Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz tlac #1645 üzenetére

    ha a sajátom vagy ismerősé lenne, és már nem lenne garos, valamint tudnám biztosan, hogy más gondja nincs a lapnak, én is megcsinálnám, de így...
    Fejleményeket várjuk...

  • tlac

    nagyúr

    válasz net84 #1644 üzenetére

    holnap megpróbálom kideríteni, kérni fogom a javításról a papírokat
    azon csodálkozok, hogy egyáltalán megjavította vki...

  • net84

    őstag

    válasz tlac #1642 üzenetére

    Tartom azon állításomat, hogy ennyi idő alatt nem fordul meg a lap a gyártótól, hacsak nem külön ezért eleresztenek egy csomagküldést.
    Valsz állt náluk 1-1,5 hetet, majd átkerült a nagykerbe, ott 1-2 hét után kihozták, hogy nem garis, emberke nem vitatkozik, visszahozza, áll egy kicsit a polcon, majd kiértesít, vitatkoztok, majd vagy próbálkozik újra 1-2 hét múlva, vagy nem. Aztán keres egy szakit/céget és megheggeszteti vele.
    Vagy ami még elképzelhető, hogy a nagyker küldte el javíttani maszek alapon, de ennek is lenne nyoma papíron, és ezt sem igazán csinálják pusziért.

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #1641 üzenetére

    Köszönöm! :R
    A bankos részben szinte biztos voltam, a kérdéses a szimpla mezei vásrló, vagy cég volt az érdekes, mert itt akadnak emberek, akik hajlamosak nem fizetni, de akkor ezek szerint így sem lehet megfogni őket.

    tlac - ügyesen kézzel is át lehet forrasztani, kérdés, hogy a több rétegű nyákon a furaton belül milyen a forrsztás. Egyébként többen is alkalmazzák javításoknál a merítő ónos/cines (nemtom pontosan hogyan hívják) technikát. Azzal elviekben észrevétlenül is meg lehet csinálni.

  • tlac

    nagyúr

    válasz Ariadne #1639 üzenetére

    Na szép, ezek megpróbáltak mindent ráírni, de talán kicsit túl sok is lett.

    Nekem is ez volt az érzésem.

    Az eredeti lapon, amivel leadtad, írták, hogy szerintük "nem garanciális", és van ugye független (!) szakértőtől szakvéleményük arról, hogy te a vásárlás után idézted elő a hibát? Kétlem...

    :D

    Még holnap elbeszélgetek velük, de ha még folytatódna a garancia meghosszabítva a náluk töltött idővel, az akkor sem érne semmit a gyakorlatban.
    Miután kipróbáltam és működik rendesen a lap, valószínűleg elfogom adni (időközben muszáj volt vennem másikat) és ehhez jobb lenne ha pl. lennének a gyártótól hivatolos papírok.

    Azt hiszem most van az állapot, hogy a kezemben van minden, amivel nyugodtan fordulhatnék BT-hez...

    net84:

    Ha a gyártó javította, akkor annak biztosan van nyoma, de úgy érzem esetedben ezt egy "hozzáértő" oldotta meg.

    Igen, annak kellene és gondolom akkor el is küldték volna...
    Viszont, aki csinálta az értett hozzá, mint ahogy írtam nem látszik gányolásnak, teljesen kör alakúak a forrasztások, szerintem nem kézzel lett csinálva.

    Pontosan mennyi ideje van náluk a lap?

    A hiba bejelentésének időpontja: 2007.10.30.
    Kiadás dátuma: 2008.01.18.
    Kb. 2,5 hónap

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #1640 üzenetére

    Garmegvonás: nem, jogszabály alapján köteles vagy teljesíteni a jótállási kötelezettségeidet, ez független attól, hogy kifizette-e.
    Van a Ptk-nak egy érdekes mondata az elején, ami ide illik, vagyis "aki maga sem úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható, a másik fél felróható magatartására hivatkozhat." Tehát ha te amiatt nem "kezeled le" a meghibásodott gépét, mert ő késett a fizetéssel, akkor ugyanúgy joggal panaszkodhat, mintha teljesen kifizette volna.

    mod: A fogyasztási hitellel való késedelem ráadásul nem is a ti viszonyotokra vonatkozik, hanem a "kedves" vásárló és a bank közti viszony.

  • net84

    őstag

    válasz tlac #1638 üzenetére

    Ha a gyártó javította, akkor annak biztosan van nyoma, de úgy érzem esetedben ezt egy "hozzáértő" oldotta meg.
    Illetve, ha ragaszkodnak ahhoz, hogy megszünt a garancia, akkor arról is adjanak papírt, melyet a gyártó/importőr állított ki és ő is becsételt le, valamint visszakövethető (tehát legyenek meg az elérhetőségei a gyártónak/importőrnek).
    Pontosan mennyi ideje van náluk a lap? Tapasztalatom szerint átlag 3 hónap, mire megfordul egy termék a gyártótól. és gondolom pár hetet ők is ültek az elején, a nagykerek általában nem küldik egyböl ki a gyárnak, hanem összevárnak egy nagyobb adagnyi cuccost...

    Ariadne - ja igen, azt kihagytam, hogy a gyártó csak a garossal foglalkozik, ha meg fizetőre adták le, akkor annak megint van nyoma. De nagyon úgy fest, hogy ez a lap nem járt semmiféle gyártónál. Azonkívül nemhinném, hogy a gyártó javítja, mégna nincs is gondja a lapnak, hanem ad egy másikat, ezt visszakergeti a gyártósorra és kicserélik rajt mindazt, amit kell, majd egy újabb garos cserénél újracimkézve, újratesztelve kiadják...vagy esetleg újként dobozolva eladják.

    Az én korábbi kérdésemre esetleg valaki (megvonható-e a gar - nem teljesített fizetés esetén)?

  • Ariadne

    őstag

    válasz tlac #1638 üzenetére

    Na szép, ezek megpróbáltak mindent ráírni, de talán kicsit túl sok is lett. Hogy is lehet az, hogy a "gyártó javította" (alaplapot?!), miközben "nem garanciális" sérülése van? Nem, a "felebaráti szeretetből" itt nem jó válasz... Az eredeti lapon, amivel leadtad, írták, hogy szerintük "nem garanciális", és van ugye független (!) szakértőtől szakvéleményük arról, hogy te a vásárlás után idézted elő a hibát? Kétlem...
    Szóval ebben az a szép, hogy bizonyítaniuk kell, hogy te okoztad a hibát és nem gyártásból eredő, eleve benne rejlő hiba miatt ment tönkre, ezt nem elég állítani. Ja, hogy nem tudják/akarják bizonyítani? Akkor tessék adni egy másik ugyanolyat, vagy visszaperkálni a lóvét az utolsó forintig, plusz kamatok.
    Huhh, valami égi kéz mentett meg attól, hogy náluk vegyük az új gép részeit, felmerült, de éninkább ragaszkodtam a szokásos helyhez. Volt egy olyan érzésem a honlapjuk garanciális feltételei alapján, hogy a gyakorlatban is így fog menni a dolog... Bár ne lett volna igazam. :U

  • tlac

    nagyúr

    Ipon-os folytatás:

    Pénteken írtam egy mailt, hogy mi a helyzet az alaplappal, így több, mint 2 hónap után. Semmi reakció nem volt rá. Viszont ma itt volt a futár és visszakaptam az alaplapot. Ránézésre vki javította, de nem látszik rajta semmi gányolás, nem próbáltam még, hogy működik-e. Viszont a garancia vmiért megszűnt rá szerintük... Most beszéltem volna velük, hogy mi ez az egész, de aki intézte szabadságon van, holnap talán már dolgozik.

    Garanciális rendezés lap:
    1. része
    2. része

    Több dolog ("Doboz nincs" csak egy külső doboz nem volt meg, "kiegészítők hiányzonak" nem igaz, a javított jegyzőkönyvből is ki lett ez szedve) is zavaró de a legjobban ez:
    "Mivel a hiba természete nem garanciális volt, így a termék a továbbiakban nem garanciális."

    Főleg, hogy ott van ez is:
    "Gyártó javította"

    Erről hol vannak a papírok? Ha javítva lett, akkor nem kellene megszűnni a gar-nak...

    Természetesen holnap ismét felhívom őket.

Új hozzászólás Aktív témák