Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz Prosector #3015 üzenetére

    Emlékszel, mikor bejött a Havok, és csak pislogtunk, hogy hogy az istenbe tud ez így működni egy magon?
    HL2, Max Payne 2 egymagos Pentium III-akon elfutott hihetetlen sebességgel, miközben a ragdoll annyira jó volt, hogy a mai napig megállná a helyét.
    Vagy ott van manapság a BeamNG, amiben a soft body fizika kifejezetten jó, és egyáltalán nem kér durva CPU-t.
    Ezek alapján azt gondolnám, hogy egyáltalán nem lenne lehetetlen szintet lépni már most sem, egyszerűen csak nem látja senki szükségesnek. A legtöbb játék ki se tudná használni normálisan, olyan cím pedig kevés van, ahol a környezeti rombolhatóság érdemben hozzáadna a játékhoz.
    Egyébként nem is lenne szükséges valami elképesztő magas minőségben, csak mindenből egy kicsit, azokon a helyeken, ahol azzal tud dolgozni a játékkoncepció, és ott is csak olyan részletesen, hogy ne lógjon ki a lóláb.
    Genről genre lépkedni felfelé, ahogy a fényekkel, árnyékokkal, shaderekkel, raytracinggel megtörtént / történik.
    Olyan így, mintha csak egy valami fejlődne, a post process.

Új hozzászólás Aktív témák