Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Csabex #30395 üzenetére

    A gyártástechnológia terén nem vagyok otthon, de képek alapján nekem a ragasztó anyaga tűnt problémásnak, azaz zsugorodott, fene tudja melyik környezeti hatás gyorsíthatta fel (talán a hő, bár a fehér még ilyen szempontból jó is). Csak emiatt gondoltam arra, hogy hasonló mennyiség, eltérő tulajdonságokkal rendelkező paszta esetén talán nem repedt volna meg. Azonos tömítő, nagyobb mennyiségben így elsőre csak részleges megoldásnak tűnik, valamennyi idővel kitolva a repedést, de már csak ennek az egy részletnek is mennyi aspektusa van, őrület :D ha az anyag karakterisztikája x vastagság felett jóval megbízhatóbb szigetelést ad, akkor az is meg tudja oldani végülis :F
    EB esetén szerintem a cső probléma még bocsánatos lett volna, ha nem marad ki a szint érzékelő - pl a Golffal full nyugodtan elindultam enyhén szivárgó hűtővel, mert tudtam, hogy szólni fog; meg is lepődtem a Fordon, mert alap dolognak tartottam... Erre a Fiatban sincs ahogy nézem, szóval most morfondírozom, hogy talán a fékfolyadék szint figyelmeztetés körre rá lehetne toldani egy plusz úszót :DDD Az adott műanyag csőnél bizonyára sok szempont találkozott, a lehető legmagasabb hőmérséklet, költségek, aztán mondjuk a múltbeli statisztikák alapján az ilyen jellegű panaszok száma (ha valami jól működik, meg lehet próbálni spórolni rajta, hátha úgy is megfelel), stb. Traktor vonalon már egy sima gumi cső szakasz is millió minőségben készül, ott az olcsóbbak helyett sokszor a szilikon a logikus opció, mert a termelésből kieső idő nagy problémát jelent (de valahol az utángyártó ipar is érdekes, hiszen némelyik gyári cső élettartama akár tíz években mérhető, a kapható cseredarab jóval hamarabb kirepedezik). Nade itt is millió és egy dolgot próbálunk összeegyeztetni, nem akarom szidni egyik céget sem, csak járatom az agyam :)

Új hozzászólás Aktív témák