- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Logitech Z906
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz honda23 #24669 üzenetére
jó gumi
nekem nincsen méretben, hankook rs2 van most is, csak elkopott az első kettő. slick lett a másik kettő hátul meg újszerű (mindig a jobb profilú van hátul nálam). tehát most vagy veszek 2 új rs2-t -ez az olcsóbb verzió-, vagy veszek 4 advan ad08-at. ez a burzsuj verzió és akkor elkell adnom valahogy a 2 hankook-ot. hozzáteszem, nagyon elégedett vagyok velük, különösen szárazon veszett jó. esőben észnél kell lenni vele (okozott már meglepetést), de ez ugye félverseny gumi. 215/45r16[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #24669 üzenetére
hamár toyo: megjöttek a t1r gummákok, 2napja
a 15ösön parada volt és meg is marad ring-ekre
a beújított felnire meg ezek mennek majd...de mindez még odébb van,
mert holnap Rómába 5napra, +leadom a táltost Iminek és akkor hajrá(F)rs-r gummákat akartam én is, épp lecsúsztam egy jó akcióról 205/45r16 26,7k/db lett volna
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #24742 üzenetére
gmb és aisin között vacilláltam, azért is kérdeztem
most is aisin van benne 120ekm->190ekm-t bírt, nem tudom hogy néz ki, majd szétszedésnél megkérdezem, de sztem most is maradok az aisin-nél, 5évet csak elmegy az én éves 13-14ekm-es átlagommalLife is too short to stay stock!
-
nagyúr
-
-
sunny84
senior tag
válasz honda23 #24886 üzenetére
vti miért csalódás , lehet sz@rt fogtál ki , enyémmel alig van nyűg , a kopást a mindenapos haszálatból adódóan leszámítva de ez minden dögnél jelen van .. még hogy a hondások fele lesz@rja az autóját , nem igaz , sokat ismerek és senki sem hadja lepusztúlni jó van pár nyomi de az más tészta .. , tulaj elhanyagoltsága az izzó kiég lol , ahoz mit szólsz 0 kilóméteres audit vett kersztapám és kb 3.-4 nap alatt kiégett az első tompított , típushiba volt , de ezt hadjuk mert audi
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
Winner_hun
félisten
válasz honda23 #24894 üzenetére
Ahogy elnézem volt pár kopó alkatrész ami idős kocsinál előjön, ez van, más kocsinál is előjön.
Vezérlés elugrott, az már szarabb ügy + alapjárati motor (de ennek nem is ez a neve de most be nem ugrik hogy hogy kéne hívni). De ahogy elnézem komolyabb baja nem volt, az összes dolog csak kopó/fogyó dolog, ennyi erővel az összs tankolást is leírhattad volna és úgy még magasabb költség jön ki. Vicc[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz honda23 #24902 üzenetére
Ha nem tűnt volna fel arra próbáltalak volna rávezetni hogy a kocsinak nem felróható dolgokat is felsoroltad a költségekhez, hibalistához.
Ami meg valódi probléma megszűntetésével kapcsolatos: arról se a kocsi tehet hogy rossz szerelő(k)höz kerül. Nem tudom totalcar-t szoktál-e olvasni de néha van ott olyan írás ahol egy visszatérő, több szervízt megjárt autót javít meg valaki, a szervízes többszázezres összeghez képest töredékért, ráadásul úgy, hogy nem is az a baja amit a szakszervízben diagnosztizáltak.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #24898 üzenetére
"ja hogy az ECU kivizsgálása több tízezer lett volna, csere meg több mint 100..."
Ugyan már. Mennyibe is kerül egy VTi-hez való ECU? Talán 20k? Kicserélni sem több percben mérve. Lehet, hogy szerelőt kéne váltanod...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DCI_market
tag
válasz honda23 #24908 üzenetére
A listád átolvasván, csupa korvány cuccot tettél a verdába, csodálkozol? Nem attól leszel igényes gazda mert 3000km után kidobod az olajad, meg mert évszakonként ablaktörlöt cserélsz. Ezen gondolkozz el, meg esetleg azon hogy egy VTI-re hogy kerül ajusa meg VR tömités... vagy csak ne reklámozd, a mostani ECU-s okosságodra nem is reagálnék Gondolom azaz Eprom beleszól az immozásba ami csak AFR térképeket tartalmaz.. (stilizálva természetesen)
zolynet:
VTEC: 5800
REV LIMIT: 8800
speed limiter disabled
knock sensor disabled
Ilyen epromot pont nem vennék, főleg nem 60dodoért. Ha már nekiáll az ember akkor inkább irják meg padon 30-ért, nemde?a kopogás szenzor kikapcsolása meg egyenesen gyilkosság imho. turbozinger úr egyes setupjain kivül érdemes használni, ő meg sejti mit csinál, meg analgon is folyamatosan nézi.
[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #24960 üzenetére
Meg fogom kockáztatni én is azt a Sustinát, de csodát azért nem várok.
Eddig nem cseréltem benne olajat, egyelőre még szép sárga benne, de a héten megejtjük azt is. Előző gazdi 5W30-as Edge-vel tankolta, ezt nálam még nem kezdte el enni. Lassan 150 lesz benne, legalább is óra szerint...Engem dízel még nem gyorsult le, benzines is csak egy (még a VTi-t), igaz akkor is az esélytelenség nyugalmával álltam ki ellene
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #24967 üzenetére
fogalmam nincs, de olajcserekor mindent megnézünk, és amit kell azt cserélünk. Engem sosem érdekelt különösebben a km, ha az autón minden rendben van akkor csak az miatt mert 270 et ír az órában én nem ijedek meg tőle (mondjuk egy dízeltől annál inkább).
Ott van pl a haverom Prelü-je, 460 ezer van benne gyári motorral, minden nap többször pirosig be van húzva, csipegeti az olajat igaz, de -20 ban is gond nélkül indul és nagyon egészségesen dolgozik a motorja, de ott van még anyám 380-as 4gen Civic-je is, az még az olajat sem eszi, igaz nincs is akkora igénybevételnek kitéve[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #24991 üzenetére
Lengéscsillapító rendben van, bemérettem.
Nem azt mondom, egy zsír jó aszfalton valószínű nem lenne probléma, de felénk ezeken a vegyes szarokon nem ritka, hogy elkapar, ugyanott ahol a VTi simán ment. Plusz valószínű neked a gyáritól szélesebb gumik azért jobban megfogják.
Kanyarsebesség helyrejött az új gumikkal, nagyon kezes és szépen ráfekszik az ívre, elégedett vagyok a kanyarsebességgel. Féltem valami ott nem lesz rendben mert eléggé helyezkedett a téli gumikkal.
Fogyasztásom vegyes, voltam vele úton + vegyesben 7.6, de volt már 11 is. Mondjuk az a 10l (+/− 1) átlagban nálam[ Szerkesztve ]
-
-
fireproof
őstag
-
DCI_market
tag
válasz honda23 #25342 üzenetére
Nem tévedtek el, olyan müszaki taralommal adtak sportos megjelenésű családi és céges autó flottát amivel életben maradhattak. Ha megnézed a CRZ-vel mozdultak egyet, erre jött válaszul a GT86 és azt hiszem nem sok idő kell az új NSX megjelenéséhez, és abban sem vagyok biztos hogy a Honda főhadi szállásán már nem-e körözgetnek vele. Egyszerűen a piac nem volt kész.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25342 üzenetére
DOHC vtec + csiga?
hmm azt hittem hasonló alapokra épül majd mint a F1-es, és 1.6-os turbót kap elsőkerék meghajtással,ami a leggyorsabb szériagyártott elsőkerekes leszF1: Bár ilyen hangja azért ne legyen, sokkal szebb volt az 1000 lovas V10-es Honda blokk, 20 ezer fordulattal
Szégyen hová "fejlődik" ez a sportág[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25652 üzenetére
Ennyi a sztori!
Mondjuk azt nem tudom, hogy tovább tart-e mint egy B16, B18, azért azok jóval minőségibb anyagokból vannak összerakva, már ami az erőátvitelt illeti, szigorúan szerintem. Bár az is tény, hogy egy 1.4-es Civicet nem ugyanazért vesznek, mint egy vti-t, vagy itr-t, ezért tovább eltarthat!Overdose! - Tetőcsere vagy gyűrűzés, tanakodhatnánk melyik a rosszabb. Előbbi lehet akár egy hirtelen jött jégverés, faág stb.. nem feltéten borulás.
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz honda23 #25649 üzenetére
köszi 4 all a részletes válaszokat
én sem érzem ezen hogy akkora tuti lenne..viszont ha 500ért dobta volna fel lehet már meg sem lenne..nem nagyon vágom, melyik az a 7gen ?
zolynet: tudom, hogy drágágbban jobbat lehet venni, de most ennyi (500k) a keretem rá, kb. mindenestől..az idő most már egyre jobban sürget, de az is érthető, hogy csak ezért nem fogok beleugrani egy butaságba. sajnos túl sok a sz.r a piacon
DeathAdder: valóban..én is azt látom, hogy generál és motor felújítás utániakból van rendesen ...meg ugye sok aki be sem vallja..
ma is megnéztem egyet (nem honda) telefonban 2 napja még nem csepegett semmi a motorból..ma estére meg tök olaj a motor alsó 2/3 része ...és hozzátette az eladó hogy egy csomag 1000 forintos tömítőkészlet...aham..[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25721 üzenetére
Ez a fogyasztás dolog is egy nagyon sofőrfüggő dolog. Egyforma autónk van, sőt tiéden szélesebb papucsok is, mégis eltérő a fogyasztás.
Amúgy ma gurultam egy ufo Type-R el, hát szegény nézett mint hal a szatyorban
Hajtottam is, brutál kemény, szarabb a váltó, gyenge a fék, tükörből kb. semmit nem látsz hátra a faroktól, kanyarra még kíváncsi lettem volna, mert ott nagyon gyenge egyesek szerint (csatolt hátsó futómű, nem is csoda). Sajnálom, hogy nem készítettem képeket Szubjektív, de nekem sokkal jobban is tetszik az ep3 kinézetre.
Annyi biztos, és nem az irigység beszél belőlem, hogy semmiért nem cserélném el rá az enyémet, gyakorlatilag semmi, azaz nulla ami jobban tetszett benne, mint az enyémben. És ezért 3-4 milliót adni..
Viszont meglepett, hogy gps-el 6.7-es gyorsulást mértünk neki (enyémet még nem mértem)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...