- OLED monitor topik
- Kiderült mit tud a Nintendo Switch 2 rendszerchipje
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- Kiszáll az optikai meghajtók piacáról a Pioneer
- Samsung LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Kompakt vízhűtés
- NVIDIA® driverek topikja
-
PROHARDVER!
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
#95712068
törölt tag
Tényleg ennyire lehúzósba nyomják "lölő jobbkeze" óta?
3900 ft/hó összegért szerződtem, és 3100+3900-at számláznak.
Bő egy hónapja jeleztem telefonon, hogy el van bökve a számlázás, 1 hónap ügyintézési határidőt ígértek. Letelt a bő egy hónap, megjött a következő számla, ismét a régi és az új árral lett kiszámlázva (3100+3900). Közel 50 percet telefonáltam három részletben, ígéret földje, fizessem be, mert különben kikapcsolják. Látják, hogy nem jól számláznak, a telefonköltségem sem hajlandók kompenzálni. De fizessem be a közel dupláját, mert különben kikapcsolják...
Ilyenkor mit lehet tenni?
Másik szolgáltatót lemondtam költözéskor, ha ennyie c-type módon nyomják a dolgot, akkor azért elgondolkozik az ember a szolgáltató váltáson. Ez most lölő óta van így, vagy egyedi eset? Előtte 10+ évig nem volt gondunk a másik helyen a digivel.
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- 98 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i7-13705H, RTX 4060 (ELKELT)
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" 2020 M1 8GB 256GB SSD notebook garanciával hibátlan működéssel
- Vadiúj SSD-k!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest