Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
csendes
addikt
válasz
lorenzen
#6636
üzenetére
Az RTL Klub piaci részesedése magas maradt: 30% körül a fontos 18-49 éves korosztályban fő műsoridőben. Akkor miért fizetnek ennyivel kevesebbet a hirdetők, amikor 40%-ot azért nem zuhant a GDP? Mert megnézték a reklámérzékenységet (reklámra költött pénz és az adott árucikk forgalma közötti kapcsolat), és szépen optimalizáltak. Mi derül ki ebből? Hogy hiába nézik sokan, ha a kis vásárlóerejűek nézik. Az RTL Klub egyszerűen a nézőszámra megy rá, a hirdetőknek ma már ez kevés. A nagyobb vásárlóerejű rétegnél bejönnek a prémium kábel- és műholdcsomagok, IPTV, internet, színház, étterem, utazás.
Persze így féloldalas a mérleg, mert a másik oldalon ott van vevői érték. Milyen értéket nyújt az RTL Klub a nézőinek? Erre nem tudom a pontos választ (a Forma 1-en kívül
), talán valamiféle kábítószer jellege lehet, ami ugyan a stabilitást segíti (ha kenyér nincs, legalább cirkusz legyen), de egyébként a hasznossága negatív (tanulás vagy munka helyett az emberek "néznek"). Egy kulturális, ismeretterjesztő csatorna fejleszti a személyiséget, egy hírcsatorna felgyorsítja az információáramlást, egy sportcsatorna talán a testmozgást, egészségmegőrzést támogatja, közösségi élményt nyújt mondjuk egy válogatott meccs.
A kábeleseket egyébként nem hiszem, hogy meghatná a dolog, ha pénzbe fog kerülni az RTL Klub, nem kötelezhetőek a továbbítására. Ha nem tudnak megegyezni, majd beteszik egy külön csomagba és kész.
Viszont a földfelszíni sugárzás 2011-ben történő leállításának következményei talán jobban érthetőek azt olvasva, hogy "A földfelszíni sugárzást ugyanis a háztartások alig 25 százalékában nézik, ráadásul csak a szegényebb családoknak nincs kábel- vagy műholdas előfizetése" Ez egyszerűen szemétség ezekkel az emberekkel szemben, ráadásul úgy, hogy eközben a társadalom többi részének sem hozott a DVB-T semmi új tartalmat, mert a szolgáltatók (kereskedelmi tévék, kábel- és műholdas szolgáltatók, műsorszórók) saját rövidtávú érdekeivel szemben nem sikerült egy független állami szabályozást létrehozni (remélem elég diplomatikus voltam). Például a DVB-T-re miért nincsenek új országos kereskedelmi csatornák a láthatáron, ami ha mást nem, legalább árversenyt hozna a reklámpiacon vagy a szolgáltatói díjaknál?
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Háztartási gépek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Utolérné riválisait a Vivo akkumulátorban
- Becsszó, még mindig készül a Half-Life 3!
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3645, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3837, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone Xs 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3303
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
), talán valamiféle kábítószer jellege lehet, ami ugyan a stabilitást segíti (ha kenyér nincs, legalább cirkusz legyen), de egyébként a hasznossága negatív (tanulás vagy munka helyett az emberek "néznek"). Egy kulturális, ismeretterjesztő csatorna fejleszti a személyiséget, egy hírcsatorna felgyorsítja az információáramlást, egy sportcsatorna talán a testmozgást, egészségmegőrzést támogatja, közösségi élményt nyújt mondjuk egy válogatott meccs.
wassermann

