Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz cyberkind #119825 üzenetére

    Öreg vagyok én is.
    De ha félretesszük a "régen minden jobb volt" dolgot, abban azért szerintem mindenki kiegyezhet, hogy pl. a játékiparban az 1990-es években több műfajt teremtettek (esetleg játékmenetet), ezzel együtt több maradandó játék készült. Mintha jobban megerőltették volna magukat, jobban mentek az elképzelésük alapján, nem volt még "tuti recept" főleg az adott stílus első pár játékánál.
    Persze sok címre már a kutya sem emlékszik.

    A Duke Nukem 3D is csak egy "Doom klón" volt, ami ugye Wolfenstein 3D klón volt, és mégis kiemelkedett a tömegből, amikor minden "Doom klón" vagy RTS volt. A sok idióta döntés miatt a Duke Nukem Forever nem tudta megismételni a sikert.
    Nyilván születtek új stílusok mondjuk az elmúlt 5 vagy 10 évben is, de a nagy eladásokat a jó öreg FPS. TPS, RPG, stb. szállítja. Nem pl. a sétaszimulátor.

    Inkább az egyszer sikerült, megint sikerülnie kell dologgal volt sokszor gond, és ez manapság is így van.
    Tud bármi újat mutatni egy folytatás az előző részhez képest? A grafikát hagyjuk, az a technikai fejlődéssel jár, attól hogy valami jól néz ki, nem biztos, hogy jobb játék is, mint az elődje.
    Ha nem sikerült, és nem voltak jók az eladások, jött a leépítés, vagy a stúdió eladása/felvásárlása, esetleg bezárása - ha már előtte megvette valaki. Manapság is ez folyik, nem csak régebben.
    Ami változott, az a közösségi finanszírozás, és az indie megjelenése.

Új hozzászólás Aktív témák