- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
WATERDACA
őstag
Más is tapasztalt olyat 1.05 óta hogy lootot követően bizonyos tárgyak előnézetei a képernyőn maradnak jobb oldalt és ott is maradnak?
Nagyon bosszantó, remelem javítják majd...u wanted, i got it \o/
-
S e t h
nagyúr
Én nem próbálgattam, megálltam az úton, mert hívásom volt, mármint igazi, telefonáltam és kb.4-5 perc múlva elütöttek, nem mondom, hogy nem lepődtem meg.
Biztos ittas volt a vezető, vagy drogos, esetleg megismert és haragudott rám, vmi magyarázat kell rá legyen.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
nagyúr
válasz WATERDACA #17251 üzenetére
bizonyos frame-ek valamilyen csillagegyüttállás során hajlamosak a képernyőn maradni. legtöbbször párbeszéd maradt ott nekem, de volt már olyan is, hogy a netrunner frame maradt ott nekem. mentés-visszatöltés megoldja.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Lacika_
aktív tag
Titkos befejezéshez szükséges párbeszéd a Chippin’ In küldetés közben:
aki elmulasztotta ezeket a válaszokat, és nem akar visszatérni egy korábbi mentéshez, van megoldás: [link]
a release.zip tartalmát ki kell csomagolni a "Cyberpunk 2077\bin\x64\" könyvtárbaígy elérhető lesz egy paracssoros ablak
el kell indítani a játékot, betölteni egy mentést, utána paracssor gyorsgombja
(magyar billentyűzeten: ö)
majd bemásolni ezt:Game.SetDebugFact("sq032_johnny_friend", 1)
és Enter majd gyorsgombbal kikapcsolni a paracssort, menteni egyet
A játékból kilépés után érdemes törölni a bemásolt fájlokat (eltávolítani a paracssor lehetőségét), nekem ha fennthagyom, fagyást okoz a játékból kilépés közben.
-
juliensorel
senior tag
válasz WATERDACA #17251 üzenetére
Igen, nálam is rendszeresen jelentkezik. A másik rettentően idegesítő jelenség és már többször volt, hogy a jármű amivel megyek mintha magától lefékezne, aztán beleragad a talajba és akkor se előre se hátra, kiszállás-beszállás se oldja meg, olyankor ott kell hagynom a francba.
Egyébként én alapvetően a városon belül csak futva (+ egy ideje dupla ugrás ) közlekedek már az eleje óta (corpo-val kezdtem), olyan gyorsan fut a karakter és olyan sűrűn vannak a tennivalók, hogy semmi értelmét nem látom autóba ülni. (az fps ingadozásokról ne is beszéljünk) Távoli feladatokhoz pedig fast travel.
Illetve valahogy szerintem még mindig nagyon fura a vezetés/a járművek reakciója egy Watch Dogs vagy Gta után (egyik játéknak sem vagyok kifejezetten a rajongója, de azokban valahogy természetes az autók vezetése), a kanyarodás jobb lett picit de valahogy még mindig nem fun számomra, lassan indulnak el, hosszúak a fékutak, indokolatlanul kipörögnek/csúsznak a sportosabb kocsik kerekei induláskor stb.#17245Vesa
Szerintem azért nem reális, mert alapvetően baromi lassan közlekednek az autók a környezetben, még kint az autópályás részeken is. A scriptelt jelentekben is vicc szerintem a sebesség, csak néztem az elején, amikor van az üldözés, hogy ez mi, inkább sétakocsikázás.... Amikor fixerekhez kell kikísérni megmentett egyéneket, akkor is rossz nézni, ahogy elindulnak az autóikkal, csúsznak/folynak/forognak a textúrán, aztán nagy nehezen valahogy besorolnak az úttestre Szerintem ezeken még sokat kéne javítani mert nagyon béna. -
szTotyy
őstag
válasz juliensorel #17256 üzenetére
A sebességérzet az eléggé el lett rontva, túl lassú az órához képest. Lehet szándékosan "lassították " le, hogy gyönyörködjünk a tájban, vagy a kocsik belső terében. Mert azokban viszont lehet gyönyörködni. Mindig, mikor beülök az Avengerbe, körbenézegetem kicsit a belsejét, aztán indulok útnak.
Na meg remélem a motorok fizikáját is teljesen újraalkotják majd, mert az valami borzalmas. Olyan, mintha a négykerekűek fizikáját egy az egyben átmásolták volna a kétkerekűekre. Minden játékban nagy élmény belső nézetből motorozni (főleg gta), viszont itt csak úgy lehet, mert külsőből enyhén szólva fura. -
VikMorroHun
senior tag
válasz juliensorel #17256 üzenetére
Á, szerintem egyszerűen csak ebből a "filmből" vették az ötletet...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
CJ4567
veterán
-
Kobe
veterán
i7 9700K + RTX2080 párosnál mennyire reális, hogy a proci terheltség csak 60% körül van, VGA meg 98% ?
ennyire nem hiszem h bika lenne a 9700K hozzá?
okozhat ez FPS bottlenecket amúgy ? (msot nézegettem, kint 1440P-ben 60 körül pörög), de fura h fele krafton pörög a proci[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
válasz CJ4567 #17260 üzenetére
Azért aki ezt a driftet leprogramozta a játékban, azt elküldeném pár +fizikaórára és pár menetre a valós életben, hogy hogyan működik
A fotómódból is egyszer csak eltűnt a kart levegőbe nyújtós, V betűt formáló póz
De a megtalált, meg gépen olvasott szövegek némelyike elég beteg, brutális
És találkoztam a legkirályabb arccalDe egyes utcai párbeszédek se semmik
HR24.hu
-
havri1
félisten
Most vettem észre, hogy pisztollyal ha célzok, jobbklikk, akkor így nem tudok lőni. Csupasz fegyverrel sem, 2 van, egyikkel sem. Miért?
havri
-
_ak_
addikt
válasz soo277 #17254 üzenetére
Már akartam írni, hogy ennél több kell a motorhoz, mm a helyszínen túl, de látom megadtad a kódot is. Amúgy találkoztál a küldetéssel vagy csak lelested a kódot?
Én izgalmasnak találtam, hogy egyszercsak észrevettem egy vérfoltot az utcán és egy teljes küldetés kerekedett ki belőle.
Let's begin, de gozaimasu!
-
havri1
félisten
Ki-beléptem, jó lett, köszi.
havri
-
Jinxb1rd
addikt
140 órám van a játékban, a sztoriban kb 60-70%nál tartok, Watson és Pacific achivment kipipálva és hamarosan a Badlands és kinai körzet is. Egy küldetésem se akadt be, főleg nem úgy hogy 40 percet vagy többet kelljen újrajátszani. Egyszer akadt be, a helikopteres tetős jelenetnél, kemény fél perces átvezetőt kellett újranézzek csak. (Ez a hiba mellesleg javítva is lett azóta.)
és közel sincs annyi bug benne, mint ahogy elmesélitek. Ha fix fpsen játszanátok és nem vérző füllel és orral erőlködne a gépetek, hogy kihajtsa össze-vissza ugráló, 60 alá rendszerint beeső fps-t, akkor szegénynek lenne ereje kiszámolni rendesen a játékmenethez tartozó dolgokat is.
Nem én játszom más játékkal, egyértelműen ezek user errorok. Stabilizáljátok az fpst fixre és nem lesz ennyi probléma, a kocsik is vezethetőbbek lesznek.
ui: és nem csak a Cyberpunk hanem más játék se szereti, ha nincs meg a 60 fps.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
A való életben vagy a Cyberpunkban? Melyikben megmagyarázhatatlan hogy az út közepén telefonálva elütnek?
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
-
addikt
válasz Jinxb1rd #17271 üzenetére
Nem én játszom más játékkal, egyértelműen ezek user errorok.
Értem én ,hogy nálad éppen nem jöttek elő az idegesítő bug-ok, de rögtön kijelenteni ,hogy egyértelműen user error...
Az picit sok.---
Lehet ,hogy te csukott szemmel játszol, így nem látod a bugokat.És félreértés ne essék, szerintem sincs annyira sok bug, mint amennyit egy alap reddit-es keresés mondjuk kidob, de azért akadnak problémák szép számmal.
---
Az fps stabilizálós részhez pedig : Intel Core i5-9600KF.
A város közepén ezzel simán beesik szerintem nálad is az fps 40-re.
Felcsavart beállításokkal meg 25-re is akár.[ Szerkesztve ]
-
gandalf
tag
hogyan lehet már a gyakorló küldetéseken TAG-elni az ellenfelet? amit kiir hiába nyomkodom nem csinál semmit (konkrétan az egér görgetö gombját) ? már itt elakadtam
Gandalf The Grey
-
Kobe
veterán
tudtok tippet adni, karakter fejlesztés ügyben milyen irányba érdemes elmenni, vagy vannak valami build összehasonlító oldalak már ?
perpill 8as lvl, de eddig random pakolgattam a pontokat, body + intelligence + vmennyit engineeringre, de félek ez magasabb szinten céltalan lesz
igazából nem szoktam sokat hackelgetni, inkább közelharc + optic, kamerák kikapcsolása -
gandalf
tag
válasz Executioner #17277 üzenetére
de nem is találok TAG-gombot a beállitásokban basszus, melyik funkciót állitsam? de mindjárt megnézem,
Gandalf The Grey
-
gandalf
tag
válasz Executioner #17277 üzenetére
Most beadta a key kiosztásnál, átállitottam megy...köszi
Gandalf The Grey
-
bozont
veterán
Jelen állásban igazából mindegy, mert hamar könnyűvé válik a játék. Előtte próbálj ki mindenféle fegyvert és amelyik bejön azt az ágat húzd. Nyilván közelharchoz body/reflex, utóbbi mondjuk kard és mantis blade esetén. Mantis-hoz szerintem érdemes a cool-cold blood ágat is húzni.
Én 4-es intelligence-szel vittem végig, az elég volt az egy-két alap hackeléshez amit használtam. -
juliensorel
senior tag
-
Jinxb1rd
addikt
válasz CJ4567 #17273 üzenetére
Őszintén szólva én sok különbséget nem látok. Könnyebb lenne összehasonlítani, ha ugyanabban a szögben lősz képet.
Anisotropic-et 8 alá nem érdemes venni, az adja a két kép lényegi különbségét ránézésre.
#17274 omfgk
Nem esik be. 56 fps a max, amire leesik, a belváros közepén, a piacos helyeken.[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
De ha gondoljátok, rendezhetünk fps-látvány versenyt.
Valaki találjon egy drasztikus pontot a városban. Fix időre, fix tömegsűrűséggel, fix fovval és fix kameraállással az összehasonlíthatóság végett (egy sarokba beállva kell valamit nézni).
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
sixpak
nagyúr
válasz Jinxb1rd #17271 üzenetére
Nekem egyszer sem kellett visszatölteni semmit, nincs is manuális mentésem szinte, 69 óránál járok.
Grafikai bugokból van néhány, ez tény, de ki nem szarja le, ha maga a játék ennyire lenyűgöző.Azt meg sem merem mondani, nálam hogyan fut, de nem sok gondom van, nyilván bemegy néha (ritkán) 45 környékére, de who cares?
A beállításokkal nem szaroztam, mindent fullra jobbra húztam, RT OFF.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Jinxb1rd
addikt
válasz CJ4567 #17288 üzenetére
Noh, Grand iperialt ismertem fel a képeken, elmegyke oda és lövök énis egy képet abból a szögből este
Bár ott pont nem szokott sok ember lézengeni, ahogy látom pont verekedni mentél oda, kicsit más ott a környezet a küldetés idejére.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
freeknight
őstag
válasz Jinxb1rd #17271 üzenetére
Persze, a 2060 meg az i5 újraírja a kódot is a FIX 60 fps-eddel (egyébként kötve hiszem, hogy fix lenne belvárosban lövöldözés közben ezen a mediocre konfigon, legfejlebb csak kiherélt grafikával, de ha úgy játszol, akkor egészségedre).
Én meg azt mondom, hogy van bug a játékban, engem mondjuk a gamebreakingeken kívül sok nem zavar, eddig mindössze csak 3-ba futottam bele, de no problem, hibamentes kis játék ez egyébként, most már azt is megtudtam, hogy a "sok" fps jó kis netrunnerként kiírtja az összes bugot . Nagyon vakon vagytok még mindig. -
PeAdam
tag
válasz freeknight #17293 üzenetére
Én nem értem miért van mindenki így rápörögve a fix 60 fps-re... Én Freesync mellett 45 FPS-re lőttem be AMD Fidelity FX-el (gondolom ez vmi dinamikus felbontás féleség), többnyire tartja is a 45 FPS-t, tök fluid az egész és jól is néz ki. Arnyékokat kivéve minden Ultrán van Ahhoz, hogy 60 FPS legyen nagyon le kellene adni a látványból, érdemesebb ezt a megoldást választani amit én
[ Szerkesztve ]
Ryzen 3700X, 32Gb HyperX Predator 3200 MHZ RGB, RX 5700 XT Asus Strix OC 8GB
-
Jinxb1rd
addikt
válasz freeknight #17293 üzenetére
Milyen vakság kell ahhoz, hogy nekem nem volt game breaking bugom, mond már meg Szerinted az achivmentek hogy aktivizálódnak?
Tudod mit: vegyél mindent csutka ultrára, játsz 30-60 között mozgó fps-sel és a gamebreaking bugjaiddal, ugráló emberekkel és kocsikkal és irányíthatatlan járművekel. És a végén ne felejtsd el köpködni a játékot se.
Igazából ha belövöd a max fps limitet 45-re valamivel, akár 30-ra, már az is jó. A lényeg hogy legyen szabad erőforrása a pc-nek és ne legyen atom leterhelve, minden másodpercben. Mióta belőttem, már nem is melegszik annyira, nem is zajos.
Ja, a mozgó hangyaeffekttel nem tudok megbékélni.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
CJ4567
veterán
válasz Jinxb1rd #17296 üzenetére
A hangyaeffekt high tükröződések mellett eltűnik, csak az már megint pár FPS. Nekem az egyik mellékküldetés bugolt be, és vissza kellett töltenem egy olyan mentést, ahol nem voltam még a területen, ez másfél órával azelőtt volt, utána már normálisan működött minden.
No Sana No Life
-
RubbishBin
senior tag
-
ImACeltic
őstag
A párbeszédekben amikor megfelelő mennyiségű skill pontom van az adott párbeszéd opcióhoz és azt választom, azt hoz valami extrát?
Gamer(PS5, PC), sport fan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In