Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Már az ASRock portfóliójából sem hiányoznak a tápegységek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Panasonic LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Monitor hiba topik
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
veterán
válasz EQMontoya #29678 üzenetére
valahol igaz amit írsz,
de pl ha 'csak' egy gyárinál erősebb sperr kellene (torsen,spoon) illetve egy gyárinál erősebb váltó akkor már meg is vagyunk, a többi ~3M extra megvan
jaigen, az is igaz h nem lehet folyamatosan forgatni, nyelezni, ebben is igazad vanhozzáteszem nekem még elég a vti-vel is csapatni, amióta sperr is van benne úgy dimenzióban ringezek...nagyon kíváncsi vagyok hogy a hungaroringen mennyit tudok faragni
slovakiaringen paradával sperr nélkül 3:03-as időt mentem
sperrel + r888: 2.45.708 (és még van benne, jövőre meglátjuk mennyi)[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #29678 üzenetére
Mondjuk suly loero aranya az NSX nek bitang jo es ha a civicet felhuzod az nsx duplajara akkor is csak egy egyenesben gyors boded lesz ami az NSX-hez kepest ugy fordul mint egy dobokocka.
A suly elosztasrol mar ne is beszeljunk se a fektavokrol. Meg lehet nezni mennyire bitang jo egy NSX, dealernel minden heten csorgatom ra a nyalam 20 eves auto es meg mindig £16-40K kozott mozog az ara felszereltsegtol fuggoen... es ez meg csak nem is a type-r verzio.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
SlanKyng
tag
válasz EQMontoya #29706 üzenetére
A swap után értelemszerűen nem a gyári hűtés lesz benne. Műszeregységekben nem voltak eltérések a 6.gen-nél és csak ha turbósítok akkor lesz amúgy is értelme a plusz óráknak. A swap után szerintem a beltér már csak funkcionális szerepet tölt be majd, de szerintem itt is max az ülésekben volt nagyobb eltérés, ami ugyebár nekem megint csak tök mindegy. Futóművet sem a ta technix, ap és jom gewinde szaros háromszögéből fogom kiválasztani.
A BMW-nél sem spóroltam a futómű elemekkel, így itt se terveztem ezt. Talán ez a legfontosabb eleme a motor mellett a kocsinak és azt se szeretném ha autópályán 160-nál szakadjon ki alólam.
Amúgy az angoloknál van egy VTi-s nevezetű modell, amit ugyanebbe a karosszériába raktak be csak nagyobb fékekkel.
A hátsó futóművet is egy ilyen fogja adni.Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
SlanKyng
tag
válasz EQMontoya #29769 üzenetére
S2K kettőnk közül egyikünknek sem tetszik.
ITR nagyon tetszik, de amennyiért abból normálisat kapok, annyiért kapok Suprát is.
ITR-ek olyan 6000-nél kezdődnek és kemény egy DC5-ös van eladó 12.500-ért. (de ez sajnos túllépi a keretet)
Suprát lehet már kapni 5000-től. S15-öt meg olyan 8000-től. Még két hónapom van eldönteni, hogy mi legyen.[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
SlanKyng
tag
válasz EQMontoya #29771 üzenetére
Én ITR-t vennék, de mivel ez közös autó lenne, ezért neki is van beleszólása. A Dc5 tetszik neki is meg nekem is, de az már túl drága, főleg hogy utána akarok azért még rá költeni. Sajnos még nem ültem egyikben sem, így ez sem segít a döntésben. Nem is volt konkrét elképzelésem arról hogy mit vennék, csak hogy japán és erős legyen.
A Civic tegnap kapott új Hankook i*cept rs w442 téli gumikat. Még pont jókor, mert este leszakadt az ég és reggelre állt a hó. Nem egy csúcskategóriás gumi, de erre az 4 hónapra, amíg ezt használom arra jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
zolynet
veterán
válasz EQMontoya #29800 üzenetére
Guminyomással mindig játszunk, nem gondolnám hogy amiatt van.
195/50R15 a 15" gyári vti felnin, zömében 1.6-1.8bár között megyük fel a pályára,
rendszerint 2.2-2.4bárral érkezünk vissza.
Inkább kellene egy vastagabb stabrúd (nagyon ritka) a jelenlegi helyett meg egy jóféle ASR.Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #29923 üzenetére
En egy Type-R -t sem tuningolnek ( legalabbis motorikusan semmikeppen )
Viszont halal jo cuccokat lehet hozza kapni amitol sokkal elvezhetobb lesz a kocsi. Halomszamra lehet hozza kapni a jobbnal jobb futomuelemeket amitol olyan lesz mint egy gokartIgazabol rajottem hogy Hondazni meg mindig bazi draga dolog. Epp most neztem egy FD2-t egy jobb allapotu kozel dupla annyi mint egy STI. Noooormalis?
Oke hogy fasza palyaautot lehet belole csinalni de ha az STI-re csak azt rakoltom ( mondjuk fek futomu szilentek) ami a ket auto kulonbsege mar akkor fenyevekkel elobbre jarok. Stock allapotban az FD2 eleg hurka sajnos
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
veterán
válasz EQMontoya #30125 üzenetére
150k a sperr bele, nevetséges ár ... már ahhoz képest hogy egy evo-ba a difi felújítás 400-500k
nem lesz probléma ha nem sperr-est veszek, mert tetetek bele
szóval ha nem CW, akkor majd lehet hogy az lesz
a hátsó futómű után még nem jártam de bizonyára azt is lehet okosítani, meglássuk mit hoz a jövő,
de ha csak erre a két dologra mondtad hogy butus akkor ezt igen könnyedén lehet orvosolniLife is too short to stay stock!
-
demars
addikt
válasz EQMontoya #30198 üzenetére
Enyémben nincs navi! De EZT néztem ki, illetve van még itthon más forgalmazónál is és ebay-en is láttam ebbe a típusba való! Egy gondom van! Nem szereltem még ki, így nem tudom milyen csatikkal van bekötve! ebay-es képek alapján kettő félét is láttam, így nem mertem rendelni!
Amit linkeltem, ott árat nem tudok, de ennél írnak ( utángyártott) és azt írja, hogy működik minden a CAN BUS rendszerrel!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz EQMontoya #30206 üzenetére
Szóval azt mondod ha belevágok, elvileg minden működni fog...?
Másik kérdés: Hogyan tudhatom meg szétszedés és bontás nélkül, hogy milyen típusú csatlakozóval van beépítve a mostani gyári rádió?A szervizes képek között típust találtam, de csatlakozókról leírást, képet nem!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
stifi
senior tag
válasz EQMontoya #30198 üzenetére
ez egy sima Garmin Nüvi 360, maximum tápot kap az autótól és csak külföldön használom évi 1-2 alkalommal.
a helye viszont nagyon szép, gyárinak tűnő aftermarket kialakítás a műszerfalon, ezért akarom a hétköznapokon a mobilomat kirakni rá!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
nagyúr
válasz EQMontoya #30225 üzenetére
Nekem csak elöl van tárcsa, de azért 75k se semmi bár mondjuk nekem valószínűleg kisebb kell majd mint neked. Egyébként az én tárcsám még tuti elbírna egy betétet, az gáz hogy ha elkopik a betét akkor csak abból veszek EBC-t és a gyári tárcsa marad? Vagy cserélni kéne a tárcsát is ha EBC-re akarok majd váltani?
-
zolynet
veterán
válasz EQMontoya #30225 üzenetére
anno nekem ~110k volt az ebc tárcsák+betétek (előre-sárga, hátra-zöld) gyári méret 262/242
még az első betétek megvannak, most azokat tettem vissza (6mm), egyet elnyírtam nagy melegben egy pályanapon, és még van egy 'betaposott' új sárgám előre ... nem lehet eléggé felkészülniLife is too short to stay stock!
-
nagyúr
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #30345 üzenetére
Mikor új volt a Civic, és valamelyik barát/ismerős először látta/ült benne, mind mondta, hogy "ez csajozós autó"
Amellett, hogy ez nem igaz, elmeséltem nekik, hogy 1) Szerintem ugyan szép, de a nők nem feltétlenül ezt a kocsit/típust szokták kedvelni; 2.a) amelyik "csajnak" számít a kocsi, annak a szemében ez egy trabant, a sok kisebbségi mercédeszaudibéemvé mellett, tehát inkább azokba teszik a pics. ...seggüket; 2.b) akinek meg nem számít a kocsi, annak 2.b.1) mindegy, hogy trabantba ül be, vagy béemvébe, vagy akár Hondába; 2.b.2) annak a szemében nincs is olyan, hogy csajozós autó. Tehát ez egy paradoxon.Ergo nem is terveztem, és spontán sem szedtem még fel vele nőt...illetve "csajt".
És 3) Ahol kocsival lehet nőt felszedni, onnan nekem nem is nagyon kéne.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
veterán
válasz EQMontoya #30537 üzenetére
De legalabb nem megy
Egyebkent eleg takarekosan vezetek (mar), egy totalcar cikk ota amit olvastam kicsit odafigyelek, volt mar 8,3 is az atlag, csak varos. Ja es Bristol nem az a tipikus alfoldi varos
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
runner 125
nagyúr
válasz EQMontoya #30953 üzenetére
Tuti gépész volt a nagyi és nyugdíjkiegészítésként nepperkedik'.
"Új Féktárcsák és betétek, ugyan csak új gyujtó gyertyák, frissen cserélt szintetikus olaj, olaj szűrő és levegő szűrő."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz EQMontoya #31197 üzenetére
Világos, üzemmeleg motornál már csökkennek a különbségek, de az autók kis részében van csak kályha (vagy 220V-os villanymelegítő), így a gyilkos hidegindítást a full szintetikus 0-5W 30-40 olajak sokkal jobban viselik. Viszont a kémiailag belőtt full szinti olaj kenése melegen is precízebb, tisztább, jobban bírja a nagy terhelést és az élettartamuk is több, bár én ugyanúgy 10-12k km-enként lecseréltetem a dieselben és ebben is.
Legnagyobb fasság amikor a szerelők jó része egy kicsi 5W40 csipegetést követően a "jól bevált" 10W40-et javasolják, töltik a motorba. Lehet abból nem fog enni, de hosszú távon többet árt, mint használ.
_Ma elkészültem a könyöklőmmel.
Ha, valaki nem emlékszik, innen indult.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bbubby00
őstag
válasz EQMontoya #31265 üzenetére
Valahogy nekem sem stimm... A kétezres dízel Insignia chippelve 140-nél 2ezer alatt forog és eszik 5-5.5 lityót. Szerintem az hihetőbb mint egy benzines 1.2esről... de kövezzetek meg, mert akkor lecseréljük a verdát...
Másik apróság. Szétjöttek a kulcson a gyűrűk, így kapott egy kulcstartótEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz EQMontoya #31309 üzenetére
A mai divat SUV-ok jó része nem autópályára van kitalálva. Tudni kell h ki mire veszi, hol fogja használni.
A HR-V-mben lévő 1.6 VTEC teljesen átlagos használat mellett szerintem max. 1-2 dl-rel eszik többet, mint egy 1.6-os személyautó. 7,5 az átlagfogyasztásom.
Nem kanyarvadászatra van, de normális közlekedés mellett abszolút rendben van a futóműve, ne billeg, nem szélérzékeny, 120-130-ig a menetzaj is abszolút személyautós, sőt, alapjáraton annyira nincs a motornak hangja, h max. a fordulatszámmérőből látszik h jár.
Volt előtte kombi Astra-m, kényelmi szempontból a magasabb csomagtérpadló számomra sokkal előnyösebb, jobban pakolható, még ha jóval kisebb is.
Ez az extra súlyként cipelés megint a raccsingboj gondolkodás. A kategória nem a LE - tömeg optimalizálásról szól. Egyébként mennyi lehet ez a plusz súly, 70-80kg? Mintha még egy utasod lenne. (5 ajtós HR-V tömege 1300kg...)
Itthon egyre enyhébbek a telek, igaz, de mi pl. elég sokat járunk Ausztriába, többször is jól jött már a 4WD hajtás mostani télen. A 10cm-t azért cáfolnám és a nulla terepjáróképességet is, ha van pár perced nézd meg a linkelt a videókat.
01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10Előnye, h jobban kilátsz belőle, nem vakítanak el, kényelmes a ki - beszállás, könnyű vele parkolni (akár padkára), a kis benzinmotor rövid távokra, városba ideálisabb mint a D5, cserébe nem fogyaszt sokat a Haldex rendszer miatt. Van hasmagasság, nem kell nagyon óvni kátyús úton, vagy gondolkodni h lehajtson-e az ember mellékútra.
Amolyan igazi mindenes, mint egy svájci bicska. Ha, kell lehet vontatni, van hozzá tetőcsomagtartón, korrekt 4WD hajtás, pakolni is tudok bele, 5 személyes, olcsó fenntartani, megbízható, számomra a legjobb döntés volt megvenni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #31468 üzenetére
Én még a tükrök behajtásával szoktam ezt fűszerezni. De az aki eleve úgy parkol, ami rajta kívül mindenkit irritál, az pont úgy gondolja, hogy ő bármit megtehet, és csak neki van igaza. És az ilyen embereket senki sem szokta tudni meggyőzni soha semmiről.
Erre felénk is a legelső 10 hely ami megtelik, a rokkantparkoló és a családos. Ha sehol sincs hely ezekben, akkor nagy kegyesen leparkolnak a normál helyekre. De én soha a büdös életbe nem tudtam még bunkón parkolni, mert mindig állt ott már valaki
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- LEGO klub
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Milyen egeret válasszak?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest