- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
granini
őstag
válasz Gorneck #71402 üzenetére
Erre lehetne megoldas a forradalmian zseanialis HP fuggo sebzes.. tehathogy amennyi %-a hianyzik a life-nak, annyival lesz kevesbe hatekony a bevitt sebzes.. es ezt alkalmaznam playerre es GR bossra is.. szoval amig full HP-n vagy addig 100%-ot sebzel, ha meg 50%-on akkor az amugy bevitt "volna" sebzesednek az 50%-at.. hophophop..
Es akkor a GR boss fight ugy nezne ki hogy az elejen bruttyo nehez volna, aztan ahogy szepen utod rola lefele a HP-t ugy kezd neki is egyre kevesbe hatekony lenni a sebzese.. es akkor nem az van hogy a bossfight teljes ideje alatt allsz a fosban es haldokolsz, hanem eleinte bazira sebez pl a ghom fingja meg a zoltun forgoszele, aztan egy ido utan egyre kevesbe..
Ilyen "tukor-progressziv" rendszerre gondolok..
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest