Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    fejlemény a PDA ketyerémről..
    mivel hétfőn telt le a 30 nap, és a kereskedelmi partnerünk arra nem vette a fáradságot, hogy legalább egy annyit írjon, hogy továbbította az importőrnek a levelem (az importőrrel beszéltem telefonon, de nem jutottunk egyről a kettőre), ezért tegnap írtam az importőr support címére, hamár náluk van a cucc javításon, és ők foglalkoznak minden problémával, hát mondjanak már valamit.
    Válasz ma délutánig nem nem jött, ezért továbbítottam a levelet a szervízvezetőnek és a szervíz hálózat vezetőjének, mindenféle köszönés és sablonszöveg nélkül az eredeti levelet az eredetileg küldött levél fejlécével és az alábbi mondat hozzáírásával:
    "A mellékelt dokumentumban kiemelten szerepel a probléma "forrása"." és a mellékletben a 49/2003-as törvény szerepelt...
    14:29-kor küldtem el, 14:36-kor már jött is a válasz (sablon eleje és vége volt a levélnek, benne egy mondat):
    "A készülék készen van, a mai napon postázzuk."
    Rendes ember módjára megköszöntem nekik a gyors választ :DDD

    Most már csak arra leszek kíváncsi, hogy mire ér ide vele a posta, ami nem is posta, hanem futár szokott lenni, illetve milyen állapotban. Nem lennék meglepve, ha az a hiba ki lenne javítva, amivel felküldtem, de helyette lenne más gondja élből...volt már rá sajnos példa.

    Nesze neked 2 év magyarországi gar és "tiszta forrás", aztán kiderül, hogy nem itthon javítják és a javítás időtartama elhúzódik kb. annyira, mintha megvenném más forrásból és akkor nem ugrálnék, mert anno kb. 20k volt a difi. Naívan gondoltam, nekem megér annyit, hogy időben visszakapjam a kütyümet, ha netalántán lesz valami gondja...

Új hozzászólás Aktív témák