Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
granini
őstag
válasz
Gorneck #71402 üzenetére
Erre lehetne megoldas a forradalmian zseanialis HP fuggo sebzes.. tehathogy amennyi %-a hianyzik a life-nak, annyival lesz kevesbe hatekony a bevitt sebzes.. es ezt alkalmaznam playerre es GR bossra is.. szoval amig full HP-n vagy addig 100%-ot sebzel, ha meg 50%-on akkor az amugy bevitt "volna" sebzesednek az 50%-at.. hophophop..
Es akkor a GR boss fight ugy nezne ki hogy az elejen bruttyo nehez volna, aztan ahogy szepen utod rola lefele a HP-t ugy kezd neki is egyre kevesbe hatekony lenni a sebzese.. es akkor nem az van hogy a bossfight teljes ideje alatt allsz a fosban es haldokolsz, hanem eleinte bazira sebez pl a ghom fingja meg a zoltun forgoszele, aztan egy ido utan egyre kevesbe..
Ilyen "tukor-progressziv" rendszerre gondolok..
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Bestbuy játékok
- NieR: Automata™
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...