- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz luciferc #106 üzenetére
Telefonom egy s700i decemberi vásárlásu.
A telom amikor hívnak nem mindig de lefagy.Kb 2 honap után jelentkezett a hiba.
Szoftver friss majd vissza ad kb 1 hét mulva cserekészüléket addig kaptam.
Kb rá 2 héttel ugyanazok a hibák.Felvittem majd 2 hét után kőzőlték mehetek érte.
zoltam egy havernak menjen el érte Bp és használja majd vigye vissza ha rossz.
Természetesen kb 2 nap után kideült rossz.
Akkor kicserélték a memoriakártyát benne azt mondták az volt rossz.
Kb 3 napja kaptam meg ismét és megint rossz ugyanaz a hiba.Telefonáltam nekik és azt mondták a teloba a telefon jó a simkártyám szar.Oké kicseréltettem ma a simkártyámat a panonnál.
Na nem telt bele 5 perc hívtak is és már jőtt a hiba.Szétesik a kép és újraindul a telefon de mindent vissaztesz alapra tehát állítgathatom be újra.
Kiváncsi lennék most mivel állnak elő.Ezért kéne egy garival kapcsoltaos infó! -
Nedudgi
aktív tag
válasz luciferc #117 üzenetére
Én is így gondoltam. A Kiskeres viszont vmi olyat magyarázott, hogy a gari az a nagykerbe szól, de ők intézik. Nem egészen értem...
De majd meglássuk amikor beviszem a kártyát. Eddig csak telefonon beszéltünk. Az a baj hogy régi vásárlójuk vagyok, és sose volt eddig semmi gond, nem hinném hogy át akar b@szni...It took the computational power of three Commodore 64s to fly to the moon. It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here. -- SC sig file UBUNTU - KDE - Rock'n'Roll
-
Vangelis
nagyúr
-
BobChemistry
őstag
válasz luciferc #152 üzenetére
nem akarok okoskodni, de Én úgy tudom, hogy ha nincs fizikai sérülés a terméken, de felmerül a gyanú, h nem rendeltetésszerű használat miatt történt, akkor a forgalmazónak - eladónak - kell bizonyítani ,hogy nem rendeltetésszerű használat esete áll fent, ha viszont fizikai sérülés van rajta, a vevőnek kell bizonyítani, h Ő rendeltetésszerűen használta
ha tévedek, kövezzetek megBármilyen közel vagy valakihez, végtelen a távolság köztetek.
-
sasa311
veterán
válasz luciferc #205 üzenetére
Alábecsülöd az emberi hülyeséget:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bocs az offért több nem lesz
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
net84
őstag
válasz luciferc #490 üzenetére
az a helyzet, hogyha már velem betartatják a szabályokat, akkor én is ''betartatom''...legyen itt szó arról, hogy én vagyok az ügyfél, és egy kereskedővel tartatom be, vagy kereskedő vagyok, és szépen elmagyarázom az ügyfélnek, hogy milyen fogyasztói törnények vonatkoznak rá/rám.
Szerintem így a korrekt, és úgy gondolom, hogy egy kereskedés így mehet jól és zökkenőmentesen (ha semmi balhé nincs körülötte, és a negatív kritika is minimális - mert ugye olyan nincs, hogy a negatív kritika 0)
Ha nem nyereségorientáltak, hanem vevőorientáltak lennének a cégek vagy kombinálva a kettőt , akkor nem kellene ez a sok ''veszekedés'' garanciális probléma ügyintézésekor(főleg amit a multi komplexumoknál kell véghezvinni, hogy normálisan foglalkozzanak a garanciával)
dany27 - mivel abban az esetben, hogy alkatrészként veszed meg a géped, és magad, vagy valamely sz.tech cég rakja össze, úgy alkatrészekre, és nem konfigra vonatkozik a garancia. A meghibásodot alkatrészt mindig abba a kereskedésbe/boltba kell visszavinnad, ahol vetted, vagy ha van kijelölt szervize, akkor visszaviheted oda is.
[Szerkesztve]Read only...
-
net84
őstag
válasz luciferc #492 üzenetére
háááát
ki mit ért a csomagolás felbontásán?
Azt amiben érkezik, azt mindenképpen fel kell, hogy bonthassad. Azután, ha a termék még pluszban be van csomagolva, abban nem vagyok biztos.
De szerintem nem kötheti ki, max azt, hogy az eredeti csomagolással együtt veszi csak vissza.
Majd jön Ariadne és megmondja, hogy mi is van ilyenkor pontosan...
[Szerkesztve]Read only...
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #497 üzenetére
Nincs már jogkörük egyedi ügyekben eljárni, ezért el fogják utasítani a kérelmedet... Elvileg ha elég sok panasz összegyűlik ugyanarra a cégre, akkor közérdekű keresetel élhetnek, de nem nagyon szoktak... Célszerűbb vásárlók könyvébe beírni, békéltető testülethez menni, a fogyvédelem is ezt szokta tanácsolni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #499 üzenetére
Igen, elvileg tuti. Persze a bíróságon sohasem tuti teljesen semmi, de ez annyira az, amennyire csak lehet.
Egyébként más garis ügyben most várom a ''csúcspontját'' a kékhalas afféromnak, én bizony bepereltem őket. Kb. ennyire magától értetődő az ügy, jövő hónapban lesz a tárgyalás, a nagyokos ügyvezető maga barkácsolja a beadványokat a cég nevében, pedig villamosmérnök, gondolhatod... Néhány tízezres összegnél nem fáj olyan sokba a dolog, inkább sok időbe kerül - legalább már dühös sem vagyok rájuk, csak röhögök magamban, milyen balfék egy társaság. Élmény lesz leemelni a bankszámlájukról a nekem járó pénzt, kamatostul-költségestül, majd olyan fél év múlva kb...
Egyébként van a csomagküldőknek egy érdekképviseleti szervezete, Magyar Áruküldők Egyesülete a nevük. És van egy pont, ahol esetleg meg lehet fogni ezt a céget, most jutott eszembe. Nem tudom, van-e nyilvántartási számuk - a csomagküldőkénti nyilvántartás nélkül elvileg tilos ilyen tevékenységet folytatni, bár a cégek többsége nem kérelmezett ilyet, ezt a fogyvédelem egy elemzésében olvastam. Na ha ezt megírod nekik, arra hátha lépnek..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz luciferc #557 üzenetére
igen, először én is erre gondoltam, de mi van amikor nincs készre kábelezve, kötve az autó
de szerintem van valami törvényecske, ami ezt szabályozza, hogy mit kell szakembernek bekötnie és mit nem.
Én pl azt nem értem, hogy a kerékpároknál, amit nem kerékpár kereskedésben vesz az ember, hanem pl. a Hervis-be, azoknál milyen alapon kötik ki, hogy a garancia csak akkor érvényes, ha a garanciális szervíz helyezi üzembe, aminek potom ~10k a költsége. Az már mellékes, hogy a szervíz magasan leszarja a kérésedet az összeszerelésnél, ahogy esik, úgy huppan üzemmódben összerakja, féket, váltót nem állít be.Read only...
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #559 üzenetére
Egy elég eldugott jogszabályban van benne, egyszer régen megkerestem, de most én sem tudom hirtelen. Arról szól, hogy melyek azok a cikkek, amelyeket kötelező szakemberrel beszereltetni, pl. a gázkazán ilyen. De erős gyanúm szerint az autórádió nem ez a kategória...
A kerékpárnál viszont még a fogyvédelem is azt mondta, kötelező a beállítás. Az már más kérdés, hogy olyan helyen élből nem veszek kerót, ahol külön pénzt kérnek az összeállításáért... A cipőt a cipőboltból régi elve itt is érvényes: kerékpárt a kerékpárüzletből, de Tecsóból ne már... Én nemrég vettem az enyémet szaküzletben, érdekes módon ott benne volt az árban a beállítás sőt plusz még egy hónap múlva vissza kellett vinni és akkor utánaállították. Jó, nem volt olcsó kerékpár, de lehet kapni ott olcsókat is. Ismerem a nagyáruházasak minőségét, alig kerülnek kevesebbe, de olyan borzalmas minőségűek, adott esetben szvsz akár életveszélyesek is, hogy nem éri meg..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #561 üzenetére
Abban nem vagyok tuti biztos, hogy szerepel-e vagy sem abban a jogszabályban, ha szerepel, kötelező szakemberrel beköttetni, ha nem, nem. Az viszont biztos, hogy HA kötelező, akkor annak a költsége vagy benne kell legyen az árban, vagy köteles feltüntetni, hogy láthasd, mielőtt megveszed.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Vivax
csendes tag
válasz luciferc #749 üzenetére
Amennyire én tudom nem...legalább is háztartási készülékek esetében csak a számlával együtt érvényesíthető a garancia.
Hozzáfűzés az ''asztal borogatásos'' dologhoz: én végig tárgyilagos voltam, érveletem és nem csapkodtam a pultot. Senkinek sem ajánlom, hogy hőbölögve próbáljon érvényt szerezni az igazának. A kereskedő sem tehet mindenről... Részemrők, ha garanciális ügyet intézek amíg a kuncsaft normális megteszek mindent, hogy megoldjuk a problémáját...
Igaz az én esetemben is kellett, hogy egy kicsit keményebb hangvitelű levéllel megalapzzam a beszélgetést...Az arany sárban is arany
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #749 üzenetére
A számla az tuti mindig elég magában, mert pl. sokszor jótállási jegyet ''elfelejtenek'' adni, számlát viszont tényleg mindig kötelesek - nem csak jótállásos probléma lehet, ha nem teszik meg.
A jótállási jegy is elég lehet magában, csak akkor a 151/2003. Korm. rendeletre kell hivatkozni, tehát ez az irányadó jótállásnál (a kötelező 1 évnél mindenképp). Szavatosság esetében (2-3. év, amikor kétség esetén fogyasztónak kell bizonyítani a hiba okát) viszont úgy szól a fáma, hogy a számla bemutatása elég kell legyen, itt úgyis a vásárlás dátuma a lényeg csak. Ha pedig önkéntes jótállásról van szó (pl. monitorra, alaplapra gyártó 3 évet vállal), akkor attól függ, de az első évi kötelező jótállásnál és az azutáni szavatosságnál kedvezőtlenebb nem lehet a vásárlónak ...
Csak a jótállási jegy önmagában gyengébb azért, mert az alapján pl. elállásnál nehéz megmondani, mennyi volt a vételár, sokszor nincs rajta. De én pl. vettem már alig használt konyhai eszközt, amire még 1,5 év gari van, csak jótállási jeggyel, mert MM-es termék, gyakorlatilag a vételáron kívül minden szerepel rajta, ami a jótállási ügyintézéshez kell, és gondolom a vételárat is ki tudják keresni, ha nagyon kellene..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ML320
aktív tag
válasz luciferc #831 üzenetére
A hivatkozásod pont az egyenlőség elvét sérti: ''felajánlhatsz neki nagyobb egyenlő mint 80-as vinyót''. Mostantól lehet versengeni! Az első rossz vinyós 250GB-t kap, az utánna jövő már csak 160GB-t, a többi meg ... Sőt, a bad sectoros HDD-ket meg mélyformázva adja vissza a nagyker. Néha már azt csinálom, hogy megsütöm az ilyen alkatrészt, mintsem egy javítottal szivassam az ügyfelet.
A piac ott jön létre, ahol a kereslet és kínálat találkozik. Ahogy eggy hsz-szel előbb olvashattuk, a károsult társunk szerint a mostani beszámolás is korrekt volt. Ha a vevő elfogadja, akkor mi a gond? Aki meg egy ilyen ráfizetési ügyletet nem fogad el, az meg kettővel előbbi hsz-ban kapja meg magára a jelzőt
Ha a delikvens nem fogad el egy ilyen cserét, attól a bolt még betartotta a játékszabályt, hiszen ő törekedett a megoldásra. Ha nem kell, akkor várjon. Majd csak jön olyan cucc...
Boltban dolgozom. Van pl olyan garintézésünk, ahol 2006.12.08. óta van fent egy SocketA alaplap. Ott a szervíz megjegyzése: ''Cseréljük''. Csakhát nincs mire...
Ahogy már többször kifejtettem: Nem tudjuk beépíteni az árba az ebből felmerülő költségeket. Olyan árérzékeny piacon élünk, hogy néha a vevő már 10Ft-ért a saját anyjával... Így egy becsületesen dolgozó bolt nem fog bevételt produkálni, és ha gondban van a vevő, akkor az kihez fordul? Az üres helységhez?
A fő probléma: A 1959-es az alap törvény. Új kellene! És nem kitételekkel, feltételekkel, hanem egyértelmű utalásokkal. Kiemelten kezelve a javíthatatlan/cserélhetetlen eszközökkel, illetve betartandó határidőkkel, valamint szankciókkal. Viszont figyelembe véve a boltok érdekeit is!Ember tervez, Isten perverz...
-
Yahoo
aktív tag
-
ML320
aktív tag
válasz luciferc #833 üzenetére
Az üzleti élet megköveteli, hogy minden vevőt egyenlően kezeljek, ne tegyek köztük különbséget, legyen milliárdos csemete, vagy büdös paraszt. Ez sehol sincs leírva, de szerintem ez az elvárt. A boltos ne játszon istent.
Emiatt lehet nyavalyogni, de jelenleg ez a törvény és kész, nem kötelező kereskedni. Ha meg nem tetszik a törvény, hát tessék lobbizni
Ezt csinálom... És próbálok lobbizni, ha visszaolvasol, tapasztalhatod. Sajnos le vagyok szarva. Elhiszem, hogy ez a törvény sokkal kedvezőbb a vevőknek, így hülyék lennének kezdeni ez ellen valamit. Ugyanígy a politikusaink se szeretik a konfliktust, inkább nem is kezdeményeznek semmi olyant, ami az ő karrierjüket veszélyezteti. Itt is felvetettem már valamit és más fórumon is leírtam ezt. Válasz eddig senkitől semmi...
A Mio PDA-d pont jó, mert forgalmazóhely vagyunk, és a gúnyos megjegyzésekre és is csak csöndesen válaszolok: nálunk két év a garancia. A vevők még mindig nem jöttek rá arra, hogy termék és termék között is van eltérés. Mi maximálisan a vevő igényeit próbáljuk kielégíteni, de ez csak így egy bolt. A konkurenciánál vett termék kicseréléséről egy társunk külön rémtörténetet tudna írni, azt meghagyom neki. Viszont egy-egy ilyen gennyes húzás miatt ''olyan mocsadék állapotok vannak a számtech piacon amilyenek vannak''. Te arrogáns hülyeségnek veszed a felajánlott cserét? Én meg sok arrogáns vevővel találkozom, akinek ha kicserélem újra a terméket, még feljebb áll, hogy miért nem kap nagyobbat. Talán azért, mert köcsög a boltos? Nem, sok esetben a vevők haszonleső viselkedése miatt kerül vissza a termék, és az ilyen alakok miatt van sok helyen olyan viselkedés, amit te elítélsz - joggal!!! És ha érdekel, joggal vagyok büszke arra, hogy anno az ügyfélnek tudtam szerezni egy alaplapot egy hét leforgása alatt. Megértette, és mivel neki az alaplap darab-darab, így most is boldogan használja a gépet. Az a lapka a boltunké, így a mi pénzünk áll benne. Jogszabályszerűen járjak el, és a lapka árát adjam vissza? Ebből még nem lesz gépe.... A nagykerre meg semmi nem vonatkozik...
És még folytathatnám. Meséljek arról, hogy szar a router, hiszen az internet szolgáltató szerint semmi gond sincs? A router tökéletesen működik... A végén kiderül, hogy a szomszéd már megvette, így inkább visszahozták, mert nem kell. De nem lehetett volna ezzel kezdeni... Alaplap máshonnan való, az ügyfél kibulizza, hogy átkonvertálják neki egy PCI-E-re. Szuper, márcsak azt kéne elintézni, hogy az AGP-s karit is kicseréljék. Elegendő behozni, hogy melegszik...
A vevőnek mindig igaza van. És elég a fogyvédhez olyan benyögéssel bemenni, hogy félretájékoztattak... Már jönnek és büntetnek, mert persze a fogyvéd csak a boltokat támadja. Még nem láttam se multinál, se nagykernél olyan szintű ellenőrzést, ami nálunk szokott lefolyni.
Vagy a szomszéd is ilyen kártyát vett, neki 4532 a 3DMark értéke, nekem meg 4466. Biztos át lettem b****va!!!
És meséljek arról, hogy a srác behozta a kártyáját, hogy eldurrant egy kondi? Elintéztem a cserét, a végén akart adni egy ötezrest, de még azt sem fogadtuk el. Látszott rajta, hogy jól esett neki. Vagy mi a véleményed erről: cserébe adtam egy kártyát a javítás idejére a kuncsaftnak. Persze a kártya matricái a gépén voltak, mikor visszahozta. (az vigasztal, hogy tényleg buzi, így nyugodtan mondhattom rá )
A boltos alapból nem szivatni akar. Sőt, inkább sokszor minket szivatnak (megsütött alkatrészek, vélt hibák...). Ennek ellenére nem az az érdekünk, hogy húzzuk halasszuk a kicserélést. Sőt, ami neked jó, nekünk meg nem rossz, az ellen miért tegyek? Nem vagyok tipikus magyar ember, és ha már pár helyen felfogják az itt leírtakat, akkor már volt értelme ennyit gépelnem. Ahogyan te azt érzed, hogy én törvénytelenül, nagy szavakat használva kamuzok itt, én azt látom, hogy a te véleményedből csöpög a rosszindulattól, és hiába is mondanék bármit, te nem tudod elfogadni. Biztos igazad van, de csak egy szintig. Mindig lesz a másik által felhozható ellenérv...Ember tervez, Isten perverz...
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #842 üzenetére
Ha valakinek, hát nekünk kell lobiznunk ilyen szabályért, a ''fogyasztóvédők'', mármint a fogyvéd felügyelőség ma már tisztán hatóság, meghatározott rendszer szerint vizsgálatokat végez és kb. ennyire van ereje, no meg tájékoztat a jogainkról. Nem mondom, hogy ez így jól van, de ez a helyzet.
Tájékoztatni nem köteles, viszont a jótállás szabályai érvényesek rá, tehát köteles pl. kötelező jótállás alá tartozó terméknél az első évben törekedni arra, hogy 15 napon belül megjavítsa a cuccot pl., és a világ túlsó végén lévő szerviz esetén alapból predesztinált, hogy ennyi idő alatt lehetetlen teljesíteni, ergo nem törekedett - követelhetek cserét azonos termékre vagy ha ez nem teljesíthető, elállhatok a szerződéstől, eredeti vételár vissza...
Ott van még a szabályok közt általánosan az is, hogy a javítást (és a kicserélést is) ''a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni''. Nomármost egy fényképezőgép 6 hetes javítása nyáron mondjuk elég sanszosan beleeshet a jelentős kényelmetlenség kategóriájába..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #845 üzenetére
Tény, hogy irtó nehézkes érvényt szerezni a jogainknak, ezért is engedhetnek meg meguknak a kereskedők olyat, hogy szemrebbenés nélkül hónapokig ''ülnek'' egy cuccon, és még nekik áll feljebb, ha jön a fogyasztó és dühös emiatt...
Az Extreme Digital üzletről pl. egyre többen tudják, hogy a kedvező ár és a hmm ''kétéves garancia'' mögött az áll, hogy nem a hivatalos importőrökön át hozzák a cuccokat, így általában valamelyik európai országba küldik ki javíttatni a termékeket. Az olcsó árral becsalt vevő akkor jön csak rá, hogy a sokhetes javítás az ára az olcsóságnak. Hát, olcsó húsnak ugyebár...
Ehhez képest épp digitális fényképezőt kerestemben látom, hogy a valódi szaküzletek már kifejezetten úgy hirdetik nagy betűkkel, hogy ők a magyar importőrön át hozzák a gépeket, és teljes, százakárhány oldalas magyar használati utasítást adnak (ami kötelező, de az ED-nél úgy tudom, mégsem megy). Aki nem csak a reklámok alapján vesz dolgokat, szvsz észreveszi az ilyeneket. Remélem egyre többen...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ML320
aktív tag
válasz luciferc #883 üzenetére
Teljesen jogos! De ha az összes helyen fel van tűntetve:
''1év nemzetközi utazógarancia (ITW) , 6 hónap az akkumulátorra''
Feketén-fehéren, sőt egyes oldalakon kéken-fehéren, meg piroson feketével. Hova tűnt a fogyvéd démona!?!?
De nem baj, ha bedöglik, a gépet úgyis a boltba viszik, a boltosnak anyáznak, a boltos kerül szembe a hatósággal... A gyártó fél évet vállal, de majd én adom 1 év garral.
PS: optimista szemléletű vagyokEmber tervez, Isten perverz...
-
ML320
aktív tag
válasz luciferc #885 üzenetére
Pereljen a f... (franc akart lenni)
Az Acer is küldő szolgálatot intéz, ha az ügyfélnek nem tetszik, perelje be ő az Acert. Én csak be tudom szerezni, de nem javaslom. Most egy Acer minőségi vitába ne menjünk bele, lényeg, hogy más termékeket preferálunk...
Viszont érdekesség: az Acer homepage-én [link] viszont nincs ilyen korlátozásról szó, ellenben a nagyker pl így adja: [link]. Ez csak egy gép, de szinte mind így van...
Na, most ki a hunyó?Ember tervez, Isten perverz...
-
ML320
aktív tag
válasz luciferc #889 üzenetére
Perverz disznó vagyok, de ennyire azé nem...
Én csak azt utálom, hogy ahogy már leírtam nagyon sokszor, ha én teljesen a törvényeknek megfelelően próbálok eljárni, arra mindig ráfizetek. És erre megint itt van egy beírásunk, értelmezgetjük, hogy mire is akar vonatkozni, de ilyenkor hol van a fogyvéd? Ja, bocsánat, a munkáját végzi: Mariska nénit bírságolja a piacon, mert nincs magyar nyelvű kézikönyv a rózsaszálhoz, aminek nem úniós a tövise, és egyébként sem felel meg a magyar szabványnak a színe...
No comment. Nem morgok, árt a szépségemnekEmber tervez, Isten perverz...
-
Vandit.
addikt
válasz luciferc #906 üzenetére
De a műanyag ami tartotta az az alaplap része.Nem hiszem,hogy ezt nem számolják bele.1000-ből 1x bejött.... Nekem
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz luciferc #918 üzenetére
Default beállításokkal is kilép a játékból stb.És tuti a lap ,mert minden mást kipróbáltam más gépben is.
Gariztatni akarok csak 1 hónapot nem akarok opni,megint ezzel.Biztos van +oldás,hogy ne kelljen annyit várnom.Ha visszább olvasol akkor látod,hogy kb 1 hónapja is írtam ide.
[Szerkesztve]A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #924 üzenetére
Csak annyit tennék hozzá, hogy lehet kérni cserét rögtön, de ha neki kedvezőbb a javítás, elutasíthatja a cserét. Persze egyetértek azzal, hogy alaplapnál csak időhúzás lehet, ha azt mondja, hogy akkor inkább javítjuk, 15 nap lesz...
Szintén csak leszögezés/ismétlésként végleges határidő (sajnos) nincs meghatározva csak annyi, hogy 15 nap alatti javításra kell törekednie a kereskedőnek. Ebből kiindulva én két-három hét körültől gondolom, hogy meglépheti az ember a szerződéstől való elállást. Persze lehet indokolt körülmény, ha munkához kell a cucc, ezt ha bíróságra kerülne az ügy, nyilván figyelembe veszik."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ROBERTOH
őstag
válasz luciferc #924 üzenetére
Köszönöm a válaszotokat!
Konkrétan múlthét kedden adtam le szervízbe az alaplapomat, és miután akkor nem próbálták ki, hogy tényleg hibás-, azt mondták, hogy csütörtök-pének fele hívjam fel őket. Pénteken felhívtam őket, és azt mondták, hogy még nem próbálták ki, és hogy hívjam őket jövőhét szerdán (azaz ma). A jogi szövegből azt veszem ki, hogy akkor már ott hibáztak, hogy nekem kellett őket megkeresnem ill. hogy 3 napon belül se tudtak semmit se mondani. Mi tehetek, ha ma felhívom őket és még mindig semmi?, bírósággal fenyegetőzzek? Illetve kérhetek-e azonnali cserét? (még árulják ugyanezt az alaplapot)
Elolvastam az előző hsz-edet, de szerettem volna hallani vmi törvénybe lefektetett dolgot.
[Szerkesztve]ez a kedvenc aláírásom
-
ROBERTOH
őstag
válasz luciferc #927 üzenetére
No felhívtam őket. Elismerik a gart, sőt már el is küldték az alaplapomat a gyártónak/nagykernek, de nincs jelenleg ilyen alaplapjuk: p5b deluxe wifi, csak wifi nélküli és rám akart tukmálni egy olyat, amit én nem fogadtam el. Jeleztem, hogy amennyiben nem megoldható a csere, abban az esetben vételár visszafizetést szeretnék. Erre ő: az nem lehetséges, csak levásárlás; de holnap még felhívja a beszerzőket, hogy tudnak-e szerezni wifi-set. Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy nem kötelezhetnek levásárlásra, így ha nem tudnak szerezni, kénytelenek lesznek fizetni.
Egyébként ilyenkor köteles vagyok x napot várni a cserére? (pl. ha azt mondja, hogy a jövőhéten fognak kapni ilyen alaplapot)ez a kedvenc aláírásom
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #948 üzenetére
Azonnal kell visszafizetniük, mihelyst nyilvánvalóvá vált, hogy nem tudják sem cserélni, sem javítani. De egyébként tényleg érdemes tértis levéllel, majd békéltetővel próbálkozni, és végül még mindig meg lehet gondolni, érdemes-e annyiért bíróságra menni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
smog86
senior tag
válasz luciferc #997 üzenetére
de ott volt még a szervizes srác és meg is nézte a hibát...és szó szerint azt mondta hogy holnap tud vele érdemben foglalkozni...
az a helyzet hogy esztétikai hibája volt gyárilag, tehát a potméter ferdén volt rárakva...és ott elöttem elkezdte feszegetni hogy hát ezt átlehet rakni úgyis hogy jó legyen, de nem tudta leszedni végülis, de ma levési akkor szépen fog kinézni
bár én nem igazán szeretnék olyat használni amit már levéstek aztán úgy ragasztották vissza....még ha nem is látszik rajta majd karc vagy ilyesmi
Szóval a hiba elég kicsi, de ha már bevették javításra akkor elismerték hogy hiba...
Sőt mondták is hogy ez gyári hiba...
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya