aktív tag
válasz
f3rdzs0 #1699 üzenetére
Úgy értem, ha mondjuk van egy ember 1.3SR-el, és te vagy 4.2-vel, ha mindkettőtöknek van mondjuk X3 a verseny végén, lehet hogy tőled von, vagy éppen csak 0sr a vége, az 1.3-asnak meg még simán pozitív lehet.
De ennél sokkal bonyolultabb a dolog, mert 1000 kanyar/incidensre alapul az egyenlete, emiatt az előző versenyeid eredménye is valamennyire kihat a következő verseny SR eredményére. Pl ha mentél 2-3 x0 versenyt, és utána lesz egy x13 verseny, vszeg nem von olyan sok SR-t még. Viszont ha az előző 2-3 versenyeden volt pár hibapont, és azt megfejeled egy X13-al, akkor biztos lehetsz benne, hogy rengeteget fog levonni.Nagy számok törvénye alapján pontosan számol, csak kissebb szakaszokra leosztva (versenyek, főleg ha rövid sprinteket megy az ember sokat) kicsit összevisszának tűnhet.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
András12345 #1697 üzenetére
Azt figyelembe veszi, hogy ha contact van, akkor milyen SR-od van? Mert nagyon fun 1.5-ös emberek közt rajtolni, de meghagyhatom nekik a világ összes helyét, rengetegszer belém understeerelnek, ami pont arra jó, hogy azon a versenyen már valszeg nem nagyon kapok SR-t.
-
pRoject22
őstag
válasz
András12345 #1697 üzenetére
Nem olyan rég még A4.99-ben voltam
-
pRoject22
őstag
Mentem még egy IMSA-t, időmérőt elrontottam mert kiszélesítettem az utolsó kanyart mindkét körben, pedig 45.5-ös időn voltam, 22. helyről végül 9. lettem, de megint Caddy fesztivál van, nem is nagyon láttam más kocsit, csak én megyek Acurával
Csak szemléltetés képp itthagyok egy képet, a múltkor itt valaki állította nekem ,hogy a helyezéstől és semmitől nem függ az SR, itt van a szemléltető kép ,hogy de függ.
Előttem lévő srác 12x el több SR-t kapott mint én 2x-el
-
pRoject22
őstag
válasz
drsanya #1694 üzenetére
Igen, amikor 2600 iRatingnél vagyok akkor már topsplitbe tesz be de én sem szeretem, sokkal piszkosabb driverek vannak ezek között, simán kilök szándékosan akár egy pozícióért, majd most pont ez fog megszűnni mivel az új szezonnal jön az új SR rendszer, aki így szerez pozíciót az bukja majd az egész futam eredményét.
Amúgy meg ami az első körben ment ott az borzasztó, a 6000 iRatinges emberek nem tudnak egy kört megtenni tisztán, ütik verik egymást, rossz volt nézni is.
-
pRoject22
őstag
Most próbáltam IMSA-t, topsplitbe dobott be, de az egészen elképesztő, hogy ezeknek olyan szinten vérre megy ,hogy dodgemeztek az első körben, tökre gyakorlottan pöccintik meg az elöl haladót kanyar bejáraton, pont úgy, hogy még nem sérül a kocsi eleje de az elöl haladó kiforog, kb 6 ember hullott ki előlem így csak az első körben, aztán az egyik balesetet ahol előttem álltak keresztbe ketten nem tudtam elkerülni és neki mentem, megsérült a kocsim kaptam is 4x-et, lassultam 1 másodpercet, aki mögöttem jött sokkal gyorsabb volt, simán elment volna de ehelyett mit csinál? A 11-es bejáraton a belső íven megpöccint ami egyrészt teljesen felesleges, épp eszű ember ott nem előz, nem is volt neki szándéka csak megakart tolni egy kicsit, beszálltam a falba és vége is volt a versenyemnek.
Menni is fog a gyökérre a report.
-
Moby
veterán
válasz
PapírVilla #1688 üzenetére
Pl. ITT.
"Included Cars & Tracks" -
PapírVilla
tag
Sziasztok!
Lama kérdés, de:
hol tudom megnézni, hogy mi van az alap előfizetésben (pálya/autó)? -
v2
senior tag
válasz
András12345 #1686 üzenetére
Köszi. Steam-re nem érvényes
-
v2
senior tag
válasz
András12345 #1684 üzenetére
Üdv. Ha most van egy élő havi tagságom akkor nem tudok -25%-os éveset venni?
-
András12345
aktív tag
válasz
drsanya #1683 üzenetére
Gratula
Én kettő Ring Meistert (911 RSR GTE) mentem tegnap. Az elsőben egy kör alatt összetörtem magamat. Boxból indultam, mert épp csak hazaestem, és nem akartam a mezőny közepéről menni, de olyan lassúak voltak hátul mint a fene. Bedobtam valaki mellé a kis Karussell előtt kettővel, elfékeztem, és kiütöttem (volna) a korlátot. 27 perc javítás.
Kicsit gyakoroltam utána, és mentem egy qualit is, ami külön sessionban megy, és ha jól tudom egész hétre megmarad az időd (ez ma kiderül). 6.24.918, de kb 2.5 másodpercnyi bénázás meg hiba van benne.
Következő verseny, P5-ből indultam, előttem 3-4-5k elo-s emberek sorakoztak, mögöttem 2.5+, meg egy 6k-s srác állt.
Rajtnál két sorral hátrébb kiütötték egymást, és a mögöttem lévőktől el tudtam szakadni pár másodpercre. Az előttem lévő négyes is leszakadt rólam 2 másodpercre az első kör végére.
Volt egy vágás, 2. körben Mutkurve-ben kisodródtam, gyakorlás alatt mindig elment padlón, itt nemLe is vertem az alját a rázón/füvön, lett egy kis sérülés. 3. körben Schwedenkreuz után a féktávon elúszott a hátulja, és keresztben állva álltam meg a kanyarban. Mire elindultam utolért a 6., (a 6000elos), úgyhogy izzadtam egy sort rendesen, de le tudtam magamról szakítani a kör végére. A 4. kör küzdelmes volt, a gumik odavoltak már a csúszás miatt, de nem volt gond. Így lett a vége (is) P5
Brutálisan nehéz ezt az autót vezetni alapból, de gondoltam ha múlt héten végig tudtam vele menni Bathurston, akkor ez is menni fog
-
drsanya
aktív tag
Tegnap sikerült tolni IMSA-n egy 3. helyet az Acurával. Pole-ból... Volt egy érdekes szituáció, szarul jöttek ki a lekörözések, míg a második helyen tekertem, majd emiatt elment az akkor 3. Caddy. Kicsúszott a hármasban, visszaevickélt még előttem, na mondom majd akkor most. Erre legyorsult... Úgy, hogy visszaváltok ott mindig 1. fokozatig. Vaddisznó az a Caddy, na
-
pRoject22
őstag
válasz
András12345 #1676 üzenetére
De szarul jött ki ez az update, a 15.45-ös futamon tudtam volna menni de az ugye megszakadt a felénél így nem érdemes bele kezdeni, na majd holnap a 13.45-re rámegyek
-
JulesTS
addikt
Na megjött az iRacing BF. 25% az éves és a kétéves előfizura...
-
pRoject22
őstag
válasz
András12345 #1672 üzenetére
Tegnap volt egy gyak host ramerika, felléptem rá és a 8000 iRatinges srác Caddy köridő volt 45.9, én Porsche-val mentem elsőre 46.4-et, szóval én most szerintem Porsche körön leszek
Nyílván a körülmények itt nem olyanok voltak mint az official szerveren
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #1672 üzenetére
Na akkor ebből most tudom, hogy 47 körül fogok tudni menni
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #1670 üzenetére
Végülis lehet hogy így lesz. Meglepően kiegyensúlyozottak a köridők.
VRS köridők tankolva:
Acura - 1.45.830
BMW - 1.45.852
Cadillac - 1.45.807
Porsche - 1.45.882Offline 4 fokkal hűvösebben, mondjuk quali üzemanyaggal mentem 1.45.2-t tegnap este. Remélem nem sokkal leszek lassabb tankolva, de majd elválik
-
pRoject22
őstag
válasz
András12345 #1669 üzenetére
Majd holnap a jó kis Road America, ott már szerintem jó lehet a Porsche is meg a BMW is
-
András12345
aktív tag
válasz
pRoject22 #1668 üzenetére
Én már ráuntam Monzára, viszont sajnos a héten nem tudtam más szériában menni, mert nincsenek meg a pályák
Kivéve GTE-hez Bathurst, ahol Porschéval elindultam egyszer a részvételi dolog miatt, végigmentem nagy kontakt nélkül, a falakat is elkerülve, abból is szintén elég volt
Safety rating pokol lenne, hiába imádom a pályát
-
pRoject22
őstag
Megint ugyanaz, qual 2. hely majd a versenyen a Caddy sorba húz el mellettem és végül leszek 5.
-
muzzy
tag
Használ valaki iRacing Dollars-t?
Volt korábbról 100dolcsi creditem és abból fizettem előfizu díjat és nem számolt fel ÁFA-t.
Ahogy nézem, iRacing Dollars vásárlásnál sem kell ÁFA-t fizetni, szóval - ha jól gondolom - akkor ezzel meg lehet spórolni a 27% többletköltséget előfizetés és tartalom vásárlásnál...
-
pRoject22
őstag
válasz
András12345 #1663 üzenetére
Gondolom ezt már mindenki kitapasztalta, én meg hét elején kezdtem az új szezont mivel augusztus óta nem volt VR-om. ESS-ben meg ugye elég más volt a helyzet a 60 perc miatt
-
pRoject22
őstag
válasz
András12345 #1658 üzenetére
Az előbb próbáltam de csak kártyával lehet fizetni, inkább akkor megnézem a Driving School-os setupokat, ott tudok paypallal is fizetni
-
pRoject22
őstag
Most mentem egy IMSA-t GTP-vel, qual 2. hely úgy, hogy maradt benne mert 31.1-et mentem és 32.6 legjobb időm, Acurával, versenyt kezdtem full tankal majd autofuel opcióval kiálltam tankolni a 3. helyről mivel ugye a balfasz GT3-ak miatt megelőztek, én nem megyek be kamikáze módjára, hogy akkor lesz ami lesz ott ahol más GTP-k bemennek, szóval kiálltam 3. helyről és a 8. helyre jövök vissza, de semmi hiábám nem volt, nem értem ,hogy 18 darab Caddy, hogy a picsába előz meg és lesz 2. olyan ember aki amúgy az utolsó helyről indul, ez nem normális, hogy a Caddy ennyivel jobb.
-
camaro79
aktív tag
válasz
András12345 #1658 üzenetére
Régen én is VRS-t használtam, aztán nem jöttek be. Szeretem a túlkormányzott setupokat.
most pds-t használok, de kaptam vrs setupot kipróbálni, és megint olyan volt, mint amiket szerettem. Szóval lehet váltottak, valaki új csinálja. -
pRoject22
őstag
válasz
András12345 #1655 üzenetére
Én most Craig setupon vagyok de szerintem ez nem olyan jó mint a VRS, átváltok én is majd mivel szerintem sok leszorítóerő van
-
András12345
aktív tag
Esővel kapcsolatban annyit olvastam, hogy először a Ferrari 296 GT3-hoz adják majd ki, gondolom a Ferrari Challenge lesz a teszt széria erre... Mondjuk jobb mintha esetlegesen egy IMSÁ-t tennének tönkre, majd patchelgetnék, ha nagyon gázos lesz elsőre
-
-
JulesTS
addikt
Semmi se biztos, még az ellenkezője se ...
-
JulesTS
addikt
Ajaj, a meteorológusok szerint decemberben esni fog...
-
pRoject22
őstag
válasz
András12345 #1646 üzenetére
Porschét próbáltam, gyári low setuppal van végsebesség csak cserébe féktáv nincs, lassabb pályán lehet, hogy jobb lesz.
Grat a winhez
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1639 üzenetére
Nem valami jóra sikeredett az AI programozása...
Egyébként szokásos Monza első kanyar, de hogy rajt előtt már repkedő első lökös, meg szembejövő forgalom... -
pRoject22
őstag
válasz
András12345 #1642 üzenetére
Az Acurát jelenleg a Craig setuppal használom, igaz, hogy az egyenesekben nem megy úgy mint a Caddy de cserébe sokkal jobb a kanyarokban és a gumi is megmarad a végére, mondjuk amikor egy GT3 feltart akkor nem tudom kivédekezni a Caddy-t, és Caddy szélárnyékban Attack deploy-al is távolodik a Caddy, de nem érdekel, így izgalmasabb, majd eljön az én időm a kanyargós pályákon
-
biker
nagyúr
válasz
András12345 #1639 üzenetére
Kemény
-
pRoject22
őstag
válasz
András12345 #1639 üzenetére
Jahh ez tud kemény lenni, sokan azt hiszik, hogy a 45 perces versenyt megnyerik a T1-ben, buta egy felfogás, én csak arra játszom, hogy túléljem, aztán ráérek menni.
Tegnap veled küzdöttem délután
Jelenleg az IMSA ezen a pályán Caddy fesztivál, na én azért is az Acurával megyek, ma 7. helyről 4. lettem 0x-el, tegnap meg a végén mentem el melletted mert a tyson gyerekkel kiütöttétek egymást
( Gábor )
-
András12345
aktív tag
Napom
[3k SoF rajt]
-
-
muzzy
tag
Fixed setupnál is lehet brake biast állítani? Rookie Mazda MX5 szériában is?
Bocsánat a hülye kérdésért, de a héten kezdtem és a legtöbb dolog még új...
-
András12345
aktív tag
válasz
f3rdzs0 #1631 üzenetére
Autófüggő, és pályafüggő hogy hogy kell beállítani, és egyben személyes preferencia is.
Pl. Cadillac GTP VRS eheti setup (Monza) 49%, és +3% migration, tehát nagy fékerőnél előrébb tolja. Ellenben Porsche 963 GTP valami 47.valahány% a bb, és -% a migration. Ezek kb nekem jók is, mindkét autónál.Ellenben a GTE Porsche setupjain mindig variálnom kell kicsit, hogy ne legyen nekem életveszélyes (BB-t is)
-
f3rdzs0
senior tag
Fixed setupok esetén van bármi jelenlegi meta, break biast illetően főleg F4-nél? ACC-ben ugye nagyon keményen hátra kellett vinni minden autónál a BB-t. Ma tesztelgettem Spaban az F4-et és azt vettem észre, hogy ha picit előrébb tolom akkor kezelhetőbb a kigyorsítás, de nem fékezem el még így se az első kerekeket jobban kanyarok előtt.
Ez személyes preferencia, vagy van bármi meta, hogy előrébb kéne vigyem még jobban?
-
JulesTS
addikt
Megint lejárt az 1 hónapom. Nem tudjátok, hogy mikor jön a BF az iRacing-nél?
-
pRoject22
őstag
válasz
-Rolika- #1626 üzenetére
Pálya állapot függvénye, a szerver vége felé jobban felvan gumizódva a pálya, akkor jobb időt tudsz menni, qualon és versenyen ezek a körülmények rendszerint jobbak mint gyak szerveren, befolyásolja még a hőmérséklet, 40+ fokos pályán lassabb vagy mint 26 fokos pályán
-
-Rolika-
senior tag
Nálatok is megvan az, hogy versenyen jobb köridőt mentek, mint gyakorláson van kvalin? Vagy csak én vagyok béna?
-
pRoject22
őstag
A Porsche GTP-t úgy érzem picit elmérték, Attack módban is a pro setuppal a Caddy úgy megy el mellettem mintha más ligában lenne, qualon dobogón végzek majd vért izzadva vagyok 4. úgy, hogy voltam 9. helyen is, egyszerűen nincs meg a végsebesség és kigyorsításon is lassú, szélárnyékban vagyok a caddy-nek futam végén hibátlan állapotú sérülésmentes kocsival és attack módban a Caddy szélárnyékban távolodik tőlem, jó vezetni a Porschét de leteszem mert nagyon lassú, lehet ,hogy csak Monzán.. ?
-
pRoject22
őstag
Ez hiányzott nagyon, teljesíteni IMSA-ban 99%-ot 0x-el majd a lekörözött utolsó utáni GT3 féktávon lemegy a fűre, keresztbe áll és hátulról telibe ver ami miatt kirepülök a pályáról és kapok 10x-et.
Ilyenkor azt gondolom, hogy teljesen felesleges versenyezni, nem tudod elkerülni az ilyen agyhalott idiótákat akik csak azért vannak ott, hogy tönkre tegyék mások versenyét ad1, ad2: semmit nem tesznek hozzá a gridhez mert az utolsó utáni helyen megy és csak feltartja a fél mezőnyt és ahogy néztem már a hátsó szárnya sem állt jól vagyis másnak is okozhatott problémát.
-
-Rolika-
senior tag
Ha D licensem van, akkor a rookie versenyeken kevesebb SR-t kapok vagy az lényegten?
-
Mosqu!to
addikt
válasz
JulesTS #1617 üzenetére
Szerintem nem kell félni a félrevásárlástól. Pályák aránylag könnyen behatárolhatóak a szezonokban használtak alapján, autók tekintetében pedig ismerem magam, szeretem a kisebb formulát, meg a GT4-GT3 versenyeket.
Ez alapján vettem egy ir-F4-et, meg egy szimpatikus GT4 (P718) és GT3 (F296) autót, meg azokat a pályákat, amiken biztos szeretnék menni, és aktuálisan fut is a releváns bajnokságokban a kövi hetekben. Így pikkpakk megvan a 15% kedvezmény és hetekre el is vagy látva municióval.Én is amúgy nemrég kezdtem iRacingezni, jó látni néha aktív lelkes és esetleg gyors magyarokat
Küldtem friend requestet. -
pRoject22
őstag
2 hónap várakozás után ma megkaptam a VR headsetem és végre beülhetek iRacingbe
-
Moby
veterán
válasz
JulesTS #1617 üzenetére
Párhavonta visszatérnek a szériák ugyanoda. Azt vedd meg, amin szivesen mennél máskor is. Nem érdemes túltolni egy hét alatt (nem is lehet, hacsak nem vagy időmilliomos), a széria scheduljébe meg látod melyik héten hol lesz a verseny, előre. Még úgy is össze lehet őket rakni, hogy ha több szériát mész, és másikban is tudod majd használni a pályát, akkor azt érdemes behúzni. Az autó egyel nehezebb ügy, ott nyilván rengeteg van, amit az ember szívesen megvenne, még akár egy szérián belül is. Így sakkozgatok én is vele, hogy ne szálljak el teljesen a költéssel
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1616 üzenetére
Köszi, jó tudni ezt is. Mondjuk előbb-utóbb úgyis fogok venni pályákat meg autókat, de nem szeretnék olyanokra költeni, amiket később esetleg elő se veszek...
-
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #1613 üzenetére
Valóban:
"Whenever a driver’s Safety Rating increases across a whole number value, an additional 0.40 Safety Rating is added.
Inversely, whenever a driver’s Safety Rating decreases across a whole number value, an additional 0.40 Safety Rating
is subtracted. These adjustments are made to prevent impactful fluctuations near these key whole number values."
De a rövidpályás 5 incidens pont 0.02SR-jéhez képest a hosszú pályás multiclass 4 incidens pont 0.2SR-je sokkal jobb "üzlet". -
JulesTS
addikt
válasz
-Rolika- #1611 üzenetére
Virginia rövid pályán:
Utolsó két verseny VW szivarral nekem se hozott sokat, az elsőn megforogram és a (nem ideális íven) álló autómat telibevágták. Javítás után végigmentem, de 5 incidens pont 0.02SR lett, az utolsó verseny meg utolsó 11. helyről lettem első úgy, hogy egy hibapontot szedtem össze mert kicsit szélesre vettem egy kanyart, meg még egyet, mert leintés után a füvön álltam meg. Ez a két incidens pont 0.08SR-t hozott.Virginia teljes pályán:
Multiclass MX5-tel 4 incidens pont 0.2SR.
GR85 0 incidens ponttal 0.54SR.Szóval szerintem érdemesebb nagyobb autóval teljes pályán menni, ha SR-t akarsz gyűjteni. A kanyarok száma számít:
https://support.iracing.com/support/solutions/articles/31000156960-iracing-how-to-safety-rating#Corner-Count -
-Rolika-
senior tag
2 első hely kvalin. Mind2szer eldobtam az első körben
Ráadásul a 2nál javítás is kellett. Így sikerült egy 4. és egy 6. hely. +0.15SR.
Büszke vagyok magamra -
JulesTS
addikt
válasz
-Rolika- #1608 üzenetére
Köszi, ezen a szinten még divat a másik blokkolása. Az SR gyűjtése fontosabb volt mint az első hely ezért óvatos voltam, hogy ne legyen kontakt. Az utolsó kanyart mindig megfékezte, pedig gázelvétellel bevethető volt. Direkt lemaradtam kicsit, hogy legyen helyem nagyobb sebességget átvinni, de majdnem sok lett a távolság...
-
JulesTS
addikt
Megvan a harmadik győzelmem.
A befutó (nem nagyon engedett előzni három körön keresztül, ezért az utolsó kanyarra gyúrtam):
https://youtu.be/ogbFlRjpoGc -
JulesTS
addikt
Mi értelme van ennyire védeni a pozíciót?
https://youtu.be/wd-yWcwUcK0
Befutó pont előttem. Azt néztem, hogy még kilökik egymást... -
JulesTS
addikt
Inkább MX5-tel menj hosszabb kanyargósabb pályán, Virginia nagyon jó erre, de csak ésszel mert vannak hülyék... Időmérőt kihagytam, gridre nem mentem ki és boxból indultam. Próbáltam gyors de biztonságos köröket menni, a balesetezőket kikerültem, előzni csak akkor ha elengednek, vagy ha hibázik az elöttem lévő, ha utolértek, akkor meg elengedtem. Igy is élvezetes volt, iRating gyakorlatilag nem változott és 3 futam alatt 0.89SR-t növeltem. Még 0.35 ami egy-két futamból megvan és fellépek C-be.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Filmgyűjtés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- EA Sports WRC '23
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
- KATONAI ÜTÉSÁLLÓ!!! Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest