Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen videókártyát?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- ASUS notebook topic
- Hobby elektronika
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kecsotam
tag
válasz
Silent77 #33998 üzenetére
Köszönöm!
Még egy esélyt kapnak. Nem fogadom el, bizonyítom nekik, hogy volt biztosításom és az egész összegre igényt tartok. Illetve megerősítem, hogy nem szeretném ha a paypalhoz kellene fordulnom, bízok az együttműködésben.És ha ezután se akarják a teljes összeget visszaadni, keresni foglak, köszönöm szépen Silent77 a lehetőséget.
-
Kecsotam
tag
Sziasztok!
Én lecsúsztam Silent77 segítségéről. Egy Mi 8-ast rendeltem és éppen pár napja járt le a 60 nap. Tegnap el is küldtem a levelet, hogy jó lenne ha rendeznénk most már. Kiemeltem, hogy Paypallel fizettem és volt biztosításom.
Erre azt írják, hogy nem volt és 40-50 dolcsival kevesebbet is akarnak visszafizetni....
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
1) We can't resend the package to you because the item is currently back ordered.
2) Partial refund to your Wallet as store credit.
We can refund 319.99 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points(You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.).
3) Partial refund to your original payment account.
Szerintetek inkább fogadjam el és menjek a biztosra, vagy inkább írjam meg, hogy ez esetben a Paypalhez fogok fordulni. Mit javasoltok?
Amúgy van egy ilyen printscr-em is a biztosításról: [kép]
-
wierra
senior tag
válasz
wierra #33977 üzenetére
Belengettem, hogy megkérdezem a PP-t is az esetről.
Jött is a válasz Wintertől, hogy a szállítási díjon kívül visszafizetik az összeget."As a gesture of good will, we will refund 350.64USD to your payment account.
Please kindly confirm that if we can go ahead.
Please let us know your decision. We will try our best to help you.
When you place the order next time, please don't forget to pay for the insurance.
Such exception will not be applicable for future cases and will be recorded in our system."Korrekt ügyintézés és sebesség.
-
Tierce
csendes tag
Nu. Írtam GB-nek 2 újabb Ticketet.
Finomam utaltam rá, hogy kezdem elveszíteni a türelmem, mivel Karácsonyi Ajándék lett volna a csomag.
Szóval fizessék ki a teljes árat (biztosítással együtt). Belengettem a PayPal Dispute-ot is.Kicsit hízelegtem nekik, hogy mivel olyan kedves/segítőkész volt a Suppport és, hát a GearBest is is egy nagyon megbecsült cég, így a jövőben is szeretném ajánlani a cégüket az ismerőseimnek ;-)
Kicsit később hozzácsaptam még egy Ticket-et is, miszerint tudok olyan vevőkről, akiknek szintén DENUB/Feucht-ban veszett el a csomagjuk és számukra (Winter-ék) visszatérítették a teljes árat (biztosítással együtt)
Ez hatott. Ma kaptam egy Ticketet, miszerint 48 órán belül visszatérítik a teljes 175 USD-t.
Apró örömökből áll az élet.
-
Flashy
veterán
te Paypallal fizettél feléjük, azt ők nem tudhatják hogy egyenleged volt vagy bankszámláról ment. ők a paypalra kezdeményeznek egy visszautalást, az a számládra megy vissza. az ő kérdése szerintem nem arra vonatkozott hogy a paypalra akarod-e valóban, hanem hogy arra bólints rá hogy ez az egész így mint végső megoldás jó-e neked, mehet-e. egyébként ha simán utalnak a paypalodra (ami az egyenlegre kerül), az neked jutalékba kerül, ha refund címszóval utalnak vissza, az nem, de nekik itt már valószínűleg mindegy, nem jönnek ki jobban ha nem refundolnak hanem utalnak, csak még több macera.
-
gorje
senior tag
Sziasztok!
Először is megszeretném köszönni Silent77 segítségét! Én is az "eltűntek" közé tartozom. Kollégának elküldtem a rendelési azonosítót és ezek után GB nyitott 1 ticketett és felajánlották hogy visszafizetik az eltűnt telefonom árát. Biztosítást kötöttem rá, azt nem fizetik. Nem is érdekel. Annyit megért hogy nincs huza-vona.
Therefore, we will refund 179.99 USD to your Paypal.
Could you please confirm that we can go on this way?
Én ugye paypalal fizettem, bankkártyáról emelte le. Na most ez a kérdés arra vonatkozik hogy a paypal számlámra kerül a pénz? Mert ha igen akkor onnan "kiküldve" bankszámlámra vannak költségei nem?
Mi a legjobb módja hogy ne "adó-zzak" sokat?Leírtam mert eleinte én is felhúztam magam, de így végéről nézve... Rendben van ez.
-
Kija
aktív tag
válasz
komlo654 #33984 üzenetére
Utóbbi időben amit Európából rendeletem és a Postának adták át az mindig előbb ért Budapestre mint onnan hozzám.
És mindez addig így lesz amig nem lesz vetélytársa a Postának.
Egyébként a kollégám felesége a postán dolozik és azt mmondta, hogy a helyi csomagelosztó központ körül időnként körbemegy a biztonsági szolgálat és összegyűjti a keritésen át kidobott csomagokat.
Gondolom műszak végén összeszedték volna. Csak azt nem tudom miért nem szerelnek fel webkamerákat, aztán a tettest meg átadná a rendőrségnek. Egy idő után leszoknának erről a passzióról odabent. -
komlo654
csendes tag
Sziasztok!
Nemrégiben rendeltem egy CY......DE nyomkövetési kóddal rendelkező telefont ami állítólag már a magyar postánál van(posta.hu/nomkövetés oldalon is megtalálható).A termék már 2019.01.08-án 8:00-kor megérkezett hozzájuk azonban én még mindig nem kaptam meg a csomagom.Volt-e már valakivel ilyen? Szerintetek kezdjek el aggódni?
-
Ciccuka
veterán
-
vandor01
senior tag
válasz
placebo2018 #33981 üzenetére
nem KELL vele csinalni semmit csak hasznald es olomesboodoogsááág...
viszont mikor lehet akkor kattinthatsz hogy megjott es esetleg pontokat is vadasznal akkor irhatsz review -t csak siman vagy fenyképpel vagy akar videoval! az átvételtol szamitva kb 30napig.... utanna is dolgozhatsz vele csak nem adnak pontokat.... de mindez fent van a GB honalapjan....
-
placebo2018
csendes tag
Ma megjött egy rendelésem ez volt az első kinai rendelés,kell valamit csinálnom,jeleznem hogy megjött a cucc?
-
Feribox20
csendes tag
50. nap körül próbálkoztam, hátha visszaadják előbb, akkor mondták a deadline időpontját és, hogy vegyem fel velük a kapcsolatot majd aznap. Írtam nekik és jött a válasz, hogy visszautalják a rendelés összegét. A biztosítást nekem sem adták vissza, de nekem akartam további huzavonát. Nem, nem Winter volt én egy bizonyos Elvy-vel emaileztem.
-
lac14548
aktív tag
Tegnap lejárt a 60 nap.
Írtam, hogy kérem vissza a pénzt
Winter ticket-jére válaszolva.Ma jött a válasz: a teljes összeget visszaakapom biztosítással együtt!
Gondolom 1-2 nap mire a számlaszámom lesz.Nem tudom, hogy, ha a másik ticket-re írok (ami csak sablon válaszokkal volt), arra is ezt a választ kaptam volna...
Mindenesetre Silent, köszönöm a közreműködést.
Vendégem vagy egy sörre, vagy milkacsokira... -
PeterPH
senior tag
válasz
vandor01 #33974 üzenetére
Véletlenül sem akarok a GB védelmére kelni, de a biztosítási díj visszatérítése ügyben ti fordítva ültök a lovon.
Pl. a királyi posta sem tériti vissza azt, csak az elveszett/megsemmisült/sérült küldemény tartalmának értékét.
De vegyünk mondjuk egy CASCO biztosítást. Megkötöd, havonta fizeted, és mondjuk két hónap múlva ellopják az autód. Ez esetben a biztosító kifizeti az autód értékét (most ne menjünk bele az avultatásba eurotaxba stb), viszont nemhogy nem fizeti vissza a biztosítás eddig befizetett díját, hanem még a maradék 10 hónapra is ki kell fizetned.
A biztosítás nem a termék árába van beépítve, hanem egy külön szolgáltatás, amit te megvásárolsz, és igénybe is veszel, hiszen a GB visszafizeti a termék árát. -
vandor01
senior tag
válasz
Tierce #33973 üzenetére
markold fel a lovet azt irany EuStock
ezt a szarfaszu bandat meg eletre felejtsd el Felcsutostol egyuttnem rossz business amit a GB csinal
ujabb összeeskuves....
kapsz egy TN number 2 honapig kovetheted izgulhatsz kulfoldi baratokat szerezhetsz levelezgethetsz addig a GB porgeti lovedat esetleg USD/EUR/HUF/CNY szent harmasanak negyeseben kerestek valamennyit.... az élmény megfizethetetlen csak 5,96-ert izgibizgi tapasztalattal gazdagodtál!
-
Tierce
csendes tag
válasz
TheMiller #33957 üzenetére
Megírtam nekik még tegnap, hogy a Full refund az full refund....tehát akkor a teljes összeget utalják vissza.
Ez a válasz rá:------------------------
Thank you for your email.
According to our terms and conditions, shipping costs are not refundable. You can see our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html Once you pay for shipping, it will be delivered directly to the shipping company. Please note, GearBest makes no profit on the shipping fees. Also note that the insurance fee is non-refundable (as on most commercial websites). GearBest does not benefit from insurance fees and it is optional. It just takes time to ensure our customers that their package will be replaced on the case or refunded if it is lost or damaged during shipment.
As our precious client,we do special treatment for only this time and we will refund you 169.95 USD to your Paypal account.
Thank you for understanding.
Looking forward to hearing from you.
--------------------------
Vicces, mert a termék ára 168.99 USD volt (+5,96 a biztosítás), de mivel "értékes ügyfelük" vagyok, jófejek lesznek és adnak 169,95 dolcsit
Még mindig nem akarják visszafizetni a Biztosítás díját....
Fenyegessem meg őket PayPal-lal? -
válasz
nemethchek19 #33970 üzenetére
A 2/16.
-
válasz
nemethchek19 #33970 üzenetére
Size: után amit kiválasztasz
-
nemethchek19
aktív tag
Srácok itt akkor most melyik az igaz $28.99-ért?
Tanix TX3 Mini L TV Box - BLACK 2GB RAM + 16GB ROM EU 279289204
2GB RAM + 16GB ROM vagy 1GB RAM + 8GB ROM???
-
válasz
hattrickuser #33964 üzenetére
Europe registered, az a szlovák.
Nem Feucht , nem kel aggódni. 14 munkanap telt el, ne izgulj majd érkezik.
A szállítási idő egy becsült érték, lehet kevesebb és több is. Nincs jelentősége, hogy decemberben mikor kaptad meg. -
hattrickuser
aktív tag
A DENUB/Feucht "problémát" többször olvastam itt az utóbbi időben. Én egy tabletet rendeltem Dec. 27.-én, amit elvileg 28.-án feladtak. Postázásnál ha jól emlékszem EU registered volt az elnevezés, 10-15 munkanapos szállítással, amelyhez kaptam egy Szlovák nyomkövetési számot is. Egyenlőre nem találom egyik rendszerben sem, azt kérdezném ezzel a szállítási módszerrel voltak az említett Feuch gondok? Nincs paypalom, de kértem biztosítást. Kellene aggódnom, érintett lehet a csomagom az eltűnésekkel kapcsolatban? Decemberben ennél kevesebb nap alatt már kézbe kaptam egy ugyanilyen metódussal rendelt borotvát, azzal semmi gond nem adódott, de itt még a feladást sem látom, ellenben olvastam néhány nyugtalankodásra okot adó hozzászólást.
-
Dinter
addikt
válasz
Flashy #33955 üzenetére
Köszi. Az a baj, hogy elég hektikus a hiba, konkrétan van, hogy sokszor nem hallanak hívás közben, de van, hogy jó.. SIM-kártyát már cseréltem, és előtte 2 évig ugyanennél a szolgáltatónál a Redmi3 Pro-m teljesen tökéletesen működött, csak miután meglett a Note5-m, akkor kezdte el csinálni. Akkor valószínűleg az lesz, hogy megpróbálom megcsináltatni itthon, és kifizettetni velük. Viszont arról fogalmam sincs, hogy mutassam meg a hibát.
-
lovi27
addikt
Végre feladták a 11/11-i rendelésemet.
A RU......NL tracking számról tud valaki valami infót róla? -
Flashy
veterán
válasz
Dinter #33951 üzenetére
küldtem vissza de azonnal látszó kijelzőhibával (megvolt minden eredeti csomagolás). először le kell velük egyeztetni hogy tényleg hibás és tényleg visszaküldöd és milyen feltételekkel, ki fizeti a postát, mit fizetnek vissza, vagy cserét küldenek-e és a cserét milyen postával küldik. ezután csomagolod, fotózod a csomagolást, csomagot, viszed postára, töltesz CN23-at (hogy a cseredarab áfa nélkül jöjjön), feladod, vársz, kifele biztosan kapni fogsz trackinget mert úgy adod fel, tracking írja hogy odaér, nyaggatod a kínait hogy na mi van, aztán egyszercsak feladják a cserét és megint vársz. akkor nem tudom mi van, ha olyan feltétellel küldöd hogy majd megnézik és utána döntenek hogy csere lesz-e, az elég kiszolgáltatott helyzet, jó lenne ha olyan hibát tudnál nekik videózni amiből már előre fix hogy mi lesz. paypal évi 12 visszaposta árát fizeti kb 9ezer forintig per darab de meg kell nézni mennyi időn belül. én nem kértem semmi plusz biztosítást, 3610 Ft volt a visszaküldés talán. valahol megírtam korábban ide is a sztorit.
-
PNP
őstag
válasz
Tierce #33953 üzenetére
Nyilván visszajár a teljes összeg minden tétellel együtt. Olyan egyébként még a GB-nél sincs, hogy ingyen szállítás után behazudnak egy összeget szállítási költségre, hogy majd azt levonják a refundból. Írd meg, hogy köszönöd a próbálkozást, de tisztában vagy a feltételekkel, miszerint teljes refund van, ha nem kapod meg a rendelésed.
-
Tierce
csendes tag
válasz
TheMiller #33948 üzenetére
Sziasztok!
Ezt írták:Dear ..............,
Thank you for your message.
Please note, the shipping fee and shipping guarantee are not refundable. The package has been lost, which is out of GearBest's control and we can not refund this fee.
Thank you for understanding.
Best Regards,
NareTehát, hogy a Szállítás költségét és a Biztosítás összegét azt nem tudják visszafizetni.
Külön érdekesség, hogy a Szállítás az ingyenes volt, mégis mintha a termék árából azt is le akarnák vonni...Mik a tapasztalatok? Vissza szokták fizetni a szállítás és a biztosítás összegét is?
Ez is csak egy próbálkozás lenne a GB részéről? Mit írjak nekik? Fenyegessem meg őket a PayPal-al?
Egyébként a PayPal az egészet visszafizettetné velük? -
TheMiller
tag
válasz
Dinter #33951 üzenetére
Hát, vissza kell küldened kínába (mindegy melyik GB raktárból vetted), nem olcsó mulatság, talán 10-15 ezreket emlegettek itt korábban. Mindezek után jön, hogy akkor átveszik-e, tényleg igazolják, hogy megkapták, stb. 2-3 hónap biztosan lesz.
Első körben én egyezkednék velük, hátha valami refund után itthon megcsináltathatod minimális bukóval, mert azért az mégis csak biztosabb.
-
Dinter
addikt
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata telefon gariztatással kapcsolatban? Mennyi ideig tart, megcsinálják-e rendesen, stb.
Most olvasgatom a garancia gyik-et, de ugye nem kell az eredeti csomagolás hozzá? Most a Redmi Note 5-mnek vannak hívási hibái, gyakorlatilag már csak a telefon lehet rossz. -
Kija
aktív tag
Egy pozitív példa. Múlt hétfőn rendeltem egy akció kamerát EU raktárról. Ma át is vettem.
Tracking GLS oldalán végig működött és pontos volt. -
Almos
aktív tag
Úgy néz ki van valamennyi előrelépés, 1 hét után kikerült a raktárból a csomag:
2019-01-13 07:06:24 - Departed Hongkong Sorting Centre.
2019-01-11 11:00:16 - Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2019-01-11 09:00:00 - Sent to HongKong Sorting Centre.
2019-01-05 12:31:09 - Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-01-05 11:43:18 - Shipping Label Printed.
2019-01-05 11:42:40 - Confirmed & Prepared For Packing.
2019-01-04 15:07:12 - Order Created. -
wierra
senior tag
Tegnap letelt a deadline, innentől lesz igazán érdekes a pávatánc. Én is szépen, tisztelettel és együttműködve leveleztem velük eddig. Meglátjuk mire lesz elég.
Nem volt biztosításom, hiszen a PP üzletszabályzatában le vagyon írva, hogy fedezve vagyok. -
Tierce
csendes tag
válasz
Feribox20 #33937 üzenetére
Szia(sztok)!
Nekem is ma járt le rendeléstől számított 60 nap.
Előtte már megpuhítottam őket (18 db. levélváltás)....a szokásos...jó a kézbesítési cím...tracking követőkön DENUB/Feucht látszik csak....soha nem érkezett meg Mo-ra a csomag....Posta sem tud semmit róla ....stb.
Úgy látszik, hogy érdemes 1 hónappal a 60 nap lejárta előtt elkezdeni a GB-vel a levélváltást és akkor mire letelik az idő, jó eséllyel nem szívóznak.
Volt biztosításom és PayPal-lal fizettem. Ezt ("majdnem teljes" refund-ot) ajánlottak fel:
-------------------
Dear ............,We apologize for the delay and regret that you did not receive your order.
Unfortunately, your order seems to have been lost on the way. The shipping company is responsible for this loss, which is unfortunately beyond our control. However, as you are a valuable customer to us, we are ready to help you as much as possible. Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Quick refund on your wallet (Store Credit)
We can refund 163.99 USD as proof of good will on your wallet and exceptionally reward you with extra points (eg if your refund is 1USD = 1 points, 3USD = 3points etc.).You can use both your wallet and points to buy your future products.
Learn more about Wallet benefits: http://www.gearbest.com.......................
Check to use point: http://www.gearbest.com/about/.........................2) Refund on your original payment account.
In this case, we can refund you 163.99 USD.
-For PayPal account holders, please allow up to 48 hours for the transaction to appear in your PayPal account.
Can you please tell us your decision?We apologize again for the inconvenience.
Best Regards,
Nare
--------------------Viszont én a telefonra 168.99 $-t fizettem + a biztosítást (5.96$), összesen tehát 174.95 $-t.
De a Ticket szerint ők csak 163.99 $-t akarnak kifizetni.Mit tegyek szerintetek? Ilyenkor a biztosítás összegét is vissza kéne fizetniük?
-
PepeDon
tag
De szerencsések vagytok.
Nekem a múlt hét kedden írt Winter, hogy várjak még 4 munkanapot. De még nem írt, pedig lassan az eltűnéstől is meglesz a 60 napA rendeléstől lassan a 60 munkanap is összejön már Okt 20. Nov 2 feladás, nov 20. eltűnés. Türelmes vagyok nem írok rá ma, majd csak holnap.
-
Golfplusz
csendes tag
Pálinkás Jó reggelt kívánok!
Tegnap este erős felindulásból vettem egy okos órát.(Kingwear KW88) Ma reggelre csomagolva elindítva, de nem Holland postával, hanem a megszokott Német CY...DE postával.
Erre csak azt mondhatom: ...Apa kezdődik..
-
Beni2360
félisten
válasz
pelenka35 #33935 üzenetére
Na de azt az angol levelet nem a postától kaptad, hanem a feladódtól. Még nincs a postán a csomagod, kár fáradni. Majd jön az értesítő vagy a csomag.
Mint írtam létszámhiány van és egyszerűbb volt egy telefont megereszteni mint 3 értesítőt kitölteni. A saját postásunk még egy futball labda nagyságú csomagpakkot is kihoz mert tudja mi a csízió. -
Feribox20
csendes tag
Nekem ma járt le a 60 nap feladástól számítva. Szerencsére nem szívóztak egyből felajánlották a full refundot. Volt biztosításom, és PayPal-al fizettem.
-
Lomas
tag
válasz
Timyyy #33909 üzenetére
Örülök neki, hogy neked rendeződött, remélem mindenkinek sikerül. Én egyenlőre "büntiben vagyok" nekem a feladástól számolják, tegnap előtt járt volna le a 60 nap, de szerencsére nem sok idővel később, nov 20-án feladták a nov 11. rendelésemet. A Winteres ticket nekem is nyitva van, bízom benne, hogy nálam is jelentkezni fognak. Biztosításom volt.
Remélem a kamerám nem kallódik el... Azt november 23-án rendeltem, de elvileg dec 27-én, izibe' "már" el is indult "osztott csomagként" ami csak jan 5-én váltott shipped-re. Na, ha az is elkallódik, és szintúgy a feladástól akarják számolni, akkor megőszülök, míg lerendezzük. Szintén biztosítottam, bár ez "csak" egy 65 dodós csomag volt.
Neked biztosítva jött a csomagod? -
Beni2360
félisten
válasz
pelenka35 #33933 üzenetére
1: Hát, hogy menjél a postára add meg az adataidat és kérdezz rá a csomagra.
2: Van olyan postahivatal aki nem viszi ki a csomagot, hanem bent gyűjti.
Nekem volt a héten egy telefonom, hogy van 3 nagyméretű csomag ami nem fér be a ládába és menjek be érte. Na felhívtam a postásunkat és mondta, hogy betegállományba van és a másik járatos is megkapta a járatát. Na ebből adódóan már nem fértek bele a táskájába (az egyébként bőven befért volna a ládába) csomagok. Meg lehet érteni. A 4.-t ami aláírós volt az kihozta. -
pelenka35
őstag
Sziasztok.
Please contact your local shipping office in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.Ezzel mire utalnak a postára ?
-
szmyky
aktív tag
válasz
Beni2360 #33927 üzenetére
De ez minket, hol érdekel, hogy ő mennyiért adja fel?
Szüntesse be, ha neki nem éri meg valami.
Te kifizettél 300$ és nem kaptál érte semmit, miért lenne a vevő sara, hogy a GB által megbízott szállító elveszti a csomagot?
A Paypal üzletszabályzatát elfogadja a GB is, akkor fogadja el azt is, hogy akkor van pénz, ha a termék épségben megérkezik a vevőhöz. -
bul07
nagyúr
válasz
huliganboy #33916 üzenetére
Hmm
Mintha régebben olvastam volna itt hogy a GB is átváltott erre az üzleti modellre, hogy külön eladók is jelen vannak, tehát nem mindent a GB maga árul, külső eladók is használják a felületet
Lehet rosszul tudom
De Silent77 biztos jobban tudja hogy pontosan mennyire különülnek el a GB-től
-
Beni2360
félisten
válasz
pocak78 #33926 üzenetére
Ja és a kérelemben legyen benne, hogy a nyomozás a valós értéken történjék, XY $. Mivel sokkal kevesebb értéken adják fel és csak azután fizetnek biztosítást ezért kapnak csak kevesebb pénzt a postától ők is vissza. Ez gondolom csak a beszerzési ár és így a haszon náluk marad.
Ez az ő saruk. Ezért ajánlanak fel kevesebb pénzt. -
-
-
pocak78
csendes tag
Sziasztok!
Ott tartok a meg nem érkezett csomagommal kapcsolatban, hogy már a Paypal-on alkudozok a GB-el.
Természetesen a meg nem kötött biztosításra hivatkozva csak részleges visszatérítést ajánlottak fel.
Ilyenkor mit érdemes írni nekik azon kívül, hogy nem fogadom el?
Január 31.-ig ha nem jutunk dűlőre, a Paypal felülvizsgálja és saját maga dönt? -
Golfplusz
csendes tag
válasz
huliganboy #33916 üzenetére
Oxi.
(#33917) wierra
(#33918) Silent77Ti tudjátok....
-
Golfplusz
csendes tag
Sziasztok!
Az elmúlt időszakban 3 rendelésem volt. Megérkezést követően mind a hármat visszaigazoltam, és fotóval illetve videóval is megspékeltem. Érdekes számomra, hogy az 5*-os visszajelzések szinte azonnal megjelentek ( 3-ból 2 darab ) , viszont amit nem értékeltem pozitívan ( csak 2*-ra ) az a mai napig nem jelent meg a termék oldalán Az a gyanúm, hogy már nem is fog, pedig mindent úgy csináltam ahogy előtte, ezt bizonyítva az is, hogy az értékelésre megkaptam a GB pontokat.
Csak egyéni vélemény, hogy így könnyű jó értékelést összehozni bármilyen termékről is legyen szó.
-
Timyyy
őstag
Váratlan fordulat!
A rendeléstől számított 60 nap holnap tellik le, a feladástól számított pedig február 4 lenne.
Ma írt a GB a tickethez, hogy akkor válasszak, újraküldjék-e, vagy adják a teljes refundot. (Redmi note6pro)
Paypalt még be sem kellett vonnom, pedig már a legrosszabbra és leghosszabbra készültem.Szerk:
Ez az a ticket, amit a GB nyitott, nem az enyém. A WINTER féle, amit Silent ügyintézése után kaptam a többiekkel együtt. -
Taci
addikt
válasz
Flashy #33903 üzenetére
Na akkor próbálgatni fogom őket. Gimbalt keresek, vagy a Zhiyun Smooth 4-t, vagy a DJI Osmo Mobile 2-t, de utóbbi konstans magas(abb) áron van, előbbi meg Flash Sale-ben van a Banggood-on 99 USD-ért (kuponokat pedig a Flash Sale-es mivolta miatt nem is próbálgattam hozzá), de egy fórumtárs írta nemrég, hogy volt 85-ért is Gearbesten, csak épp lecsúsztam róla.
Addig is:
Xiaomi Mijia SJYT01FM Gimbal a712ca6
kuponnal 120 USD helyett 85 USD. -
gyu84
tag
Sziasztok!
Egy pozitív példa is legyen, EU priority line, december 12-én rendeltem ezt a projektort, közbe jöttek az ünnepek is, így az előző rendelésemhez képest lassabban, január 8-án ért Radefeldbe, majd másnap Feuchtba, ahogy frissült a DHL-es követőkód megjelent egyből a Magyar Posta rendszerében is, ma hozta a futár
Kötöttem azért 5$-ért biztosítást, a 160$-os ár mellett nem tétel. -
Flashy
veterán
vannak olyan kuponok, ami arra a termékre akkor is használható ha flash sale-es, a kuponhoz ilyenkor nem százalékos kedvezmény, hanem egy fix összeg van rendelve egy bizonyos termékre. a kettő független, azért használhatók látszólag "egyszerre" mert igazából nem egyszerre használom, hanem vagy egyik, vagy másik kedvezményt veszem igénybe.
egyébként azt vettem észre, hogy a VIP centerben kapott általános 7%-os kupont is fel lehet használni néha akciós termékekre, ilyenkor ha van kuponom, egyből fel is ajánlja és beírja a mezőbe. ha nem írja bele, akkor fölösleges is próbálni, nem fogja elfogadni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- War Thunder - MMO Combat Game
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen videókártyát?
- Lexus, Toyota topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen alaplapot vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Intel Core I9 14900K - 24mag/32szál - Új, 1 év garancia - Eladó!
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest