- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #25394 üzenetére
Az enyém még 3.500 rpm felett sem jár, mivel dízel. Hála a jó égnek az enyém sem eszi az olajat, bár még csak 105.000 km van benne.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
Belsejét elnézve hihető lehet a 88k kilométeróra állás. Attól, hogy egy autó dízel, nem feltétlenül raknak bele 100-200k km-t pár év alatt. Az én Accordom pl. most decemberben lesz 7 éves és van benne 109k km (az óraállás tuti, mert első tulaj vagyok).
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok!
Hülye kérdés: jól tudom, hogy OBD II-es csatlakozóval rendelkezik a 2006-os Accord? Mert elgondolkodtam azon, hogy veszek egy ilyen BT-os modult, telefonommal összelövöm, aztán a Torque program majd mond nekem mindenféle hasznos infót.
Valaki használ ilyet egyébként? Megéri? Vagy hülyeség?''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #26126 üzenetére
Próbáltam rákeresni, de sajnos Google nem adott értékelhető találatot. Esetleg tudsz ajánlani oldalt, ahol utána tudnék nézni?
Ahogy néztem androidra a Torque program nagyon sok mindent tud. Ehhez elég egy BT-s elm327 kiolvasó ugye? Mármint amit csatlakoztatok a kocsira. Kicsit hihetetlen számomra, hogy 1-2 ezer Ft-ból megvan egy ilyen cucc. Jó pár évvel ezelőtt mintha sokkal borsosabb áron mentek volna az ilyen dolgok.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz DeathAdder #26129 üzenetére
Köszi! Én most licitáltam eBay-en egy olvasóra, asszem 360 Ft-ért.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
UK-ből ELM327 megrendelve, végül ~3 ezer Ft-ba került. Remélem 2-3 nap alatt ideér és akkor meglesem mit tud a Torque-kal.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok,
Az mitől lehet, hogy 4-6. sebességi fokozatokban ha nyomok egy padlógázt, akkor 2.500 rpm körül felpörög a motor kb. 3.500-ig, majd visszaesik a fordulat pár sec után a reális értékre, de addig érezhetően nem gyorsul úgy az autó (Accord 2.2-es dízel).
1-3 fokozatokban nincs ilyen jelenség, ott normálisan pörög a motor, intenzíven gyorsít, érzésre ott megvan a kellő erő. Semmilyen hibajelző sem világít a műszerfalon, összesen 112 ezer km van az autóban, úgyhogy kicsit tanácstalan vagyok mi okozhatja ezt.
Tegnap kicsit kihúzattam az autót, hátha csak egy kis korom rakódott le benne, bár ezt sem hiszem, hiszen akkor alacsonyabb fokozatokban is produkálnia kellene a jelenséget. Másrészt kb. 70-80%-ban autópályán van használva, így gondolom a kormolódás kevésbé esélyes így 112k km-nél.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #26716 üzenetére
Az okozhat ilyet, hogy bizonyos fokozatokban felpörög a motor?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #26721 üzenetére
Köszönöm, leellenőrzöm.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #26737 üzenetére
Tényleg nem olyan vészes. Bár nekem számla kell róla, így lehet csak a hazai piac játszik, ami gondolom jóval drágább.
Ha csúszik a kuplung azt csak cserével lehet orvosolni?Egyébként számomra hihetetlen, hogy 112 ezer km-nél tényleg kuplung baja legyen a kocsinak. Ebből a futásból kb. 80 ezer km autópályázás volt, tehát azért a kuplung közel sem kapott annyit, nem volt gyakori váltogatás.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #26739 üzenetére
Igen, falra festetted az ördögöt.
Közel 14 éve vezetek. Igen, kuplung csúszásnak tényleg jellegzetes hangja van, de az Accordom semmilyen hangot nem ad ki (nincs az a "visító" hang, ami kuplung csúszásnál lennie kellene - tudtommal legalábbis ez a hang). Érzésre sem érzek semmit, a hibajelenség csupán annyi amit korábban írtam: 4-6. fokozatokban 2,5k rpm környékén padlógázt nyomva felpörög a motor 3k rpm fölé, majd ejti vissza a fordulatot a motor és ekkor kap nagyobb erőre. De se hang, se rángató érzés, se semmi nincs.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz Aladdin #26741 üzenetére
az csúnya lenne, ha egy stock autó 140 LE-vel és 340nm nyomatékkal elpörgetné a 225 széles abroncsokat 4-5-6-ban úgy, hogy kipörgésgátló is be van kapcsolva.
Ilyen esetben komplett kuplungszerkezetet kell cserélni?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok,
Ma laza 2,5 órás takarítás során kívül belül megújult az Accord. Kapott waxolást, bőrápolót, felnitisztítót és minden egyéb jóságot.
Holnapra kirándulás betervezve, majd készítek képeket.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz whited #27132 üzenetére
Szia,
Nekem pont az általad említett Accord van, igaz már a ráncfelvarrott változata.
Én nem tudok típusbetegségről, bár egyik fórumtárs írta pár hónappal ezelőtt, hogy a kuplung szeret gyorsabban kopni az átlagnál.
Szerencsére nekem az eddigi 7 év és 115 ezer km alatt semmi gondom nem volt vele. Csak a kötelező szervizes dolgokat és egy hátsó fékbetétet kellett cserélnem benne.Fogyasztása autópályán 140-es tempónál 6 liter, országúton 5,5 liter, városban pedig 6,5 liter.
Nyomatékosnak szvsz nagyon nyomatékos, abszolút kellemesen autózható. Már az alapjárat közelében bőven elegendő nyomaték van a kényelmes autózáshoz. 1.600-1800 rpm körül pedig már a 340nm 90%-a rendelkezésre áll.
Igen, "sajnos" már ebben is van kettős tömegű lendkerék.
Ha kereted engedi, akkor én a ráncfelvarrott Accordot ajánlanám, mert ebben már 6 sebességes a váltó (+ szerintem szebb is az eleje ).
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz orbano #27285 üzenetére
Ez fura, mert nekem a nyárival jobban fogyaszt pár decivel az autó, mint télivel. Pedig azért "jelentős" méretbeli különbségek vannak (225/45 r17 vs 205/55 r16). Mindkét gumi Bridgestone (Potenza S001 és Blizzak LM-32).
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok,
Sajnos elérkezett az első fék cseréje az Accordon. Szerintetek reális ár 80-90k komplett első gyári fékre (féktárcsa és fékbetét)?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #27612 üzenetére
Köszi!
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
-
Zsombe
senior tag
válasz tboy93 #30799 üzenetére
Az tényleg jó ár az Accordért! Ha egyszer az enyém eladó lesz, azzal is jól fog járni a vevő (2006. decemberi, szintén faceliftes , 2.2-es dízel, összesen 124 ezer km - aminek 70-80%-a autópályán jött össze).
Bár nem tudom mi lenne számomra az ideális utód. Új Accord nem lesz Európában , 2.2-es dízel nem lesz CR-V-ben és ennyi a kínálat Honda fronton - elég szegényes.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz zolynet #30870 üzenetére
Köszönöm az információkat, igen hasznos! Az 5,9-es fogyasztás meglepően jó (főleg, ha édesanyám 1.6-os dízel Golf VI-osához hasonlítom, ami télen simán fogyaszt 7-7,5l körül ). Ellenben attól tartok kevésbé lenne dinamikus ezzel a motorral a CR-V a dízel (140LE) Accordhoz képest. Az új, duplaturbós 1,6-os dízeltől viszont tartok, hogy az mennyire lesz majd tartós konstrukció.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #31337 üzenetére
Egyetértek.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz DeathAdder #31449 üzenetére
Androidos, bár ha jól tudom "csak" 4.0.4-es.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz Criton #32264 üzenetére
Szia,
Az első kiszemeltben esélyes lehet egy kuplung/kettőstömegű csere 177k km esetén.
Második kiszemeltnél szerintem annyira nem hihető a 200k km. Az én Accordomban 125k km van, de tized ennyire sem fényes a kormánya, mint ennek az FRV-nek.
Harmadik kiszemelt nekem fura, executive felszereltség, még sincs benne xenon. Ez elvileg nem lehetséges. Ráadásul még a gyári felnik sem járnak hozzá. Nagyon lehúzósnak tűnik.
Negyedik kiszemelt szimpatikus, azt megnézném.Dízel esetében amire figyelni kell: kuplung nem-e fog nagyon magasan, esetlegesen kinyomáskor nem-e "ropog". Illetve 4.-5.6. fokozatban érdemes 2,000rpm környékéről lepadlózni és ha hirtelen megemelkedik a fordulat, de a sebesség nem igazán növekszik, akkor esélyes, hogy kuplunk-kettőstömegű cserés.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz jozefgucci1 #32982 üzenetére
Szerintem biztos jó, én a 2006-os Accordomban használok ilyet és tökéletesen működik.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
Legfontosabb külső változás a hűtőmaszk: ráncfelvarrás előtti és ráncfelvarrás utáni. Valamint a lámpák is módosultak (fekete betét került bele). Valamint ha jól tudom korábban gyárilag 16"-os felni járt, míg ráncfelvarrással már 17"-os felnit kapott alapból.
Rosszul írtam, a ráncfelvarrott helyesen My06, azaz Modell year 06 (tehát 2006-os modellévet/ráncfelvarrást jelöli a rövidítés).''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz Spancer RE #34614 üzenetére
Szia,
A 2 literes benzines csak 5 sebességes váltóval van. Hangszigetelése nagyon jó a kocsinak, 150 km/h-nál még abszolút nem zavaró a szélzaj és motorzaj (nekem dízel van, arról tudok nyilatkozni).
Hétköznapi autózáshoz abszolút elég a 2 literes motor is, viszonylag az is dinamikusan mozgatja a karosszériát, bőven lehet vele tartani a forgalom ritmusát.Kérdés mennyi lenne az autópálya/országút/város használat megoszlása, mert a helyedben elgondolkodnék a dízelben.
7. genből inkább a My06, ráncfelvarrottat érdemes venni. Amellett, hogy (szvsz) szebb, kicsit felszereltebb is és a beltere kulturáltabb, minőségibb.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #34632 üzenetére
My06 előtt ez jellemző volt? Nem nagyon láttam még ilyen esetet.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok!
Gyári Honda riasztót (Accord My06) lehet utólag úgy programozni, hogy autó zárásakor az ablakokat felhúzza?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
Múlt hét csütörtöki szállításra ígérték a HR-V-t, de minden nap tolódik a határidő, lassan ér ide Mexikóból.
Ellenben lenne egy kérdésem: milyen téli gumit javasolnátok rá? Édesanyámé lesz az autó, szeret lendületesen vezetni, de azért szabályosan, 60% város, 20% autópálya, 20% országút. Fontos, hogy viszonylag kopástűrő legyen, de azért jól tapadó is (tudom, e kettő ellentmond egymásnak, de azért hátha van arany középút), mert vélhetően nem lesz "agyonhasználva" az autó, a mostani VI-os Golfjában is 60k km van 6 évesen. Három típust néztem:
- Toyo Snowprox S943
- Hankook W320
- Bridgestone LM32 (Accordomon ez van, nagyon szeretem)A Bridgestone már bevált, de nem tudom ilyen felhasználás és futásteljesítmény mellett ér-e + 20e Ft-ot egy teljes garnitúra.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz BlacKSouL #35846 üzenetére
Én Bridgestone-nal teljesen elégedett vagyok. Nyáron Potenza S001 teljesít szolgálatot, már második szezont futom vele. Jól tapad, ugyanakkor csendes és jó a kopásállósága. A Blizzak LM32-ről szintén csak jókat tudok mondani, igaz nyárihoz képest hangos, de nekem mindegyik téli nagyon hangos a mintázatuk miatt.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #35887 üzenetére
Részemről a dark moccha pearl az etalon.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz jozefgucci1 #35911 üzenetére
Ami adat elvész, az a rádió és óra. A többit saját memóriában/akksiban tárolja. Nekem az Accordban 6-7 éve ment tönkre a gyári akksi, én ugyanúgy gyárira cseréltem, mert ezalatt az idő alatt nem okozott csalódást a gyári, a plusz 2-3 ezer Ft-ot megérte.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
Szia,
Eddigi tapasztalataim alapján nagyon megbízható. Fenntartása szvsz nem drága, feltéve, ha eddig mindig minden szükséges karbantartást időben megkapott az autó. Amire figyelni kell a kuplung, állítólag azt sajnos alultervezte a Honda, emiatt viszonylag hamar cserére szorul (nekem eddig 135k km alatt nem kellett cserélni).
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz Kleroo #36049 üzenetére
Dízel 130 km/h: 2.200-2.300 rpm között. 150km/h: 2.500 rpm.
Egyébként nem értem miért kell kiakadni azon, hogy valami tartja az árát. Ami jó, azt meg kell fizetni. Én sem adnám az enyémet 2-2,2M Ft-ért.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik