Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Xalderon #519 üzenetére

    Szintén úgy voltam vele, hogy megjelenés óta megvolt a kiegészítő, de most február közepe tájáig hozzá sem szagoltam. Egyrészt Path of Exile ment nálam jó darabig (nem vitaindítónak szánom, csupán rövid szubjektív megjegyzésként: a stílusból nálam ez a játék az abszolút csúcs), míg ideiglenesen bele nem untam, és amikor megnéztem a felgyülemlett játékok listáját, valamint számba vettem, hogy mire mennyi időm lenne, úgy döntöttem, hogy jöhet a GD az AoM-mal.

    Az eredeti GD-vel sokat játszottam még 2016-ban, kellemesen hozta az egykori TQ érzésvilágot is, persze rengeteget fejlesztve/javítva/modernizálva azon. Elég sok karaktert építettem (sosem leírásokból, mert az úgy nem móka szvsz), próbálgattam a kombókat és játékstílusokat. Ám mire sikerült kellően kiismernem a játékot, és ezzel egyidejűleg egy olyan (közelharcos) karaktert összeraknom, amivel Veterán legelejétől egyetlen behalás nélkül eljutottam Ultimate közepe tájáig (mindig megcsináltam a rogue dungeonöket is), beleuntam a játékba, és félretettem. (Én softcore-on, de hardcore-os szemlélettel szoktam játszani, tehát ha mindent meg tud csinálni a karakterem, de közben esik-kel, az nálam nem móka.) Azután elő sem vettem többet (PoE ment nálam, ha éppen a stílusból vágytam valamire.)

    Most a kiegnél az Inkvizítoron akadt meg a szemem, és elképzeltem egy kétpisztolyos fickót. Én amúgy Demolitionisttel párosítottam, szerintem nagyon jól kombózik a kettő, ha ilyen stílusú karaktert akarsz. Nagy móka két pisztollyal szétlőni mindent, durván élvezetes, de azért a kiegben, amit nem ismertem persze, már veterán nehézségen is elfeküdt néhányszor, úgyhogy a veterán szint teljesítése után lepihentettem a karaktert. (Az AoM rogue dungeonjét meg sem csináltam, mert ahogy beléptem, rögtön megfektetett egy csapat szörny.) Úgy éreztem, hogy míg veteránon alapvetően (a néhány arcra puffanást leszámítva) még meglepően tankos volt (az Inquisitor Seal baromi erős volt ezen a szinten), Elite-en már meglehetősen glasscanonná válna a karakter.

    Azután egy ideig tépelődtem, mert akkora lett így a játék a kiegészítővel, annyi tartalom van benne, ha mindent meg akar csinálni az ember egy-egy nehézségi szinten, hogy ezt háromszor zsinórban végigvinni... nem biztos, hogy lenne kedvem hozzá (remélem a következő kieggel belépnek a D3 és PoE által már megindított útra, eldobják ezt a "vidd végig ugyanazt három különböző nehézségi szinten" módit, és kitalálnak valami hasonlót ők is - a Crucible amúgy számomra nem megoldás/végjáték, azt őszintén szólva elég unalmasnak és repetitívnek tartom, mint ahogy a nemezis hajkurászás sem valódi end game content).
    De azután indítottam egy Wardert (kétkezes fegyverrel közelharcost, szintén saját "tervezés"). Na, ezzel a karakteremmel egyelőre igen elégedett vagyok! Mindent magának talált, tehát nem voltak félrerakott cuccai, de így is állat módon halad! Veteránt letudtam, megcsináltam a 4 rogue dungeont is, meg minden egyéb tartalmat, ami elérhető volt azon a nehézségi szinten. Ez alatt mindössze egyszer feküdt meg a kiegészítő legelején, de azt egyébként a mai napig nem tudom, hogy mitől... :F
    Most Elite-en megyek vele, még nem járok benne ugyan nagyon messze, a Steps of Tormenthez tartok majd éppen, de egyelőre nevetségesen könnyű. Gyakorlatilag még egy darab gyógyitalt sem kellett innom idáig a játék kezdete óta (mármint az Elite nehézségi szint kezdete óta), és mindent (még a bossokat is) simám kitankolok :DDD Persze fog ez még változni, emlékszem, Ultimate-en azért figyelni kellett már anno, és ha a kiegészítő minden nehézségen annyival lesz nehezebb az alapjátéknál, mint amit Veteránon tapasztaltam, akkor ott lehet majd azért esés-kelés, de egyelőre úgy alázom a szörnyeket, hogy már majdnem szégyellem magam emiatt :B

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #522 üzenetére

    Én háromszor fogtam bele a PoE-be, és csak harmadszorra fogott meg (ez a harmadik találkozás akkortájt történt, amikor a negyedik Act-ot bevezették). Akkor viszont teljesen berántott.

    Én különben még a Diablo 1-gyel kezdtem 1996-97 környékén :DDD

    Egyébként egy szimpla végigjátszásra szerintem a GD a legjobb: rengeteg tartalom. hatalmas bejárható terület, ami nem válik unalmassá, kisebb-nagyobb titkos helyek stb. A PoE a sötétebb hangulatával, a durván jó end game tartalommal, meg úgy egyáltalában a mechanikájával és annak összetettségével fogott meg, és vált kedvenccé.

    Ami a karakteremet illeti. Ha jól bírja Elite végéig is, akkor írhatok majd róla bővebben, bár nem egy bonyolult build. Sőt, tulajdonképpen egy pofonegyszerű cséplőgép. Inkább csak odafigyeltem arra, hogy meglegyenek a megfelelő defenzív mechanizmusok, mert hiába gyilkolna valami háromszor olyan gyorsan, ha rögtön földre kerül két pofontól, vagy menekülnie kell, ha már akár csak öten körbeveszik, akkor kenheti az ember a hajára az egészet.

    Azért benyomok egy-két screenshotot. Ebből látható, hogy első volt nálam a rezisztek feltornázása, egy tűrhető páncélzat (ott még bőven van mit javítani), no meg egy olyan HP pool, amellyel ezen a szinten/nehézségen nem oneshot-olható. A csillagképeket is úgy választottam meg (tuti nem ideális, de hát sok minden frissült a kiegre, és csak most ismerkedem vele), hogy az életben maradást is erősen segítsék, ne csupán offenzív erőt biztosítsanak (nem mentem el abszolút offenzívbe - pl. a lila irányba, esetleg chaosszal keverve -, mert a védelmi mechanizmusokat fontosabbnak tartottam.)
    A csillagképek közül egyébként a FOX van meg még kirakva, de az nem fért fel a képre. Jelenleg a Sailor-öset teszem ki, és ha azzal megvagyok, akkor az Empyrion-os (jobb felső sarok), valamint a Tree of Life lesz még soron, és ezekkel pont kijön az 55 pont.

    A skillekről is teszek be képeket, de ezek még persze alakulnak (72-es a karakter - van még hova pontokat lőni bőven). Itt a Field Command-Squad tactic kettőst, valamint a Fighting Spiritet egészen biztosan tolni fogom a szintlépéseknél. Csak a sebzésem per pillanat bőven elegendő, illetve végig elegendő volt idáig, ezért az offenzívebb dolgok közül többet is így a végére hagyok. Ultimate-en lehet, hogy szükség lesz majd némi skill revampra, esetleg pl. a Soldiernél 40 pontig feltolni a Mastery-t, és a harci kiáltást a passzívjával felvenni (kérdés, mennyire lesznek idegesítőek az ellen által használt skillek - ettől függ majd, hogy kelleni fog-e ez a lépés.).

    Röviden ennyi. Illetve még annyi, hogy közelharci karakternél nagyon fontos az életszívás - de ezzel szerintem mindenki tisztában van, aki már játszott a játékkal. Nálam is van folyamatos életszívás ütésenként tárgyból, van jelentősebb életszívás skillből (a feral hunger egy iszonyat állat skill!), van tárgy, ami bizonyos eséllyel ad életszívó tulajdonságot, plusz van ilyesmi kirakott csillagképből is. Ez borzasztó tankossá teszi a karaktert. Annál ugyanis szvsz nincs hatékonyabb dolog, mint amikor szinte azonnal visszaszívod magadba azt a HP mennyiséget, amit lecsaptak rólad.

    Karakterlap

    Karakterlap2

    Soldier skillek

    Shaman skillek

    Csillagképek

    Persze Ultimate-re kell a jó felszerelés is, de szerintem ha okosan épít az ember, akkor az első két nehézségen vígan elvan a zöld cucokkal is. (Én is ilyenekkel tolom javarészt. Nem is találtam túl sok hasznos kék/lila holmit idáig.)

    Ui.: Ja igen, a karakter névadásánál nem voltam éppen túl fantáziadús kedvemben...

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #525 üzenetére

    Akkor közel azonos korosztály lehetünk. (39-et töltöm be nemsokára).

    Én főleg a hagyományos crpg-ket kedvelem, de a diabloid játékokkal is elég sok időt elszórakoztam.

    A Victor Vrant nem próbáltam még, de a többi, amit írtál, ismerős húrokat penget. Még a Hexplore is... :DDD
    Nekem még a Soulbringer ugrott be pluszban. A Diablo 2-vel jött ki nagyjából egy időben. Valahol félúton volt az akció rpg-k, valamint a hagyományosabb darabok között. Elég sötét hangulata volt. Meg tényleg, volt még a Revenant is.
    Különben én is az első részekkel játszottam a DS-ből, a Sacredből vagy a Torchlightból. Ezek annyira nem is hagytak bennem maradandó nyomot, hogy a második részre már rá sem néztem.

    Viszont a Titan Quest, amilyen elcseszett volt a megjelenésekor (kiegyensúlyozatlan és nagyon furcsa drop), annyira király lett, mire megjelent a kiegészítője. Nálam totál le is váltotta a Diablo2-őt. Nem is volt már kedvem visszamenni diablózni. A Warfare/Defense kombó volt a kedvencem. Mire Legendary nehézségre ért az ember, és kellően kifejlesztette a karaktert, akkora pofonokat tudott kiosztani pajzzsal (háromféle passzív pajzstámadása volt a Defense masterynek, ha jól emlékszem), hogy az csak na! :DDD De a kieggel bejött Dream sem volt rossz. A Dream/Warfare például kegyetlenül aprított, de borulósabb volt, mint a Dream/Defense vagy Warfare/Defense karakter. Volt persze távolsági emberem is, próbálkoztam mágusokkal is, de valahogy a közelharcos karakterek jöttek be a legjobban. A végén meg persze farmolta az ember a kiegészítő elején található titkos "börtönt". Hádésznál kellett kifarmolni a kulcsot hozzá, ha jól rémlik. Jó játék volt a TQ, na! Nem véletlen, hogy a GD is jól sikeredett.

    A GD-t én akkor vettem már meg (2016 márciusában - akkor jött ki a GoG-on), amikor az alapjáték teljesen készen volt. De egy volt egyetemi évfolyamtársam a legelső pillanattól támogatója volt, és a legeslegelső verziókat már nyomta. Mindig mesélt róla, meg mutogatta. Mondjuk amikor először láttam nála, akkor már Homesteadig el lehetett menni.

    Na mindegy, ennyit a nosztalgiáról. :)

    Badlof2k: Jó combos sebzésű a karakter! Főleg egy 55-ös szinthez. Ezzel rendesen szét lehet olvasztani mindent jó hamar! Mondjuk, ha jól látom, akkor a cumóid egy részét más karaktereid ollózhatták össze. Legalábbis ritka, hogy ilyen drop összegyűljön ezen a szinten.
    (Hú, nekem is mennyi jó cuccom volt. De amikor 2016 őszén töröltem a játékot, akkor leradíroztam a mentéseimet is. A játék egyébként GoG-on van meg, és nem használtam a GOG Galaxyt, így nem mentettem felhőbe, szóval elveszett minden. Pedig két vagy három fül is tele volt lila holmikkal.)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #534 üzenetére

    Van benne Cloud save opció a GD-re. :K

    Nekem szinte minden a GoG-on van meg. A Steam nagyobb, profibb, de valamiért a GoG mégis szimpatikusabb, így náluk szoktam vásárolni. Hejjj, pedig egy jó ideig nagyon idegenkedtem attól, hogy csak digitálisan legyenek meg játékok. De amikor már sok esetben a dobozos verzió sem tartalmazott mást, mint reklámanyagot, meg egy letöltő kódot (a DVD lemez pedig kb. csak dísznek volt benne), akkor szépen lassan átálltam én is. Most pedig már csak úgy vásárolok.
    (Az utóbbi bő fél évtizedből nagyjából csak Diablo3 és kiegészítője volt, amit dobozosan is megvettem (a gyűjtői), de ott azért illett megadni a módját. Sőt a D3-hoz, amikor megjelent, még egy Inferno Edition-ös Strategy Guide-ot is megrendeltem anno külföldről. Közel 500 oldalnyi információ, amely fél évvel a játék megjelenése után már totál elavult volt, de gyönyörű könyv, úgyhogy nem bánom a megvételét.)

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Én belinkeltem a mentésemet a Grimtoolsba, ha valakit esetleg érdekelnének a cuccai: íme.

    Ezek javarészt zöld holmik, ráadásul többségében olyanok (a csizma, tökfedő, vállvért és mellvért), amelyek frakciótól vásárolhatók. Tehát nem zsákbamacska, hanem könnyen beszerezhetők. Jól látható, hogy a rezisztenciákra alaposan ráfeküdtem (a permanent buffs-t érdemes bekapcsolni, hogy látszódjanak a valós értékek). Itt ugyan Ultimate-en mutatja, én meg csak elite-en járok még, ahol minden a maxon (pontosabban a max fölött) van. (Ultimate-re majd úgy igazítom, hogy Vitality-re és Pierce-re is meglegyen a maximum érték.) No meg persze a HP poolt sem hanyagoltam el.

    Ha meglesz kirakva az Empyrion csillagkép, akkor egyébként a fegyverbe a mostani Purified Salt helyett jó eséllyel valami jó kis életszívós komponenst fogok rakni.

    Tegnap voltam egyébként vele a Elite-en a Steps of Torment rogue labirintus részében. Alkamosnál kellett már innom néhány gyógyitalt, de a többi részen (ide értve a zárt ládás kihívást, valamint az Igor nevű böhöm nagy csontvázszörnyet) gyógyital használata és bármiféle kite-olás nélkül simán kitankoltam mindent. Úgyhogy egyelőre igen elégedett vagyok vele.

    Persze várom a lehetséges upgrade cuccok esését, mert Ultimate-re már sovány lesz a zöldbe öltözés :DDD
    (Fegyverből esett már egy kék upgrade, de ahhoz még kell lépnem egy szintet.)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #549 üzenetére

    Köszi szépen a felajánlást, de egyrészt a GoG-on vagyok, így ha Te Steam kliensen vagy, akkor nem is tudunk a játékban találkozni, másrészt pedig nem hajtok tökéletes karakterre. Megyek vele, amíg élvezem/haladok, meglátom meddig jutok el (azért jó lenne Ultimate-en is teljesen végigvinni), azután jó eséllyel nem csinálok új karaktert egy darabig, mert van még néhány bepótlandó játék, így szépen lassan majd azoknak kezdek neki.
    Máskülönben szeretek mindent magamnak összeszedni: a PoE-ban is SSF (solo self-found) módban játszottam, amióta csak bevezették ezt a lehetőséget.

    A növény-árussal találkoztam a kieg rogue dungeonjében, és csak lestem, amikor megláttam, hogy - Veteran nehézség ellenére - csupa lila receptet árul. Fel is vásároltam mindent, amije csak volt :DDD

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Nekem sok dolgom/munkám volt az utóbbi kb. egy hétben, kevesebb idő jutott játékra, így még csak Karrozhoz megyek majd (Darkvale Gate végi ellenfél). Még mindig Elite nehézségen, és még mindig nagyon jól halad a karakter. A Valbury-s rogue dungeon is simán megvolt, bár ott már nem csak a főellenfeleknél kellett egyszer-egyszer gyógyitalhoz nyúlnom, de odafelé menet is volt egy-két ellenfelekkel alaposan telepakolt sűrűbb harc, ahol a biztonság kedvéért benyomtam egy-egy flaskát. Bár igazán izzasztó helyzet még ott sem jelentkezett.

    Egyébként a Valbury végén lévő három főellenfél Elite nehézségen is vicc kategória volt. Csak a hideg támadású tudott néha érdemben sebezni rajtam, ha sokáig egy helyben álltam és nem mozdultam semerre. Ellenben az automatikus visszagyógyulásuk eléggé idegesítő volt. Veteránon olyan simán lecsaptam őket, hogy nem is tűnt fel, hogy ilyesmit tudnának.

    Upgrade még nem nagyon esett, de egyelőre bőven jó a karakterem, gyakorlatilag very easy módnak érzem a játékot Elite-en, a rogue dungeonökön kívül még mindig nem kellett gyógyitalhoz nyúlnom (oké, majd az AoM-nál bekeményedik, tudom).

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Qlux #593 üzenetére

    Most hétvégén én is haladgattam, így eliten letudtam az alapjátékot; a Mad Queen kivételével mindent megcsináltam (küldetések + a 3 rogue dungeon). A Mad Queennek azért nem ugrottam neki, mert eddig elhasalás nélkül ment az elit, és szeretném minél tovább megőrizni ezt a jó trendet :DDD (Az az ellenfél pedig az emlékeim szerint elég húzós tud lenni.)

    Jelenleg Barrowholm felé haladok. Eddig a kiegészítő is meglepően könnyűnek tűnik, nem érzem azt a fajta "durvulást", ami veteránon jellemezte az átlépést az alapjátékból.

    Ha valamikor végigérek majd a kiegészítőn (szerintem jövő hét második fele lesz ez), akkor lövök fel képet a karakter aktuális állapotáról. Remélem, behalás nélkül fog menni, bár a kiegészítő rogue dungeon végi ellenfele már veteránon is elég kemény volt, és a játék végig főellenfél is meglepően durván sebezgetett, ahhoz képest, hogy 83%-nál szarabb rezisztem nem is volt... Feltételezem, Eliten ezek már igen kemények lesznek. (A rogue dungeont egyelőre el is kerültem. Majd csak a játék végén nézek el oda.)

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Én is dobok fel egy képet a karakterem aktuális állapotáról (ma délután lőttem). A héten nagyon keveset játszottam, ma volt rá kicsit több időm; jelenleg a helyi ellenállás földalatti bázisáig értem el.

    KATT

    Sebzésben közel sem olyan izmos, mint a lightning warder kolléga, ellenben itt Elite nehézségen a kiegben is mindent simán facetankoltam vele idáig. Tegnap este találkoztam például a beast-es nemezissel is. Azt is úgy vertem le, hogy 95%-ban egy helyben álltam, és csak ha nagyon sok "piros pocsolya" gyűlt össze a lábam alatt, akkor léptem arrébb. Azért ott már kellett néhány gyógyitalt innom, de a legtöbb ellenfélnél (lilákat is beleértve) még erre sincs szükségem. Persze, tudom, Ultimate majd más világ lesz, de egyelőre abszolút jó a karakter. Gyakorlatilag ész nélkül bemehetek vele bármilyen helyzetbe. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #669 üzenetére

    Köszi szépen! Elégedett vagyok, főleg mert mindent magának talált.

    Semmit sem ismételek, hanem rendesen megyek előre, így is összejött a level 86 mostanra. Valószínűleg ebben benne van azért az is, hogy a frakcióküldetéseket rendesen csinálom (a bounty-ikat hanyagolom viszont), és minden rogue dungeont végigcsináltam veteránon, illetve eliten is megcsináltam már hármat, csak az ancient grove-ot hanyagolom egyelőre, mert ott már veteránon is nagyon kemény volt a főellenfél, így inkább majd csak a kieg főellenfelének leölése után nézek el oda.

    Az XP pedig remekül jön. Itt a kiegben az erdős részen még nem fejlődtem túl gyorsan, de amikor beléptem a portálon keresztül, hogy megtaláljam Ulgrimot... na ott hirtelen megindult a fejlődés. (Éppen 85-re átlépve mentem át a portálon, és az ellenállás bázisára megérkezve a 87 küszöbén állok jelenleg.)

    Az ellenfelek nincsenek a szintem alatt. Sőt, időnként 90 fölöttieket is látok (a csatornában voltam a dinamittal kirobbantós részen, és ott 90 fölött volt mindenki).

    Egyébként emlékeim szerint 67-en fejeztem be veteránt, és mentem át elitre.

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #671 üzenetére

    Ja igen, és talán az sem elhanyagolható tény (XP szempontjából), hogy eddig mindössze egyszer borult meg a karakterem: még veteránon a kieg elején. (Ha jól tudom, akkor elittől kezdve már mindenképpen veszítesz xp-t a behalásokkal, hiába mégy vissza esetleg a fejfádért.)

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #673 üzenetére

    Nem figyeltem még fel erre, köszi az infót!
    Ott egyelőre még nem vagyok revered szinten, de gyanítom, hogy elit végére meglesz az is.

    Én másik karaktert tuti nem indítok most (ha kijön majd a következő kieg, akkor persze visszanézek). Ezzel igyekszem majd eljutni, amíg csak tudok. Meglátjuk, hol fog majd először komolyabb falakba ütközni.

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Qlux #675 üzenetére

    Hát, pedig éppen tegnap este találtam egy vállvértet, ami -2k dps, de ~+2,5k hp-t jelent. Nagy a csábítás, a rezisztjeim nem csökkennének, és így 22k fölött lenne a hp-m (és az még nem is a vége, mert utolsó csillagkép gyanánt a Tree of Life-ot rakom ki) :DDD

    Majd a relic-kel akarok sebzést növelni, mert még egy legalapabb darab van fent a karakteren (Guile), ami egyébként, ahhoz képest, hogy mennyire alap cucc, elég szépen dobott anno a sebzésen. No meg majd fegyverből kellene találni egy erősebbet.

    Egyébként én anno (2016-ban) már jártam Ultimate-en, és az a sebzésem, ami most van, a mezei szörnyekhez bőven elég volt, és a csillagosok lassabban mentek le ugyan, de igazából oda is elégséges volt.
    Te most azért érzed a lassulást, mert az a 75k dps brutális, elitre mindenképpen az volt (én a saját 35k-mal is pillanatok alatt szétolvasztottam mindent, leszámítva néhány keményebb lila szörnyet, hát még akkor 75k-val milyen gyorsan mehetett le minden!)

    Sámánnak pajzs? Soha!! Kétkezes, brutál fegyók, az kell oda :DDD
    Különben a dps-sem csalóka, mert aktív skillből (a fegyverem spéci támadása), valamint passzív skillből (a medálom adja) rövid időszakonként elég nagy sebzéseket tudok kitolni, amik ráadásul dot-ban mennek (vérzés, trauma), úgyhogy összességében sehol sem kell nagyon malmoznom az unalomtól, mire ledarálom az ellent. Meg persze az is gyorsít, hogy csak megállok és ütök, nem kell kite-olással és egyebekkel foglalkozni :K

    (Nekem voltak anno dps-re gyúrt karaktereim is, de rájöttem, hogy nem szeretem, ha extragyors a karakter, de könnyen fekszik, illetve PoE-nál, ahol magas szinten iszonyat xp-ket veszítesz, ha borulsz, tulajdonképpen pillanatok alatt le lehet nullázni két-három óra játék XP-gyűjtögetését, rászoktam, hogy első a biztonság, és csak második a gyors ölés. Úgyhogy a GD-t is ebben a szellemben játszom.)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #671 üzenetére

    Most öltem le a kieg főellenfelét (még nem értem teljesen végig rajta, mert az Ancient Grove és a rogue dungeonje még hátravan, viszont a frakcióküldetéseket mind megcsináltam), és 89-es szinten állok, nem messze a 90-től. Magyarán a hátralévő tartalom teljesítésével simán meglépem a 90-et, és úgy tippelek, hogy félúton leszek 90 és 91 között, úgy lépek majd át ultimate-re.

    Egyébként a szörnyek rendesen "fejlődtek" velem, a Fleshworksben már ~90-93 közötti sima ellenfelek ugráltak, míg a csillagos és lila dögök ennél persze magasabb szinten álltak.

    Ja, és behalás nélkül lement az egész :)) (Igaz, az Ancient Grove rogue dungeon főellenfele valami brutál kemény volt már veteránon is (a tüzes támadásai iszonyat szívták a hp-t még 83%-os rezisztencia mellett is), úgyhogy nem biztos, hogy le fogom tudni nyomni, de majd meglátjuk :)

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #681 üzenetére

    Kicsit csalódott vagyok. Rákészültem lelkiekben az Ancient Grove rogue dungeon-jére, mint "végső próbatételre" az Ultimate-re lépés előtt, erre 84-90-es szint között (én 89-es voltam, majd 90-es lettem) mozgó szörnyek voltak végig. Gyakorlatilag a lilák érték el a 90-es szintet egyedül. Ez így sétagalopp volt. Egyedül a dungeon végi boss volt keményebb, de ő is sokkal lazább volt, mint veteránon. Kb. két gyógyitalból megoldottam vele a teljes csatát. Igaz, cserébe sz*r sem esett a ládákból, és Mogdrogen is valami kritikán aluli vacak lila cuccot dobott.

    Így viszont átmentem Ultimate-re (én a celestialokat nem piszkálom: sámánként amúgy is fura lenne Mogdrogennek vagy a Ravagernek nekiugrani :D ). Jövő héten ott folytatom.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #687 üzenetére

    Hát az egészen biztos, hogy nem az én karakterem a leggyorsabb ölő :DDD , de azért cseppet sem érzem lassúnak Ultimate-en egyelőre. Igaz, még csak tegnap este ugrottam bele a játékba, és a Burrwitch portálig vittem el (tehát nagyon az elején vagyok), de a sima szörnyek egy-két ütésből fekszenek, a sárgáknak néha kell három-négy vagy öt ütés, de mivel gyors vagyok, ez is kb. 1 mp. Magarán sehol sem kell megállnom, csak ütök és megyek tovább. A csillagosok is lemennek kb. ~5 mp. alatt, néha van olyan durvább, ami 10 mp-ig is bírja, míg a liláknál változó a dolog. Legtovább Salazart püföltem, de szerintem kb. 40 mp alatt lefeküdt ő is (nem mértem stopperrel, csak kb., érzésre). Tehát nem egy gyors K.O. bajnok, de azért nem érzem gáznak sem.

    Viszont ami bíztató a számomra: egyszerre 4, sőt 5 darab csillagos szörnnyel szemben is meg tudok állni simán (egyszer 5 darab dög jött egyszerre), még gyógyitalt sem nagyon kell innom! Salazart is úgy tankoltam ki, hogy csak a lerakott pentagrammáiból léptem odébb időnként, egyébként még gyógyital sem kellett hozzá, úgy csaptam le. Persze később keményedik a dolog, de azért ezt jó jelnek érzem: elég rendesen tankosnak maradt meg Ultimate-re is (egyelőre).

    Tegnap, pont kilépés előtt esett egy fegyver upgrade is. Nem a legideálisabb, mert a fizikai sebzés mellett a coldot tolja meg erősen, arra meg nem építettem, de így is (szerény) előrelépés lesz majd a karakterem számára. (Mythical Leviathan - Katt)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Xalderon #694 üzenetére

    Nálam most így néz ki a karakter: LINK. 94-es szinten tudok majd fegyvert cserélni. A sebzésem alapjáraton 35k, az ideiglenes buffokkal valamivel 40k fölött. Emellett néha (% eséllyel bejövő passzívokból) azért nagyobb pofonokat is kitolok magamból :) A többi adat látszik a karakterlapon (illetve majdnem minden, mert a leölt szörnyek, behalások stb-t valamiért nem mutatja a grimtools).

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Hokunda #707 üzenetére

    Dettó, nálam is időhiány, így lassabban haladok.

    Jelenleg Cronley után vagyok közvetlenül (Ultimate). A karakter 94-es, és eddig nagyon könnyedén halad. Még az Act1 főellenfél felé menet belefutottam az Aetherial nemezisbe, de esélye sem volt. Annyit tudott elérni, hogy nála már megittam néha egy-egy gyógyitalt, ha úgy láttam, hogy kb. a feléig leverte a hp-met. Máskülönben lazaság. :))

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    Ha már feljött a topik, kis helyzetjelentés:

    Múlt héten szűk másfél órát tettem csak bele a játékba. Részben sok a munka (amit szívesen hozok haza is, mert élvezem), másrészt kicsit belecsömörlöttem, és "muszájból" nem akarok játszani. Ha visszatér a kedv, akkor haladok majd rendesen megint.

    A karakter jelenleg 98-as, Homestead waypointnál vagyok; az odáig vezető úton mindent megcsináltam, beleértve a Steps of Torment rogue labirintusát is. Minden ment simán behalás nélkül. A legtöbb kellemetlenséget Alkamos okozta, aki az "overmax" ellenállásaim ellenére is elég rendesen tudta mozgatni a HP mutatómat, ami nem kis teljesítmény a részéről, ugyanis 30k felett van már az életerőm :DDD Egyszer még a Menhir's Will is bekapcsolt, vagyis 33% alá be tudta vinni az életerőmet. De ezzel együtt sem tudott sok kellemetlenséget okozni, csupán szokatlan volt, hogy:
    1. mozognom kell néha (ki a kék trutymóból)
    2. gyógyitalt kell innom néha (ezt leszámítva az egész Steps of Torment, beleértve a ládanyitós trial részt is, gyógyital nélkül ment le simán)

    A sebzésem még mindig szerény, jelenleg olyan 45k körül van alapjáraton (a permanens/állandóra bekapcsolható skillekkel), de ez elég (még) mindenhez.

    Ha egyszer eljutok a 100-as szintre, lövök majd képet. Mindenesetre jó kis tankos karakter, annak ellenére, hogy saját fejlesztés és maga találta a összes holmiját, továbbá alig ismertem a kieget, mikor nekikezdtem (előtte egy karakterrel szaladtam csak végig a kiegen Veteran szinten), idáig összesen egy darab (kissé értelmezhetetlen halállal) jutott el idáig (még Veteran szinten halt be a kieg szinte legelején egy lila dögtől) úgy, hogy minden tartalmat megcsináltam minden nehézségi szinten (a két Celestial és Mad Queen legyilkolását leszámítva).

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák