Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fuhur

    kezdő

    válasz khorvat #5953 üzenetére

    Távol álljon tőlem a kötözködés. Nem annak szánom.
    Szóval én közel 30 éve repülök "lélekvesztőkkel" amik sebessége kb 100 km/h és hatótávolsága is 100-150 km. És elő is fordult velem, hogy felszálltam mondjuk Börgöndön és mire visszaértem volna Fahegyre megáztam egy kisebb zivatar szélében.
    De egy drónnnal, aminek néhány km a hatótávolsága, repideje is 20 perc körüli amiből 10-et távolodik, utána már közeledik, hogy ez előforduljon? .... Nos annak azért valljuk be: kevés a realitása. Pontosabban amikor elindítod már tudni lehet, hogy nagy valószínűséggel hamarosan esni fog és akkor megázik.

    Mégis mit tennék, ha eleredne az eső? Sport mód, és tolom hazafele. Ez kevesebb mint 10 percet fog jelenteni. Nem teszem le a susányba, mert hogy fogom eső után megtalálni? Ráadásul a hazajövetel csökkenő távolságot jelent ami mindenképp jótékonyan hat az esőtől amúgy romló jelátvitelre.

    Mellesleg ami viszont reálisabban bekövetkezhet az a jegesedés. Velem egyszer történt és igazából az én hibám, mert pontosan fel kellett volna ismernem az időből, hogy ennek most jelentős esélye van. Hallottam, hogy furcsán változik a drón hangja. Lehoztam és akkor láttam, hogy a rotorokon vékony jéglemezkék (hártya) voltak. Szerencsém volt, nem is kívánom megismételni. Nem rázzuk a pofonfát, mert még előbb-utóbb leesik egy.

Új hozzászólás Aktív témák