Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli62

    addikt

    válasz DarkByte #143 üzenetére

    A sajtónak is egyértelműen kellett volna fogalmaznia. Az ügyfélkapu a továbbiakban kétfaktoros azonosítással érhető el. Megjegyzem, hogy méga Google se vezette be a kizárólag kétfaktoros azonosítással történő bejelentkezést. Egyébként az az érdekes, hogya kétfaktoros azonosítás második lépcsőjét sok cég (Google, Apple, bankok, stb.) mobiltelefonnal oldja meg. Végre egy olyan megoldás, ahol nem lesz kötelező a mobiltelefon, a belépési kód fogadásához hanem ennek funkcióját az autentikátor veszi át. Igaz az átlag felhasználóknak egy egy kicsit szokatlan, szerintem nehezebben fogják tudni használni. Mondjuk a kétfaktoros azonosítás sem sokklal növeli a biztonságérzetet. Állami szoftverfejlesztés? Én állami hálózatüzemeltetésnél dolgoztam, igaz szintén nem mostanában. Az elég profi volt. (NIIF). Írtam is itt nemrég róla. A most megszűnő KIFÜ-ről ezt nem tudnám elmondani.

  • Gabonetta

    aktív tag

    válasz DarkByte #143 üzenetére

    "Valószínűleg a DÁP-on intézhető ügyek köre fokozatosan bővülni fog, és esetleg több év múlva már kiválthatja az Ügyfélkaput funkcionalitásban, de ez még nem most lesz."

    A DÁP-on intézhető ügyek köre bővülni fog a jövőben, ezt kétségtelen. De a DÁP már most biztosítja azt, amit most az Ügyfélkapu. Ahogy írtad, az Ügyfélkapu egy KAÜ-s azonosítási mód a sok közül, ezt a DÁP már most ugyanúgy teljesíti (egy-két helyen nem láttam még a DÁP-ot mint KAÜ-t, pl. az Egészségablak alkalmazásban).

    A fogalmak keveredése érdekében célszerű lenne mindenkinek úgy tekinteni a DÁP-ra, hogy ez nem egy újabb ügyintézési felület, hanem egy biztonságos azonosítási mód.

Új hozzászólás Aktív témák