Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#18379748
törölt tag
válasz
Bagira01 #12983 üzenetére
sztem ha csereutalvanyt kaptal akkor nem nagyon kene ott meg ujabb bevizsgalasokra varnod. amugy is 3 honap szerviz egy 1 eves garin belul minden csak nem elfogadhato (a 15 naphoz meg csak nem is kozelit), plane ha most ujabb x hetre (honapra) elzarandokol a gyartohoz. en biztos elallnek (azaz vasarlaskori penzvissza), ha nem hajlandoak akkor beirnam a panaszkonyvbe.
-
asdf_
veterán
válasz
Bagira01 #12698 üzenetére
Es egy ujabb rovatka a miert nem vagyok hajlando lenovo ideapadot arulni rovatba
Mivel azt irtad, hogy a toketlenkedesuk miatt mar ugy vittek el a keszuleket, hogy akkorra mar lejart a garija, igy azon kivul, hogy varsz, az egvilagon semmit nem tudsz tenni. A masodik evben vagy, a torveny egy ev kotelezo jotallast ir elo, a masodikat a lenovo vallalja onkent, tehat jogilag tul sokat nem tudsz veluk szkanderozni -legalabbis sokkal nehezebben, mintha meg az elso evben lennel-.
A lenovo magyar hq-ra en azert irnek egy panaszos levelet, hogy nezzenek mar ra, mi a fenet benazik ennyi ideig a telemax (merthogy gondolom roluk van szo). -
asdf_
veterán
-
Attix82
addikt
válasz
Bagira01 #9188 üzenetére
Ez úgy van, hogy ha nem javítható, és nem tudják ugyan olyanra cserélni. Illetve nem egy korlátozott garanciajegyet adtak, ami a jótállási időn túl (1év) mások a feltételek, akkor pénzvisszafizetés.
A másik VGA opció a jogszabályba nincs, de persze lehet egyezkedni a Boltossal. Ha elfogadod akkor ennyi, ha nem akkor a fenti sorrend van.
Gari idő csak kéne rá, mert így annak a papírnak nem sok értelme van.
-
bullseye
addikt
válasz
Bagira01 #8457 üzenetére
Ez két külön téma.
Ha hibás a garanciális termék, akkor javítani kell, vagy cserélni ugyanolyanra. (ha 3 napon belüli a hiba, akkor kötelező a csere), ha egyik sem megy, akkor pénzt vissza. (esetleg adhatnak más, jobbat, ha beleegyezel!)
Ha nem tetszik a termék, akkor szívességképpen esetleg kicserélheti a cég, ha jó fej, vagy neki is megéri, de ez nem garanciális kérdés.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Bagira01 #6451 üzenetére
"Hol élünk, becsület és tisztesség földjén? Nem hinném"
Te ott élsz ahol akarsz. Azt hiszed amit akarsz.Gyerekek. Hagyjátok a kedves kollégát. Mint látjátok irhatunk ide 10-n 100 posztot igazunk nem lesz. Majd megunja a dolgot és befejezi.
Ha meg nagyon biztos a dolgába, megy a biróságra.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Bagira01 #6079 üzenetére
Veled mindig történik valami.
Ha három nap garit adtál rá akkor az addig szól.
Ha utána elromlik IJ. Ez a használt hardver átka.Amúgy barátomtól vettem egy lapot + procit. Nála müködött, megnéztük direkt. Hazahoztam. Nálam meg sem mukkant.
Majd így eledtam elmesélve a vevőnek a történetet. Megvette, nála megint ment.
Szóval használt használt hardvernél bármi előjöhet.waithEard: a jogorvoslat a következő.
1 megjavitják a vga-t.
2 ha ez nem lehetséges, cserélik egy ugyanolyanra ami vatta új és full gari jár hozzá.
3 ha ez sem müködik a vételárat vissza kell adják.Ha bolt normális (boltos) és meg vagy velük elégedve lehet egy áthidaló megoldás.
Kérsz tőlük egy kb ugyanilyen teljesitményű 5xxx vagy 6xxx szériás vga-t. Mivel a gyártó nekik is csere vga-t fog küldeni, ha már nincs gyártásban (márpedig biztosan nincs 4870 már gyártásban). -
Josi
aktív tag
válasz
Bagira01 #5114 üzenetére
Kingston garanciáztatást próbáld meg a C-szervíznél:
[C-Szerviz] -
sasa311
veterán
válasz
Bagira01 #3837 üzenetére
http://rma.asus.de/pick_eu/h/#welcome
Tippre elhajtanak a francba.
Ha nincs meg róla a számla, hogy hol vette akitől vetted akkor teszemazt féligmeddig jogosan.Viszont akkor már csak az asus gyára marad taiwanon, oda ki lehet postázni aztán vagy történik valami vagy nem.
Keresd az eladót.
-
Ariadne
őstag
válasz
Bagira01 #1873 üzenetére
Egyrészt ha tudnak ugyanolyat adni, azt el kell fogadnod, és akkor nem kapsz vissza pénzt, nincs levásárlás - kivéve persze ha maguktól belemennek az üzletben más megoldásba.
Ha nem tudnak ugyanolyan másikat adni, akkor pedig a teljes vételár jár vissza, pontosabban legtöbbször gyorsabb megegyezni annak a levásárlásában. De ez akkor is csak a tényleges vételár lehet, amennyiért vetted, ehhez képest egyezkedhetsz ráfizetésben. És ez is csak jobb esetben, sok helyen még a teljes vételár levásárlását is nehéz kiszorítani, üzlete válogatja... -
net84
őstag
válasz
Bagira01 #1715 üzenetére
írj a samsung mo-nak egy kicsit keményebb hangvételű, de még nem bunkó levelet...
Ha semmi érdemi reakció és inkább már lemondasz a telefonról, akkor csapj bele egy szeget, és küld el nekik, hogy ba****k meg.
Én most szenvedek a saját PDA-mmal. Jan. 4-én vitték el szervízbe, a szervíz állítólag 10-én vette fel, és legnagyobb megdöbbenésemre közölték velem, hogy a készülék külföldön tartózkodik a szervízben, elviekben szerdán kapják vissza.
Egyböl a kereskedelmi partnerhez fordultam, hogy akkor most mi van?
ad.1. - úgy hírdették, hogy 2 év magyarországi gar. és gyorsabb az ügyintézése, mert nem kell külföldre küldözgetni - erre még mindig nem ért vissza, és ugyanúgy külföldre küldik, ennyi erővel megvehettem volna 10-20k-val olcsóbban szintén 2 év garral, és akkor leszarnám, hogy 1 hónap alatt ér vissza a PDA.
ad.2. - nem ez az első PDA, ami nem érkezik vissza tőlük "időben". Ennyi erővel el is felejthetnénk egymást...
Most várom az állásfoglalásukat, valamint megvárom a pénteket, ha akkor sem érkezik vissza és érdemi választ sem kapok a kereskedelmi partnertől, küldök nekik egy levelet, ha hétfő reggel 8-ig nem érkezik meg, akkor besétálok a fogyvédhez és megteszem a szükséges lépéseket.Annak ellenére, hogy a futár átvételi "jegyzékén" a cégnév van, de a munkalapon és a számlán az én nevem szerepel, reklamálhatok náluk magánszemélyként? Vagy ezt csak akkor tehetném meg, ha a futáros papíron is az én nevem szerepelne?
-
net84
őstag
válasz
Bagira01 #1629 üzenetére
Szerintem vidd élből oda, ahol vetted. Vidd magaddal az eddigi összes papírt, amit a javítgatásokról kaptál, vetess fel munkalapot, amin jelöljék meg, hogy a telefon hányszor és hogyan volt már szervízben. Jelezd az igényedet is feléjük. Ha pedig elzárkóznak előle, akkor a munkalap+jegyzőkönyv mellé még kérj egy vásárolók könyvét is.
Egy ismerősömnek ez segített a telefoncserénél, igaz nála SonyEricsson kontra magenta társaság volt. Bevitte a garos telóját elő-hátlap cserére, mert egy kicst megkoptak a sarkai, megkérdezte, hogy lementse-e az adatokat, lesz-e valami gondja, közölték, hogy nem szükséges, csak burkolatot cserélnek. A gond az volt, hogy amikor végzett vele a szervízes, arra elveszett minden adat a telóról és úgy nézett ki, mintha kapott volna egy hw reset-et. Kiverte a balhét először a szervízesnél, majd a szervízfőnöknél, végül a kirendeltségvezetőnél. A vásárlók könyvébe már nem kellett beírnia, vettek fel jegyzőkönyvet, majd 2 nap múlva keresték, hogy átveheti az új telefonját a szervíztől, melyet az okozott kellemetlenség miatt kapott. Igaz a névjegyzékének a 90%-át újra össze kellett szednie és senki nem kért tőlük új telefont...gesztusnak viszont jó volt és megtartottak egy régi ügyfélcsoportot...
-
Ariadne
őstag
válasz
Bagira01 #1629 üzenetére
Ehhez a Pannonhoz kell menned, esetleg lehet, hogy a szerviz is tud intézni valamit, de ha nem tudnak/akarnak megoldást találni, akkor természetesen oda kell menned, ahol vetted. Kérhetsz másik ugyanilyet, vagy a teljes véteárat vissza. Persze nem mondom, hogy várhatóan egyszerű lesz, de reméljük a legjobbakat.
-
Csaba_20_
őstag
válasz
Bagira01 #1484 üzenetére
Most akkor hagyd így a telefont és holnap be tudod mutatni a forgalmazónak is a hibát. Vetess fel jegyzőkönyvet az igényedről(kicserélés, vagy kijavítás), amely tartalmazza, hogy a készülék annak leadáskor milyen hibát produkál. Ha azt mondják a kicserélési igényedre, hogy ők javítani akarják, akkor mondd nekik, hogy már sokadszorra javítják és idáig mindig azzal adták vissza, hogy jó. Te pedig végleges megoldást szeretnél. Amennyiben pedig nem hajlandóak jegyzőkönyvet felvenni a jótállási igényedről, írd le ezt a vásárlók könyvébe. Ez kötelességük ugyanis, ha elmulasztják, akkor az NFH bírságolhat érte. De amíg ennek nincs írásos nyoma, hogy ezt elmulasztották, addig ők vannak nyerő helyzetben.
-
tlac
nagyúr
válasz
Bagira01 #1468 üzenetére
nap, még a te kedvedért sem így van a törvény
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4.§ (2)
A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. -
Csaba_20_
őstag
válasz
Bagira01 #1459 üzenetére
Mindig mindent a nagykerre fognak. Feléd nem a nagyker vállalta a jótállást, hanem ők, velük állsz szerződésben. A telónál akkor is jegyzőkönyvet kötelesek felvenni a jótállási igényedről, ha az derül ki majd, hogy nincs baja a telefonnak. Amennyiben ezt elmulasztják, írd meg a vásárlók könyvébe és küldd el az NFH-nak tértivevényes levélben a történteket. Majd az NFH lefolytatja a szabálysértési eljárást, aminek a végén minden bizonnyal bírságolják majd a céget. Ezt nyugodtan tudomásukra is lehet hozni, ha nem akarnak kiállítani jegyzőkönyvet arra hivatkozva, hogy a telefon hibátlan volt már korábban. Meg kell velük értetni, hogy nem azért utazol x km-t és várod ki a több napot, amíg a szervizben van a készülék, mert jól szórakozol, hanem mert a készülék szerinted hibás és a gyakorlatban pedig emiatt használhatatlan. Állj a sarkadra!
-
Csaba_20_
őstag
válasz
Bagira01 #1455 üzenetére
Mi az, hogy "be sem vették" ?? A jótállási igényeddel választásod szerint a forgalmazóhoz(akitől vetted) és a megjelölt szervizekhez is fordulhatsz. Ők pedig minden jótállási igényről jegyzőkönyvet kötelesek felvenni. Függetlenül attól, hogy tapasztalják-e a hibát. Ez pont azért fontos, hogy később ne mondhassák azt, hogy te eddig nem is jelezted feléjük, hogy ilyen jellegű hiba van.
A kártya esetében lett kiállítva jegyzőkönyv és átvételi elismervény? Milyen jótállási igénnyel éltél? Kicserélést, vagy kijavítást kértél? Kijavítani szerintem 99.9% hogy nem tudják. Ellenben cserélni biztosan. A kérdés az, hogy cserélni fogják-e ezzel a hibával. Azt kell megnézetni velük, hogy másik x1950xt is hasonló hangokat ad-e ki, vagy se. Mert amennyiben a másik nem ad ki hasonló hangokat, akkor a PTK 277.§-ra hivatkozva szerintem lehet kérni kicserélést.
-
Csaba_20_
őstag
válasz
Bagira01 #1451 üzenetére
Írd le a pontos hibát a jegyzőkönyvre, amit 49/2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján kötelesek kiállítani! Úgy írd le, ahogy ide leírtad. Írd bele azt is, hogy már harmadszor viszed vissza ugyanezzel a hibával, amit ők rendre nem tudnak megjavítani. Amennyiben nem hajlandóak jegyzőkönyvet kiállítani, ezt írd bele a vásárlók könyvébe és írd le, hogy mit szeretnél elérni(ez fontos, ha nem írod le, hogy mit akarsz, nem fognak lépni)! A vásárlók könyvének a második példányát pedig hozd el! Pill, folytatom...
-
net84
őstag
válasz
Bagira01 #1361 üzenetére
tegnap az én Motorrola-m is bekerült a szervízbe
szervízes első kérdése: - még nem volt szervízbe? majd közölte, hogy kb. 2 hét, majd küld sms-t, ha jöhetek érte...
kérdezte, hogy kérek-e cseretelefont, de mivel el szeretném adni, az utód már megvan, ezért megköszöntem és nem kértem...és végre azt is kiderítettem, hogy mit jelent a motorola-nál a +1 év gyártói garancia - pontosan azt, hogy a kellékekre (töltő, akku) nincs garancia, csak a készülékre, és nem hosszabbodik a garidő a szervízben töltött idővel -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest