Hirdetés
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Apple MacBook
- LG LCD és LED TV-k
- Skálázhatóvá tenné a ferroelektromos memóriákat az FMC és a Neumonda
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#19649664
törölt tag
válasz
KamuMazsola #31398 üzenetére
👍 köszönöm, neked is
-
imis
senior tag
A feucht-s cucc még lóg a paypalnál, de rendeltem a lengyel raktárból újra. 19$ többlettel, de remélem 1 hét alatt megjön, még egyszer nem akarom játszani ezt a freucht szerencsejátékot.
Ha mégis megjönne, akkor visszafizetem de a többletköltségemet viszont leveszem. A GB abszolút rugalmatlanul kezeli a problémákat. Persze erre a lengyel útra nem kötöttem biztosítást, mert ahogy olvasom és tapasztalom a biztosítás ellenére is akadékoskodnak. Azért remélem lengyelből gyorsan megjön.
-
#19649664
törölt tag
hk raktárról a 〝Priority Line 10-20 business days FREE SHIPPING〞 vámmentes?
-
Druss
tag
+1
Nekem Jumper EZbook 3L Pro Notebook volt 200-ért 50-es kuponnal. Szintén 100-5 kupon fájdalomdíj
Nem kicsit vagyok mérges -
fa4hu
őstag
Újabb Gearbest gyöngyszem:
Rendeltem egy Chuwi tabletet 50 dolláros kuponnal, vissza is jeleztek, hogy feladták. Aztán ma jött egy elnézést kérő levél, hogy árazási hiba volt a rendszerükben, ezért nem tudják nekem elküldeni, helyette kapok egy olyan kupont (a visszafizetés mellett), amit csak egy hétig tudok felhasználni és nagyobb értékű vásárlás esetén, mint amit lelőttek. Szép, korrekt!
Megírtam nekik, hogy a postásnak ne felejtsenek el szólni, hogy vigye vissza a tabletet, nehogy kézbesítse!
-
imis
senior tag
válasz
KamuMazsola #31389 üzenetére
irigykedek
-
KamuMazsola
őstag
Nekem is akadt már el csomagom feuchtban, de ennek ellenére most ott jött keresztül a telefonom és rendben meg is érkezett. Amúgy is ígértem hogy beszámolok róla. Itt az útja:
Szám: CF510965618DE
Csomag állapota: Kézbesítve (15 Napok)
Célállomás: Magyarország
2018-09-14 13:35 Gyál posta, Successfully delivered
2018-09-14 13:35 Successfully delivered at address
2018-09-14 06:29 Gyál posta, Closure of allocation data
2018-09-14 03:47 Országos Logisztikai Központ, Processing on leaving premises
2018-09-13 23:56 Országos Logisztikai Központ, Receptacle preparation - parcel
2018-09-13 20:23 Országos Logisztikai Központ, Processing (internal transaction)
2018-09-13 18:08 Országos Logisztikai Központ, Arrival for processing
2018-09-13 16:35 Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Processing on leaving premises
2018-09-13 08:37 Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Receptacle preparation - parcel
2018-09-13 07:32 Budapest 1005, Processed in the destination country
2018-09-13 05:54 Egységképzo érkeztetése (külföldrol)
2018-09-12 08:00 DENUEB(Germany), Item sent abroad
2018-09-12 06:32 DENUEB(Germany), Item sent abroad
2018-09-11 20:44 DE-90475(Germany), Item accepted by postal operator
Származás: Németország
2018-09-14 15:01 The shipment has been successfully delivered
2018-09-14 06:46 The shipment is being prepared for delivery in the delivery depot
2018-09-14 03:47 The shipment has been processed in the parcel center
2018-09-13 20:23 The shipment has arrived at the parcel center
2018-09-13 16:35 The shipment has left the import parcel center in the destination country.
2018-09-13 07:32 The shipment has arrived in the destination country
2018-09-12 06:32 Feucht, Germany, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.posta.hu/tracking )
2018-09-11 23:44 Feucht, Germany, The international shipment has been processed in the export parcel center
2018-09-11 20:44 Feucht, Germany, The international shipment has been processed in the export parcel center
2018-08-30 18:02 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
======================================
Powered by www.17track.net -
imis
senior tag
Még várom a feuchtban elakadt cuccom visszafizetését a paypaltól (még nem kaptam döntést), de amit rendeltem most 14 dollárral többért meg tudnám rendelni akciósan, így elgondolkodtam, mert szerintem freucht ban elakadt esélytelen, de az akcióról meg nem maradnék le és ez eus raktárnak tűnik, tehát gyorsabb is lenne. (14 dollárt meg megérne, hogy kihagyjam ezt a freuchtos stresszt)
szóval:
- ha jól értelmezem a fast-08 raktár európai, így vámmentes,
- a két szállítási mód az áron kívül miben különbözhet?
- erre is érdemes biztosítást kötni vagy felesleges? -
bazccka
tag
válasz
KamuMazsola #31383 üzenetére
Ja oké XD
https://m.gearbest.com/smart-watches/pp_1665534.html?wid=1349303 -
bazccka
tag
válasz
KamuMazsola #31379 üzenetére
https://imghost.eu/5B9/6CFE6CC0-1FFD-459C-AA7A-446855EBF0BB.jpeg
Mondjuk ebből sok minden nem hiszem, hogy kiderül. Elképzelhető, hogy az áruházba nem érkezett még be, mert csak azután küldik onnan tovább?
-
bazccka
tag
Üdv!
Rendeltem két terméket a gearbest-en, biztosítással, eu prio szállítással. Írták ugyan, hogy két külön raktárban van a két dolog, az egyik statusa shipped, a másik (persze hogy a drágábbról van szó) viszont 3 napja ‘paid’ státuszon stagnál. Néha felbukkan mellette valami dispatch ikon azzal, hogy megsűrgetik vele a szállítást, de egyelőre semmi változás. A kérdés az, hogy ilyenkor érdemes-e (kell-e) még várni pár napot, van esélye a szállításra, vagy tojnak a fejemre és ezért refundoljak, esetleg kezdeményezzek ticketet?Mi a tapasztalat?
Előre is köszi, ha valaki tudna valami hasznos infót ilyen esetre. -
imis
senior tag
válasz
KamuMazsola #31375 üzenetére
Nekem ez van a nyolcadikai csomaggal, és nem lépnek semmit. Paypalra vár a dolog, mert hol ígérgetnek hol keménykednek a 60 napos deadline-nal.
Én most már úgy gondolom sokat vitáztam velük feleslegesen, szerintem kell egy-két ticket forduló azután értelmes érveléssel egy két üzenetváltás még a paypalon, azután átadni a paypalnak a dolgot jelezve, hogy utólagos tudomásod szerint, melyre nem hívta fel a figyelmedet a GB, az elmúlt időben sok csomag tűnt el Feuchtban, ami pedig nem tűnt el az Feuchtból pár napon belül megérkezett Magyarországra. -
KamuMazsola
őstag
válasz
Togyo25 #31374 üzenetére
Én mindenképpen először a bolttal venném fel a kapcsolatot egy tikett formájában. Leírnám nekik a csomagom helyzetét, illetve hogy azt tapasztalom, hogy másoknak innen egy-két napon belül továáb indul/indult a csomagja, ezért feltételezem, hogy az enyém eltünt, vagy megsemmisült. A többit a válaszuktól függően, de emberi hangnemben!
-
Togyo25
csendes tag
Sziasztok!
Nekem 08.14 óta Feutch-ban csücsül a csomagom.
Azóta nem mozdul.
Megjöhet még?
Mit lehet ilyenkor tenni?Köszi!
-
Beni2360
félisten
Na nen 2 ev, hanem 3, es ma reggel fogadott egy level a pay tol, hogy penzt kaptam a GB tol. Atutaltak a 100%-t. Ugy latszik a 3 eves kuncsaft nekik is jo.
-
GIJoe
addikt
Üdv, srácok a Lenovo P8 tabira akad vmi élő kupon most?
-
Beni2360
félisten
válasz
cidalain #31369 üzenetére
Nekem most nem jött meg egy 6 $ SD kártyám és írták, hogy csak 3 $ tudnak adni mivel nem volt 1.34 $-s az az több mint 20 % biztosításom. Írtam nekik, hogy ez a 20 %-s dolog nagyon sok. Megírtam, hogy 2 éves együttműködésünket ha nem fizetik ki vagy küldik újból lezártnak tekintem. Nem sok 150 termék volt az összes.
-
x64
aktív tag
Nem Gearbest, de olyat láttatok már, hogy a "posta nyomkövetés"-re rágooglezve konkrét csomagszámokat ad ki az "altalálat"?
Az első "Magyar Posta Zrt. - Nyomkövetés-1" találat alatt jobbra lévő "Nyomkövetés" nevű altalálatban random létező, már lezárult (?) csomagkövetési számok jelennek meg - pl. PNM5Y60378675 (valakinek a 2016-os üzleti csomagja), PBVF183545681 (2018 áprilisi küldemény a posta pénzforgalmi osztályának), PNVF187255502 (2018 szept.-i üzleti csomag).
Gondolom az oldal kódolói szúrhattak el valamit, elég rendesen, ezért hozza a google találatok között...
Mindenesetre aggasztó. -
dugesz77
őstag
Egy talán balhémentes DHL EU priority line csomag Feucht-ot megjárva.
posta felől:
teljes út:Biztosítást most először kötöttem rá , amúgy egy ilyen xiaomi poratka gyilkos kézi porszívó.
-
vittorio7
őstag
válasz
viktorhu #31355 üzenetére
Isten óvjon a kollégák részére váló rendeléstől.
Tavaly december 18 körül hív egy haverom, hogy xiaomi mobilt
akár Kínából karácsonyra. (Decemberben már eustockon sem volt készlet.)
Mondom: ok, semmi gond, márciusban itt is lesz. Ezt alig akarta megérteni.#31357) Ciccuka
Volt olyan cuccom tavaly a ami 11.11-es rendelés volt, és megérkezett kari előtt. -
Exelsior24
aktív tag
válasz
vittorio7 #31352 üzenetére
Én se kötöttem még soha biztosítást semmire, még a drágább dolgokra sem, igaz eddig minden csomagom megérkezett rendben, és mindig olyan szállítást választok ahol adnak nyomkövetési azonosítót, hogy lássam merre jár a csomagom.
50%-os refundot meg ajánlgathatnak nekem, ott van bizonyítéknak a TN szám ha több hete változott, vagy ha kamu amit kaptam, aztán PayPal refund mindig segít ha más lehetőség nem marad, mert azért nagy értéknél az ember nem szeretné bebukni a fele összeget, meg hülye GB pontokat kapni helyette vissza. -
vegyszer
addikt
Szerintem is lassan, de biztosan záródik az időkapu, ahonnan még megjön a motyó karira. De az biztos, hogy a 11.11 már a legtöbb postai módon kívül lesz... Sőt, talán már a Halloween környéke is.
-
viktorhu
veterán
válasz
vittorio7 #31351 üzenetére
Igen, ahogy közeledik a november meg a karácsony, jó lesz, ha mindenki emlékszik a tavalyi tanulságra, hogy másnak nem rendelünk
Szerk: mármint úgy másnak, hogy egy kolléga megkér, hogy jaj neki is vegyünk már egy ilyen világítós tarantulát, majd odaadja az árát, aztán 3 naponta megkérdezi, hogy megjött-e már, mert a barátja szülinapjára rendelte
-
-
vittorio7
őstag
válasz
Silent77 #31349 üzenetére
Beírtam a keresőbe a biztosítás szót, és visszaolvastam.
Pár hasonló, de nem egyértelmű esetet találtam:
[link]
[link]
[link]Erre pl. emlékeztem. [link]
Erre is emlékeztem, de ez egy bonyolult, komplikált eset:
"A saját bőrömön azt tapasztaltam, h a gerbestes biztosítás semmit nem ér. Másoknak vettem nagy értékben biztosítással kütyüket. [link]Évekre visszaolvasva ömlesztve döbbenetes, hogy milyen sok embernek tűnt el a csomagja biztosítás nélkül. És így csak csak 50 % kompenzációt ajánlottak a részükre.
Szépen látszódik az évek alatt, hogymiként változnak a vélemények a biztosításról. Sokan egyenesen nem is ajánlották:
[link]
[link]
[link]Érdekes lesz a 11.11-től kezdődő szezon. Mert lassan már olyanok is Kínából rendelnek, akik még "magyarul sem tudják helyesen leírni a nevüket". Lesz majd sírás, rívás, toporzékolás.
Ez meg egy frappáns válasz a végére. [link]
-
imis
senior tag
válasz
Silent77 #31349 üzenetére
Valójában szerintem úgy értendő, hogy most ad 100 $-t és ha végleges az eltűnés akkor adják a többit.
Az igazi gond, hogy mindent megtesznek az időhúzásért, csak azt nem érzed, hogy keresnék a cuccot.Szerintem ezt a Feucht-os dolgot nem jól kezelik. Ebbe most sajnos belefutottam. Ha megjön a pénzem egy kört futok a bangoodon is
-
vittorio7
őstag
"Nekem biztosítással együtt a 220 dollárra 100 dollár refundot ajánlottak fel, meg a majd meglátjuk szöveget."
Talán más is írt ilyet régebben. Ezerrel pörögnek a facebook-on a vásárlást ösztönző oldalak, csoportok, áradnak a reflinkek. De erről valahogy ott nem esik szó... Akkor ezek szerint sok értelme nincsen a biztosítás kötésének
-
thomasa
senior tag
válasz
thomasa #31340 üzenetére
Váá, jött egy új válasz, azért nem cserélik ki, mert már csak 1 hónap van vissza a garanciából, és jobban teszem, ha elfogadom a 70 dolláros ajánlatot. (Persze a bejelentés már egy hónapja él) Pofám eldobom, mikor néznek rá a felettesek egy supportos levelezésére? Ha már x napja nyitott egy ticket? (költői kérdés) Egyelőre nem tudom hogyan lehetne tovább lépni, hogy kicseréljék.
-
thomasa
senior tag
válasz
tomazin #31325 üzenetére
Köszi. Ott tartunk, hogy kaptam egy mézesmázos levelet, hogy 70 dollár, ez a maximum, ameddig elmennek a refundban. Erre én visszaírtam, hogy pénzt nem kérem, tartom magam a javítás vagy cseréhez, ahogy fentebb a segítségben volt, kértem, hogy oldják meg. Kivárom, mi lesz.
-
vince
őstag
válasz
BoYLeR84 #31335 üzenetére
Igen, írtam korábban róla. Gyakorlatilag szerda este beérkezett Feucht-ba, csütörtök reggel továbbindult, péntek délben már Magyarországon regisztrálták. Itt ugye közbejött a hétvége (valami furcsa mozgás szombaton is volt, először bekerült a trackingbe egy sikertelen kézbesítés, de azt mostanra eltűnt, csak egy Csomagja a kézbesítőnél van és egy Postán tárolva másnapi kézbesítésre bejegyzés szerepel szombat délelőtt), ma reggel újabb (immár valós) Csomagja a kézbesítőnél van, majd 10 óra körül Sikeres kézbesítés helyszínen (PDA) Helyettes átvevő.
Az egész nagyon flottul lezajlott. Augusztus 26-án rendeltem, 29-én indították el (ezen mondjuk lehetett volna gyorsítani kedves gearbest!), szeptember 5-én ért Németországba, 10-én vettem át, 12 nap alatt itt volt. -
KamuMazsola
őstag
-
tomazin
veterán
Ez milyen tracking number?
SU12365555465555
(Elvileg spanyol raktaras rendeles)
Marmint hol latom? -
dugesz77
őstag
Néha engem is meg tudnak lepni ,hogy biztos ugyan azt a matekot tanították nekik is mint nekem
Rendeltem pénteken egy Miband 3-at kínai verzióban. Közben néztem,hogy van már nemzetközi is náluk (tehát 26,99$ vs. 25,99$) . Nyitottam egy ticketet látva még nem adták fel,hogy töröljem és rendeljek helyette egy nemzetközi változatot. Jött a válasz ne töröljem ,mert kicserélik inkább arra amire én akarom tehát linkeltem ugyan azt amit fent is van, erre jött a válasz:
"Dear Nagy,
Thank you for contacting us about your order.
We will change the item for you, so you have to pay the rest amount of 19.01 USD.
If you are agree with it,we will send you an invoice via Email and you can pay it via Paypal.
We are looking forward to your reply.
Thank you for your cooperation and patience.
Have a nice day!
Best regards
Snow
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/"
Van humoruk
Amúgy amennyire utána olvastam nincs gond a kínai változattal sem azt is lehet angolra/magyarra okosítani. -
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Kb 60 napja nem jött meg a csomagom !
Hogyan kell tikettet nyitni?
Nem tudom (angolul), hogy melyik opciókat válasszam!A támogatóközpontig eljutottam, de onnan nem tudom hogyan tovább.
A segítségeteket előre is köszönöm szépen -
vittorio7
őstag
Elvileg amit most október 31.-ig szerzel pontokat, azokat jövő év március 31.-ig tudod felhasználni.
A novembertől kapott pontokat, meg majd 2020 március 31-ig használhatod fel.
Már, ha minden így marad.De nekem nehezen adnak pontokat, sorozatosan jegyeket kell nyitnom, hogy az értékelések után adjanak is valamit.
Az meg megint más kérdés, hogy egyáltalán mire tudom majd felhasználni őket?
Mert aminek jó ára lenne, az mind Flash Sale, vagy App-only-ban van. Ami most nem pontozható.Hátha érkezik megint egy bug valamikor.
-
vince
őstag
válasz
-secret- #31321 üzenetére
Bejelentkezés után a fiókodban a my points cím alatt látod, hogy mennyi van, de azt, hogy ezek mikor járnak le, nem írja sehol. Tavaly jelezték, hogy le fog járni néhány pontom, ticketben kérdeztem, hogy ez nagyszerű, de mennyit kellene elvernem (inkább pocsékba, mint kárba jeligére
), de sokadik nekifutásra sem bírta megmondani az ügyintézőm.
-
PNP
őstag
Kis adalék a biztosítással, illetve az 50%-os visszatérítéssel kapcsolatban:
EU priority line szállítással rendelt 420 dolláros robotporszívó a németországi vámolást követően eltűnt, a DHL, ami onnan szállította volna, már nem kapta meg a csomagot. Természetesen a GB az ÁSZF-re mutogatott, és 50%-ot ajánlott fel, többszöri halogatás után. 65-70 nap környékén PP ügy lett belőle, ahol az ügy részletes leírása után már 330 dollárt ajánlottak fel. Néhány levélváltás itt is történt, logikus, tényszerű, kulturált érveléssel végül elértem, hogy maguktól felajánlják a teljes refundot, nem is kellett a PP-nál eszkalálni az ügyet. Bár hivatkoztak olyanra is, hogy mennyire fontos ügyfél vagyok (valóban elég sokat és nagy értékben vásároltam már onnan), de nem hiszem, hogy ez meghatná őket, 1-2 dolláros tételeknél is ugyanúgy akadékoskodnak, sokkal inkább arról van szó, hogy egyszerűen nincs igazuk, amikor megpróbálják áttolni a felelősséget a vásárlóra sérült/lopott csomag esetén. Konklúzió a részemről: bár egyszer én is kötöttem egy 700 dolláros tételnél, az általuk ajánlott biztosítás placebó. Persze, ha valóban segíti az ügyintézést, előfordulhat, hogy megéri kifizetni (de miért is fizessek olyasmiért, aminek alapnak kellene lennie?), hogy kevesebbet idegeskedjek, de olvastam olyan történetet, hogy azzal együtt se térítették a teljes kárt. -
Hol látom GB-en, hogy mennyi pontom fog és mikor lejárni?
-
cidalain
veterán
válasz
thomasa #31305 üzenetére
Ird nekik vissza, hogy erted, hogy lejart a 45 napos money back guarantee, nem is akarsz penzt vissza. Te az 1 eves free repair guarantee-val szeretnel elni.
Ami azt jelenti hogy elkuldod a rossz eszkozt, es kapsz vissza egy jot. Az a teny, hogy a visszakuldott eszkoz nem javithato, az nem a te problemad. Te a garancualis felteteleknek megfeleloen visszakuldted 1 even belul a hibas cuccost, szoval most az o reszuk van vissza, kuldejenek egy jot neked.Nem kell tulragozni, tomondatokban egyszeru stilusban, nem kioktatoan, nem kurvaanyazva leirni azt amit fentebb irtam kb. Az 1 ev repair warranty nem jelentheti azt, hogyha nem javithato akkor igy jartal. Es ezt a paypal is tudja szoval ha a fenti level utan meg szivoznak, akkor be lehet lengetni, hogy a PP-hez fordulsz, mert ez nem fair toluk. Semmikeppen se penzt kerj, az nem jogos, csakis cseretermekre hajts ra, arra vagy jogosult.
-
imis
senior tag
A ferihegyi csomagokról volt szó a mai "Heti Napló Sváby Andrással" az atv-n. Látványosan sok csomag érkezik.
https://www.facebook.com/hetinaplo/videos/1992724334352614/ -
viktorhu
veterán
válasz
Silent77 #31307 üzenetére
Az az érdekes, hogy akik maguk akarnak ügyeskedni, és ha gond van, óvodásoknak tettetik magukat, hogy ők nem tudnak olvasni és az alapján felnőtt módon dönteni, ezért őket törvénnyel kell megvédeni saját maguktól, utána a másik felet nevezik csalónak oldalakon keresztül.
-
zacci
aktív tag
válasz
thomasa #31304 üzenetére
Ertem, tehat 1 ev garit hazudnak, ami a jelek szerint nem letezik. Mutass nekem olyan termeket, ami javithato a mai vilagban ? Telo ? Ketlem. Nem fog kijelzot vagy alaplapot cserelni a kicsi kinai. Amazfit ? plane.
Szerintem szet sem szedheto roncsolas nelkul. Ma mar keves olyan cucc van ami javithato. Ha pedig bedobja a Xiaomi szervizbe, akkor jo esellyel kap helyette egy csere darabot.
Nem tudom ez esetben a PP mit segithetne, de gyanitom, hogy semmit. Ha megis, akkor ird meg a PPnek, hogy a GB nem teljesiti a garancialis felteteleket es kered vissza a termek arat.
Szerintem egyebkent buktad ezt a deal-t. De azert egy kort meg meger a dolog. -
Bigiboy77
tag
Sziasztok! A gearbesten vásárolt oneplus 6 ra érvényes a gyári garancia ? Ha a oneplus fiókomból indítom a garanciáztatást ugyanúgy hozza viszi a futár?
-
Mindegyik ezt csinálja, nem csak a GB.
Ezen nem kell meglepődni, húzzák az időt, hátha közbe megérkezik vagy megmozdul.
Most épp Joybuy-on volt egy sztorim, rendeltem 3-4 hete Xiaomi asztali lámpát, gondoltam ránézek a TN-re. (nem szoktam nézegetni) Meg se mozdult, írtam ,hogy adjon már nekem egy működő TN-t. Jött egy kamu válasz, és visszaadta a pénzt.
Bosszantó? Az hát, nem ezért rendeltem,! Ettől még nem fogom őket lehordani a sárgaföldig, topikba se megyek flamet kelteni. Kínai bolt még sosem vert át, itthoni már próbálkozott. Pedig Kintről többet rendelek.Nem sajnos, a legrosszabb, hogy fórumtársnak rendeltem.
Ha az enyém megjött volna, akkor a tied is. Jövőhetén írok én is nekik, de még az is felesleges.Szerintem nem néznek utána ilyen esetben a csomagnak. Persze ezt én se tudom csak tipp, ezt ne vegye senki készpénznek.
60 nap, én addig mindig nyugton vagyok, nem tudom, hogy le van írva, de ennyit azért szoktunk nekik adni, hátha. -
azbest
félisten
válasz
thomasa #31304 üzenetére
"és 30 dollárt tudnak fizetni kárpótlásul (ami kb a postát fedezi a 40 ezres órára) "
ha paypallal fizetted, akkor a paypaltól a kiküldés postaköltségét a megfelelő helyen vissza tudod kérni. Már ha nem dobtad ki a feladásról a számlát. Ha kidobtad, akkor így jártál. Paypal topicban biztos benne van az összefoglalóban.
-
thomasa
senior tag
Amazefit órával kapcsolatban jött a válasz, hogy mivel 45 nap eltelt, nem fizetnek vissza pénzt, csak 30 dollárt, a csere pedig nem választható opcióként.
Érdemes ezzel tovább vizetkozni? Nagyon lerázó jellegű, gondolom ezért tartják fenn azokat az embereket, akik ezekre válaszolnak, hogy minél kevesebbet kelljen visszaadni. Van olyan az aszf-jükben, hogy kötelesek 1 éven belül cserélni, ha nem javítható?
-
WestBam
senior tag
válasz
belsodavid #31299 üzenetére
Készletkisöprési akcióban veszed (ha szerencséd van akkor baromi jó áron), ennyit jelent csak.
- közben válaszoltak, csak nem lapoztam -
imis
senior tag
válasz
Silent77 #31297 üzenetére
Persze mindenkinek más a vérmérséklete, de engem az bosszant fel ha mellébeszélnek és a gb ezt csinálja.
A 8-i feucht Neked sem jött meg még?
Tegnap azt írta paypalon a gb, hogy nézzem meg a tracket mert frissült, de persze nem igaz.
Ma meg ezt válaszolta (bár ticketen már állítólag 2 hete rákérdeztek a szállítóra):"Dear Valued Customer, Thank you for contacting us regarding your order. Kindly note the following: 1. There may be delay between scanning events and the website's updates. Once we have shipped the item, the tracking status will take a few days to be updated online by the shipper. Therefore, please hold on for a few more days and try again later. 2.Our staffs are contacting the shipping company for verifying the status of this package, and when they have any news will be the first time to note.Please wait patiently. If you have any further queries, please feel free to contact us. Best Regards, Amber_Deng GearBest Customer Service"
Magyarul az én olvasatomban: Nem csinálunk semmit, maradjon türelemmel és majd lesz valami.
-
0519
senior tag
válasz
belsodavid #31299 üzenetére
Szia!
A "clearance" ebben az esetben kiárusítást jelent.
vám=customs.
vámügyintzés:customs clearence
Új hozzászólás Aktív témák
- Prince of Persia: The Lost Crown - Befutottak az iOS és Android kiadások
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mikrotik routerek
- AliExpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Politika
- Éjszakai műszak
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Intel i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest